Néztem a town 5 xl-t és a 7 xl-t is. (weben)
A fék illetve a hátsó rugózást látom különbségként, ez kb fedezi is az árkülönbséget.
Lehet élőbe gurulok vele 1-1 kört és meglátom, de elsőre nem biztos hogy a fékkar indokolt, nem versenyjárgány.
Néztem a town 5 xl-t és a 7 xl-t is. (weben)
A fék illetve a hátsó rugózást látom különbségként, ez kb fedezi is az árkülönbséget.
Lehet élőbe gurulok vele 1-1 kört és meglátom, de elsőre nem biztos hogy a fékkar indokolt, nem versenyjárgány.
Személy szerint jobban szeretek fékkarral fékezni, mint taposni a hátsó sárvédőt, de ez egyéni ízlés dolga (motoros is vagyok, onnan van a fékkar megszokása )
Igazad van, de szerintem egy ilyen rollerrel nem tudsz olyan gyorsan menni, hogy a lábfék ne legyen elég.
Na ja, ha baj van, egyszerűbb leugrani róla és úgy megállítani
Dehogynem, lejtőnek lefelé, ha nem fékezel végig a végén nincs akkora fékerőd ami megfog. Nyílván jobb ha egyik kereket sem lehet satuzni mert akkor burulás van.
Üdv! Spartan jumbo vagy Aldis roller? Árban kb. ugyanaz. Reggel 3km, du. 3km megtétele lenne a feladat napi szinten. Bírni fogják ezt a "terhelést" vagy inkább elektromosban gondolkodjak?
szia!
Mit jelent hogy ezt a "terhelést"? Spartan Jumbo-m volt, bírja az rendesen, csapágyat kellett cserélnem párszor, de azt a 120kg-om miatt meg a szar útviszonyok miatt.
Engem kimondottan jól szolgált nagyon sokáig, aztán oda adtam egyik barátomnak, mióta lett egy Boardy-m valahogy nem használtam
Nekem a hátsó rugózás bejött az Aldison, de mivel keveset és ritkán használom, nem tudom, mennyire lesz tartós. Elektromos az más műfaj, de 3 km miatt tuti nem vennék.
Nekem az elektromos nem tetszett, nem éreztem biztonságosnak.
Kollégám egy körre odaadta az övét. Gyanús lehetett volna a széles kerék, de nem esett le, h miért olyan. Tíz méter után visszaadtam, ezer wattos motor volt benne. Vén fejjel nem kellene összetörnöm magam. Amúgy is utálom töltögetni a sok elektromos kütyüt. Közlekedni meg jó a bicaj. Szóval nem kell e-roller.
Megértem ha valaki azt választja, de jogosítványhoz kötném a használatát. Robogó helyett pl jó alternatíva, ha csak városi közlekedésre van használva és pl nem futárkodik vele.
Járdán a gyalogosok vannak veszélyben, úttesten meg a rolleres (úthibák), még ha tudja is a KRESZ-t. Nincs ötletem, hol kellene menniük.
Igazándiból nincsenek veszélyben a gyalogosok, ha tudsz körültekintően közlekedni. Nem kell nyélgázon veretni, illetve tényleg oda kell figyelni. Ha van lehetőség kerékpársávon haladni, akkor ott kell (Győrben elég jól ki van építve).
Tőlem nem lennének, de itt Pesten sok a száguldozó.
Hallottam a Baráti kerékpárútról, nem mernek kilépni a kapun az ott lakók. Hová lettek a közlekedési mérnökök? Politikus dönt, mérnök becsicskul. Sajnos más területen is ez a helyzet, nem kedvez a rendszer a józan észnek, szakmai érveknek.
Gyerekkoromban nagyon szerettem Győrt, a rengeteg kerékpárt és mopedet. Mára már túl nagy a forgalom, sok új út, nyüzsgés - elvesztette a hangulatát.
Én csak 2009 óta élek itt. Vannak azért kevésbé forgalmas részek. Szerintem a kerékpár útjai elég jók, szinte van mindenhol, rollerrel és kerékpárral is jól közlekedhető város. Terep adottságai is jók egy lábbal hajtós rollerhez.
Száguldozó mindenhol van.
[ Szerkesztve ]
70-es-80-as években tömegek mentek dolgozni kétkerekűvel a Vagongyárba. Több száz férőhelyes kerékpártárolók voltak a gyárkapuk mellett.
Felüljárókat leszámítva tényleg nem kell emelkedőkra számítani.