Gmail - Infotech fórum

üzenetek

hozzászólások


snooze
(veterán)

nálam ugy csinálja,hogy kiürit valamennyit,aztán irja,hogy a kuka üres,majd betölti a maradékot..azt megint rányomok az üritésre,azt utána ugyanaz,mint elötte..


csferke
(senior tag)

:R
1. Ha letöltöm a 2. fiókra is, akkor nem fog duplázódni a telefonon?
2. Az 1. telefonon bizonyos alkalmazásokban vannak egyedi beállítások, jelszavak stb. azok megmaradnak vagy újra kell mindent konfigurálni?
A fiók szinkronizálásokat viszont kapcsold ki erre a 2. fiókra.
Ezt miért? Amikor a 2. fiókot "belakom" akkor az 1. fiókot meg szeretném szüntetni.
köszi


Oldman2
(veterán)
Blog

Duplázódni? Micsoda?

Akkor ismét, nem tudsz átrakni egyik fiókban megvásárolt alkalmazást egy másik fiókba.
Amit tudsz, hogy az egyik fiókot is aktiválod azon a készüléken, amin a másik fiókot akarod főfiókként használni.
Ha az első fiókot „megszünteted”, akkor az ebben megvásárolt alkalmazásokat „elveszted”. nem férsz hozzájuk a továbbiakban, mint 1x megvásárolt alkalmazások.


Atomgeszi
(veterán)

Telefonon a gmail appban be vagyok jelentkezve az összes profilomba. Számítógépen egy böngészőben szintén az összesbe be vagyok jelentkezve és kb naponta nyitom is őket.
Ma mégis kaptam egy emailt a google-tól, hogy jelentkezzek be az egyik profilomba, mert törlik novemberben. :U De hát be vagyok jelentkezve, folyamatos a szinkronizáció is telefonon, akkor mit kell még csinálni??
Rámentem a linkre, akkor meg kiírta az oldal, hogy túl sok fiókkal vagyok bejelentkezve, jelentkezzek ki mindből.. :U


pn4hvq
(senior tag)

Ötletként: a kérdéses fiókba lépj be pc-n egy másik böngészőből (így megúszod azt, hogy a mostaniakból ki kell lépegetned).


Atomgeszi
(veterán)

Hát igen, úgy csináltam. Csak én azt hittem, hogyha van mondjuk 8 email címem, és mindegyik szinkronizálva van telefonon, meg hát gépen is használom, akkor megúszom ezt a törlési mizériát, amit bevezettek, hisz használva van. Be vagyok lépve, jönnek emailek, küldök emaileket. Tehát nem értem, hogy miért kell még egy harmadik böngészőben is bejelentkeznem újra a többi 2 mellé, hogy ne töröljenek?? :F


Atomgeszi
(veterán)

Ah semmi. Ez mégis egy másik email cím, csak egy betű kivételével ugyanaz, mint a fő email és nem tűnt fel. Még kávé előtt voltam. :DDD :C


pn4hvq
(senior tag)

Nem tudom, hogy ha folyamatosan használod, miért nem tekinti akítvnak. Nekem is volt korábban ilyen üzenet, rövidrezártam és beléptem másik böngészőből, ettől viszont újra "élő" lett a fiók, utána nem jöttek ilyen üzenetek.

#12587 Atomgeszi Akkor megvan a titok nyitja :)

[ Szerkesztve ]


Szonyka
(csendes tag)

Sziasztok!

Segítséget kérek. Adott egy kis kft, aminek outlook.hu-s email címe van. Ezt a tulajdonos használja telefonon, de szinte csak annyira, hogy a hétközben beérkező levelekre válaszol egy OK-t vagy esetleg 1-2 bővített mondatot. Hétfőn-kedden viszont megyek segíteni neki a hirdetéseket elkészíteni, és a kész hirdetéseket jóváhagyásra elküldeni a megrendelőnek. Eddig teljesen jól ment minden, viszont múlthéten a gmail-es email címekre nem mentek ki a levelek, mert a gmail kéretlennek minősítette. Akkor sem, ha a megrendelés emailben érkezett gmailes címről, és arra válaszoltam. Évek óta állandó partnereknek sem. Próbáltam a sajátomra, ahonnan már sokat küldtem ezt-azt, és arra sem.
Erről részünkről soha, semmilyen kéretlen tartalom nem ment ki.
Van-e mód arra, hogy lekerüljün a gmail fekete listájáról?
Köszözöm a segítséget.


jeni
(félisten)

A Gmail fiókkal gondok vannak? Lefagy nekem bármely telefonon.


Nikaré
(őstag)

Nem tapasztaltam.
Két telefon, különböző mail fiókkal.


koppasz1986
(tag)

Sziasztok! Kaptam egy emailt a fiókomba néhány napja valami olyasmi állt benne, hogy valami gyanús dolog meg valaki hozzáférhet a fiókomhoz bla.bla valami hasonló baromság, nem is foglalkoztam vele. Aztán ma ujra kellett raknom a telefont, leformáztam stb, és be szerettem volna jelentkezni, de sms kódot kér, és a régi számomra küldené ami már nem él... Hiába írom be az új számomat, igy nem fogadja el. Mit lehet ilyenkor tenni?


Tails111
(aktív tag)

Másodlagos emailcím volt megadva ahová kódot tudna küldeni? 10db os helyreállítási kód le lett mentve amikor a telefon a fiókhoz lett adva?


koppasz1986
(tag)

Semmi... Gondolom nem is lehet mit tenni. Mindegy csinaltam újat. Most mindenhol ahova regisztrálva vagyok egyesevel változtathatom meg...


Tails111
(aktív tag)

Csak telefonon használtad nincs másik eszközöd pl: PC ahol be voltál lépve vagy regisztrálva volt biztonságos eszközként?

Az új fióknál biztonsági emailcím: másodlagos email cím: Helyreállítási kódok ha az új telefont hozzáadtad hitelesítőnek. Használd ezeket a lehetőségeket mert ezekkel gond esetén vissza lehet lépni a fiókba. Ha elhagyod a telefonod a helyreállítási kódokkal ki tudod váltani a telefont és be tudsz lépni a fiókba.

itt még próbálkozhatsz
https://accounts.google.com/signin/v2/recoveryidentifier?flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=AccountRecovery&theme=glif

https://support.google.com/accounts/contact/suspended?p=%3Cgkms%3Asignal%20name%3D&fbclid=IwAR0-uaHIz4177V6kB6yaO4CPSAWfS1DgkVcPLBmMEegneVvBSihSYJC8C3Y&hl=hu


koppasz1986
(tag)

Rápróbálgattam ezekre a linkekre, a vege mindíg az, hogy a régen megadott számom feldobja, es arra küldené a kódot. Csináltam újat és azt már normálsan. Na hát így jártam, köszönöm a segítséget.


Tails111
(aktív tag)

A személyes fiókok nagy része (email , közösségi fiók fece, stb) telefon fiókhoz csatolása után kínál helyreállítási kódot. Arra az esetre ha a telefon elveszett ,nem elérhető. Érdemes elmenteni legyen mivel belépni ha baj van. A másodlagos emailcímek is jól jönnek ilyen esetben. Azzal hogy a telefonod visszaállítottad törlődött a fiókból mint regisztrált eszköz. Belépésnél ő új eszközként kezelte ilyenkor kér másodlagos hitelesítést SMS kód.
SMS kódot mindenütt nyomják hogy kell természetesen jó dolog. De kevés helyen figyelmeztetik az embert hogy körültekintő legyen és legyen kiút. Mert akár ki is zárhatja magát a saját fiókjából.


vaakuum
(addikt)

help pls.
Feleségem emailcímében van egy pont. Rendszeresen kap olyan levelet, ami karakterekre ugyan az, csak nincs benne pont. Ez az email cím viszont nem az övé.

Az az érdekes, hogy a pont nélküli címre küldött, de hibásan nálunk landoló levelet nem is tudjuk továbbküldeni mi sem a pont nélküli címre, mert elküldés után úgy értelmezi, hogy az asszony saját magának írt levelet a pontot tartalmazó címre.

Ezek szerint az összes magán levelezés évek óta össze-vissza megy idegenekhez is?
Hogyan lehetne ezt egyszer és mindenkorra rendezni, hogy ne keverje a nyomorult google a leveleket? Lassan 20 éves az érintett email cím.


Dluinet
(nagyúr)
Blog

A pont helyzetét vagy annak meglétét csak a google szolgálásokhoz való belépésnél követeli meg, a többi esetben nem számít.
Valószínűleg (most egy álltalános példa jön) kismarcsi@gamil -re akarták küldeni, de helyette kismarika@gmail -re küldték, a feleséged meg a kis.marika@gmail -re regisztrált. Tehát valójában nem a pontot írták el, hanem a nevet.


ACE-
(addikt)

A google fiók pont olyan, hogy egyszer-egyszer előugrik az ablak a telefonszámmal, meg másodlagos e-mailel, hogy ezek helyesek-e...

üzenetek