üzenetek

hozzászólások


energiezolee
(aktív tag)

Bocs elírtam. "Megtarthatod" akart lenni, csak a telefon kijavította helytelenül... :D


RBJ
(addikt)

Tegnap feladták Hollandia indulás ma du már be volt dobva az udvarra. Pislogok, hogy a DHL ennyi idő alatt lezavarta.
Lényeg egy új készüléket kaptam de minden tartozék nélkül.

[ Szerkesztve ]


Oldman2
(veterán)
Blog

Ez szép, gratula.
:C


Timer
(veterán)

Fitbitnél így cserélnek mindig, valahol ez is benne van az árban. Az a druva, hogy nálunk a családban két Charge 3 volt, mindkettőben kifeküdt a kijelző, ami állítólag akku hiba miatt jelentkezett tömegesen, ezek szerint valami gond lehet, amit évek alatt sem tudnak megoldani az energiaellátás kapcsán. A lényeg, hogy ha van rá számlával igazolható garid, azt bekérik, és küldik az újat, tartozékok nélkül. Ezt két eszköznél eljátszottuk, sőt, az egyiket kétszer is cserélte a gyártó a 2 éves garancia alatt. A support ilyen szempontból parádés, de csak ennyit tudnak, cserélni... Azt viszont legalább jól, mert supporttal kábé 10 perc cseteléssel le lehet zavarni a sztorit, ami elég felemelő tapasztalat, bármely hazai garanciás ügyintézéshez képest...

Egyébként van a családban még 2 működőképes Charge 2, azoknak semmi baja! :U

[ Szerkesztve ]


Dottorei
(tag)

A gps-ét szarnak mérte a többi viszont ennyiért ok. [link]


Timer
(veterán)

Kössz a linket!

üzenetek