GTA V - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Kiskokó
(veterán)
Blog

Igen valóban régen volt rá egy hasonló egyedi rendszámmal való baszakodós metódus de már nagyon rég nem működött.
Asszem olyan is volt, hogy arany-t hogy lehet stockra de az se működött már rég.


bluuzia
(aktív tag)
Blog

Én teljesen lemaradtam. Nem is tudtam, hogy van új rendszámkészítő - nem mintha szeretnék saját rendszámot.

h3lios: gondoltam kipróbálom ezt a felnifestő módszert a múlt héten kipörgetett Corsitával, de fekete lett az alapfelnim, mivel teljesen véletlenül pontosan így csináltam tegnap, ahogy leírtad, csak én kiléptem és ma akartam ránézni . :DDD

Más:
Szembejött velem a YT-on a 100 férőhelyes garázs, amit CSAK a GTA+-osok kapnak meg.
Erről szintén nem tudtam, pedig kellene új garázshely, mert fullra van az összes, de emiatt előfizetni nem fogok rá.

[ Szerkesztve ]


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Igen, az újdonság az, hogy a régi dolgok valamiért megint működnek. :DDD

Bluuzia: Mondjuk ha a garázs csak addig elérhető amíg van gta+ előfizetés, akkor sokat nem ér. :B


negyven2
(veterán)

Mondjuk nem tudom, hogy mennyi számít a te esetedben, de a gta+ szolgáltatás elérhető csak a Xbox Series X|S és PlayStation 5-ös natív kiadásokban érhető el. Mármint a GTA Online-hoz adott extrákra értve, mert a többi gta+-os dolog, azért elérhető Xbox One/Playstation 4 és mobilon is (mármint a játékok). De PC-n nincs gta+!

És a garázs is csak addig érhető el amig van gta+ előfizetésed. És bár az előfizetés lejárta után is megmaradnak a bent lévő kocsik (és így részben a garázs is), de új járművet már nem tudsz bevinni oda.

[ Szerkesztve ]


Kiskokó
(veterán)
Blog

Már rég volt róla szó, hogy a telós app egyszóval szar volt. Aztán, hogy átintegrálják az online felületbe. De azt még én se tudtam, hogy már kész van és használható. Arról lemaradtam.

Cactus :
jaja , ezt már több dolognál is tapasztaltam :D Rockstar logic.
A mai napig működő Armored kuruma "bug" a kedvencem még mindig.
Hányszor csalóztak le mert kilőttem embereket armored Kurumából :DDD :DDD Régi szép idők :DDD

[ Szerkesztve ]


SenorGrande
(senior tag)

Mi ez az Armored kuruma "bug"?


Plata
(félisten)

Ha tudod hol kell lőni kilőheted azt aki kurumában van.


Kiskokó
(veterán)
Blog

Az ablakok teljesen tökéletes sarkaiban (talán nem mind de elől tuti) ha nagyon pontosan a sarokba lősz az ablak és az armor találkozásához akkor ott be tudsz lőni és sebezni/ölni.
Látod is mikor pirosra vált a célkereszt.
Ez a "bug" benne van az első nap óta, mikor betették az armored kurumát.

[ Szerkesztve ]


bluuzia
(aktív tag)
Blog

Nem tudom honnan szedtem, hogy PC-re is lehet GTA+ .. :B na mindegy, legalább nem kell róla gondolkoznom. Hehe

Igen azt néztem a srác videójában, hogy érdemes lehet telepakolni, aztán akkor nem lesz gond, ha lemondod az előfizetést - elvileg. De ha mégsem, akkor szopóroller.

Kiskokó: A telefonos rendszámról tudtam, használtam is Ifruitot, amíg lehetett, sőt azt is hallottam, hogy akarnak csinálni valami szerkesztőt hozzá, de nem tudtam, hogy már van is.


Logitech
(aktív tag)

Szerintem már több mint egy fél éve van ez az új rendszám készítő, akkor próbálkoztam is vele, de nem sikerült kocsira varázsolni. Most is még azt írta, megrendelés alatt van a kurumámra, de hiába mentem be vele LSC-be, nem történt semmi. Azt töröltem, most újra megcsináltam úgy, hogy közben futott a játék, így jó lett.


Plata
(félisten)

Vacakol,de működik.


Mbru
(tag)

Én anno megcsináltam(ezzel a honlapossal) és onnantól kezdve bármelyik kocsival mentem a műhelybe, mindig ott volt az új rendszám, hogy feltehetem a kocsira.
Apropó Ifruit. Azon belül lehetett játszani a kutyával meg takarítani. Valamelyik nap beléptem story módba és szegény kutyahát mellett tele volt kakival. Most már nem lehet ChopChop-ot használni semmire?


Plata
(félisten)

Szerintem már nem,régen lehetett trükköket tanítani,az appal,sőt etetni és a kutyagumit felszedni,játszani vele.


ledgeri
(nagyúr)

30 rendszámot lehetne csinálni, csak a legutóbbi, Chopshop-os-sal szépen hazavágták azt is, így 22-nél nem jelenít meg többet (és az elején még teljesen ki is fagyasztotta a játékot ha végig akartál szaladni rajtuk, mert adtak még 4-5 hátteret, amit a rendszer már nem bírt kezelni).
Én is már régóta akarnék csinálni 1-2-őt, de olyan is van, hogy ha egy adott kocsira felraksz egyet, majd a rendszerből, weben törltöd azt, akkor azon a kocsin már nem lesz módosítható soha többet... Nem próbáltam, de azért vannak jó fejlesztések!


Plata
(félisten)

Láttátok hogy a játék három főszereplője részt vett egy livestreamben?
Trevor-t játszó szinész sok mindent elmondott.
Annak idején akartak egy titkos ügynök Trevor DLC-t és már pár jelenetet fel is vettek vele.
Sőt mind a három karakternek volt tervben saját DLC.


Ace owner
(addikt)
Blog

Agent Trevort mar ismertuk amiota kiszivargott a source code. Abban is megtalaltak a single dlc-ket. Tgg csinalt egy jo videot hogy miket gyomlaltak a jatekbol.


Plata
(félisten)

Ha jól tudom ő inkább James Bond Trevor-t említett. :D


negyven2
(veterán)

És megint az van, hogy gaming sajtó úgy csodálkozik rá az ilyen dolgokra, mintha azt mondták volna nekik, hogy a víz nedves, az ég kék, a fű meg zöld (...Breaking News! A tudósok szerint a víz szobahőmérsékleten, folyékony halmazállapotú :Y... :DDD).

De a poént félretéve, minden játék esetében sokkal több tartalmat csinálnak, mint ami végül meg is valósítanak. Mind a régi HGTA V-ös, mind az RDR2-es panelbeszélgetések alatt többször szóba került, hogy évekig dolgoztak a szinkronszínészek az adott játékokon. RDR2 esetében öt és fél évig. Ez idő alatt rengeteg dolgot vettek fel, volt amit újra vettek, és sok olyan dolog volt amit felvettek, de aztán nem került be (ez egyébként a filmek, sorozatok, de még a zenék esetében is így van).

Igen lettek volna DLC ötletek is, de ott is részben a GTA Online sikere, részben meg maga DLC piac szolt közbe az GTA V esetében. Volt még régen egy felmérés, hogy a Rockstar Games esetében a GTA IV-nek a DLC-i fogytak külön a legjobban. Ha az Episodes From Liberty pack-ot is beleszámítjuk, akkor összesen valami 12%-át hozta a DLC mentes GTA IV eladásainak. Ennél kevesebb lett az RDR1 (olyan 10% körül), illetve az MP3 (8%)... illetve az L.A. Noire esetében egy olyan 5% volt.

Ezt ugye úgy kell érteni, hogy az alapjáték vásárlok kb. mennyi százaléka volt hajlandó DLC-t is venni a játékhoz. Láthatóan nagyon kevés. Ezért is jelentették be, hogy a GTA Online DLC-i teljesen ingyenesek lesznek. Viszont az is ott volt, hogy minek költsenek a DLC-k fejlesztésére pénzt, ha az azokból folyó bevétel, lehet meg térült volna meg DLC-k fejlesztési költsége.
Illetve ott van, hogy a sztori DLC olyan, hogy a legtöbb esetben ha végigvitted, akkor többet nem játszol vele, míg egy ingyenes, online-hoz kapcsolódó DLC esetében ott van az, hogy te, a microtransaction által plusz bevételt hozol... vagy ha nem akkor majd mások összedobják.

De amúgy ez a DLC-ket nem vesznek dolog, ez nem csak a Rockstart érínti. A legtöbb multiplayer shooter pl. egy jó ideig fizetős DLC-ben adta a pályáit, játékmódjait. Aminek az lett az eredménye, hogy nagyon fermentált lett a játékosbázis. Azóta nagy részük ezt elengedte. Vagy elég megnézni azon játékok pl. achievement-jét, ahol van külön fizetős DLC csomag is. Ott is látható, hogy pl. míg a játék első achi-ját a játékosok pl. 70-80%-a szeri meg, addig az ahhoz tartozó fizetős DLC esetében az első achi már általában 10% alatt van. Igaz itt más is van, mert a játékot befejezők száma általában 40% körül van jobb eseteben.

Pl. Xbox One-os GTA V esetében, az első Story Achi-t (A prológus utáni Franklin-es küldtetés teljesítésért kapod) a játékosok ~54%-a teljesítette, míg az utolsó story achi-t (utolsó - A.B.C. - küldetés) meg a játékosok 12%-a teljesítette.

RDR2 esetében ez úgy néz ki, hogy az első sztori küldetést, a játékosok 60%-a, az utolsó küldetést pedig a játékosok 18%-a csinálta meg (de Chapter 6 végét is csak a játékosok 21%-a csinálta meg).

Vagyis ilyen számok mellett, rocktar szintű sztori DLC-ket csinálni, nem egy egyszerű feladat.

ps. a GTA V X360-as kiadása esetén az első sztori achi-t a játékosok 77%-a, az utolsót a játékosok 31%-as csinálta meg...


HussarF
(addikt)
Blog

ps. a GTA V X360-as kiadása esetén az első sztori achi-t a játékosok 77%-a, az utolsót a játékosok 31%-as csinálta meg...

Ez mit jelent? Hogy 23% gyakorlatilag el sem kezdte a játékot?

[ Szerkesztve ]


Plata
(félisten)

"Mind a régi HGTA V-ös"
Ez félre írás vagy van másik GTA is? :B

"Pl. Xbox One-os GTA V esetében, az első Story Achi-t (A prológus utáni Franklin-es küldtetés teljesítésért kapod) a játékosok ~54%-a teljesítette, míg az utolsó story achi-t (utolsó - A.B.C. - küldetés) meg a játékosok 12%-a teljesítette."
Csodálkozol?A konzolos változat irányítása olyan béna hogy nekem se lett kész az első küldetés. :D

üzenetek