eBay - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


V/
(titán)

Nincs rálátásom arra hogy miként folyt az eBay és a PayPal vevői reklamáció, de az eladónak is van reagálási lehetősége a folyamatban és van eladói védelme. Van lehetősége a döntés felülvizsgálatának kérésére.
Ha a vevő azzal reklamál hogy nem azt kapta meg amit kifizetett, a kézhez vett termék nem felel meg a hirdetésben a termékleírásnak az ellenkezőjét bizonyítani kell. Itt lényeges hogy te mit írtál a termékről, a tényleges állapot látható a képeken. De ezzel sem vagy védve az elve rosszhiszemű vevő ellen.
A visszaküldés nélkül a vevőnek pénzvisszaadást akkor határozzák meg ha nincs megfelelően bizonyítva hogy a vevő a fizetés előtt megismerte az állapotot vagy mondjuk törötten, használhatatlan állapotban érkezett meg hozzá, bár a normális vevő mellékel valami képes bizonyítékot a reklamációjához és kommunikál az eladóval.
Én értem hogy nem értesz a vevővel egyet, de ahogy írtam ha úgy dönt a folyamatban az eBay hogy a teljes összeg visszajár a vevőnek mert nem fogadták el az érveidet bármennyire fájó ez neked, azt teljesíteni kell.
Ha nem adod vissza pénzt akkor tartozás lesz feléjük és ha ez a meghatározott időn belül nem kerül megfizetésre behajtást fognak kérni a szerződési feltételek szerint.

Az e-mail címeden értesíteni fog a behajtó cég és még lesz egy önkéntes befizetési lehetőséged.
Magát a behajtást vagy magyar szóhasználatban a végrehajtást az nem befolyásolja ha esetleg az értesítést valamiért nem kapod meg, ha letelik az értesítőben megadott idő akkor megpróbálják az rendelkezésükre álló lehetőségekkel a pénzt beszedni.
Itt is elsődlegesen a bankszámládról próbálják majd beszedni.
A behajtással az a gond, hogy az eljáró cég költsége is hozzáadódik és akkor már lényegesen a több lesz a beszedésre kerülő pénz mint az eredeti követelés.
Röviden, egyszerűen fogalmaztam meg a folyamatot, ez nem teljes körű tájékoztatás, nem a topik témája, nem az én feladatom ezt ismertetni. Ha valaki részletekbe menően akarja ismertetni az majd leírhatja privát üzenetben neked.

De nem csak az e-mail cím kerül át hanem a a többi adat is, a your account az minden adatot tartalmaz. a személyes adataid, címed bankszámlaszámod, az hogy mennyi a tartozásod.

Sajnos kifoghatunk szemét vásárlót, nekem is volt, de volt videóm arról hogy működik a dolog nem igaz amit írt és így el lett utasítva a panasza.

üzenetek