Futárcégek - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


ricshard444
(veterán)
Blog

Gondoltam nyitok egy ilyen topikot ahova az emberek leírhatják tapasztalataikat egy adott futárcégről és mondjuk osztályozhatják megelégedés szerint egy 5-s skálán.
Mindig mondják a rutinosabb emberek, hogy a futárok nem annyira megbízhatóak, mint mondjuk a posta, teszem azt 100ból 5-6 csomag elveszik, összetörik stb, míg a postánál ennél kissebb aránnyal dolgoznak.

Nekem aktuális is ez a téma, mert hétfőn vettem egy telefont, kedden kihívta az eladó a UPS futárt, szerdán megkaptam a "futárlevelet", hogy követhetem. 24 órán keresztül nem változott az állapota.
A kalkulátoruk, meg a promo szövegük szerint másnapra itt kéne lennie a csomagnak, azaz tegnapra. Fel is hívtam őket még tegnap délután, hogy mi a helyzet a csomaggal.
Egy relatíve kedves férfi vette fel, aki segítőkésznek bizonyult, de újat nem igazán tudott mondani:
A csomag még nem érkezett be a központba (80km-s táv több, mint 24 óra alatt nem volt megjárható?)
Ha ma beérkezik estig akkor holnap valószínűleg kiszállítják Önhöz. Azt mondtam rendben van, várok hátha valóban így lesz és reggel azt fogom látni, hogy a csomag LEGALÁBB BEÉRKEZETT, de NEM..., még mindig nem érkezett be, én mint laikus a témában azt kérdezném, hogy:
Hol az istenben van a futár 2 napon keresztül, hogy nem érkezik a központba se, amikor már itt kéne lennie a csomagnak, nem, hogy a központban sincs még??!!
A napjaim ezért variálom át, és várom a készüléket, mert csak Én vagyok itthon, de ez nem kivitelezhető örökké.

Fél kilós csomag, jó drága készülékkel, egyelőre eltéríthette a futárt egy meteor vagy el is veszthették a csomagom ( amitől szívbajt kapok, ha valóban :W ) mert egyszerűen semmit nem tudok a honlétéről!

Mi a tapasztalat ilyen téren a futárokkal? Létezhet, hogy ennyi idő alatt semmi nem történt és egy helyben áll a dolog vagy egyszerűen csak nem merik még megmondani, hogy elvesztették vagy nyugodjak meg megesik az ilyen, hogy lassan megy??

[ Szerkesztve ]


ricshard444
(veterán)
Blog

Mint utólag kiderült kiszállították volna ha lett volna mit.

A futárlevél ki lett töltve neten keresztül, de ennyi, nem lett feladva csomag.

Gratulálok magamnak, hogy évek tapasztalatával is csőbe tudnak húzni.


somé
(őstag)

DPD-s sztori következik:

Az elmúlt hónapban csomago(ka)t (hangfalpár, 21 kg/db) küldtem a DPD futárcég által Olaszországba, viszont az erős sérülést szenvedett, az átvétel másnapján reggel, a címzett küldte a fotókat és a kárigényt. Csomagolásról annyit, hogy sok-sok év tapasztalata áll mögöttem, tehát maximális, kifejezetten nagy figyelmet fordítottam az élekre, sarkakra, összesen 3 óráig tartott a 2 db csomagolása). Csomagolás előtt, közben és a kész csomagokat is fotóztam, mindezt és a megkapott fotókat a sérülésekről kérésre csatoltam a panaszbejelentéshez. Sérülések: sarkak leverődve, egy helyen pedig berepedt a fa. A hangszórót kivéve a vasmag hátuljáról leesve a felirat tábla, a központosításnak is annyi. Használhatatlan lett. Ilyen sérülések csak nagy külső és többszöri behatástól keletkezhetnek, ami a csomagoláson nem feltétlenül kell, hogy látszódjon.
Erre, és arra hivatkozva, hogy a futár előtt nem bontotta azonnal és nem készült jegyzőkönyv, a kárigényem nem jogos.

Minek van biztosítva a csomag 520-euróig minden csomag esetében, ha mégis úgy bánnak velük, mint a ronggyal, miért nincs külön "törékeny" opció sérülékeny(ebb) csomagra? (Feladáskor ezt kérdeztem, de biztosított az átvevő (csomagpontra vittem személyesen), hogy a csomagokkal finoman bánnak. Ezen kívül a vevőnek nem kötelessége egy kapott csomagot azonnal kibontani (vagy mégis?), átvizsgálni egy türelmetlen futár előtt, mi van akkor, ha nem is ő veszi át, mondjuk egy női családtag, gyerek, mert ő nincs is otthon, hozzátéve, hogy -mint olvastam-, nem értesítik a címzettet kiszállítás előtt, vagy ha igen, adott időben mégsem jön a futár.

Az ügyintézővel többször szerettem volna beszélni telefonon, nem tudom elérni, egyszerűen nem kapcsolják, hivatkozva, hogy majd visszahív. Nem hívott. A levelezés átment meddő vitába.

Amit utólag vettem észre, a szállítólevélre a következő van írva:
"A külsőleg fel nem ismerhető károkat a DPD-nek a kiszállítást követő 7 napon belül írásban kell jelezni". Gondoltam én naív, mégis van valami lehetőségem a kárigényre, hát csalódnom kellett....:

Erre rákérdezve, ez alatt mit értsek pontosan, ezt a választ kaptam. "Az Ön által megküldött képek a küldemények kiszállítási állapotát tükrözik." valamint: "Kérem, legyen kedves egyeztetni a címzettel és visszajelezni felénk, hogy a küldemények kiszállítás utáni csomagolásáról tudnak e képet küldeni részünkre..". De minek?? Átvételkor/után nem történt csomag fotózás tudomásom szerint, ki vagy mi, vagy hol van az előírva, hogy a címzett ezt egyáltalán megtegye?

Tehát ott tartunk, hogy olyat kérnek, ami eleve nem is volt, tehát mindegy, hogy sérült volt-e a csomagolás vagy nem, nekik erről szerezzek képeket. Ez nem más mint mellébeszélés, ha van sapka azért, ha nincs sapka, azért verik meg a nyulat. Egyszerűen abszurdum.

(Azt még ide hozzátenném, hogy az én csomagfeladásom előtti héten ismerősöm ugyancsak ezt a céget bízta meg külföldre csomagküldéssel, az egyik rendben megérkezett, a másik műszaki cikk erősen rongálódott. A címzett 10 nap után jelezte a problémát fotókat is küldte, a csomagolás szintén bombabiztos volt, ennek ellenére a sérüléseket látva az a következtetésünk, hogy, bár a csomagban 26 kg-os műszaki cikk volt, azzal bizonyára fociztak, vagy ha nem, erős emberek ezzel próbáltak célba dobni. Ennek kapcsán is panasz és kárigény beírása történt a céghez, de azonnal elhárították, mondván, hogy nem bizonyítható, hogy a sérülések a szállítás alatt keletkeztek. ÁSZF szerint a csomagot a futár elött kell kibontani és ha sérülés van, jegyzőkönyvezni. Na de kérem, erre mindig biztosan van lehetőség, ugye? Ismétlem, akkor mit jelent az, amint feljebb írtam: A külsőleg fel nem ismerhető károkat 7 napon belül írásban jelezni kell, igaz, ebben az esetben ez nem történt meg, mert későn jelzett a címzett.)


il_v
(csendes tag)

Futárszolgálat általi küldés esetén van lehetőség rá, hogy kibontsam és megnézzem a csomagot aztán hogyha mindent rendben találok utána fizessek? Ha pedig nem, abban az esetben visszaküldjem?

Ha igen, akkor ez mindegyik cégnél lehetséges?


qdak
(addikt)
Blog

Van, nekem laptopot anya vette att nem ert hozza, gyerek mondta neki h bontsa ki, majd be is kapcsolta!
GLS nek adok 5/5 ot nagyon sok csomi jott toluk, mind rendben, telen a legnagyobb hoban is ide ert.
Amugy postaval sincs gondom, kuldeni azt hasznalom, nem volt panasz vissza, sztem nekik is jar az 5/5
Biztos volt mas ceg is mert eloszeretettel rendelek hazhoz, sokszor ha belekalkulalod az uzemanyag+ido+pakolas szivas+nalam utanfuto keres ha nagyobb dologrol van szo, olcsobban jossz ki.


somé
(őstag)

Sőt, kötelessége a címzettnek kibontani fizetés előtt, csak ezt nem szeretik hangoztatni.
Minden cég csak addig jó, amíg nem sérül valami, utána mossák kezeiket. Érdemes elolvasni a cégek ÁSZF dokumentumait erre vonatkozóan.

Én esetemben, bár időben jeleztem a dolgot, sőt,- mint írtam - 7 napon belül (csomagoláson nem látszott semmi), "A külsőleg fel nem ismerhető károkat a DPD-nek a kiszállítást követő 7 napon belül írásban kell jelezni.", mégis elhárítják a felelősséget, olyan banális indokkal, hogy a nem sérült csomagolásról nem készült fotó :Y

Most ott tartok, hogy a cég ügyvezetőivel (kettő!) levelezek, eddig csak ígértet kaptam, de az első levelem óta is eltelt már 1 hónap.....

Békéltető Testület megkeresését fontolgatom.

[ Szerkesztve ]


il_v
(csendes tag)

Köszönöm a válaszotokat. Elsősorban azért érdekelt, mert hogyha valakitől egy műszaki cikket veszek és nem olyan az állapota, amilyennek az illető beállította, vagy pedig nem olyan mint a képeken akkor ha módomban áll nem fizetem ki és visszaküldöm. Másodsorban pedig, igen hogy épségben kiszállítsák...

Szóval mindkét esetben megtagadhatom a fizetést és visszaküldhetem, oda ahonnan jött?


somé
(őstag)

Nem kell visszaküldened, visszaviszik maguktól. :) Részletkérdés, de ha a termék sérült, akkor nem kötelezhet a futár fizetésre, sőt, jegyzőkönyvet kell felvennie.


il_v
(csendes tag)

Értem. Köszönöm szépen! :)


Zetta
(csendes tag)

Sziasztok!

Ajánlanátok futár céget ? Egy "könyv méretű" csomagot kellene eljuttatni Pestről Hajdúszoboszlóra, de úgy hogy, délután kapom meg a csomagot, és másnap reggelre ott kellene már lennie.

Köszi! :R


rayoliviero
(veterán)

A DPD futárcéget senkinek nem ajánlom, a legrosszabb, amivel idáig találkoztam!!!


#31600896
(senior tag)

A DPD-t én sem ajánlom senkinek sem, inkább gyalog hozom el a csomagot komolyan mondom... egy pöpec hifitornyot törtek össze a bénák...majd nem akarták elismerni és próbáltak lerázni.


INMOTEP
(őstag)
Blog

Üdv mindenki ,valaki tudna mondani egy normális futárcéget akivel eltudnék küldeni Videkről -Vidékre 1 garnitúra Alufelnit gumival együtt ? A DPD vel 4 csomagban menne ez el mivel kötve van csomagmérethez....Igy kb 4400 Ft bol kijönne ami nemis rossz .De nem szeretnék 4 csomagot feladni ,ha van rá lehetőség legalább 2 csomagból szeretném megoldani ,valaki tud ilyet ?


Edorn
(aktív tag)

Ha szabad, figyelmetekbe ajánlanám az alábbi futárcéget, hátha felkelti valaki érdeklődését:
http://bolthely-futar.hu/

Amit kiemelnék:
- Rugalmasság
- Külön figyelem a törékeny csomagokkal kapcsolatban
- Nagy/nehéz dolgok szállítása
- Címenként és nem csomagonként megy a számlázás (azaz akárhány dobozban lehet a cucc, az összsúly számít)


INMOTEP
(őstag)
Blog

Kár hogy csak Budapest vonzáskörzetében vesznek át csomagot


sisu2
(tag)

pedig van egy pár jó futárcég igaz inkább motoros..


maci1234
(tag)

Üdv.
Korábban ezt olvastam:
"Futárszolgálat általi küldés esetén van lehetőség rá, hogy kibontsam és megnézzem a csomagot aztán hogyha mindent rendben találok utána fizessek? Ha pedig nem, abban az esetben visszaküldjem?
Ha igen, akkor ez mindegyik cégnél lehetséges?"

Szeretném kérdezni, hogy ezzel kapcsolatban hol találok valamilyen jogszabályi előírást????


Dani3457
(tag)

Üdv

az lenne a kérdésem melyik a legjobb belföldi futár cég, mert postázni szeretnék egy komplett gépet , és annak azt alkatrészeik dobozait. :Y :Y


csampei
(senior tag)

+1 a DPD mármint hogy az egyik legszarabb amivel volt szerencsétlenségem találkozni! a Telefonos egyeztetést egyszerűen nem ismerik,vagy ha igen akkor felárral (állítólag)! A mai világban kissé nevetséges hogy valakit arra kötelezzenek hogy "8:00-18:00-ig" otthon b@ssza rezet,még ha nem dolgozok akkor sem,hátha még melózik! Két nap alatt kétszer beszéltem a diszpécserükkel hogy egy k@rva telefont engedjenek már el kézbesítés előtt manapság ez sem egy nagy kérés,főleg céges telefonról. Persze magyarázkodás elzárkózás,vagyis magasról sz@rnak az ügyfélre! Odáig jutottam hogy mikor ezt a kommentet írom elég jelentős anyagi kár,de még nagyobb nem anyagi kár ért! Úgyhogy mivel nincs mit veszteni marad a polgári per (tapasztalat hogy a fogyasztóvédelem is sz@rik rájuk,meg egyébként is minden bejelentésre,csak ha már mondjuk média ügy van belőle,róluk is ennyit...)! A poén az egészbe hogy bármely nagyobb vagy kisebb futárcég zokszó nélkül rám csörög hogy itt járok a környéken otthon vagy vagy hova vigyem,a GLS,DHL,MPL,Royal Sprint,Trans-O-Flex,stb a DPD az nem! Hát mi a f@szt gondol magáról ez a szájbab@szott cég????? Mivel mi is egy cég vagyunk így most kurva jó emberbe "álltak bele"!!!

Összegzés aki csak teheti kerülje őket nagyon nagyívbe,mert egy kalap sz@rt nem ér az egész cég! Flegma lekezelő,diszpécser központ átlag 20 perc fél óra várakozás idő,hivatkozások,magyarázkodások kibúvók keresése,de a megoldásra nem törekednek!

Vásárlásaink,beszerzéseink 90%-ban az interneten történnek,van tapasztalat bőven,de ennyire rossz még nem volt,de nem is lesz többet! :W :W :W


VIBO
(őstag)
Blog

Sziasztok

Bp-rol Nyíregyházára kuldenék kb 25 kilós csomagot. Hétfőre oda kell hogy érjen. Mit javasoltok?


Feketelaszlo
(senior tag)

Úgy látom mást is szivatott a DPD, most én is velük harcolok, hogy legyenek szívesek kihozni a csomagom, ami sokezer kilométerről jött, mert nincs kedvem kifizetni megint a feladási költséget. :(((
De ha már van ilyen topic, akkor az eddigi tapasztalataim:
TNT: Nemzetköziben legjobb. Pár éve volt, hogy délután Párizs külvárosában feladtak nekem egy csomagot, másnap délelőtt már itt volt, az ezer lelkes Heves megyei kistelepülésen. Igaz, ahogy néztem nem is a legolcsóbb szolgáltatást kérte a feladó, de azért ez a logisztika eléggé lenyűgözött. Még a címet is egészen eltalálta a futár.
MPL: Mivel a futár ismeri a környéket, meg már minket is úgy-ahogy, ezért velük nem szokott gond lenni, általában időben is jönnek, meg a többi postai szolgáltatással is pozitívak a tapasztalataim.
UPS: Szintén egy a jobbak közül, gyorsak, tőlük is főleg nemzetközi csomagokat kapok, s nagyon jól átlátható a csomagkövetési rendszerük.
GLS: Anno nagyon sokat jártak felénk, 4-5 éve viszont elkezdtek kimaradozni, akkortájt eléggé leromlott a szolgáltatás minősége, sokan szidták őket mindenfelé. Most, hogy a Jófogás futárt is ők csinálják (20-30 kilós csomagokat is ingyen hoznak) viszont újra jönnek. A régi futárok megtalálták a házat, a mai srácok viszont már csak bepötyögik a GPS-be a címet, az meg hülyeséget dob ki nekik, de legalább idetelefonálnak mindig negyedórával előtte és ki tudok menni eléjük az utcára.
Sprinter: Na őket kerülöm, mióta dolgom volt velük. Kicsit a mostani DPD-s kálváriámra emlékeztet. Kétszer jöttek, mindkétszer rossz címre, de végül szerencsére sikerült rábeszélni őket, hogy ugyan ne szivassanak már, itthon voltam és nem jött senki. Azért mondhatni vevő-centrikus volt a futár (vagy csak a lelkére beszéltek, hogy ne mondjon csúnyát a kuncsaftnak). Elég sok mindent elmond a cégről, hogy egy alsó hangon is 20 éves rozsdás Transporterrel jöttek (olyan putri volt a raktérben, hogy a csomagom ragadt a kosztól!), de máshol láttam már Suzuki Swifttel szállítani is őket. Olcsók és ezért sok feladó választja őket, a címzettek "örömére".
DHL: Párszor jöttek ők is, de annyira nem ragadt meg bennem róluk semmi (tipikus német cég: nem túl emlékezetes).

[ Szerkesztve ]


animatrix11
(őstag)

Üdv

Ezeket a nyomi DHL-t ismeri valaki, külföldről rendelt árút mindig a gls hozta, meg is van a száma, tudja mikor vagyok otthon, felhív, egyeztetünk, DHL hagy értesítőt, felhívni csak a céget lehet, akik nem adják ki a futár számát és totál értetlenek :W


atomanti19
(aktív tag)
Blog

Sziasztok!

Aprón adtam el egy tabletet, 10k ért. Vevö írt előre utalt, külön kérte hogy dpd vaterafutár 890ft kell neki.

Leirtam hogy nem szoktam veluk csomagotkuldeni de legyen. Becsomagolom 1 nap kesessel atveszi a futár (egy akasztani való tejfeles szájú bunkó szöke kis pondró). Megérkezik csüt du. a csomag, ír a vevő hogy szarrá van törve a tablet. Természetesen az első dolga az volt hogy kéri vissza a pénzét stb..

Mit csináljak szerintetek? Rohadtul nem en karositottam meg. Segítek neki a DPD vel de ugysem fizetnek karteritest mert nincs fotom a csomagrol illetve nem bontotta ki futár előtt.

?!? :O ?????

[ Szerkesztve ]


viega1
(csendes tag)

Nemtudom, hogy van ennyi negatív tapasztalat a DPD-vel én a mai napig használom őket rendszeresen. 2009-2011 közt kb 2000 db csomagot küldtem németországba telefonokat/laptopokat, soha nem volt semmi probléma velük. Magyarországon kb 100 csomag az is hibamentesen. Szlovéniába volt egy csomag ami 2 nappal később ért oda.

Soha nemveszett el semmi, soha nemtört össze semmi. Nekem csak pozitív tapasztalataim vannak.

TNT szerintem is nagyon jó.

DHL az utóbbi időben olyan mint bankok közt az OTP minden szarért amiért lehet pénzt gombolnak le rólad.


Gyb001
(senior tag)

Üdv. Az mpl csomagját át kell vennem mindenképpen?
Most jött egy sms hogy holnap hoznak valamit 40 000 ft ért. De én nem redeltem semmit. :F :F

esetleg ki lehet valamit deríteni a csomagszám alapján?
PBTN900XXXXXX

[ Szerkesztve ]


Edorn
(aktív tag)

Miért kéne mindenképpen átvenned? Ha nem akarod, akkor nem fizeted ki és akkor megy vissza a feladónak. Ha kötelező lenne átvenni és kifizetni, minden cég random küldözgetné a termékeit mindenkinek... :DDD

[ Szerkesztve ]


Archttila
(veterán)

Sziasztok!

Szlovakiaba szeretnek visszakuldeni a egy csomagot, melyik a legolcsobb futar innen magyarorszagrol?


viega1
(csendes tag)

DPD talán ha még aktuális


Predator2
(addikt)
Blog

Helló

GLS-nek hogyan tudnék jelezni, hogy mégse akkor hozzák a csomagot amikor bejelöltem, hanem egy nappal utána? Elszámoltam magam és pont nem lesz itthon senki aki átvehetné!

THX


guftabi96
(addikt)
Blog

Na, a DPD-vel én is megjártam.
Eddig nem volt velük problémám, elvétve két esetet, de ott nem a csomaggal volt probléma, hanem az idővel (egyszer, miután egész nap vártam, este (8-kor telefonált, hogy mindjárt itt van, a másik alkalomnál meg hívott, hogy még délelőtt 10 előtt ideér (ez kb 9:20 körül volt), de végül fél 5 lett belőle).

Most viszont feladtam egy számítógépházat. Már a gyári csomagolása is elég jó, egy normálisan kezelt csomagnál bőven elégnek kellene lennie, de én azért még kibéleltem újságpapírral, stb.
De csak sikerült valamit alkotniuk vele, mert a ház oldalán apró horpadás nyom van.. :W


t3tv3s
(tag)

Tavaly vettem készüléket amit GLS hozott ki. Korrekt volt a feladó illetve a futár cég is, mert nem ültek a rendelésemen. Hétfőn késő du-n rendeltem másnap de-t már a kezemben volt.


590227
(aktív tag)

A DPD egy aljas cég,rengeteg panasz van rájuk.A háznál felvett csomagunkat nem hajlandók kiszállítani a címzetnek,arra hivatkozva,hogy nincs megfelelő kiszállító autójuk.3 napi panasz után visszaszállítanák a gépet,mert folyik belőle az olaj.Gyárilag semmilyen olaj sincs a treking gépben.Vaterafutárként kerültünk velük kapcsolatba.


csaszi72
(aktív tag)

GLS, három napja rendeltem, ma már reggel (08) óta kocsin van a csomagom. Sofőr számát megadta a depo, sofőr bac__a felvenni a telefont. (el kell mennem itthonról, késő este érek haza)
Kűldtem SMS-t, hogy oda megyek hozzá ahol van.
Válasz nincs.
90km-ről jön a csomag.
Posta se hozza később.
Csak éppen fele annyiért.
Soha Többet Futárcég!
:W

[ Szerkesztve ]


Gyuszi83
(tag)

Sziasztok !

Ha DPD-t rendelek utánvétellel, akkor a csomag szállítást nekem kell kifizetni mikor elviszi a csomagot vagy a vevő fizeti ki azt is mikor átveszi a csomagot a vétel árral egyben ?


Xantomas
(őstag)
Blog

Nah, negatív tapasztalat nekünk is meglett a DPD-vel.

Párom vett egy kicsi, 50l-es fagyasztót jófogásról, a volt tulaj vaterafutárral adta fele, elötte lefotózta a terméket, meg a csomaglást is.
A csomagot a munkahelyemre kértem, de nem tudtam akkor ottlenni, mikor átvették a kolegák, és persze mikor meglátták, hogy milyen állapotban van, csak röhögve átvették (eleve ezt nem kellett volna)

A csomagolása katasztrofális állapotban volt, rajta lábnyomok, és minden sarka sérült volt. A fagyasztó burkolati lemezei össze vissza hajlottak, a sarkai behorpadtak, szegecsek kitörtek, a radiátor elhajlott, a csöve elrepedt, a gáz ezáltal kiszökött belőle. Kb totál károsra törték.

Miután több sarka is sérült, és a csomagolásán is lábnyomok voltak, valószínű, hogy fellépőnek használták, dobálták.

Telefonos ügyfélszolgálátot hívva elhajtottak minket, és a feladót is, emailre nem válaszoltak. Kiváncsi vagyok, hogy mi lesz ezzel.
Amire hivatkoztak: A terméket az ÁSZF szerint úgy kell becsomagolni, hogy 80cm-es esést kibírjon. WTF? a gyári csomagolás nem ilyen.


Kuruc2
(senior tag)
Blog

Számomra a magyar posta a legalja.

Most is 5.-ére igértek kiszállitast, és hetedike van, napokig ulnek szentgyörgyön a cuccon. Ha ma se jön meg akkor nem fizetek.

2016.10.04
17:01 Nyíregyházi Logisztikai Üzem

Küldemény információ:
Küldemény postai átvétele / Item accepted
2016.10.04
19:04 Nyíregyházi Logisztikai Üzem

Küldemény információ:
A küldemény továbbítás-, szállítás alatt
2016.10.06
07:30 Balatonszentgyörgyi Logisztikai Üzem

Küldemény információ:
A küldemény kézbesítés alatt
2016.10.06
08:05 Balatonszentgyörgyi Logisztikai Üzem

Küldemény információ:
A küldemény feldolgozás alatt
2016.10.06
19:38 Balatonszentgyörgyi Logisztikai Üzem

Küldemény információ:
A küldemény feldolgozás alatt
2016.10.06
19:49 Balatonszentgyörgyi Logisztikai Üzem

Küldemény információ:
A küldemény továbbítás-, szállítás alatt
2016.10.06
20:06 Balatonszentgyörgyi Logisztikai Üzem

Küldemény információ:
A küldemény továbbítás-, szállítás alatt

De legutóbb is pl sz.rrá törték a különleges sörrendelésem.


d@vee
(őstag)
Blog

Lenne egy csomag, amit el szeretnék küldeni. még nem döntöttem, melyik futárszolgálat lenne a megfelelőbb. De eladó árú, a címzett utánvéttel veszi át.
Miután elért a csomag a címzetthez, aki kifizeti, én hogyan és mennyi idő alatt kapom meg az adott árú vételárát? Sem a GLS, sem a DPD oldalán nem találtam, vagy csak simán vaksi vagyok.
Valakinek van ebben tapasztalata?


Lauda
(félisten)
Blog

Ha valakik megtisztelnek azzal, hogy irnak a blogodba, legkozelebb ne torold mar ki. Az mpl-t javasolnam, itt meg is tudod rendelni es hazhoz mennek. Ha nem surgos tedd at unnepek utanra, most minden futarceg maxig van terhelve.

szerk Most meg lol. Neked erdemes segiteni.

[ Szerkesztve ]


d@vee
(őstag)
Blog

LoL :U Megkaptam választ a blogbejegyzésben, ezért okafogyottá vált, hogy kint foglalja a helyet a többi, érdekesebb bejegyzés elől.
Mellesleg meg is kaptam ott, hogy inkább ide írjak ahelyett, hogy külön bejegyzéssel rontom az összképet a logout kezdőlapján :))
Köszi, ránézek.


viera
(őstag)

Sprinter futárcég sem ér semmit.Messze kerülni fogom őket,még le is beszélek mindenkit róla.Extreme Digital-tól rendeltem karácsonyra Lego-t a gyereknek december 8-án ők átadták a futárcégnek és a mai napig nem kaptam meg.Már át sem fogom venni mert ma megrendeltem máshonnan.Pedig az Extreme Digital ma már küldte az e-mailt,hogy írjak véleményt a rendelt termékről. :F


Darth_Revan
(veterán)
Blog

Sziasztok!
Ha Fürgefutárral rendelek szállítást külföldre, akkor hoy működik a dolog?
A kívánt futárcég jön a csomagért vagy a Fürgefutár jön és majd ők adják át a futárnak ?


Férfiaklapja
(újonc)

Sziasztok. egyik ismerősöm mondja már végig próbálta a futárcégeket, és mindegyikkel gondja volt aztán megpróbálta a 24H futárcéget. Azóta is velük szállíttat, és minden okés Magyar futárcég nem az a multis embertelenség. És ez itt nem politika !!! mit hallottatok róluk? Állítólag karácsonykor is kivittek mindent én a ROJÁL lfutár helyett keresek, mert beégtem náluk. állítólag a 24H viszi a nagyobb csomagokat. A 30-tól 70 kiós pakkjaimmal mindenki elhajtott, vagy durván magas árat adott.


VulpesHD
(csendes tag)

Még nem használtam őket, de szerintem a partnerük megy a csomagért, nem maga a "fürgefutár", ők csak egy közvetítő cég.
Én az onlinefutar.hu-val adtam fel csomagot. GLS jött érte és vitte is ki Németországba.


Kékes525
(félisten)

Erről tudnátok valamit mondani? TOF futárszolgálat Mennyire megbízhatóak? A ipon.hu írta, hogy velük szállítana. Mennyire biztonságos egy összeszerelt PC szállítása velük?


Predator2
(addikt)
Blog

Helló

Melyik céggel tudnám legolcsóbban elszállíttatni egy műanyag lökhárítót?

165cm hosszú/54cm széles/ és 45cm magas. Kb 6-7kg.

[kép]

Üdv


Kékes525
(félisten)

Erre valaki: [link]


Turist
(tag)

Hello, biztos megrendelted már de elmondom a tapasztalatomat.

A Szukits könyvkiadótól rendeltem, megjegyzéshez odaírtam hogy délután 4 után vagyok otthon.

A futár egy hétre rá délben felhív, hogy hozza a csomagot. Rövid eszmecsere után kiderült hogy biztosan nem tudja kihozni egyik nap sem, mert max 2-ig dolgozik.
E-mailt írtam az ügyfél szolgálatnak, a válasz az volt, hogy hiába van feltüntetve 08-17 órás szállítás. Van egy tervezett útvonal, az számít ennek az intervallumnak. Ha épp otthon vagyok mikor arra jár a futár megkapom. Ha nem akkor nem kapom meg.
Vissza is mondtam a csomagot, a reakció annyi volt hogy felhívtak és közölték hogy jobb lenne ha munkahelyre rendelném. Személyes véleményem: többet nem rendelek olyan helyről ahol ők szállítanak.

A könyv kiadónak is írtam, de ők nem reagáltak semmit.


Kékes525
(félisten)

Nem, még nem rendeltem meg, már csak azért is, mert fontos a pontosság és a szállítás biztonsága, mivel egy összeszerelt, drága PC-ről lenne szó. Azt hiszem helyben, azaz Szegeden keresek egy céget, mert itt a szállításról tudok magam is gondoskodni. Köszi a választ!


pc360
(addikt)
Blog

Új domainre került át az Easy Rider futárszolgálat, és függetlenedett is a cég, így végre be tudunk vezetni pár újítást. Tudom ajánlani, megbízható, korrekt kis csapat. Régi barátaim, az oldalt mi fejlesztettük hozzá. A tavalyi árakon dolgozik még pár hónapig.

[ Szerkesztve ]


maci1234
(tag)

Üdv...DPD-től soha semmit, avagy tapasztalataim a DPDvel!

Egy pénteki napon vitte el a csomagom az eladótól, s azt gondoltam, hogy hétfőn kiszállítja. Azért csak gondoltam, mert erről hétfőn reggel sms vagy email értesítést kellett volna küldeniük.Bár én nem tartozkodom otthon, mert dolgozom, viszont a feleségem otthon van és várta a futárt. Felhívott engem a futár hétfőn délelőtt, még a kézbesítési kísérlet előtt, de a munkám miatt nem voltam telefon közelbe. Az eredmény: nem fogadott hívás.A nem fogadott hívás hatására meg sem próbálta a feleségemnek átadni, hisz el sem jött a megadott címre.A nyomkövetés miatt valamit hazudnia kellett, ezért ezt írta be:"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről."
Azt gondoltam, hogy kedden újra megpróbálja és figyeltem a telefonom a munkahelyemen. Így is lett, felhívott és felelősségre vont, hogy tegnap, azaz hétfőn, "miért nem vettem fel a telefont". Amikor tájékoztattam, hogy az lenne a munkája, hogy a címre vigye el és nem az, hogy a kézbesítés előtt telefonáljon, de ha már megtette, akkor elmehetett volna a megadott címre, hiszen a feleségem állandóan otthon van és várja. Erre a telefonját kinyomta, majd a nyomkövetésnek ugyan azt hazudta, mint előző nap: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." Ezen a keddi napon természetesen megint nem jött a címre. Ekkor már tudtam, hogy szerdán sem fog. Az viszont igaz, hogy aljas és sunyi módon eljött a kapuig szerdán és gyorsan bedobott egy értesítőt a postaládába amitől 80 centiméterre van egy ablak, ahol akár be is szólhatott volna, ha már nem akart csengetni. A nyomkövetésnek ezután bemásolta az előző két nap hazugságát: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." A véletlen úgy hozta, hogy a feleségemnek is volt egy csomagja csütörtökre. Őt is felhívta, hogy "Egy óra mulva érkezik" Miután vele tudott telefonon beszélni, ezért valóban el is jött és érdekes betudott szólni, hogy megérkezett. Természetesen az én csomagom már nem hozta, sőt kijelentette, hogy az én nevemre soha ezután nem fog hozni semmit. A tanulság az, hogy ha telefonon a kézbesítés előtt nem ér el, akkor meg sem próbálja, csak behazudja a nyomkövetésnek a sablon szöveget s ha kérdőre vonom, hogy miért nem megy el a címre, akkor ne is reménykedjek, hogy kézbesít, pedig a fizetését azén futárkötségemből (is) kapja. A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak.

[ Szerkesztve ]

üzenetek