Autós topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


escie
(őstag)

ne mondd, hogy a TVR Cerbera, meg az Espirit nem autó mert csúnyát írok... :((
:)

a McLaren ''nemleszilyenemsose'' Mercedes SLR-t emlegettük már?
hiba lenne kihagyni... ;]


h@desz
(tag)

Hát srácok én valamit nem értek..... a BMW-ről még nem volt szó pedig a legelegánsabb autó majd az Audi-k.
Nekem ez a nagy kedvenc:
Bővebben: link
Bővebben: link
És még el is érhető vagy akár tunningolható is.

Valakinek volt már bmw-je mert leírhatná a tapasztalatait!


escie
(őstag)

mostmár van róla szó... :)
nagyon helyes...
a minap láttam itt nyíregyen egy ilyen ''hatos'' BMW-t, hát hallod, állat jól néz ki...
ilyen:
Bővebben: link


h@desz
(tag)

Azért maradjunka lóerők mellett:
Bővebben: link

Alíg találtam a meg a topicot pedig érdemes folytatni mert a tapasztalatokra kiváncsi lennék akár milyen autóról is van szó.


#00809728
(addikt)

Hát szerintem a HALÁLOS IRAMBAN az magával ragadott néhány tuning őrültet.


#00809728
(addikt)

www.carstyling.hu


Gyertek át és lássatok csodákat!!!Magyarország!!!


ByB
(addikt)
Blog

Brabus E V12: 640 lóerő és 330km/h-s végsebesség! (Elektronikusan korlátozva, mivel egyenlőre nem gyártanak olyan abroncsot, amit bírná a tovább nyüstölést...) Kiváncsi leszek AMG 69-re: 675 lóerő...
Másik véglet: japán műhelyek: Supra + ''bütykölés'' = 1300LE...


h@desz
(tag)

meg az underground is szerintem...
:YKirály az oldal :C:C:C:C

[Szerkesztve]


neduddki
(nagyúr)

HI!

MInthogy a kereso kb egy rakas sz........art se er, azert nagyon nincs is kedvem, mekkeresni a dizles eszmefuttatast, de ugy latom masnak is meggyult abaja a vw dizelle, erdekes, hogy ez az 1.9-es, meg az is hogy amiket en probaltam es ne mvotl gond veleuk az tenyleg nem pdtdi volt, bezzeg a 2l-es...:- ((((( Bővebben: link

udv

neduddki


Sick Boy
(őstag)
Blog

Egy kis LADA-antológia Bazsesz kedvéért:

A múlt...


Bővebben: link Bővebben: link

Lada 2101, a karikalámpás ''ezerkettes''. A Fiat 124 alapján (1965-ben az év autója volt). A 21011-es 1300 ccm-es motorral (68 LE). A ''1200 S'' széria a 2101 továbbfejlesztve (lökös, rács, embléma, hátsó prizma...) Nekem 2101 van, 1979-es...



Bővebben: link Bővebben: link

2102. Karikalámpás kombi, 62 LE.



Bővebben: link Bővebben: link

2103, az első ''duplakereklámpás'', ezerötös moci, 75 LE, ötsebességes váltó (mert, hogy az eddigiek 4 sebességesek).



Bővebben: link Bővebben: link

Kocka-kombi. 1300 ccm, 70 LE. Magyarországon nem forgalmazták, de azért van belőle. Pl ilyen van Poppy nővérééknek is!



Bővebben: link Bővebben: link

Készült belőle 1200 ccm-es (21051, 1200 S, 62 LE), 1300 ccm-es (2105, 1300 S, 70 LE) és 1500 ccm-es (21053, 1500 S, 75 LE). Népszerű modell volt.



Bővebben: link Bővebben: link

A másik ''duplakereklámpás'', LADA >prémiumkategória<, 1600 ccm, 78 LE, fordulatszámmérő, króm díszlécek, talán a legpofásabbra sikeredett.



Bővebben: link Bővebben: link

Az akkor legmodernebb, ezerötszázas mocival (1500 L) szerelve, fordulatszámmérő, Magyarországon igen kedvelt volt, ez a ''Parasztmerci''



Bővebben: link Bővebben: link

A ''szamár'', mindenki kedvence. A Citroen tervezte, a Lada kivitelezte és az az igazság, hogy ez egy nagyon jó autój, de a váltója nagyon szar. Nagyon. Ismétlem nagyon! Háromféle motorral szerelték ivánék: 1100 ccm, 1300 ccm, 1500 ccm.



Bővebben: link Bővebben: link

Az ötajtós szamár, 1500-as mocival. Ez lett a '80-as évek végének családi autója. Ilyen van Poppyéknak!



Bővebben: link Bővebben: link

A Samara harmadik megkísértése: 1500-as motor, limuzin kivitel. Ugyan a magyar ''lépcsőshát-mizéria'' indokolta volna, mégsem terjedt el, talán, mert a rendszerváltás előtt nem sokkal jött ki...



Bővebben: link Bővebben: link

Az AUTOBA3 legeslegnagyobb dobása, ezt sohasem fogják túlszárnyalni, akkora volt és akkorát ütött a maga korában, hogy az csak na és a mai napig megállja a helyét és lealázza terepen a városi luxusterepjárókat is! Bizony ám! A magyar rendvédemi szervek a mai napig ilyenekkel járnak! Police, VPOP, határőrség stb...
A világon először (!) fülkéből kapcsolható összkerék, külön terepváltó, eszetlen jó konstrukció, az oroszok tudták, hogy milyen az a terep, nekik aztán van tajga elég... :)


Sick Boy
(őstag)
Blog

A Jelen...

Most épp ezeket lehet kapni Magyarországon:


Bővebben: link Bővebben: link

New Lada-limousine. Továbbfejlesztett soros négyhengeres, ezerötös. nem is rossz! És full extrásan 1 900 000 HUF, csak szervót nem lehet bele tetetni, mert olyan nincs is az AUTOBA3-nak... :)



Bővebben: link Bővebben: link

Ugyanaz, csak kombi kivitel, de azért csúnya... :)



Bővebben: link Bővebben: link

Na eeez már valahogy kinéz. Ugyanaz a belső, viszont csapotthátú!



Bővebben: link Bővebben: link

Az új Niva. 2000-től gyártják, továbbfejlesztett, immár 1700 ccm-es motor hajtja, a konstrukción és a kivitelezésen alig változtattak, végre egyszer megértette valaki, hogy azon, ami jó és bevált, nem érdemes és nem is szabad változtatni!


Sick Boy
(őstag)
Blog

A Jövő...

Ezek vannak most épp az AUTOBA3 kínálatában és a keleti autókiállításokon!



Bővebben: link Bővebben: link

Lada Oka 1. Formátlan városi kisautó, engem leginkább a Marutira emlékeztet... Készült belőle elektromos (!) változat is!



Bővebben: link Bővebben: link

Lada ''Karina'', egész pofás Corsa-utánzat limuzín kivitelben.



Bővebben: link Bővebben: link

Lada ''Karina'', na ez már tényleg plágium!



Bővebben: link Bővebben: link

Pofás, felébredtek a dizájnerek a Ladánál! Klassz városi autó!



Bővebben: link Bővebben: link

Samara 2.



Bővebben: link Bővebben: link

Formátlan egyterű... vicces!



Bővebben: link Bővebben: link

Niva 2



Bővebben: link Bővebben: link

A régi Niva ötajtós változata: ezzel el is vesztette mindet terepjáró jellegét...



Bővebben: link Bővebben: link

Középkategóriás limuzín.



Bővebben: link Bővebben: link

Platós Niva 2 no comment...



Bővebben: link Bővebben: link

Nahát puttonyos Niva 2... LOOOOL



Bővebben: link Bővebben: link

Követségi nagylimuzin by LADA na eeez télleg LOL :)



Bővebben: link

Golfautó by LADA :)



Bővebben: link Bővebben: link

''Manager''-autó, 7 üléses egyterű. Peugeot 807-koppintás...



Bővebben: link Bővebben: link

Big-Foot Niva :) :) :)



Bővebben: link Bővebben: link

Oka-továbbfejlesztés: de egy végbélkúp lett... :D



Bővebben: link Bővebben: link

LADA Roadster, hmmm egész klassz!!! Szívesen megülném...



Bővebben: link Bővebben: link

LADA Tarzan... vicces név, még viccesebb kinézet. Korai Samara-továbbfejlesztés...


Sick Boy
(őstag)
Blog

áp


Bazsesz
(őstag)
Blog

Huh. :)

valahol még ott van a Revolution is, amit belinkeltem. :) Az egy durva dolog :)

Amúgy meg ''Kalina'' Megntegetem is le a képeket. :) Mindjárt feldobom a miénkről készült új képeket, amibe szinte minden benne lesz A-Z :DDD

No meg a lada jel háttérnek :D

Üdv: balu


pweisz
(senior tag)

Azért a Ladák ott vannak nagyon, mazdán kívül ugytudom csak a Lada használ Wankel motort, igaz lehet hogy a szériaautókba már nem tessz, csak a versenygépekpe, de akkor is. No meg a Gaz tett régeben Wankelt a Volgákba, de leszoktak róla.:) Kár hogy nincs a Ladánál pénz hogy a tanulmányautókból széria legyen, de hát ez van.


pweisz
(senior tag)

a lada-welt.de nagyon állat, jó hogy belinkelted a képeket, ez a Lada Stalker is jó gép, ami az oldalon van

[Szerkesztve]


Bazsesz
(őstag)
Blog

ajjajjajjjjj :D

Bevenné a gyomrom. :)) De megelékszek a 112-essel is :) Csak messze van még a jogsi (jövő ilyenkor lesz meg köbö).

Üdv: balu


Sick Boy
(őstag)
Blog

Az Wenkel :)


pweisz
(senior tag)

Nem, az Wankel, kezi csokolom.:) de ha így jobb akkor ''rotary engine''


Sick Boy
(őstag)
Blog

ez esetben én kérek elnézést :)

üzenetek