Extreme Digital - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


Panamaboy
(csendes tag)

Egy haverommal jártunk 3 hete az Extreme Digital üzletében. Egy Samsung Alpha-t szerettünk volna venni. Az eladó hozta a telefont dobozban, majd félig megfordult és úgy csinált, mint ha ott bontotta volna fel a dobozt. Miután megnéztük a telefont, szóltunk, hogy vinnénk egyet, DE BONTATLAN dobozban. A sác visszasietett a raktárba, hozott egy újabb telefont, megfordult a pult mögött és úgy csinált, mint ha most éppen bontotta volna fel. Közöltü vele, hogy Bontatlan csomagolásút kérünk és azt úgy is akarjuk elvinni. Megpróbálta kidumálni magát azzal, hogy "hát de fel kell bontaniuk a garancia miatt", bla bla bla. OK mondom, akkor hozzál még egyet, de azt a szemem láttára bontsd fel. Visszament a raktárba, mert a gép szerint volt még ezen kívül 4 db. Visszajött és közölte, hogy sajnos teljesen bontatlant nem tud hozni, mert minden doboz már 1 x fel lett bontva.

Tessék??? Az Extreme Digitalban nem lehet kapni bontatlan csomagolású telefont??? Ja, hogy itt játszik be a külföldről olcsón behozott telefon, amit papíron "alkatrészként" vagy "használtan" hoznak be az országba, de nekem új telefonként "nulla percesen" akarják eladni?

Vagy csak túlmisztifikálom a dolgokat és valóban teljesen tiszta/becsületes az E-Digital?

[ Szerkesztve ]


wagi
(senior tag)

Gondolom azért nem kapsz bontatlant mivel átvételkor megnézik nem-e fadarab van a dobozban a telefon helyett.


kali
(legenda)

vásároltam mát telefont tőlük, nem is olyan régen egy iphone 5c-t a párom részére, és bontatlan dobozban adták át, eredeti zárszalaggal, ahogy ők is kapják, szóval biztosan nem bontanak fel minden dobozt.
sok üzletben előfordulhat, hogy egy ügyfél kibontat és megnéz egy készüléket, aztán mégsem veszi meg, mert nem tetszik neki, netán elállás miatt marad rajtuk egy készülék, amit valaki valóban kibontott és esetlegesen használt is már, de aztán a meghatározott intervallumon belül visszaadta és visszkérte az árát, de az üzlet megpróbálja utána is újnak eladni, ezért is csak bontatlan készüléket veszek át én is mindenhol, az a biztos.

Panamaboy; lehet venni bontatlant, ahogy fent is írtam, ráadásul ők korrekt hazai gyártói/hivatalos forgalmazói jótállással adják a készülékeket, tehát szó nem lehet arról, amit itt írtál;
Ja, hogy itt játszik be a külföldről olcsón behozott telefon, amit papíron "alkatrészként" vagy "használtan" hoznak be az országba, de nekem új telefonként "nulla percesen" akarják eladni?, inkább az általam fent írt valamelyik verzió, megnézte vagy kipróbálta már valaki azt a készüléket, és úgy próbálhatták utána eladni számodra.

[ Szerkesztve ]


kiváncsi38
(tag)

én a tabletemet vetem ott és előtem bontoták ki hogy sértetlen semmi baja .


janeszgol
(félisten)

Arra nem gondoltál, hogy előttetek voltak hozzátok hasonló nehéz ügyfelek, akik felbontották, megnézték, majd visszamondták a tételeket?

Én soha nem vennék bontatlan temréket. Bontsák fel a g*cibe, hagy nézzem meg, hogy egyáltalán EU-s paicra szánt verzió-e, van-e rajta gyári sérülés, mindene megvan-e, működk-e a csatlakozója (jack), képernyője hibátlan-e, stb. Bontott, bontatlan, attól még ugyan annyi gari jár hozzá.

Okos ember így választ. A hülye meg bontatlant, aztán meg viszi vissza, ha valami baja van.


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

"hozzátok hasonló nehéz ügyfelek"
Milyen szépen fogalmaztál... :))

A legjobban azt bírom, mikor egyet kibontat velem, aztán kér egy bontatlant. :D Rég nem volt már ilyen ügyfelem, de eskü', legközelebb azt fogom neki mondani, hogy nincs másik vagy már mindet kibontottuk valakinek. :D :D :D


dptrsk
(addikt)
Blog

Szerintem az történt, hogy valaki neten rendelte és visszavite, hogy mégsem megfelelő neki...
S ezt akarják eladni újra.


Panamaboy
(csendes tag)

janeszgol, te mekkora okostojás vagy. Nem gondolom, hogy "nehéz ügyfél" az olyan, aki egy 170.000,- forintos telefont akar vásárolni, de azt nem csak dobozon keresztül óhajtja tesztelni. Elmondom, hogy normális boltokban minden típusból van kint a polcon egy próbakészülék, amit lehet nyomkodni, forgatni, bazerálni, azaz nem kell felbontatni az eladóval a csomagolt és eladásra szánt készüléket.


maggi1886076
(addikt)
Blog

szabonagyur
(félisten)
Blog

Figyelj csak szerintem meg pont ezzel jársz jobban hogy ki van bontva és nem otthon kezdesz neki, és mondok rá 2 indokot is:
1. Te is látod, hogy nem egy darab fát, törött telefont kapsz esetleg tök más színben mint ami rá van írva
2. Az eladó szintén látja és nem az van, hogy majd megjelensz 2 nap múlva, hogy a telefon törött de most lett kibontva.

Én meg sosem vennék úgy semmit, hogy nem bontatom ki a helyszínen, nem nézem meg pontosan az van e benne és olyan állapotú mint ahogy nekem kell. Sőt ami olyan dolog ki is próbáltatom velük ha már meg is vásároltam.

Te sírnál a legjobban ha mondjuk hazamész és hiányzik a gyári dobozból ez-az, ami pedig nem ritka dolog és nem kell nagy dolgokra gondolni: töltő, hátlap, sim tartó, stb....

És amit sokan mások is írnak, szerinted, hogy vegyék ki a garancia lapot kitöltésre? És igen olyan nagyforgalmú botlban mint az Edigital nincs arra idő, hogy ott töltsék ki mindig az összes gari jegyet.

(#7) pietrasko: +1. És amilyen birkák az emberek, hogy mindent berendelnek kipróbálásra ezen nem is kellene meglepődni, hiszen azt senki se gondolja, hogy majd mindent visszaküldenek a gyártónak és azt újracsomagoltatják.


Lali-213
(senior tag)

Sziasztok!

Történt 2015.05.28-án, hogy egy csúcskategóriás Dell laptopot találtam az edigital honlapján. Ezt szépen meg is rendeltem, amiről visszaigazolást is kaptam. Bruttó 134.900 Ft-os árat kaptam meg az e-mailben is, ahogy a weboldalon fel volt tüntetve. Másnap egy levél érkezett az ügyfélszolgálattól, hogy az árat hibásan tüntették fel, amit 314.900 Ft-ra módosítottak, de a kellemetlenség miatt 15.000 Ft kedvezményt adnak a gépre, ha még mindig szeretném megvenni. Az ÁSZF-ben a következő részre hivatkoztak:

3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

Majd 05.31-én egy újabb visszaigazolást kaptam (szintén bruttó 134.900 Ft-ról), amiben ismételten megerősítették a rendelést. Elolvasva az ÁSZF-et a következőt találtam benne:

5.4. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A választ, amit tőlem a cég kapott azt írtam, hogy árgaranciát vállalnak a termékekre, mely alapján minden esetben, ha az ár változna az alacsonyabb árat kell fizetni. Ez abban az esetben is működik, ha drágulna az áru.
Szerintetek jogos a követelésem, hogy 134.900 Ft-ért szállítsák le nekem a terméket vagy a cégnek van igaza?


club1
(veterán)

A hazai törvények tiltják a beszerzési ár alatti értékesítést. Gondolom nem 134900 Ft-nál olcsóbban veszik, ebben a szegmensben ui. igen ritka a 15% feletti árrés.


Lali-213
(senior tag)

Jó kérdés, hogy mennyi a beszerzési ára. Az ÁSZF csak arra tér ki, hogy a rontott áron nem kötelesek odaadni. Ennyivel el is lehet intézni a dolgot?


club1
(veterán)

Egy csúcskategóriás Dell laptop nem nettó 110e Ft-nál kezdődik. Nagyker áron sem, mivel mint írtam, 15%-nál ritkán nagyobbak az árrések. Gondolom te is tudod ezt, ezért csaptál le a termékre.


Lali-213
(senior tag)

Még szép, hogy azért csaptam le rá, mert olcsó volt. Az ÁFSZ szerint a megrendelés elektronikus szerződésnek minősül. Ha egy terméket magasabb, mint dupla áron akarnának nekem eladni (tehát pont fordított lenne az eset, mint most) az már legális? Ergo az ügyfelet át lehet "verni", de a szolgáltató védve van?


club1
(veterán)

Te is védve vagy, mert van rá 14 napod, hogy elállj a szerződéstől. Legyen már az eladónak is annyi joga, hogy ha egyértelműen hibázott, ne kelljen megsértenie a számviteli törvényt.
Egyébként nálunk is volt egy fazon, aki 80 db brand szivattyút rendelt az egyik áruházunkban 7999 Ft-ért. A szivattyú nagyker ára 69900 Ft volt, egyértelmű volt, hogy hibáztunk, 79990 Ft volt a konkurenciáknál mindenütt a szivattyú végfelhasználói ára. Nagyon nehéz volt vele megértetni, hogy azért durva lenne egy webáruházat csődbe vinni, mert a 2800 termék közül egynek hibásan került ki az ára...
Persze a EDigital nem valószínű, hogy ettől tönkre menne, csak mivel nem köteles a beszerzési ár jóval kevesebb mint feléért senkit sem kiszolgálni, logikus, hogy téged sem akarnak.


Lali-213
(senior tag)

A te esetedben lényegesen nagyobb volt az eltérés, mint az általam rendelt laptop esetében. Egy számítógép 134.900 Ft-os ára simán elfogadható. Szerintem sokan nem gondolnák, hogy ez az ár nem reális. De kötelezhető vagyok, hogy tudjam egy termék beszerzési árát? Ráadásul én nem ipari mennyiséget rendeltem, hanem magáncélra 1db-ot.

Egyébként lenne értelme fogyasztóvédelemhez fordulni, hogy tegyen igazságot vagy inkább hagyjam veszni dolgot? Mondván úgysem fogom ilyen olcsón megkapni a gépet?

[ Szerkesztve ]


k-adi
(nagyúr)

Hello. Visszavinnek egy winyot nekik :D a boltba kell ahol vettem vagy hova? A garancia levelen valami ezred utca van majd () ben Európa center ami máshol van a térkép szerint :D


tozo86
(tag)

Sziasztok!
Rendeltem egy Honor 4X (Black)-et, de nincs sehol raktáron sehol.
Szerintetek mennyi idő amíg beszerzik? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Kicsit türelmetlen vagyok, lehet rendelek inkább egy fehéret :))
Köszi :R


k-adi
(nagyúr)

Na visszavittem a bolba ahol vettem SZEPTERMBER elején.

Elküldték szervízbe.

Ma rájuk telefonáltam, hogy hol van az alkatrészem amit náluk vettem és most beadtam gariba.

Ügyintéző nem tud semmit.

Kérdezem tőle, hogy oké, de melyik szervízbe?

Nem tudja.

Tehát konkrétan nem tudják hol van, eltelt több, mint 30 nap és semmi tájékoztatás nincs.

Ötlet? Mit lehet ilyenkor csinálni ezzel a féleszű bandával? :W


k-adi
(nagyúr)

Na végül az email+telefon+személyes ügyintézés kombó meghozta az eredményét..... ja nem.

Elvesztették az alkatrészem, olyat már nem gyártanak, úgyhogy a vége pénzvisszafizetés lett.

Jófej banda.
Ja, nem. :))

[ Szerkesztve ]


_Moriarty_
(aktív tag)

Vettem netes rendeléssel egy transmitter-t, az átvételkor láttam, hogy bontott volt már. Sebaj, ha rendben működik, akkor jó lesz. Zavaró statikus zaj hallható minden számnál, akármilyen sávra van állítva. Kipróbáltuk más autóban, más pendrive-val is. Ha ugyanabban az árban lett volna most is, mint amikor rendeltem, akkor elálltam volna a vásárlástól (lehet, hogy akkor más is megvette volna???), de így visszaküldtem 3 napon belül bevizsgálásra. A telefonba elmondtam, hogy bontott volt. Nem tudom mi lesz a vége, remélem csere egy újra.
Vettem már több cuccot is tőlük, sosem találkoztam még bontott csomaggal.


Jester01
(veterán)
Blog

Több mint 2 hete írtam nekik a csodás ügyfélszolgálati űrlapon amiről nyugtázó emailt is kaptam. Csak választ nem. Most felhívtam őket, de sajnos a telefonos ember nem látja azokat az üzeneteket és amúgy ő nem műszaki kolléga. Mondjuk épp azért vettem fel írásban velük a kapcsolatot, hogy kényelmesen az illetékes tudjon intézkedni.

Jó akkor felveszi a panaszomat ... kérdezem, annak az eredményéről hogy kapok értesítést ha még azt sem írja fel, hogy ki vagyok? Nem lehetne legalább az email címemet beleírni? Oké azt beleírja.

Kíváncsi vagyok lesz-e ebből valami...


Jester01
(veterán)
Blog

Lett, kaptam választ.


_Moriarty_
(aktív tag)

Leírom a végkimenetelét az ügynek, 2 munkanap múlva már jelezték, hogy levásárolhatom az összeget.


mzso
(veterán)

Próbált valaki részt venni a mostani Edigitalos kívánságlistás nyereményjátékban?

Eleve nincs normális leírás hogy kell jelentkezni rá. A pdf-ben adnak meg egy címet amire küldeni kell.
Éppen csak nem fogadja a leveleket...

"
BF@edigital.hu

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain edigital.hu by mail.edigital.hu. [79.172.241.209].

The error that the other server returned was:
550 5.1.1 <BF@edigital.hu>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table"


Vardar
(tag)

Nekem olyan problémám lenne, hogy nem tudom aktiválni a regisztrációmat, hiába kapok megerősítő emailt, nincs benne semmilyen link, hogy kattints ide a megerősítéshez, viszont nem is enged be az oldalra, hiába kértem már új jelszót is. Tud valaki segíteni? :(


zsoleer
(senior tag)

Azert az kurvara felhaborito hogy meghirdetitek ez a kurva black friday-t es a kivalasztott termek kozul amit megakartam venni negyed oraval az indulas utan mar nincs! Hogy gonoltak? ?


4Grider
(nagyúr)

Gondolom úgy gondolták, hogy - mivel azt a számviteli törvény nem teszi lehetővé, hogy valamit olcsóbban adj el, mint ahogy beszerzed - csak a raktáron már egy ideje fennlévő termékeket adják el jóval kedvezőbb áron. Mivel nem te vagy az edigital egyetlen vásárlója, így logikus, hogy a készlet hamar fogy, hiszen egyetlen online cég sem tart ma már Magyarországon hatalmas raktárkészletet.


zsoleer
(senior tag)

Az lehet de egy ilyen akciora azert felhalmozok egy bizonyos raktarkeszletett! En is ilyen teruleten dolgozok es ez kurvara a vasarlo megtevesztese es hidd el elni is fogok a panasz lehetosegevel!


mexel
(veterán)
Blog

Leglább most nem lesz több ilyen gond, mert az oldal már ismét nem működik :DDD Vicc ez a cég. :(


jozefgucci1
(addikt)
Blog

Engem engedett belépni ,de nem tudok semmit vásárolni ! Most olvastam hogy hacker támadás érte az oldalt !


4Grider
(nagyúr)

Ha tudja a fogyasztóvédelem felé igazolni a cég, hogy legalább egy darabot eladtak akciós áron, továbbá, hogy a weboldalon kiírták hogy a készlet erejéig szól az akció, továbbá hogy nem írtak olyat, hogy x darabbal rendelkeznek és mellette ettől kevesebbet adnak el akciósan, akkor nem sok esélyed van. Akkor javulnak az esélyeid, ha holnap lesz készlet az adott termékből, amit akciósan meg akartál vásárolni.


mexel
(veterán)
Blog

Én is azt mondanám hogy hackertámadás. Vagy inkább mondd te, a te hangod mélyebb :DDD


4Grider
(nagyúr)

A túlterheléses támadás és az egyszerre megjelenő rengeteg érdeklődő között nem sok különbség van. Az elsővel így lehet takarózni, ha a második következik be és nem bírja az oldalunk...


jozefgucci1
(addikt)
Blog

Eddig 200 K ember nézte meg az oldalt . A HVG írt a dologról ! Reggel óta nem tudok belépni . Mostmár azt írja , hogy sorban engedi be az embereket.


steve85kovi
(újonc)

Én is vártam egy darabig, kb 6 szor kellett frissítenem, mire sikerült, de asszem sikerült :C :DD


zsoleer
(senior tag)

Nem egyszer probaltam megvenni a termekeket ugy hogy a kosaramba volt de semmi fasza egy ceg


mexel
(veterán)
Blog

Sikaeült megnéznem az ajánlatokat, de nagy része semmit sem ért, 3-4% akció. Máshol sokszor akció nélkül is olcsóbbak a cuccok...


jenei1994
(addikt)

Sziasztok!

A kosaramban maradt egy nokia vésztöltő. :) Sajnos elfogyott,de a rendszerük mégis megengedte,hogy,megrendeljem. :DD

Kaptam egy emailt is a rendelésről. Megrendelésed rögzítettük, a rendelés aktuális állapotáról folyamatosan tájékoztatunk, melyet Te is nyomon követhetsz bejelentkezést követően a Személyes oldal menüpont alatt található Rendelések fülre kattintva.

Ez most azt jelenti,hogy megkapom vagy nem? Törlés lesz a vége ? :U


mexel
(veterán)
Blog

Majd nézd meg az árat is :)


jenei1994
(addikt)

1000 ft. :D


mzso
(veterán)

Én láttam olyat ma ami tegnap ugyanannyiba került és este már elfogyottnak volt jelezve. :)


mzso
(veterán)

Ez az Edigital. Néznék mobil tokot erre a kategória tele van hányva kifutott termékekkel...
Úgy kell szemezgetni a kaphatókat.
(Nem, nincs kipipálva a kifutott termékek mutatása. Akkor 4000+ termék "van" 2000 valamennyi helyett)


ThePoweR
(senior tag)
Blog

Hali

Edigitálnál vettem kb 1 éve egy Lumia 735-öt. A kijelző volt egyszer cserélve mert gyári hibás volt.

Papírok

Ennyi papírom van. Plusz a számla de azon nincs semmi. Na most a kérdésem az, hogy van e még gari. Mert ezen nem igazán találok lejárati dátumot.

Köszi!

Üdv,
Dave

[ Szerkesztve ]


e_david
(tag)

Sziasztok!

Nincs valakinek ismerőse az edigitalnal?
Rendeltem egy Xiaomi Redmi Note 3SE-t, amire az volt írva, hogy várható beérkezés: január 13.
Azóta lassan február van és még semmi. Az ügyfélszolgálatos azt mondta a telefonban, hogy 35 db-ot várnak a telefonból, de bizonytalan, hogy mikor jön.
Szóval ha valakinek van infója és/vagy hasonló cipőben jár, akkor írjon.
Köszi! :)


Ralond
(tag)

Sziasztok!

Házhozszállításnál a csomagkövetés funkció nektek működött? A csomagszám alapján nem találom a csomagot a futárcégnél. :F


[w]
(őstag)

hogyan lehet elérni ezt a rohadék bandát?

az ügyfélszolgálati telefonjukat kb. 2 hete naponta többször hívom, de egyetlen időpontban sincs ember, aki felvegye. :(((

ügyfélszolgálati e-mailcímük nincs (gondolom túl sok volt a megkeresés), a cégkivonatban szereplőre küldött levélre meg szarnak válaszolni... :((( :W

ez kiszolgálás? :F


kory24
(őstag)

Sziasztok!

Mobiloknál legtöbbnél van olyan, hogy hitelkalkulátor, de van amelyiknél nincs.
Azok nem megvásárolhatóak áruhitellel?


janeszgol
(félisten)

Az csak weblap hiba lehet vagy szolgáltatói kínálat. De ha dobsz egy linket, ahol nincs, könnyebb lehet. :R

üzenetek