üzenetek

hozzászólások


#21221888
(tag)

Remélem azért jobban sikerül mint a rollerjeik : D


Plug Life
(senior tag)

Meg a parkoló szenzorai is, mint a közelség érzékelő a telefonjaikon :D


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Ez de gonosz :DDD


Kamikaze75
(tag)

Ezt is megértük 20 Milla lesz egy elektromos kínai autó ami a semmiből nőtt ki...
Na de azt is megértük mindezt lehet jobb minőségbe mint sok nagymúltú európai márka...
És a törés és egyéb tesztek bizony ez már nem kínai gagyi...


Polarstar
(nagyúr)

Maradjon csak otthon az összes kocsijuk.
Itt meg csináljanak fasza villanyszekeret szépen az olaszok, meg az osztrákok.


Usgyi
(aktív tag)

Én nem mernék ennyi pénzt ki adni egy kínai elektromos autóért, ami az első modellje egy gyártónak. Mire ide ér az bőven több lesz 14 milliónál.


Ricardo
(félisten)

Belendült az elektromos autó vonal keleten.
A nagymúltú gyártoknak most oda kell figyelni, és lépést kell tartaniuk a változásokkal, ha nem akarnak úgy járni, mint a régi nagy mobilgyártók.


gattolino
(senior tag)

Már évekkel ezelőtt beindult, csak a mobilgyártók is felültek rá.
Lásd Li Auto, Nio, Xpeng


Ricardo
(félisten)

Így van. Ez nem most indult, de a mostani időszakban mintha szintet lépett volna. Az egyik jele ennek a mobilgyártók belépése erre a piacra. Nagyon közel került az a pont,amikor "Aki lemarad az kimarad".


beef
(őstag)

Akkor csak megérte a Teslát Kínába telepíteni, így könnyebb volt ellopni azt a tudást ami még hiányzott :)


kchris78
(veterán)

A helyi média szerint a Tesla Model 3 lenne a konkurens

Ertsd: arrol masoltak amit csak lehetett.


Zirowe
(nagyúr)
Blog

Majd hozza a postás ezt is aliról.


#95462144
(senior tag)

Igen csak ahhoz értelmes szoftver is kell meg elektronika. Egyből a cimborám jutott eszembe, akinek az 508-asa az autópályán gondolt egyet és az elektromos ülést magától elkezdte előre tolni a kormányra azonnal félre kellett állnia, mert már a mellkasát dörzsölte a kormány. :DDD
Szóval itt azért a szoftveres bugok komolyabb gondokat okozhatnak, mint egy szimpla telefonnál.


7Heads Drago
(veterán)

Várjál, de az nem is kínai... Polarstar szerint a kíni még rosszabb lesz. :)
Szerintem itt sok fog múlni a szoftveren. Ami ha jól sikerül akár jó is lehet. A tesláknál is csak a szoftver a jó és sokan istenitik.

[ Szerkesztve ]


Polarstar
(nagyúr)

Úgy gondolom, nem nekünk itt nem az elektronikával telitömött kocsik lesznek a nyerők, hanem a villanyhajtás és kiegészítővel épített kocsik.
Mondjuk jó lenne látni több hidrogénes kocsit is a toyotán kívül.
Az olaszokra várunk nagyon. Van mihez visszanyúlni tömegével. Illetve még mindig keresik a kicsi kocsikat. Fiat 500 még frankó és bitang nagy telitalálat volt, de kellene új dolog, nem pedig frissíteni az 500-ast.
Lancia Ypsilon sikere délen töretlen most is, és bizony ezt is megújítják. Itthon már nem forgalmazzák, mert minden elfogy ebből délen. Páran nem is tudják, hogy az Ypsilon a világ legszebb kiskocsija és ki van állítva a New York-i modern művészeti központban is.
Az osztrák-német Fisker-t szintén várjuk.
Az Opel Adam ugye kurva nagy bukta volt, azon kívül hogy eleve ronda lett. :DDD
Citroennek kellene még aktivizálni magát a piacon kis kocsi téren, mert bizony van potenciál ott is.
Renault 5 hamarosan jön, úgyhogy nem maradunk menőség nélkül.


Noukoum
(veterán)

Már nyugodtan kilehet jelenteni hogy úgy fognak járni.


FireKeeper
(nagyúr)
Blog

én azért nem vennék erre mérget, az elkövetkező pár év elég rázós pénzügyi időszak lesz, főleg az ún. növekedési cégeknek, és kérdéses hogy tudják-e tartani azokat a volumeneket amiket a túléléshez kell, az esetlegesen csökkenő kereslet és felzárkózó konkurensek miatt.


#31733248
(őstag)

"Akkor csak megérte a Teslát Kínába telepíteni, így könnyebb volt ellopni azt a tudást ami még hiányzott :)"

Megtörtént és az oda települt, kínai cégekkel autót gyártató német gyártók is eredményesen felhozták a kínai autóipart. Utána pedig csodálkoztak, hogy miközben Európában csökken az autóipari teljesítmény különböző ellátási problémák és a geopolitikai konfliktusokat kísérő válság miatt, Kínában intenzíven nőtt, ám ők még így is kevesebb autót adtak el, mint tavaly...


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Igaz, hogy már sokkal előrébb jár a kínai villanyautógyártás lassan, mint a globális autóipar...

Nem kellett ehhez a Tesla, régesrég lelépték a kínaiak ezt az ipart.

Lehet a másolás kártyát bedobálni erre a témára persze mindig.

CATL, BYD és lehet még sok márkát emlegetni. A villanyautópiac remekül növekszik, habár nem tartom jó iránynak, de ebben a régi autógyártók még nagyon gyerekcipőben járnak. Ja és az ellátási láncnak ki vannak szolgáltatva.

@Polarstar : Lancia Ypsilon-t csak azért veszik az olaszok, mert olasz. Máshol nem is forgalmazzák...

[ Szerkesztve ]


7Heads Drago
(veterán)

A legtöbb olasz autó beltere egy vicc számomra. És ez igaz a Lancia Ypsilon-ra is.
Nem véletlen hogy az autók zöme az országban német. Számomra még az a legjobban ehető. Az új elektromos vonalak sajnos túl extrémek már nekem is. Kevés ami bejön.


k-adi
(nagyúr)

Már pár éve beindult, csak EU-ba később ér ide... de hidd el, ide fog érni nemsokára... és fájni fog. A kínai villanyautógyártás duplafokozatra kapcsolt, mert rájöttek, hogy a hagyományos meghajtásos versenyben későn indultak, így az eautósban akarnak nyerni...

üzenetek