ne mondd, hogy a TVR Cerbera, meg az Espirit nem autó mert csúnyát írok...
a McLaren ''nemleszilyenemsose'' Mercedes SLR-t emlegettük már?
hiba lenne kihagyni...
Autós topik - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
escie
(őstag)
h@desz
(tag)
Hát srácok én valamit nem értek..... a BMW-ről még nem volt szó pedig a legelegánsabb autó majd az Audi-k.
Nekem ez a nagy kedvenc:
Bővebben: link
Bővebben: link
És még el is érhető vagy akár tunningolható is.
Valakinek volt már bmw-je mert leírhatná a tapasztalatait!
escie
(őstag)
mostmár van róla szó...
nagyon helyes...
a minap láttam itt nyíregyen egy ilyen ''hatos'' BMW-t, hát hallod, állat jól néz ki...
ilyen:
Bővebben: link
h@desz
(tag)
Azért maradjunka lóerők mellett:
Bővebben: link
Alíg találtam a meg a topicot pedig érdemes folytatni mert a tapasztalatokra kiváncsi lennék akár milyen autóról is van szó.
#00809728
(addikt)
Hát szerintem a HALÁLOS IRAMBAN az magával ragadott néhány tuning őrültet.
#00809728
(addikt)
www.carstyling.hu
Gyertek át és lássatok csodákat!!!Magyarország!!!
Brabus E V12: 640 lóerő és 330km/h-s végsebesség! (Elektronikusan korlátozva, mivel egyenlőre nem gyártanak olyan abroncsot, amit bírná a tovább nyüstölést...) Kiváncsi leszek AMG 69-re: 675 lóerő...
Másik véglet: japán műhelyek: Supra + ''bütykölés'' = 1300LE...
h@desz
(tag)
meg az underground is szerintem...
Király az oldal
[Szerkesztve]
neduddki
(nagyúr)
HI!
MInthogy a kereso kb egy rakas sz........art se er, azert nagyon nincs is kedvem, mekkeresni a dizles eszmefuttatast, de ugy latom masnak is meggyult abaja a vw dizelle, erdekes, hogy ez az 1.9-es, meg az is hogy amiket en probaltam es ne mvotl gond veleuk az tenyleg nem pdtdi volt, bezzeg a 2l-es...:- ((((( Bővebben: link
udv
neduddki
Egy kis LADA-antológia Bazsesz kedvéért:
A múlt...
Bővebben: link Bővebben: link
Lada 2101, a karikalámpás ''ezerkettes''. A Fiat 124 alapján (1965-ben az év autója volt). A 21011-es 1300 ccm-es motorral (68 LE). A ''1200 S'' széria a 2101 továbbfejlesztve (lökös, rács, embléma, hátsó prizma...) Nekem 2101 van, 1979-es...
Bővebben: link Bővebben: link
2102. Karikalámpás kombi, 62 LE.
Bővebben: link Bővebben: link
2103, az első ''duplakereklámpás'', ezerötös moci, 75 LE, ötsebességes váltó (mert, hogy az eddigiek 4 sebességesek).
Bővebben: link Bővebben: link
Kocka-kombi. 1300 ccm, 70 LE. Magyarországon nem forgalmazták, de azért van belőle. Pl ilyen van Poppy nővérééknek is!
Bővebben: link Bővebben: link
Készült belőle 1200 ccm-es (21051, 1200 S, 62 LE), 1300 ccm-es (2105, 1300 S, 70 LE) és 1500 ccm-es (21053, 1500 S, 75 LE). Népszerű modell volt.
Bővebben: link Bővebben: link
A másik ''duplakereklámpás'', LADA >prémiumkategória<, 1600 ccm, 78 LE, fordulatszámmérő, króm díszlécek, talán a legpofásabbra sikeredett.
Bővebben: link Bővebben: link
Az akkor legmodernebb, ezerötszázas mocival (1500 L) szerelve, fordulatszámmérő, Magyarországon igen kedvelt volt, ez a ''Parasztmerci''
Bővebben: link Bővebben: link
A ''szamár'', mindenki kedvence. A Citroen tervezte, a Lada kivitelezte és az az igazság, hogy ez egy nagyon jó autój, de a váltója nagyon szar. Nagyon. Ismétlem nagyon! Háromféle motorral szerelték ivánék: 1100 ccm, 1300 ccm, 1500 ccm.
Bővebben: link Bővebben: link
Az ötajtós szamár, 1500-as mocival. Ez lett a '80-as évek végének családi autója. Ilyen van Poppyéknak!
Bővebben: link Bővebben: link
A Samara harmadik megkísértése: 1500-as motor, limuzin kivitel. Ugyan a magyar ''lépcsőshát-mizéria'' indokolta volna, mégsem terjedt el, talán, mert a rendszerváltás előtt nem sokkal jött ki...
Bővebben: link Bővebben: link
Az AUTOBA3 legeslegnagyobb dobása, ezt sohasem fogják túlszárnyalni, akkora volt és akkorát ütött a maga korában, hogy az csak na és a mai napig megállja a helyét és lealázza terepen a városi luxusterepjárókat is! Bizony ám! A magyar rendvédemi szervek a mai napig ilyenekkel járnak! Police, VPOP, határőrség stb...
A világon először (!) fülkéből kapcsolható összkerék, külön terepváltó, eszetlen jó konstrukció, az oroszok tudták, hogy milyen az a terep, nekik aztán van tajga elég...
A Jelen...
Most épp ezeket lehet kapni Magyarországon:
Bővebben: link Bővebben: link
New Lada-limousine. Továbbfejlesztett soros négyhengeres, ezerötös. nem is rossz! És full extrásan 1 900 000 HUF, csak szervót nem lehet bele tetetni, mert olyan nincs is az AUTOBA3-nak...
Bővebben: link Bővebben: link
Ugyanaz, csak kombi kivitel, de azért csúnya...
Bővebben: link Bővebben: link
Na eeez már valahogy kinéz. Ugyanaz a belső, viszont csapotthátú!
Bővebben: link Bővebben: link
Az új Niva. 2000-től gyártják, továbbfejlesztett, immár 1700 ccm-es motor hajtja, a konstrukción és a kivitelezésen alig változtattak, végre egyszer megértette valaki, hogy azon, ami jó és bevált, nem érdemes és nem is szabad változtatni!
A Jövő...
Ezek vannak most épp az AUTOBA3 kínálatában és a keleti autókiállításokon!
Bővebben: link Bővebben: link
Lada Oka 1. Formátlan városi kisautó, engem leginkább a Marutira emlékeztet... Készült belőle elektromos (!) változat is!
Bővebben: link Bővebben: link
Lada ''Karina'', egész pofás Corsa-utánzat limuzín kivitelben.
Bővebben: link Bővebben: link
Lada ''Karina'', na ez már tényleg plágium!
Bővebben: link Bővebben: link
Pofás, felébredtek a dizájnerek a Ladánál! Klassz városi autó!
Bővebben: link Bővebben: link
Samara 2.
Bővebben: link Bővebben: link
Formátlan egyterű... vicces!
Bővebben: link Bővebben: link
Niva 2
Bővebben: link Bővebben: link
A régi Niva ötajtós változata: ezzel el is vesztette mindet terepjáró jellegét...
Bővebben: link Bővebben: link
Középkategóriás limuzín.
Bővebben: link Bővebben: link
Platós Niva 2 no comment...
Bővebben: link Bővebben: link
Nahát puttonyos Niva 2... LOOOOL
Bővebben: link Bővebben: link
Követségi nagylimuzin by LADA na eeez télleg LOL
Bővebben: link
Golfautó by LADA
Bővebben: link Bővebben: link
''Manager''-autó, 7 üléses egyterű. Peugeot 807-koppintás...
Bővebben: link Bővebben: link
Big-Foot Niva
Bővebben: link Bővebben: link
Oka-továbbfejlesztés: de egy végbélkúp lett...
Bővebben: link Bővebben: link
LADA Roadster, hmmm egész klassz!!! Szívesen megülném...
Bővebben: link Bővebben: link
LADA Tarzan... vicces név, még viccesebb kinézet. Korai Samara-továbbfejlesztés...
Huh.
valahol még ott van a Revolution is, amit belinkeltem. Az egy durva dolog
Amúgy meg ''Kalina'' Megntegetem is le a képeket. Mindjárt feldobom a miénkről készült új képeket, amibe szinte minden benne lesz A-Z
No meg a lada jel háttérnek
Üdv: balu
pweisz
(senior tag)
Azért a Ladák ott vannak nagyon, mazdán kívül ugytudom csak a Lada használ Wankel motort, igaz lehet hogy a szériaautókba már nem tessz, csak a versenygépekpe, de akkor is. No meg a Gaz tett régeben Wankelt a Volgákba, de leszoktak róla. Kár hogy nincs a Ladánál pénz hogy a tanulmányautókból széria legyen, de hát ez van.
pweisz
(senior tag)
a lada-welt.de nagyon állat, jó hogy belinkelted a képeket, ez a Lada Stalker is jó gép, ami az oldalon van
[Szerkesztve]
ajjajjajjjjj
Bevenné a gyomrom. De megelékszek a 112-essel is Csak messze van még a jogsi (jövő ilyenkor lesz meg köbö).
Üdv: balu
pweisz
(senior tag)
Nem, az Wankel, kezi csokolom. de ha így jobb akkor ''rotary engine''