/* Hosszú távú lehetőség || Családbarát munkahely || Személyes fejlődés || Innovatív nagyvállalat */
Szívesen lennél tagja egy lendületes, támogató csapatnak? Kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel? Van tapasztalatod a felhasználókkal való kapcsolattartásban?
Akkor nemzetközi pénzintézeti ügyfelünk pont Téged keres csapatába!
További feladatok:
• Munkaállomások, nyomtatók és irodai szoftverek telepítése és azok üzemeltetése
• Telefonon és webes felületen érkező bejelentések fogadása, feldolgozása
és megoldása
• Szükséges esetben a feladatok továbbítása a megoldó csoportok felé
• Hardverek, szoftverek nyilvántartásának vezetése
• Központi frissítések és telepítések
Kiválasztás menete:
1. kör: interjú a HR + szakmai vezetővel
2. kör: beszélgetés az IT igazgatóval
Kulcs kompetenciák:
• Középfokú szakirányú végzettség
• Minimum 1-2 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat
• Hálózati és hardver ismeretek
• Microsoft operációs- és MS Office rendszerek alapos ismerete
• Active Directory ismeret
• Wifi, VPN ismeret
• (Jira) Ticketing rendszer használata
Szükséges Soft skillek:
• Kiváló kommunikációs képesség (szóban és írásban)
• Ügyfélközpontú viselkedés
• Jó problémafelismerő és -megoldó készség
• Extrovertált személyiség
Szükséges nyelvtudás: Aktív angol nyelvismeret, írásban
Heti óraszám: 40 óra
Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület
Amit a megbízónk kínál:
• Modern munkakörnyezet, belső kert, közösségi terek, jó lokáció
• Lendületes, támogató csapat
• Hosszú távú lehetőség
• Versenyképes jövedelem
• Folyamatosan fejlődő, innovatív, stabil háttérrel rendelkező nagyvállalat
• Céges laptop, mobil
• Szép kártya és dolgozói mobil flotta
• Cafetéria
Szükséges dokumentumok: Szakmai önéletrajz
Jelentkezés itt: http://bit.ly/2YC7kED
Adatkezelési tájékoztatónk az alábbi linken található: https://schonherzbazis.hu/documentumok/adatkezelesi_tajekoztato.pdf