Az autó szintje befolyásolja a benya fogyasztást.
Megéri akár drágábban is venni, ha hozza az elvártat, mert pénzben ha 3-4-500k-val drágább és jobb helyen végez akkor ugyanott vagy, azaz nem előrébb, a ponttáblázatban.
GPRO online F1 manager játék - Klánok, Ligák, Versenyek fórum
hozzászólások
zolynet
(addikt)
erick_b
(tag)
valakinek van rá ötlete, hogy hogyan lehet megállítani a jóga edzés hatékonyságának a romlását? (mostanában elég sokat tesztelt a pilóta, lehet ez az oka a gyengébb koncentráció javulásnak?)
[ Szerkesztve ]
Pá
(addikt)
Sokkal egyszerűbb, ha kukázod és veszel egy 200 fölötti koncosat.
Ennek még az aggrija is túl magas. Gondolom még rookieban vagy, oda teljesen felesleges, csak szétgyilkolja a kocsit és növeli az OA-t. Még amatőrben sem kell.
[ Szerkesztve ]
erick_b
(tag)
a testvéremé és hosszútávú projekt(főleg a neve miatt vette meg). Csak +6-os koncentráció javulásokkal számolt amikor megvette de ha csak +4-el sikerül fejleszteni akkor 1-2 szezonnal több lesz ahhoz képest amit számolt.
[ Szerkesztve ]
Pá
(addikt)
Elvileg minél magasabb egy tulajdonság, annál kevesebbet hoz rajta egy edzés.
szerk: amire ebből jó pilóta lesz, a fizuja fog nagyon felmenni + iszonyat pénzt kell edzésekre költeni
[ Szerkesztve ]
erick_b
(tag)
pont ezért furcsállom én is, hogy ilyen nehéz edzeni, mert volt olyan pilótám akit 220-ról edzettem 250-ig és ott csak az utolsó 1-2 edzés volt ami 6 alatt hozott koncentrációt.
Szóval itt valami más kell befolyásolja az edzéseket.
csari
(csendes tag)
Sziasztok!
A Barsilia pályán a pályainformáció alapján az autónak nagy teljesítmény kell, viszont a beállítás során a pilóta szerint alacsony érték a jó, kvázi kis teljesítmény az ideális (motor 360). A pilótám technikai betekintése 157-es, ez elég jó, de mégse hiszek neki.
Szerintetek miért van ellentmondás?
erick_b
(tag)
ha megnézed mit ír a motor beállításánál akkor ott nem azt olvasod, hogy növeled vagy csökkented a teljesítményét hanem azt, hogy a végsebesség és a gyorsulás közötti arányt állítod be. A pályarajzból meg nem is csoda ha inkább jó gyorsulás kell, mint magas végsebesség. (bármennyire is következetlenségnek tűnik számodra inkább a pilótádnak higgy, esetleg megpróbálhatod belőni mi a pilótád "komfortzónája" amire azt mondja, hogy jó a beállítás és annak a felére belőni, persze ez se feltétlenül jó, mert most a gyakorlás és a verseny között elég nagy hőmérséklet különbség lesz.)
srácok esetleg tudtok egy oldalt ahol megvannak a beállítások , meg az üzemanyag fogyasztás mert nekem megvolt régen de sajnos elvesztettem pl. 5ös motor magas üz.anyag fogyasztás pl. 0.75 szorzó volt a km.re valami ilyesmi kellene nekem
xbaggio
(csendes tag)
sziasztok!
Mi alapján számoljátok a benzin fogyit?
Motorszintek?
ha igen, akkor mi a szorzó?
Vagy hogyan müködik ez?
xbaggio
(csendes tag)
Ezt eddig én is tudtam,de pontosabban nem lehetne fogalmazni?
Pl.: ha a motorom 3-as akkor ahhoz a szinthez milyen szorzót használtok?
Most nem dl-re pontosan akarom kérdezni, csakhogy nagyjából ki tudjam számolni a szükséges mennyiséget
Létezhet az, hogy 4.4l menjen el egy körnél?
erick_b
(tag)
még sose próbáltam meg pontosan utánaszámolni, hogy melyik motor mennyit fogyaszt, mert nekem többnyire az is elég, hogy veszem a korábbi hasonló pályákon mért fogyasztást és kb. annyit tankolok.
Persze ez most épp bukik, mert esős verseny lesz.
De hogy írjak valami konkrét adatot is indianapolisban 3-as motorral és 2-es elektronikával 1,256km-t tettem meg 1 liter benzinnel, a pilótámnak 48-as tapasztalata volt és 10-10-0-0-ás riskel mentem. (elméletileg minél nagyobb a tapasztalata annál kevesebbet fogyaszt) Szóval eszerint olyan 2,87 liter/körös fogyasztás kéne legyen a következő pályán.
De mivel esni fog ez bukik. Szerintem 190 liter bőven elég lesz ha végig esik.(én 1,5-1,7 km/l közötti fogyasztásra számolnék eső mellett)
xbaggio
(csendes tag)
Köszönöm.
Most már teljesen mindegy a dolog, mert a technika elfüstölt, így nem lesz semmi a pontszerzésből, ha csak valami baromi nagy csoda nem történik.(Ami persze ki van zárva.)
erick_b
(tag)
181 liter benya lett mondjuk a következő is esős
milyen riskekkel mész? (go-t használsz?)
xbaggio
(csendes tag)
Igen, használom a GO-t, de még nem igazán jöttem rá az értelmére
De ami késik, az még visszavan.
A riskek meg a megengedett határokon belül van.(óvatos)
10-10-15-0-ás riskeket használtam most.
Benzin 192 liter ment el.
erick_b
(tag)
az értelme ott lenne, hogy megnézheted a historical tyre wear-t vagy a historical fuel consumption-t (gumi meg üzemanyag fogyasztás története)
és az alapján már tudsz következtetni, hogy mégis mennyit érdemes tankolni vagy milyen gumi mennyit tart. Nem a legpontosabb de kb. 1,3-as szorzó van a gumik között szóval ezzel is lehet variálni
Én mindig védekezéshez meg előzéshez rakok nagyobb risket, bár mondjuk lehet az ellenkezőjének is megvan a maga értelme.
cicmanyek
(aktív tag)
Na idénre leszerződtettem egy új pilótát de jól befürödtem vele.
Pedig az értékei nem rosszak , de a kvalin olyan gyenge , hogy szívem szerint kirúgnám.
Mi lehet a baj vele?
Ezek az adatai:
Radar grafikon
Átlag:
90
Koncentráció:
140
Tehetség:
89
Agresszivitás:
13
Tapasztalat:
27
Technikai betekintés:
166
Erőnlét:
1
Karizma:
116
Motiváció:
184
-------------------------------------------------------------------------------
Hírnév:
0
Súly (kg):
68
Kor:
21
mrsza
(csendes tag)
Pont benéztem ide és látom azért van élet Ugyan rég nem vettem részt gpro-s versenyen, így csak remélni tudom hogy nem változtak sokat a dolgok és nem mondok butaságot.
Szóval szerintem a pilótád baja a kevés tapasztalat és koncentráció. Erőnlétből sem árt ha van több, de az elején a magas koncentráció az egyik legfontosabb. Valamikor régen talán joergieval még ki is tárgyaltuk itt fórumban ezt a témát, persze azóta lehet változtak a dolgok, de ebben az esetben valamelyik fórumtárs úgyis javít.
erick_b
(tag)
https://gpro-db.appspot.com/race_results/?track_id=10&season=28&race=11&page=1
itt nézegettem még a 28. szezonból mások beállításait a következő versenyre és azt vettem észre, hogy az első és hátsó szárnyat külön állították be és ráadásul elég nagy eltéréssel. Ez létezik vagy csak félrevezető adatok?
én is szoktam csökkenteni a hátsó szárny értékén ha több benzinnel indulok de csak 1-3-at és ez is azt eredményezni, hogy kb. egyformán kopnak a szárnyak még ha az első hátsó szárnyat ugyanarra az értékre állítanám be akkor a hátsó jobban kopna. De ez annál sokkal nagyobb különbség.
[ Szerkesztve ]