Autós topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


Snoop-y
(veterán)

En az elektromos bringasokat utalom :K


Declare
(őstag)

Akkor neked remalmaidban olyan kepek ugralnak, hogy egy kombi passatos a csomagtartoban szallit egy elektromos bicot es közben villogat? ;] :D


barnam_
(nagyúr)
Blog

Végigolvastam, minden tiszta! Nem, hanem arra gondoltam max husit vinnék sütni. De jobban belegondolva nem biztos, hogy a BP - Siófok táv jót tenne neki hűtés nélkül :D
Folyt. köv. a másik topicban.


Kornel
(veterán)

Megpróbálom az ígért beszámolót megejteni az SX4 S-cross 1.4T 2WD MT-ről.

Szóval az autó lassan másfél éves lesz, ~27.000 km-nel járok, ami bőven több, mint az eredetileg tervezett km futás, ebben azért szerepe van az autónak is, ahova lehet autóval megyek, szerintem többet is, mint eddig.

Kezdem a negatívumokkal, ebből talán kevesebb van:

Gyárilag a zajcsillapitas csak közepes, főleg a hátsó részén, ahol az ülés és a csomagtér alatt szövet sincs, ezért bőven nem ér fel a középkategóriához ebben a tekintetben. Ezen utólagos hangszigeteléssel segítettem, az ajtókat és az egész hátsó traktust CTK standard lapokkal fedtem be, az eredmény egész kulturált lett, hátul prémium kategóriás zajcsillapitassal, persze most elől igényelné, de ez otthon gyakorlatilag kivitelezhetetlen, az egész műszerfalat ki kellene bontani a teljes körű munkához.

Szokásos Suzuki betegség az egy két apró, de annál zavaróbb zörgés, úgy mint a kesztyű tartó, kalaptarto, ezeket is gyorsan orvosoltam.

Az első üveg gyorsan karcolódik, és hamar kilyukad egy kis kavicstól is, made in France... Nemsokára cseréltetem utángyártottra, ennél csak jobb lehet.

A fényezés iszonyú sérülékeny, és az indigókék sajnos mind narancsos is, ez van, majd megszokom.

A kormányzás nem elég közvetlen, de megszokható, vannak sokkal rosszabbak is, de nem is egy sportautó.

És az előnyök:

Az 1.4T elég jól mozgatja a viszonylag könnyű kasznit, elég könnyű a szabályos kereteken kívül kerülni, ezt rajtam kívül többen is leírták. A gyári gumival viszont rögtön csalódás ért, azt hittem, hogy az autó esne le az útról, közben pedig a gumi hibája volt. (Eco contact 5)
Az útfekvés és úttartás annak ellenére is megfelelő, hogy hátul csak csatolt lengőkarra telt, forszirozott helyzetben azért jól jönne az Allgrip automata módban, utólag gondolkozva megérte volna a 400k-s felárat.

Fogyasztásban szerintem parádés, vegyesben, viszonylag haladva 6,8 liter a számolt nagyátlagom, ennyit égett a 2.0 dízel Mondeo, és 1 literrel kevesebb, mint az 1.8-as Civic, ami ráadásul nem is ment.

Ülése minőségi plüss huzattal jónak mondható, 900 km után sem fájt a hátam benne, de kitűnő osztályzatot így sem érdemel. A gyári huzat viszont inkább 2-es, ezért is éri meg egy jó üléshuzatot csináltatni rá.

A fék kitűnő, bárhol, bármikor megáll, abszolút értelemben is az élmezőnyben van.

Kátyúkat jól átlépi, bár inkább feszes a futóműve, mint lágyan rugózó.

Beltér átlagos Suzuki-s, viszont próbáltak kicsit előre lépni, például szövet betét az ajtó könyöklőin, puhább műszerfal betét a kéz előtt, de az alap dolgok egyen Suzuki-s megoldások.

Méretre bőven az átlag kompakt méret felett van, elől hátul kényelmesen elférek a 184 cm-el és a hosszú lábaimmal, a csomagtér 430 litert az ál padlón kívül, összehasonlítva sokkal tágasabbnak hat egy Astra-nal vagy Focus-nal is.

A GL+ felszereltsége az átlagos alap / közepes felszereltségű versenytársak felé emeli az ár érték arányát, a LED lámpák kitűnőek, az automata fényszórók, ablaktörlő, automata ketzonas klíma, az automatán sötétedő tükör elég komfortossá teszik a vezetést.

A 27.000 km alatt semmilyen extra meghibásodás nem volt, remélem sokáig így is marad.

Összességében alaphelyzetben 7/10, upgrade-elve 8/10 pontot érdemel eddig nálam, a pár apró bosszantó dolog miatt.


Snoop-y
(veterán)

Itt svajcban nem. Itt csak az elektromos bringasoktol kapok fraszt. A passatosok altalaban apukak vagy anyukak es nyugiban haladnak.

Az elektromos bringasokat azert utalom mert tul gyorsak de tukorbol csak sima biciklisnek latszik (nemelyik siman 50-el is megy) igy nehez megmondani mennyivel megy :(


Snoop-y
(veterán)

Jo leiras. Akkor elmondhatjuk ,hogy jol valasztottal. Tovabbi sok sok balesetmentest!


Kornel
(veterán)

Valószínű hogy nem jutott minden eszembe, akit más is érdekel, kérdezzen nyugodtan.

Snoop-y: ár érték arányban igen, többért persze lenne jobb, pl. egy Tuscon.

Qru: teljes értékű pótkereket (6,5 col R16) raktam az alpadlo alá, gond nélkül befért.

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Jó kis összefoglaló! A pótkerék befért a padló alá simán?


Elektrosokk
(addikt)

Úgy látszik Pesten minden nap lát valami újat az ember. :Y

Ennél a kereszteződésnél egy 6-os coupe bmw pirosnál úgy jött át hogy átment a szembejövő sávba... közben autók jöttek mentek, nem átcsúszott a sárga a pirosba. komoly volt :(((


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Biztos nagyon sietett a sarkon üzemelő kupiba. :D


BigBlackDog
(veterán)
Blog

Asszem, hogy a mankókerék igen, a teljes értékű pótkerékkel viszont elveszik a padló alatti plusz szint.


Magnum_
(nagyúr)

belami mon ami :D


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Elég a mankó nekem, nem kell teljesértékű. A lényeg, hogy ha kapnék egy defektet a telken ne ragadjak ott.


focvis
(veterán)

Van ott egy jó VW bontó.


Tsebacsi
(nagyúr)

Akkor tökéletes az autó! :C Köszönjük az összefoglalót!


Peter.70
(őstag)

Köszönöm szépen a beszámolót :R


brumi1024
(veterán)

Köszi a beszámolót, jó volt olvasni. :)


rbalint88
(addikt)
Blog

Csodalkoztam is, hogy tegnap nem rakta be senki :)
Btw vegyen mindenki 3-5 evente uj autot es akkor lesz esely fasza veteranra :P

[ Szerkesztve ]


Kornel
(veterán)

Így van, de annak ellenére mellé és bele bőven lehet pakolni.

Tsebacsi:

Egyébként a tökéletes 10/10 lenne ;)

[ Szerkesztve ]

üzenetek