Logitech g25 kormány - Beviteli eszközök fórum

üzenetek

hozzászólások


oO7
(őstag)
Blog

Sziasztok!

Kíváncsi lennék, hogy van e valakinek már ilyen kormánya és hogy milyen tapasztalatati vannak vele... illetve konkrétan nagyon kíváncsi lennék a kuplung működésére pl az NFS Carbonban...

Amúgy link a kicsikéről: [link]


racing01
(tag)

nfs-hez szerintem felejtsd el a kormányt. :U Semmi értelme nincs. Próbáld ki az lfs-t, vagy valamelyik gtr-t.


Teasüti
(nagyúr)
Blog

vazze, ezt csupán limitáltan gyártják!!!! :O :(
A lelkemet eladnám egy ilyenért... :))
Kérdés h melyik játék(ok) viszi(k) a manuál váltót... nomeg a kuplungot.


bzoley
(veterán)

Én már nem tudom, melyik a biztos. Már hallottam olyat is, hogy mégesm lesz limitált.
Én már gyűjtök rá:)


oO7
(őstag)
Blog

Szerintem nem lessz az limitált... A kuplungot meg a kéziváltót meg tuggya az NFS:C


Teasüti
(nagyúr)
Blog

Na ige, ha nem is limitálva nyomják, még az sem lenne megfelelő indok arra ilyen pofátlanul drágán adják! Ára vetekszik az aranyéval! Erre nem mostanában gyűlik össze kellő spórolt pénz... :(


Rossifumi
(csendes tag)

Kint csak 55-60 ropi, csak nem lehet kapni sehol, hogy k@pnák be a faxom :((( .
Egyébként NFS-hez javasolnék kontrollert: fel,le,balra,jobbra gombok a billen, és kész, nomeg a,s a váltásokhoz. Oda fölösleges a legótvarabb kormány is :DDD .


grabber
(addikt)
Blog

A Gs-ben benne volt az ára:95-100e Ft :(((
Még 25-öt sem adnék érte


Rossifumi
(csendes tag)

Ja a Gamestar. Na azok húzzanak a tökömbe :DDD .
Mutatnék egy ilyet, még csak nem is kell messzire menni majdan, ha közben nem érkezik meg külföldről a cuccos: [link]


nbk
(aktív tag)

dehogy nincs értelem... sokkal élvezetesebb kormánnyal játszani autós gamet mint gombokat nyomogatni... :)


racing01
(tag)

Persze, hogy sokkal élvezetesebb csak nem mind1, hogy milyen játéknál. Az nekem nem élvezet, hogy ütközésig kell tekerni a kormányt, hogy forduljon :) ehhez bőven elég egy 5k-s kormány ;]


Teszla_
(senior tag)
Blog

Ez a kormány nekem is nagyon bejön :)
De azért nem adnék ki érte ennyi pénzt.
Még ha eladnám a vga-mat, akkor se tudnám megvenni :D


Scarfo
(csendes tag)

A PC Dome-nál 89 900
Gamestarnál 74 000
Pixmaniánál 69 000

illetve [link]


Deluxe00
(senior tag)

Én a Momo Forcenak hivatalos rajongója voltam, nekem nagyon bejött...nem tudom érdemes-e azt lecserélni erre...persze biztos jobb, csak mostanában már nem is igen játszok :F


Eagl3
(veterán)
Blog

Nem kell feltétlen kihasználni a 900 fokot


racing01
(tag)

Persze, hogy nem, de arcade játékhoz szerintem teljesen felesleges ennyiért kormányt venni.


Rossifumi
(csendes tag)

Ennek is rajongója lennél akkor, nagyon baba. Most tesztelem :D .


szesa
(senior tag)

pontosan az arcade jatkokohoz kifejezetten szar is tud lenni egy ilyen kaliberu kormany, csak rangatni kell es akkor ide oda ugral az auto mert igy irtak meg progit...aztan van ennek ellentette is gtr lfs wr rbr rf crc stb..de pl az nfs egyeket szeriaja, vagy pl trackmania szeru gamek borzasztoak tudnak lenni es nem is ahhoz valok :O

most voltam egy nagykerben tobb doboz ilyen kormanyt lattam csak árat nem...


szesa
(senior tag)

Akar vki ilyen kormányt venni? :)


KINKY_007
(aktív tag)

Én gondolkoztam rajta, de egy Médiás fogdosás után kiábrándultam: a MOMO fogása nagyságrendekkel jobb (iszonyat ócska a bőr, amivel behúzták, és a karimájának formázása is gagyi), a thrustmasteremról nem is beszélve... A kidolgozás meg a pedálok előtt azért le a kalappal, az tökéletes.

[Szerkesztve]


racing01
(tag)

én nem ezt mondom? :P


szesa
(senior tag)

hmm mediaban ki van rakva? akkor meglesem
ott mennyi volt az ara?


KINKY_007
(aktív tag)

A örsben voltam, 79e-ért volt kirakva, itt a piacon 59e ;)


#70869248
(nagyúr)

sztem teljesen jó :)
A Momo beszívta magába az izzadságot egy idő után (3évről van szó kőkemény napi használatban), és már rossz érzés volt hozzányúlni.
Én most tesztelgetem a G25-m, és eddig nagyon pozitív.
kb. 5-6 éve használok kormányt, az elsőt egy Thrustmaster 360-t (nagyon jó volt, de leégett) még a Colin2 alatt nyüstőltem, a második már Momo volt (állandó pedálgondok), aztán egy Logi' Driving Force Pro (számomra túl nagy mechanikai holtjáték középállásban), és most ez a Logi' G25.
Eddig nagyon oké minden...de minden, napok múlva majd leírom ha lesz vmi.


aesir
(veterán)

3 éve szimulátorozok, az első egy Trust volt... 5x cseréltem egy év alatt, mert hol leégett hol meg elfogyott az erő az egyik oldalról. Aztán MOMO, semmi gond nem volt -a szokásos pedálgondok sem, driverfrissítés után- de elég langyi volt a force, ezért a nagyívű kanyarokban nem volt (nekem) elég pontos.
Most G25:) Na ezt lehet kormánynak nevezni:D Ha pillangóval használom és a kuplungpedálra teszem a féket, akkor azonnal gyorsabb vagyok mint MOMO-val (azzal sem voltam éppenséggel lassú)..., szekvenciálisan vagy H-váltóval kuplungolva pedig közel olyan gyors. Ami hallatlan furcsa, hogy lendületes pályákon, amelyeken nincs durva visszafordító mint pl Nordschleife, a manuális váltásból és a Clutch-help kikapcsolásából fakadóan jobb a motorfék-hatás, így jobb köridőt tudtam elérni mint kétpedálos-pillangóváltós módon 7.11.xxx vs. 7.05.xxx (BMWGTR/GTR2).

Az élvezet pedig most már valódi élvezet:D


zsoltee10
(addikt)

ütős kormány. az ára sem vészes egyáltalán. én 2000-ben vettem egy Microsoft Sidewinder FFB-s kormányt 65k-ért. 2000-ben 65k nem annyit ért, mint ma..:)
Időközben eladtam kihasználatlanság miatt, és most se lenne időm játszani, de ez a Logitech megmozgatta a fantáziám. :)


sanzik
(senior tag)

az miért is jó,hogy a kuplungra teszed a féket pillangónál?


#70869248
(nagyúr)

Megtesztelve, ez a G25-ös kormány az eddigi legjobb kormány amit használtam.
Nincs hátránya, az eddig használt Logitec kormányaimnak a kormányrészével sosem volt baj, sem a Momo-val, sem a DFP-vel, így nagyon valószinű hogy ennek sem lesz. A pedálja pedig nagyon jónak és masszívnak néz ki, sokkal jobb (több lépcsőfokkal) mint az eddigiek.
Használat közben: A kormányszöget beállítva, 'H' elrendezésben váltva és a kuplungot használva nagyon autós érzést kelt, megfelelő programmal szvsz a legközelebb áll ahoz hogy leszimulálja egy autó/versenyautó vezetését. Természetesen ilyenkor a váltási idők és a kéz-láb összehangoltság miatt a köridők rosszabbak mint egy 'butább' kétpedálos kormány esetén, de ahogy Aesir írta, úgy is lehet használni a kormányt mint egy kétpedálos cuccot, és akkor megvan a gyorsaság is.
A kormánykerék átmérője segít a megcsúszások érzésében és az autó kézbentartásában, és a variálható elforulási szög miatt nagyon jól testre/programra szabható.
Nem egy egyéves kormány, az biztos...az eddigi tapasztalataimmal átnézve (jókat és rosszakat egyaránt) sztem ez a kormány évekig tökéletes lesz.
Nagyon jó cucc.


#70869248
(nagyúr)

Sztem Aesir arra gondolt hogy a lehető legjobb köridő érdekében pillangóval vált így marad a két kéz a kormányon, és az eddig megszokott módon bal lábbal fékez...kuplungra rakva a féket nem zavar be a bal lábnak más pedál.
Mivel a kuplungot használva át kell szokni jobb lábas fékezésre ami idő, és a kormányt elengedve botváltani pedig sikánoknál és technikásabb kanyaroknál hátrány, így ahogy írja ez a legideálisabb beállítása ennek a kormánynak egy gyors kör eléréséhez. :)


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Én (szinte 100%, hogy) veszek egyet! Nekem régi álmom a 3 pedál, és amúgy is szeretem az autószimulátorokat...

Nem hiszem, hogy könnyű lessz, sőt! Tudom, hogy pokolian nehéz lesz megszokni! Főleg nekem, aki -eddig- szinte minden játékot joystikkal nyomtam! (C64 örökség) + GTA-nál nem kellett vacakolni, hogy most heli, repcsi, vagy kamion...

Meg amúgy is csak a finom kanyarodásra volt szűkségem, a gáz mindíg padló volt :P



De ez a kormány SOKKOLÓ! Hiszen na... Nincs rá megfelelő szó, hogy leírjam... (pedig még nem is találkoztam vele élőben)

Ami a kormány részét illeti -szerintem- bőr kormányt csak kesztűben! Ezzel elkerülhetjük az esetleges kellemetlen tapintást, valamint a ''kormánybaizzadást'' (hisz a kesztyűt könnyebb mosni, mint a kormányt nemde?? ;) ) Nem utolsósorban pedig nagyon mayer játék előtt ünnepélyesen ''beöltözni''. Valahogy ez a kis szertartás megadja a kellő tiszteletet a versenyzés felé...

Ami meg az árát illeti, nem hiszem, hogy olyen eszeveszettül magas volna...
Pár éve még MOMO is 35-40k körül mozgott, pedig akkor még 100FT alatt volt a kakaóscsiga... (Most 145) Ha az ember pontosabban utánaszámolna, hogy mennyit értéktelenedett/inflálódott a Forint, valamint hogy ez a kormány mennyivek nyújt többet mint a korábbiak lehet, hogy kiderünle, még olcsóbb, mint sok más kormány...


Stalker-2572
(addikt)

Ha kijön a Test Drive Unlimited lehet, hogy veszek egy ilyet :D legolcsóbban hol és mennyiért kapható? :C


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Legolcsóbb helyre én is kíváncsi lennék...

Szerintem a legolcsóbb helyen olyan 60k, vagy az alatt vmivel, de a legjobban akkor jár az ember, ha nagykerből tudja megszerezni... (Bár akkor gázos a gariztatás...)

[Szerkesztve]


szesa
(senior tag)

Milyert? 1 ev gart adnak ra nem?


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Hááát...

Jártam MediaMarkt-ban, hogy megsasoljam!

A tapasztalataim vegyesek voltak, annak ellenére, hogy mindent elvakító lelkesedéssel/rajongással álltam neki tanulmányozni.

A kormánnyal és a pedállal semmi gond nem volt, de a váltó...

Az első dolgom az volt/lett volna, hogy átkapcsoljam manuálisból szekvenciális módba azzal a kis ''tekerentyűvel'' ami a váltó felett van. Na ez nem sikerült. Hogy könnyebb legyen meghatározni, az órás módszert alkalmazom az átkapcsolóra, ami azt jelenti, hogy 9 óránál van szekvenciális módban, 3-nál pedig manuálisban. Tekertem szépen lassan óramutató járásával ellentétes irányban, egészen 12óráig. Ekkor kisebb ellenállásba ütköztem, de haladtam tovább... Kb 11-ig jutottam, de ezalatt az ''egy órányi'' fordulat alatt a váltókar üresből leugrott 4-esbe, és innentől kezdve nem is tudtam tovább fordítani a tárcsát...
Mivel, ahogy én tapasztaltam valamilyen mágneses módon tartja a kart sebességben elkönyveltem, hogy ehhez a művelethez valószínüleg áram szükségeltetik...

Tehát maradtunk manuális módban... Gondoltuk: Sebaj! Úgyis ez az élvezetesebb! Elkezdtük hát végigváltani a fokozatokat: 1-es, 2-es, 3-as, 4-es, 5-ös, 6-os, he... Hol a hetes?? Valamit biztos elk**tunk... 5-ös, 6-os, 5-ös, 6-os... Hát ez a második gond! Sehol se találtam a 7. (Reverse) fokozatot... (ha valaki tudja hova tűnt kérem szóljon)...

Persze kampányoltunk is karácsonyra! Ez abból ált, hogy meséltünk faternak a technikai adatokról, aztán 20 percen keresztül olyan átéléssel tekergettöl a kormányt, mintha egy másik világban lettünk volna... És tényleg! :P

Bye...


#70869248
(nagyúr)

Nem volt ott senki akitől kérdezni lehetett volna? :)
szekvenciálisról H váltóra és vissza úgy tudod kapcsolni, hogy lenyomod a váltókart és elfordítod a tárcsát..simán vált (uúgy nyomod le mintha hátramenetbe kapcsolnád).
7. fokozat nincs, 6 sebes a váltó, ha 7.-t karsz használni azt pillangón kell ahogy az F1-ben.
(persze vannak kamionok, de 20valamennyi sebességet nem illesztettek a váltóba :D )

[Szerkesztve]


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Csak gondoltam, ha már felfestették a tárcsához + belegravírozták a váltóba akkor ott a 7. is... Amúgy meg standard 6 sebességes váltónál se árt, ha tudsz hátramenetet kapcsolni... De mindegy... 6 sebességgel is király!


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Hogy pontosabban fejezzem ki magam:

Nekem nem a 7. sebesség hiányzik, hanem a hátramenet!

Idézek!!:
,,Hatsebességes váltó hátramenettel
Azonnal kiválaszthatja a megfelelő sebességet. '' (Logitech.com)

Na! Ezt a hátramenetet nem találtam! A 6 sebesség megvolt...

mod: Mit k**tam el??

[Szerkesztve]


#70869248
(nagyúr)

A váltó 6 sebességet kapcsol előre és egy sebességet hátra, ennek az ábrája van belegravírozva a váltógombába.
A hátramenetet pedig úgy kapcsolod hogy lenyomod a váltót jobbra és le..ahogy gravírozva van :)
Asszem a ladákban van így a hátramenet...vagy ott lenyomod és jobbra fel..vagy az a Moszkvics? :)
..mindegy, a lényeg az hogy a váltó 6sebes, és van hátramenet. :)

Elsőre tényleg nem jött le hogy a hátramenetet keresed, de újra olvasva már igen.
Szal van az a lényeg, meg kellett volna ráncigálni egy eladót hogy mutogassa el, mert ha megmutatja akkor látod hogy egyszerű a dolog.


[Szerkesztve]


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Csak akkor találjam meg, amikor már itthon van... ;)


DeepDish
(őstag)

Ma fogtam kezembe es hat rakattantam igaz DFP-m van de a kuplung + H semas valto isten!
Bar kormany resze eleg konnyunek tunt,remelem attol meg idotallo!! :)

hol tudjatok a legjobb aron?


bzoley
(veterán)

Jól tudod, Lada váltó:)


#72042496
(félisten)

BandiT-nál cca. 59K-ért szerepel a listában: [link]


DeepDish
(őstag)

:R


DeepDish
(őstag)

Na senki se veszegeti karacsony fele ezt a jo kis kormanyt? :DD


#72042496
(félisten)

Megrendeltem BandiT-tól, de úgy látszik, ennek nehézkes a beszerzése. :(
Viszont főnököm karácsonyra ilyet szeretne, s ugye egy kormányt azért nem árt fa alá kerülés előtt letesztelni, tutira minden rendben van-e vele... :D

Voltam az Árkádban, megnéztem a G25-öt, eszméletlen profi cucc, nekem is kell egy ilyen! :D :R


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Én is megírtam már a levelet a jézuskának... ;)


DeepDish
(őstag)

Neztem en is mediaban,de mivel joyt is akarok igy DFP megteszi addig amig ujra nem jon ossze love G25-re,de h semas valto+ kuplung miatt nagyon rakattantam! :DD


Amugy irta bandit,ha rendelet ugy olcsobb logikusan desokkal tovabb tart! :U


Xero
(nagyúr)

Naja anno 50 fölött vettem a Momo-t.
Amugy néztem multkorjában Mediában ezt a kormányt kirakva. Nem rossz. :)


#72042496
(félisten)

Igen, de már többször is megrendeltem (először 28-án). Úgy látszik, nagyon új még a kormány, kicsit akadozhat az ellátás.
(Ha máshogy nem, majd lesz raktárról, igaz, drágábban. :) )


Közben már senki nem beszél arról, hogy limitált lenne a G25, ezek ugye csak a kezdeti rémhírek voltak?


#72042496
(félisten)

Úgy néz ki, pénteken már a karmaimban lesz egy példány! :D :R

üzenetek