Formula-1 - Sport, életmód, utazás, egészség fórum

Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


sh4d0w
(nagyúr)
Blog

Állítólag a Williams dobja a Mercit jövőre és francia motorokkal mennek...


VágniValó
(őstag)

Sőt, egyenesen az Alpine junior képző csapata lesznek. Szép.


[CS]Blade2
(addikt)

Elvileg 2025-re is van szerződésük a Mercivel. Akkor azt felbontják?


Soderes
(tag)

Ennyire elgurult a gyógyszere. Nem gondoltam volna.


erahurka
(nagyúr)
Blog

Csak annyit írt hogy ebben a sportban nem a nyúl viszi a puskát vagy mi. Hát oké, egy McLarennél valszeg nem sok szava lehetne az ARROW-nak vagy a Splunknak a rózsaszín autóba mondjuk, de egy csőd szélén táncoló Haasnál ahova az egyik pilótát a két orosz energiaóriás nyomja be talán elképzelhető hogy beleszólhatnak az autó színébe.


erahurka
(nagyúr)
Blog

Jajj a török nagydíjas predikcióin mindig jókat mosolyogtam. A gazdasági meg a politikai helyzet... És akkor a magyar nagydíj? :C


Zoleee83
(őstag)

Nekem ez szimpatikus lépés lenne, a Mercedes szerződés viszont 2025-ig alá van írva, kérdés hogy milyen feltételekkel lehet kiszállni belőle. Valszeg az Alpine/Renault besegítene a kiszállásba anyagilag is, csak legyen egy új partner, ami itt már fiókcsapatot is jelentene.


sh4d0w
(nagyúr)
Blog

Állítólag


szebe
(őstag)

Ferrari, 2023, LMH [link]
Akkor úgy néz ki, hogy a költségsapka miatt "felszabaduló" pénzt a Ferrari nem az IndyCar-ba borítja bele, hanem a WEC-be.


Greentea
(senior tag)
Blog

Szuper hír szerintem. Kik is az új belépők az új szabályok miatt? Aston végül visszamondta?


szebe
(őstag)

Aston felfüggesztette a témát, nem tudom lesz-e belőle valami egyáltalán.
Toyota, Glickenhaus, ByKolles eddig a névsor, Peugeot '22-től elvileg, meg Ferrari '23-tól.
Meg nem tudom, az LMDh hova fog tartozni (Acura, Audi, Porsche, '23-tól?).

[ Szerkesztve ]


Samott
(őstag)

Lazan kapcsolodik: T.50s: The Unfair Advantage

850kg / 711le @ 11500 rpm... V12

[ Szerkesztve ]


Greentea
(senior tag)
Blog

Alakul! :K


[CS]Blade2
(addikt)

Nem tudom, hogy van-e értelme ilyen sz*rul üzemeltetni egy csapatot. 25-ig a legjobb motorjuk lenne, be is lesz fagyasztva. A Merci még valami engedményt is ad, hogy Russell-t betették, akivel nem járnak rosszul. A Latifi gyereket kellene kihajítani, és venni mondjuk 3 millióért valami jó pilótát. A kedvezményes Merci motorra és egy 3 milliós pilótára nincs pénzük,
helyette elk.nák a Merci motort és Russell-t egy Alpine motorra és 1 vagy 2 bizonytalan újoncra. Pont 1-2 újonc kell egy ilyen csapatnak.

Az Alpine-t sem értem. Kifizetik a Merci szerződés felbontását 2025-ig, kifizetik a Latifi gyerek által hozott pénzt, kifizetik a Russell gyerek helyét. Berakják az 1 vagy 2 akadémistát. Ehhez mondjuk kb. ingyen kell adniuk a motort.

Befagyasztott motorral semmit nem nyernek azzal, hogy 4 autóban van a motorjukból. Ellenben rengeteg pénzt elb..nának.
A Wilkó meg kb. a mostani párossal is ingyen kapja a jobb motort. A Russell kedvezménnyel a maradék árat kb. Latifi pénze lefedi.

Egyetlen magyarázat ilyen giga összeget rákölteni erre a hülyeségre, hogy trükközni lehet a költségsapkával és a fejlesztési korlátozásokkal egy ügyfélcsapat felhasználásával. Ergó kellene az Alpine-nak a Wilkó, hogy kiszipolyozza. :DDD


Zoleee83
(őstag)

Teljesen triviális, legalábbis nekem..
Nem is a motor a lényeg önmagában, a McLaren-t konkrétan megkérte a Renault, hogy fűzzék szorosabbra a kapcsolatot, nem csak motor, hanem aero téren is szeretnék látni a MCL eredményeit, ekkor intettek be a Renault-nak, és néztek más motorgyártó után, nem mellesleg a plusz teljesítményt szem előtt tartva.
Szerinted járna esetleg valamilyen előnnyel, ha az Alpine "ingyen" tudna real-time tesztelni futamokon, mondjuk esetleg egy fiókcsapattal?
Szerintem egy picit rohadtul hasznos lehetne. :D


DS39
(veterán)

Érdekes döntés a Williams részéről. Ha Russell nem kerülne fel a gyári csapathoz jövőre, vajon így is befizetik a W-be?


[CS]Blade2
(addikt)

Van haszna, a semminél mindig jobb a valami. Ellenben ennyi pénzt rálocsolni, de ők tudják. Akkor viszont a Williams-nek nincs értelme. Legyenek béta tesztelők, meg két újonc, stb. Ezekért nagyon kevés lenne az ingyen motor. Meg szerintem így nincs is értelme csapatot futtatni. Én nem használnék sem fizetős versenyzőt, se nem lennék senkinek a csicskása. Függetlenként érdemes ezt csinálni, ha van rá pénz. Döglődni pénz nélkül... eddig senkinek nem jött be.


Csapoati
(nagyúr)
Blog

A BWT-nek a kék is a színe, bár az is furán nézne ki egy zöld autón.


Zoleee83
(őstag)

A Williams attól a ponttól már nem független, hogy eladták befektetőknek, és a Williams családnak semmi köze ehhez a story-hoz. De értem amit mondasz. ;)


RubbishBin
(tag)

Hja, azt én is olvastam. A Ferrari légbeömlőről volt szó. Azt a kommentet valamiért nagyon megjegyeztem, ha tévedett akkor az FP1 alatt igényelni fogom a srácnak a könyvet. :D
Korábban volt egy durvább, ott konkrétan leírta valakinek, hogy nincsenek egy szinten.
Laci mellett pedig olyan kis szerény volt. ;]

[ Szerkesztve ]


erahurka
(nagyúr)
Blog

Russell van olyan jó hogy akkor is maradhatna ha Renault-ra váltanak. Nem hinném hogy két fizetős pilótával indulnak. Ha komolyan gondolják hogy legalább a középmezőnybe visszatérnek néhány éven belül, akkor kell legalább egy olyan versenyző, aki teljesítménnyel került oda.

üzenetek