Ford topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


duracell89
(senior tag)
Blog

megvesszük nyugi... :)


erdoke
(titán)
Blog

Ambiente modellt nem érdemes venni szerintem, de te azt írtad, hogy ez full extrás. 1.6-os?


erdoke
(titán)
Blog

Focussal 0 tapasztalat, ha jól értettem. Nem lehet egy régebbi modellel kapcsolatos rossz tapasztalat alapján minden újabb modellt eleve elkapálni. A Focus volt az első modell, ahol bevezették az új minőségbiztosítási rendszert. Nálunk még mindig van jó állapotban lévő Focus, ami 220e km és 4 év után nem rossz teljesítmény. Pedig céges autóként valószínűleg nem volt része kesztyűs bánásmódban.
A régi Mondeo se volt olyan rossz e tekintetben mint a Scorpio. A Scorpio és a legtöbb Escort széria valóban elég gyatra összeszerelés volt.


pilóta
(nagyúr)

Ezért is írtam, hogy a focus már jobb...


duracell89
(senior tag)
Blog

pontosan :)


Integra
(titán)

ennyi pénzért egy minden létező extrával felszerelt focus szerintem jó vétel.
a háttérinfókat, szervíz, törés illetve minden más ti tudjátok, de ez akkor egy novicsento-tiptop verda, vegyétek meg.


duracell89
(senior tag)
Blog

mondom, hogy zsír új, csak az unokatesóéknak született egy gyerek..és kéne a lóvé, de qrvagyorsba... és pont 2,6 szóval mivel mi éppen kocsit venni készülünk...felajánlották, hogy ideadják ennyiért...

[Szerkesztve]


Integra
(titán)

mennyi amúgy a szalon ára az autónak? milyen motor van benne?
ettől függetlenül 2.6 misi az továbbra is jó ár érte


duracell89
(senior tag)
Blog

nemtom az új árát, de 1,6os full extrás sötétkék (nemtom a pontos színmegnevezést), és 4000km van benne, és hibátlan


duracell89
(senior tag)
Blog

nemtom hogyan hívják a full extrásat..de ez asszem valami ghia talán...de nem biztos :F


plömplöm
(őstag)
Blog

a legnagyobbik felszereltségi csomag valóban a ghia fedőnevű, de a csomag elég messze van a ''full extra'' megnevezéstől... bőr, automata légkondi, xenon, ezek nem vannak, van viszont pld. kazettás magnó... :)

de nem ez a lényeg, hanem ha tényleg nem volt rommá törve, sem megfőzve, nem lopott, akkor még ma vegyétek meg!

[Szerkesztve]


duracell89
(senior tag)
Blog

köcce az infót...ghia az nekünk pont elég :DDD
uncsitesóéktól vesszük hibátlanul, 4000km-el, szóval nem ma, de hamarosan megvesszük


yerico
(senior tag)

A Focus bír az alsó-középkategória egyik legjobb futóművével és motorjaival. A beltere a IV-es Golféhoz képest egy bálterem, mellesleg a hibastatisztikákban is jóval a Golf előtt van. Ennyi pénzért ajándék. Ennyiért kollégám egy két éves 1.6-os vett huszonezer kilométerrel.


parandroid
(nagyúr)
Blog

ha fontos valamennyire a biztonság, ezeket a képeket nézzétek meg: Bővebben: link. no comment.

itt egy gyorsteszt, vagy inkább összefoglaló értékelés: Bővebben: link

ui: a cikk szerint az utasok szinte sérülés nélkül szálltak ki...

[Szerkesztve]


fokukac
(nagyúr)

viszont a fordnál szoktak lenni alig párszázezres visszhívások... (mert kigyullad a kocsi)


erdoke
(titán)
Blog

A motort mondjuk inkább átlagosnak, de a futómű tényleg korrekt (igaz, az már a kései Escortokban is jó volt), a belső tér pedig hátul nagyobb a Golf IV-nél.


erdoke
(titán)
Blog

Ilyenek minden márkánál szoktak lenni, még a nagy japánoknál is előfordulnak. Francia autókról nem is beszélve...


erdoke
(titán)
Blog

Feltolhatnék pár képet az általam totálkárosra zúzott első Focusomról, de nem nagy dicsőség, mégha nem is én voltam a hibás. Sajna nem sikerült sértetlenül kiszállnom az autóból (sőt, nem is emlékszek arra, amikor kiszereltek), de még ma is mondogatják, csoda hogy élek. Elmondhatom magamról, hogy azon kevesek közé tartozok, akik ültek már Focus kabrióban. Igaz, hogy nem emlékszek rá.:D


yerico
(senior tag)

Spec az orrom előtt gyulladt ki egyszer egy Peugeot. Amúgy kigyulladni több típus is szokott (volt) , pl. az F Astrak is anno. Autót minden gyár hív vissza, Alfától a Volvoig, de ezt értékelhetjük úgy, hogy legalább nem a te költségeden cserélik majd a következő nagyszervízkor.


yerico
(senior tag)

Igazad van, roszul fogalmaztam, a megjelenésekor (98???) a Focus motorjai bőven a kategória élvonalához tartoztak, szépen pörögtek, nem ettek sokat, jól húztak, és nem szerettek elromlani. Nem nyújtanak 150 lóerőt 125 köbcentiből, de kellemesen autózhatók. Ezt pl. a Opel 1.6-os Z16Xe-re már nem tudom elmondani.

üzenetek