Ford topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


radi8tor
(MODERÁTOR)

Gratula. Irigy vagyok rád :)


MPowerPH
(félisten)
Blog

Nem sokat vesztettél. Mikor a srác vitt vele, a belső szerveimet kirázta. Nem is értem hogy tudja a mindennapokban használni. Azt ugye mondanom sem kell, hogy ellenfele nem nagyon van. Csak az indulásokkor van probléma, még neki is, pedig már vagy 1 hónapja használja. Néha annyira nagy a hév, hogy csak pörög a kerék 1-2-3-ban is, de nem megy az autó. Szóval itt el lehet felejteni az eszetlen padlógázas indulásokat.

Nah jó, azért a gyorsulás brutális. A 4.2-es A6 sehol nincs ehhez képest, pedig az is harapós.

[ Szerkesztve ]


beluschi
(tag)

Üdv!

Két focus is van a családban, mindkettő 1.8 dízel 90 lőerős. Pár napja az egyiken olyan jelenség lépett fel, hogy a motor bemelegedése után 2.000 fordulat felett felgyullad, majd kialszik az olajnyomás visszajelző. Ezt eljátssza 2-3 alkalommal, akkor is, ha rögtön visszaejtem a fordulatot, de ha csak 2.000 alatt járatom a motort, elő sem jön a hiba. Alapjáraton mindig van olajnyomás, futott km 160.000. Az olaj még nem futott 10.000 km-t a motorban.

Egy szerelő azt mondta, hogy az olajszivattyú utáni több darabból álló csővezeték a csatlakozóknál (O-gyűrűs megoldás) megkopott, ott megy el az olajnyomás, de ez rövid idő alatt megeszi a főtengelycsapágyat, láncfeszítőt. Ennek a hibának a megállapításához ki kell venni a motort.

Találkozott-e már valaki hasonló hibajelenséggel, ha igen, akkor mi volt az ok, mert feleslegesen nem bontanánk meg az autót, ill. a motort, de azt sem szeretnénk, ha tönkremenne és több százezer lenne a javítás


radi8tor
(MODERÁTOR)

fordfocus.hu-n körbenéztél már a fórumban?
Én még nem hallottam ilyen hibáról.


beluschi
(tag)

Írtam oda is már, de még nem válaszoltak. Amikor legutoljára volt olajcsere, akkor nem gyári szűrő lett rátéve és alapjáraton villogott, "hunyorgott" az olajnyomás visszajelző. Egy csomó mindent megnéztünk, mire rájöttünk, hogy a szűrő a baja, gyári szűrő rá és azóta minden rendben volt, mostanáig.


radi8tor
(MODERÁTOR)

Akkor valószínű ők sem tudják a választ rá. Szakszervizben ki tudják ezeket nyomozni, de annak más ára van.


bim
(veterán)

Hy guruk!

Van egy 89-es ford orionom és le szeretném cserélni a féktárcsáit de nem tudom lecsavarozni a féknyerget mert nem szabvány imbuszkulcs fogja hanem valami köztes. Milyet kell vennem hozzá? 9-as vagy 7-es?
Tudna valaki segíteni ebben? :F
Gondolom escortnak és fiestának is ilyen a fékrendszere.


localhost
(Közösségépítő)
Blog

Emberek!
5000C autórádióhoz KEYCODE generátort valaki ?


Timocicu
(aktív tag)
Blog

Tv szerelő - műszerész ki tudja ütni ... :B


localhost
(Közösségépítő)
Blog

Mit? :Y

Vettünk egy autót, minden rendben, szól is a rádió, de az előző tulaj elkeverte a rádiókódot.
Tudom a rádió típusát, kismillió azonosítószámát, kellene egy szoftver, ami kiszámolja hogy milyen kódot kell MAJD beírnom, ha MAJD egyszer szükségem lesz rá, hogy ezt a kódot beírhassam MOST a szervízkönyvbe.


Timocicu
(aktív tag)
Blog

Mindjárt gondoltam! ;]
Mi is jártunk már így, nem véletlen írtam, azt, ahogy nekünk sikerült! ;)


MPowerPH
(félisten)
Blog

Gondoltam megosztom veletek a céges Mondeo -nk temetését, majd feltámasztását. :D 2001 Mondeo 2.0i GHIA, 408.000 km, és kapja az ívet rendesen. Utóbbi időben már elkezdte enni az olajat, első indításnál lefulladt, rázott és egyenetlenül járt, zörgött, piszok gyenge volt, sokat fogyasztott. Már temettük, így az olajcserét is húztuk 30k km-ig.(eddig 15k -ént cserélve volt)

Aztán múlt héten le lett szervizelve. Főtengely szimering -nél folyt az olaj, meg lett csinálva. A vezérlés erős mértékben elállítódott, ezért járt csúnyán, remegett, és hangos volt. Helyre lett téve, plusz a görgők, és a szíjak ki lettek cserélve. Olaj(motor, szervo, fék), és az összes szűrő szintén, hűtő átmosva. Önindítón is mókolni kellett. Katalizátor kilyukadt... Új darab a gyári az autó jelenlegi értékének a felébe került volna. Így ki lett szedve a bele, és át lett rakva egy másik vázba. Most már jó, és megjött az erő is. Kuplung még jó, váltó még jó. Kompresszió lett mérve, a gyári értékeknek megfelelő( 408.000km után, WTF?! :F )
110k volt az egész... Amit még érdemes megemlíteni, az autónak eddig egy jobb első rugótörésen, és a hátsó fékrendszer cseréjén kívül még nem volt hibája. Igaz az első ablakfűtés fele elszállt, de az ezekhez képest talán apróság. Futóműve iszonyat strapabíró, nagyon jól bírja a rossz magyar utakat is, nem degradálódik.
Tipikusan az az autó, amiben csak olajat kell cserélni, és tankolni. Szóval mondhat akárki akármit a Ford-ra, jó autót tud csinálni.(előtte MK2 2.5 V6, MK3 ST220, mindegyikre ugyan ezt le lehetne írni, nem kellett rájuk pluszban költeni )


chungee
(addikt)

Sziasztok!

Az asszony elhagyta a slusszkulcsát. Jelenleg csak 1 kulcsunk van. Sajnos pont most volt nagy kiadásunk (gyerek ballagott). Legolcsóbban mennyivel úszom meg? Rendes slusszkulcs kell, nem mezei ajtónyitós.

A lehető legolcsóbban akarok kijönni. Ha most beállnék bármelyik kulcsmásolóhoz, akkor elküldenének a ...........-ba? De ha bele is mennének mennyit kérhetnek? Mikor mondjak nemet?


localhost
(Közösségépítő)
Blog

Másolnak kulcsot bármelyik normális kulcsmásolónál LEGÁLISAN! -az sem kond ha immobilizer adó van benne (chipes kulcs)
A Mister Minit hálózat egyik boltjában láttam nagy táblán, bármilyen chipes autókulcs másolása azonnal.

Egy távjeladós kulcsot csak szervizen keresztül tudsz kérni cca. 25 ezer Ft körül van, a kézi kulcs 7-12 között.


chungee
(addikt)

LADA-án nőttem fel. Nem érdekel, hogy be kell dugnom a kulcsot. Akkor 7k-12k:F Pfú, akkor meg kell várni karácsonyi prémiumot :(

[ Szerkesztve ]


sonar
(addikt)
Blog

Sziasztok,

Cserélt már vki C-Max-ban első fényszórót?
Mennyire Sci-Fi? Néztem a szeríz könyvet az szerint csak egy csavart kell kihajtani, meg két pöcköt lenyomni. De nekem úgy tűnik, hogy kisgyerek kéz fér csak oda.
Úgyhogy egyenlőre nem mertem neki állni.

Üdv: s


Atlantis
(veterán)

Sima Focus II-n nem vészes, nem hiszem, hogy a C-max sokkal másabb. Tényleg egy csavar fogja, meg műanyag sínes rögzítése van a lámpatestnek. Szerintem jól hozzá lehet férni.


sonar
(addikt)
Blog

Kösz,
Akkor erőt gyűjtök és ha vmelyik nap világosban hazaérek akkor nekiveselkedek.


localhost
(Közösségépítő)
Blog

A rádiókód nem warez :) segítséget kérek.

[ Szerkesztve ]


chungee
(addikt)

Mi meg akksi cserénél jártunk így :( Szintén el lett felejtve elkérni előző tulajtól. Ki gondolta volna, hogy rádióhoz is "kulcs" kell. LADA-nál néha 1 csavarhúzó is elég volt kinyitni :Y ;)

[ Szerkesztve ]

üzenetek