exHWSW - Értünk mindenhez IS - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


zetor2000
(senior tag)

De annak oka is van, hogy leesztergálják. Mert az a terep, amin mennek -és ahogy mennek- az olyan. A gumi kezdetben igazából terepgumi, jó nagy bütykökkel, csak nem 100 km/h+os tempóra van tervezve, hanem 90 alattira :) 90 alatt meg faszán megkapaszkodik. 100 fölötti sebességnél egy nagyobb kavics / szikla / akármi amibe beakadhat, képes lenne letépni a bütyköt az abroncsról jó mélyen. Ezért inkább kisebb bütykökkel mennek, ami nem akad meg, hanem inkább már elforog. Nyomaték meg lóerő akad, ahogy hallottam. :) Az egyik 5xxx Nm, a másik 1000+ Le. Ahogy szokták mondani, az összes lóerő ott van.


Jahno
(őstag)

Ha nem is egy dogra, de akadnak mókás megoldások:

Alul meg kifolyik és kész is, utána ruhával is megcsinálod, nagyja lemegy, rácsukod a tetőt odahaza a maradékot már bírja a mosógép.


npera
(újonc)

Megpróbáljuk letesztelni mennyire van "túldimenzionálva". Olyasmire gondolok, mint ismételt gyorsítások, 0-100-0, 0-130-0, 120-210-120, végsebesség rövid ideig, végsebesség amíg akksi tart és hasonlók. A végsebesség lehet problémás lesz, mert bár döntött a pálya, de 260 km/h feletti sebességet nem szokták szeretni, mert akkor már elég erősen kell "befelé" kormányozni még a legfelső sávban is, annyira erős lesz a szlip kifelé.

Meg az is érdekes, hogy hogyan adagolja a nyomatékot különféle kvadránsokban. Tehát hajtási és regenerálási kvadráns, előre és hátra. Különféle "söprések" sebességben és nyomatékban, tranziensek és hasonlók.

Érdekes lesz. Szerintem elég hamar fogy majd el a töltés és a gumi is, szóval ésszel kell majd. A forgalomirányító megkapta a risk analysist, aztán persze komrádión kell majd kommunikálni minden manőver előtt. A buszok és teherautók nem jöhetnek be a 3-as és 4-es sávba, de a többi OEM és vágóhidas kocsik be tudnak szédülni néha a gyorsabb sávokba is, szóval figyelni kell majd erősen. Menet közben nem fogom b*zerálni az INCA mérést, az tuti. Két kéz a kormányon inkább....


hobizoli
(nagyúr)

voltunk tegnap csapatepiton egy Astra kombi meg egy Insginia kombi-val, mindketto 2018-s es 1.6CDTI motoros

de a kuplungja mindkettonek keszen volt :DDD

Insginia-ban 161k km volt a Astra-ban 142k

odacipozol neki egy nagyentert, es felbog a motor, mint vmi regi automata csak nem koveti ezt a kerek forgasa
de ha kevesbe nagy volt a gazdaas, akkor meg elvitte

az Astra-ban meg zorgott vmi a kuplungpedalnal is



mondjuk par ev egy MIT-nel lattam az egyik ilyen Insignia-val hogy megy a muki, nem is csoda, hogy kuplungot legyilkoljak
2-sbol indult eleve, de mivel fordultunk ki a korutra balra es a gyalogosoknak is zold volt, az elottunk levo nem tudott lenduletbol kifordulni, ahogy a 4-6 vili sineken atgurult
pilotank 2-sben vegig mogotte, csusztatva a kuplungot harmadikkent indultunk a zoldre
amikor elfordult a elottunk levo es lehetet volna jobban menni sem valtott vissza 1-sbe, hanem ugy 2-bol "kihuzatta" tok alacsony rpm-rol
a motor ugy jart, hogy az munkautemeteket szamolni lehetett egyesevel
elment igy egy 150-200m-t 2-sben amire felszenvedte magat addig a motor, ahogy elerje, azta 7-800rpm-t, ahol mar nem rangat

Insignia-t csak kozepvezetok kaptak akkoriban, de vannak ilyen gyokerek

legszivesebben mondtam volna neki, hogyha ez egy kettostomegu meg teljes kuplungcsere lenne majd sajat zsebre 600k-ert markaszervizben kiszamlazva, akkor valszeg megtanulnad hasznalni a sebvaltot igen gyorsan, apukam
abban az autoban akkor 60k km volt

de latszott rajta, hogy rutinosan csinalja, nem veletlenul indult csak el 2-bol


Jahno
(őstag)

Éppen kérdezni akartam, hogy van-e még projekt, mert itt most Göd-Veres közti falujárásban dömping lett. Végén még nekem is megtetszik valamelyik :-D Ez is éppen két perce esett be, míg kicsi addig mindegyik édespofa úgyis :DD


Samott
(addikt)

Most jott szembe, lazan kapcsolodik:

:)


eattila
(csendes tag)

De cuki kislány! :)


eattila
(csendes tag)

:DDD


Sipi-
(tag)

50 percig hallgattam olasz szövegelést egy meetingen. Nem mondhatni, hogy sokat értettem belőle (semmit) :)


Jahno
(őstag)

És a TPS jelentés megírtad már belőle?


Sipi-
(tag)

Hogymit?


Jahno
(őstag)

TPS report.


vkp
(aktív tag)

Szép tűz, szép nagy tűz...


zetor2000
(senior tag)

Azt mondják, az új F-150 E-ben elöl is van csomagtartó, és annak az aljában van lefolyó nyílás, láttam valami tesztvideóban. Oda egy dog is befér, akkora, szóval ki lehet ott is slagozni, csak az ázott kutyaszag nem feltétlen kellemes. :)


zetor2000
(senior tag)

DDR3 van. Nem tudom, amellé esetleg lehet, hogy DDR2 kellett, de olyanom nincs. :(
Ha a DDR3 oké, akkor abból 1 db itt van nálam.DDR2 ből talán 1GBs ha van, de azt nem merem mondani.
Ez a 2GBs ilyen félretett, mert nekem meg 2x4GB kéne egy laptopba, ami sose lesz használva. :)


Sipi-
(tag)

Ez nem olyan volt, hanem az ügyfélnek mutatták be a lerakni kívánt megoldást. Engem meg behívtak, hogy ha olyan kérdésük van, amire nem tudják a választ, akkor megválaszoljam. De nem volt semmi probléma :)


Grillo
(senior tag)

Na, ez olyan kis formás, nekem tetszetős. Majd beajánlom.
Mondjuk a bent tartottak előnnyel indulnak, ha már használják az almot.

Holnap hozzák a szárítógépet, úgyhogy a teregetett ruhát már kisebb eséllyel vadászhatja le.


Jahno
(őstag)

Ezt megfogod, bent tartod és működik. Tudja fene én sem értem, de macska, bele van kódolva, mint egyszeri parasztba a reggeli pálinka.


eattila
(csendes tag)

Kb ja. Be kell vinni, beletenni az alomba hogy tudja hol van. Aztan kesz.


Sipi-
(tag)

Azon gondolkozok, hogy ide fel lehetne-e rakni jobbra egy kis polcot, hogy arra rakjam a szolgáltatói modemet és esetleg routert. Ehhez kellene táp a biztosítószekrényből. És még a koax is onnan jönne (biztosítéktábla túloldalán van a lakás koax elosztója). Megoldható ez falvésés nélkül?

üzenetek