Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik - Sport, életmód, utazás, egészség fórum

üzenetek

hozzászólások


Drughi
(addikt)

Néztem a town 5 xl-t és a 7 xl-t is. (weben)
A fék illetve a hátsó rugózást látom különbségként, ez kb fedezi is az árkülönbséget.

Lehet élőbe gurulok vele 1-1 kört és meglátom, de elsőre nem biztos hogy a fékkar indokolt, nem versenyjárgány.


HoaryFox
(őstag)
Blog

Személy szerint jobban szeretek fékkarral fékezni, mint taposni a hátsó sárvédőt, de ez egyéni ízlés dolga (motoros is vagyok, onnan van a fékkar megszokása :D)


Drughi
(addikt)

Igazad van, de szerintem egy ilyen rollerrel nem tudsz olyan gyorsan menni, hogy a lábfék ne legyen elég.


HoaryFox
(őstag)
Blog

Na ja, ha baj van, egyszerűbb leugrani róla és úgy megállítani :DDD


Bobrooney
(senior tag)

Dehogynem, lejtőnek lefelé, ha nem fékezel végig a végén nincs akkora fékerőd ami megfog. Nyílván jobb ha egyik kereket sem lehet satuzni mert akkor burulás van.


gyalu 1
(aktív tag)

Üdv! Spartan jumbo vagy Aldis roller? Árban kb. ugyanaz. Reggel 3km, du. 3km megtétele lenne a feladat napi szinten. Bírni fogják ezt a "terhelést" vagy inkább elektromosban gondolkodjak? :F


Bobrooney
(senior tag)

szia!

Mit jelent hogy ezt a "terhelést"? Spartan Jumbo-m volt, bírja az rendesen, csapágyat kellett cserélnem párszor, de azt a 120kg-om miatt meg a szar útviszonyok miatt.


gyalu 1
(aktív tag)

Igénybevételre gondoltam :B


Bobrooney
(senior tag)

Engem kimondottan jól szolgált nagyon sokáig, aztán oda adtam egyik barátomnak, mióta lett egy Boardy-m valahogy nem használtam :D


5-ös kezelő
(senior tag)

Nekem a hátsó rugózás bejött az Aldison, de mivel keveset és ritkán használom, nem tudom, mennyire lesz tartós. Elektromos az más műfaj, de 3 km miatt tuti nem vennék.


Bobrooney
(senior tag)

Nekem az elektromos nem tetszett, nem éreztem biztonságosnak.


5-ös kezelő
(senior tag)

Kollégám egy körre odaadta az övét. Gyanús lehetett volna a széles kerék, de nem esett le, h miért olyan. Tíz méter után visszaadtam, ezer wattos motor volt benne. Vén fejjel nem kellene összetörnöm magam. :N Amúgy is utálom töltögetni a sok elektromos kütyüt. Közlekedni meg jó a bicaj. Szóval nem kell e-roller.


Bobrooney
(senior tag)

Megértem ha valaki azt választja, de jogosítványhoz kötném a használatát. Robogó helyett pl jó alternatíva, ha csak városi közlekedésre van használva és pl nem futárkodik vele.


5-ös kezelő
(senior tag)

Járdán a gyalogosok vannak veszélyben, úttesten meg a rolleres (úthibák), még ha tudja is a KRESZ-t. Nincs ötletem, hol kellene menniük.


Bobrooney
(senior tag)

Igazándiból nincsenek veszélyben a gyalogosok, ha tudsz körültekintően közlekedni. Nem kell nyélgázon veretni, illetve tényleg oda kell figyelni. Ha van lehetőség kerékpársávon haladni, akkor ott kell (Győrben elég jól ki van építve).


5-ös kezelő
(senior tag)

Tőlem nem lennének, de itt Pesten sok a száguldozó.
Hallottam a Baráti kerékpárútról, nem mernek kilépni a kapun az ott lakók. Hová lettek a közlekedési mérnökök? Politikus dönt, mérnök becsicskul. Sajnos más területen is ez a helyzet, nem kedvez a rendszer a józan észnek, szakmai érveknek.
Gyerekkoromban nagyon szerettem Győrt, a rengeteg kerékpárt és mopedet. Mára már túl nagy a forgalom, sok új út, nyüzsgés - elvesztette a hangulatát.


Bobrooney
(senior tag)

Én csak 2009 óta élek itt. Vannak azért kevésbé forgalmas részek. Szerintem a kerékpár útjai elég jók, szinte van mindenhol, rollerrel és kerékpárral is jól közlekedhető város. Terep adottságai is jók egy lábbal hajtós rollerhez.

Száguldozó mindenhol van.

[ Szerkesztve ]


5-ös kezelő
(senior tag)

70-es-80-as években tömegek mentek dolgozni kétkerekűvel a Vagongyárba. Több száz férőhelyes kerékpártárolók voltak a gyárkapuk mellett.
Felüljárókat leszámítva tényleg nem kell emelkedőkra számítani. :)


Bobrooney
(senior tag)

Boardy újra indítja a gyártást: [link]


Memmaao
(addikt)

Kíváncsi leszek! Kár az új logó és design miatt. A régi nekem jobban tetszett

üzenetek