Formula-1 - Sport, életmód, utazás, egészség fórum

Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


leslieke
(Jómunkásember)
Blog

Sajnos. :(((


mokus1
(addikt)
Blog

Egyébként én szeretem Sumit de addig se ment valami nagyon jól most amíg versenyben volt :(


Mela Kehes
(addikt)
Blog

Lehet, hogy egy másik pilóta is ilyen peches lenne azzal az autóval. Most könnyű az öregre kenni.


Vigneau
(nagyúr)
Blog

Bíztak a gumikban - hiba volt, nagy hiba. Néha nem értem a stratégákat... :U


JJános
(addikt)

Ez biztosan valami összeesküvés. Irányítják ki nyerjen. A többi szar gumikon köröz kint. :))


Zso2
(őstag)

Inkább kockáztattak, de minek,mikor a 2. hely tuti volt(Vettel nem bírt vele), még az is lehet Hamit is megfogta volna.Na mind1 még áll a zászló van egy pár verseny.

[ Szerkesztve ]


Zso2
(őstag)

szerinte ugyanis kifogytak a lehetőségek ahhoz, hogy ismét új győztes szülessen.
Ez egy kicsit elhamarkodott kijelentés, meg nagyképű a többi top pilótával szemben.Remélem nagyot koppan.


giigz
(veterán)
Blog

Egyetértek veled. :K


Vigneau
(nagyúr)
Blog

Nos, remélem kellő tanulópénz volt nekik ez a koppanás. Még egy ilyen fiaskót nem igazán lehet megengedni. Folyamatosan kellenek a pontok és a jó eredmények.


zetecR
(addikt)

PF1: The question remains, then, of just why Ferrari and Red Bull (at least until it was too late) stuck so rigidly to a one-stop strategies for Alonso and Vettel when McLaren were so convinced that two-stopping was faster. The answer revolves around Romain Grosjean, a proverbial spanner in the works, and his position in the field around the time of the second round of pit-stops.
Whilst both teams certainly erred (the race result proves as much) in their calculations, it was at least an understandable mistake because it was impossible for Alonso - let alone Vettel, three seconds further down the road - to pit and emerge in front of Grosjean given that the Lotus was only 15 seconds behind the Ferrari on lap 49.
Although it was hardly noticed at the time, when Hamilton returned to the track on lap 50, he did so just a breath ahead of the Lotus, with Romain Grosjean crossing the line on lap 51 still within two seconds of Hamilton (the McLaren being 14.54 seconds behind Alonso and Grosjean 16.59). Critically, Hamilton's lead over Alonso at the time he took his stop was in the region of 2.5 seconds - a number which, when taken in conjunction with Hamilton's two-second lead over Grosjean after his stop, explains why Ferrari didn't stop Alonso and elected instead to gamble on winning the race by one stopping.


leslieke
(Jómunkásember)
Blog

Csak tanuljanak is ebből a hibából a stratégák.


menin
(tag)

Ez mind szép és jó de Kanadában a friss gumikon simán meglett volna Grosjean mégha esetleg mögé érkezett is volna vissza. Szvsz ez a taktika más pályán még működhetett is volna de itt semmiképp mert könnyű előzni a hátsó egyenesben főleg DRS-el.


mokus1
(addikt)
Blog

Nem arról van szó, most nem volt jó a merci.Rosberg se nagyon tudott feljebb jönni és 6 lett. Sumi is beszorult a 12.helyről esett ki és nem nagyon tudott feljebb mászni sajnos.Szóval nem az igazi az a merci sajnos.


AMD Power
(titán)

Lásd LH milyen jó ,hogy folyamatosan hozta a pontokat.


Motion_Blur
(félisten)

AMD Power
(titán)

Ez szinte biztos. Főleg úgy,hogy szerintem ebben az évben már inkább rá fog koncentrálni a csapat.


Calogero
(addikt)

b-type
(nagyúr)

Megadnak neki jóval többet is az ziher csak hogy maradjon :)
Kire cserélnének?...duma megy még egyenlőre. De Hamilton van jobb tárgyalási helyzetben...tavaly kellett volna hosszabbítania a McLaren-nek , akkor talán faraghattak volna..


Apika
(Közösségépítő)

Az még szvsz várat magára...

üzenetek