F1 R-Factor A-Liga - Klánok, Ligák, Versenyek fórum

üzenetek

hozzászólások


ForgoLajos
(csendes tag)

120 megás net, 120kbps sebesség a SYNC ben :))))
KIRÁLY!!! :C :C
Sebaj, lesz ennél jobb is.most a Diginet 1gigabites netére pályázok, fele annyiért mint a mostani!!! :)


varroaliga
(újonc)

Jól meghízott a játék a tesztek végére.. :)

[ Szerkesztve ]


kokoaliga
(tag)

Én most töröltem 49GB-ot a tesztek meg keresgetés végére :U


DavidFlower
(csendes tag)

Igen. Nehéz. Nehéz megszoknom, hogy nem érzem az autót, úgy, mint a korábbi modokban. Tök szép a körítés, és naon látszik a háttérmunka, de ha élőben úgy lehetne bevenni egy két kanyart,pl. Osztrákon az utolsó elöttit, mint itt, akkor nem lenne néző az f1-ben. Ilyen nyomatékú autóval a műfüvön driftelni képtelenség. Szóval igen. Nekem nehéz. Amikor ide jöttem, sokszor 4 kört kaptam futamon. Aztán rá kellett jönnöm, hogy ez szimulátor, és nem arcade. Itt viszont nem látom a különbséget. Ez nem azt jelenti, hogy én olyan kurva jó vagyok, hogy csak valami szuper technikás moddal tudok menni. Sőt. Ennyi gyakorlással, mégcsak négy secen bellül sem tudnék lenni. Még csak nem is azt mondom, hogy itt valaki itt előnnyel indul, és az sem zavar, sőt tök jó, hogy összerázódott a mezőny, de ennek itt már nincs nagy difi a codemastershez képest. Pozitívum, hogy az első gyors körnél még nem olyan jó az idő, mert arányos a gumimelegedés, de az autó nem úgy viselkedik, mintha reális lenne. Tegnap két kör után padlógázzal be tudtam venni egy olyan kanyart, ahol el kellett volna szállnom. Ez csak egy vélemény. Ettől még lehet élvezetes egy szezon. Hozhat nagy csatákat, stb. Hajrá.


matyialiga
(tag)

Mert a TOTAL-nak olyan sok köze volt a valósághoz :)


DavidFlower
(csendes tag)

Nem. :)


ForgoLajos
(csendes tag)

Én azon csodálkozom legjobb kedves Uraim, mikor az élethűségről, meg a szimuláció helytelenségéről beszéltek, hogy ezt Ti honnan veszitek? Van aki már vezetett F1-es autót, és tisztában van vele, miként kell reagáljon, egyes mozdulatokra, gázra, fékre stb...????

Addig sose fogjuk tudni, hogy helyes-e a szimuláció, amíg nem tudjuk, hogy milyen a valóság. Addig nem tudod tökéletesen hogy hogyan reagál a kocsi, amíg meg nem tapasztalod élőben. Persze, lehet van némi fogalma akinek van jogsija, de azért nagyon más egy utcai, és egy F1-es kocsi. Miből gondoljátok, hogy a Total, nem volt jól szimulálva? lehet a valóságban, a Total mód volt a legközelebb egy F1 es kocsi vezetésének szimulálásához.


DavidFlower
(csendes tag)

Persze Lali. Addig nem tudni, amíg az ember nem ül be. Lehet, hogy a boxból nem tudnánk kijönni. :) Sőt, lehet a mostani a legélethűbb szimuláció erre a fostalicska forma 1-re amit a tv-ben is mutogatnak a legkitartóbbaknak, vagy azoknak akik elhitték, hogy az az autóverseny. Lehet csak megszokás kérdése, hogy milyen fordulaton kell váltani, mennyire lehet a motorfékre hagyatkozni, vagy mennyire lehet intenzíven fékezni, de, hogy volt itt az osztrákon egy két kanyarbevétel, ami teljesen elrugaszkodott a valóságtól, abban teljesen biztos vagyok. Ha az ember nem érzi, hogy mit csinál, és nem érti, hogy bizonyos kigyorsítások, vagy lassulások miért abnormálisok akkor sem ezzel, sem az rft-vel, sem a tökömtudja milyen móddal nem érdemes mennie. És, ha a műfűre lehajtva bő gáznál nem száll el az ember, akkor ez abnormális, még egy gokarttal is. Vagy a legfinomabb gyorsításnál meg elpörög. Ebből a szemszögből talán nem is akarom megszokni ezt az új forma 1-et. Nem élvezetes. De a korral haladni kell. Az a- liga sem rekedhet meg 2013-ban, és csak a legügyesebbek képesek a váltásra. Ezt alá kell írni. De ha valaki túl merész, mert tudja, hogy ez, vagy az a kanyar itt simán megy 250-el, az attól még nem szimulátor nálam. Persze mindig súrólni kell a határokat, csak ez itt most nagyon elrugaszkodott. De a feltételek azonosak, és lehetnek, és vannak is élvezetes csaták, és ez a lényeg. A foci viszont örök. Nem kell összekötött lábakkal békaügetésben futni, és a játékosok is ugyanolyan jók, vagy éppen esetlenek, mint tavaly. A labda is olyan kemény, mint tavaly, és ha úgy rúg bele az ember, mint tavaly, akkor ugyanúgy száll, mint akkor. Tehát nem tudni, milyen a valóság, de lehet éppen olyan szürreális, mint ez az idei. Akkor viszont tök jó ez a mod. :Y


matyialiga
(tag)

Nem akarok sem kötözködni, sem senki "tehetségét" firtatni, mert hát ki vagyok én....de miért ragaszkodik mindenki annyira a hő de nagy szimulátorokhoz, ha ezzel az árkádos móddal is szenved??
Lehet csak én vagyok sík hülye, de azzal még nagyobbak lennének a különbségek...


DavidFlower
(csendes tag)

Ez ebben a formában nem igaz. Egy nehéz móddal, itt a régi tagokra gondolok, Pit, Koko, versengene. Én ott sem lettem volna tavaly a dobogó közelében, ha Ádám, Robin, is indul minden futamon. De ott érezte az ember, hogy hol, mi fér , vagy férhetne bele. Na itt nem érzem. Amúgy 6 éves unokaöcsém simán leiskolázna aneed for speedel. Tehát nem rólam van szó.


matyialiga
(tag)

Mi a nehéz mód rFaktorban?A Total ennél is könnyebb volt, olyan kanyarokat tudtál bevenni vele, ahol, mint mondtad, a valóságban már a falban lenne az illető.
Nem voltam eddig mellette, de lassan tényleg azt mondom, ha ennyi a rinya akkor Asetto vagy Pcars és akkor mutassa mindenki mit tud :)


Weyoun_aliga
(csendes tag)

Matyi, A Totallal még el lehetett lenni. Persze nem egy Fsone volt, de azért ki lehetett vele csúszni, utolsó futamon sikerült is nekem.
Talán ha a jelenlegi modnál le lehetni tiltani a szerveren a magas kipörgésgátlót meg egyebeket és csak közepes segítség lenne elérhető...
Elképzelhető, hogy élvezetesebb lenne tekergetni a kormányt :D.


kokoaliga
(tag)

szerveren alacsony dolgok engedélyezettek!!


matyialiga
(tag)

[link]

[ Szerkesztve ]


matyialiga
(tag)

Weyoun_aliga
(csendes tag)

Megkérném a Bt tagjait, hogy nézzék meg az első 2-3 körömet.
Alig bírom pályán tartani az autót, a hideg gumik miatt. Egyenes haladáskor is ki akar csúszni!
Ebből adódóan mindig kivétel nélkül valaki hátulról belém jön és sérül a kocsim. Ami miatt 0,8-1 seccel tudok lassabb köröket teljesíteni. Valamint az első 2 kör alatt kapok 9-10 másodpercet (Pl: Kishalmi Dávidhoz hasonlítva).Mind a három futamon ez volt.
Igazából a felvezető kör még ront is a helyzeten, mert 80ról 60ra lehűl a gumi, életveszélyes.
Csak a saját nevemben beszélek, de ez egy komoly gond.
Valami megoldással legyetek szívesek előállni.

Köszönettel Weyoun


matyialiga
(tag)

Szia Weyoun!
Talán menni kellett volna Migiékkel a felvezető körön és nem lemaradni 3-4 kanyar távolságra, ugyanez a probléma mindenki másnál is fen áll, agresszívan kell melegíteni a gumikat és akkor talán nem lesz ennyire súlyos a gumik lehűlése.


Weyoun_aliga
(csendes tag)

Szia Andris!
Igen valahogy gondoltam, hogy másoknál is jelentkezik a probléma.
De direkt írtam is, hogy csak a saját nevemben írom a véleményemet a problémáról.
Az valamit segíthet, hogy padlóval leviszem a felvezetőkört, de így is bosszantó a dolog.
Az ember két héten át készül és élvezné a játékot. Aztán jön ez és egész versenyen csak egyedül unalomban autókázik.

üzenetek