Logitech g25 kormány - Beviteli eszközök fórum

üzenetek

hozzászólások


Pi2
(csendes tag)

Jelentem megvettem a kormányt nagyon über szupi ,és a váltókar tökéletesen muzsikál.Amit még meg kell szokni (főleg a momo után )vékonyabb a kormánykerék hidegek a pedálok és a pillangóváltók. A kormány rátesz precizitásban 1 lapáttal a momo-ra csodálatosan lehet 1kézzel vezetni miközben a másik kéz a váltón pihen vagy dolgozik.Kicsit többet kell a beállításokkal szopodni mert a force is erősebb .Ja és a lényeg 60580 ft és ott ahonnan ez jött van még ,kisker rendes garival 2 ismétlem 2 év garanciával! Tehát mindenképp jó vétel ! A bolt címe :Bp Andrássy út 6 tel:06 1 354-1011


DeepDish
(őstag)

Basszus az nagyon jo ar!! :))


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Mondtam én, hogy nem kell ettől parázni!!!

És ez már csak lejjebb megy! (Kivéve, ha az okt. 23-ainál is nagyobb zavargások törnek ki, és a forint a béka seggét fogja nyaldosni...)


lorcsi
(veterán)

jó lenne ha néhány kamionról leesett felbukkanna :U


#72042496
(félisten)

Az az érdekes, hogy az U.S.A.-ban 300 dollár az ára, tehát nálunk majdhogynem jobb vételnek számít. :)

Én is beüzemeltem, s nagyon ott van a szeren! Hihetetlen minőség, masszivitás sugárzik belőle, a legkisebb részletek is aprólékosan kidolgozottak! Az asztalra kiválóan rögzíthető, s bár a kormány maga kisebb, mint a Momo, a Force Feedback bikább benne.
Precizitásban is köröket ver a Momora. Szuper ez a kormány!

Ha 35-40K körülre csökken az ára, veszek egyet magamnak is! :) (Csak azért nem rohanok azonnal a boltba, mert nincs rá pénzem, ill. mostanság kevesebbet autóversenyzem.)

Kamiont hagyjuk: igaz, hogy nagyon drága, de még így is megéri a pénzét, s ennél valóban csak olcsóbb lesz! :)


Ronin_
(tag)

Na én is beállok a sorba. Eddig sosem vettem kormányt, különös képpen nem fogtak meg az eddig kiadott kormányok. Hiányoltam a váltót, meg a kuplungot, a forgási szöget, a masszív megépítést és még sorolhatnám. Na remélem ez már beváltja a hozzá fűzött reményeimet.

Viszont kemény hozzászolásokat olvastam ebben a topikban. :)

Olyan érzésem van, hogy vannak páran akik még nem nagyon vezettek autót (persze ez nem baj, csak ez jött le). Azon csodálkoztam, hogy van aki bal lábbal fékez és jobbal nyomja a gázt. :) Gondolom aki néha néha azért autóba ül, az nem tesz ilyet, viszont azoknak mondom, akik ezt így megszokják, hogy nagy szopás lesz majd beülni első tanuló vezetői órára. :DDD

Bár a kormányt már lerendeltem, de egy-két kérdésem lenne addig is. Nem olvastam sehol, hogy a pedálok hogyan működnek. A pontos kérdésem az lenne, hogy pl. a fék lekeményedik-e úgy mint életben, vagy ugyan olyan erővel lehet végignyomni?

A másik kérdés a váltót illeti. Erre inkább az válaszoljon, aki a kormányt is próbálta, meg szokott is kocsikázni. Szóval érzésre reális, vagy csak egy ''bot'' amit ráncigálhatunk ide-oda?


Pi2
(csendes tag)

Szia!
A bal lábas fék és a jobb lábas gáz nem azért van mert az az utcai autókban helyes vagy nem helyes hanem eddig ritkák voltak a kuplungos pedálok, jobb köridőket tudsz menni bármelyik móddal F1-ről nem is beszélve ott aztán kuplung elfelejtve.Hát a fék hogy bekeményedik -e azt nem tudom mert saját controler ini-t használok én nem éreztem csak annyit hogy nagyon kell taposni mert baromi kemény.A váltóról pedig csak annyit hogy nagyon jól kezelhető szépen lehet kapcsolni H-ban csak annyi a bajom nekem vele hogy kicsi az ellenállása tehát igazából 1 ujjal lehet váltogatni a sebességeket igazán tehettek volna bele valami ellenállást.Szeki módban nagyon élvezhető én úgy is ezt használom gt autókhoz vagy rally-hoz F1-hez meg pillangó természetesen.


DeepDish
(őstag)

Sose vallalnek be 1 ilyen termeket igy,amit ''zuzok'' es konnyen tonkremehet!! :DD


Ronin_ : Komolyan azt varod el,h felkemenyedik a fek loll vagy , 59 K-ert :)) :))


[Szerkesztve]


Ronin_
(tag)

Miért ne várhatnám el. Nem lenne óriási technikai áttörés kitalálni, hogy milyen módon gyártsák le a pedált és még csak nagy pénz sem lenne, hogy keményedjen.


TESCO-Zsömle
(félisten)
Blog

Mindössze egy levegővel töltött gumitömlő, és máris egyre keményebb lessz lenyomás közben... (in memoriam Légrugó)

Esetleg megfejelve egy szeleppel, és máris mindenki akkora BAR értéket nyom bele, amekkorát csak akar...


ENNYI...


DeepDish
(őstag)

De azt nem ertem,akkor miert nem csapatsz eloben!! :))

Nekem DFP-m van es mellet bombi csapatos verda ,amit szare-hugye ossze lehet rakni!!
De vegulis te elvarasod nem enyem!! PEACE ;)


Ronin_
(tag)

Ezt ugye te sem gondolod komolyan? Szerinted hol csapassam és mivel? Nem fogok arra külön autót vásárolni, amit szétcsaphatok, ráadásul ilyen célra nem is elég bármi. És ha még tele is lennék pénzel, hogy vegyek magamnak valami csapatós autót, akkor még mindig nyitva maradna az a kérdés, hogy itt magyarországon hol...


DeepDish
(őstag)

Pfuu latom te elvagy veszve a vilagban,h nemtod feltalalni magad, vagy csak kib....t rossz kornyeken laksz!
Elmondom,h 320/325 bomi speer max 150-bol megvan es mehet a moka,plane bukkbe ,de meg ott sem kell,barhol ahol jol esik!! :)) :))

Peace

Mar tulsagosan offolunk,inkabb privi ha akarod!! ;)


#70869248
(nagyúr)

Ezek kényes dolgok, a fékpedál nem kezel változó erőket...és sztem egyenlőre nem is kell, ezt csak azért mondom, mert nem egyformák a fékek, egyik játékban elképzelhető hogy 'üvegesedik', míg egy karbonféknél, és a fékhőfokok is másképpen hatnak.
több kategóriában állandó abs van (Lupo Cup. pl), így ott megint más a helyzet..szal ez még a jövő.
A mostani autómban meg semmit nem veszek észre a féken :) (az utakon jobb ha állandó TC-vel megyek).

Szal a G25-nél eltérő ellenállása van a három pedálnak, és sztem teljesen jók, frankón sikerültek.

A botváltó sztem elég jó, szekvenciálisnak használva kifogástalan, H osztásban szokni kell a pontos váltást....ez nem feltétlen a váltó hibája, az emberfia a szimulátorokban mindent sokkal gyorsabban csinál mint ahogyan az életben csinálná, ezért a 4.-t könnyű elváltani.
De elég egyszerű átalakítani...ha túl könnyen jár akkor gumiharangot rakni..stb.
Maga a kormány többet tud mint a játékok.
Majd meglátod ha kipróbálod, szimet kell keresni hogy büntesse a rossz váltást.
Túl barátiak a sima autósjátékok...ezért is nem nagyon érdemes (de lehet) arcade játékoknál (pl. NFSU/C..stb) erre figyelni, mert nagyon visszadughatod annélkül hogy megblokkolná a hajtott kereket, tök mindegy hogy ki vagy be kapcsolod az automata kuplungot.
Ehez szimek kellenek amik közelebb állnak a valósághoz, de egyenlőre a kormány magasabb szinten van mint a legtöbb játék...szal évekig sirály lesz.

Pitu: [kép]

[Szerkesztve]


#72042496
(félisten)

Huhh, a mindenit, elővettem a Rally Trophy-t, nem tudom, emlékeztek-e rá...büntet! Lehet, hogy én vagyok béna, de a Momoval nem tudtam mit kezdeni a hátsókerekes autókkal: minden egyes kanyarban kicsúsztam, csak nem akarták az igazságot. Ezzel szemben a G25-el második nekifutásra az élen végeztem! (Először benéztem egy kanyart és szembejött a fenyő. :D)

Tényleg nagyon perecíz, bár nekem éppen a szekvenciális váltás volt az, ami kevésbé tetszett: Több fokozatot csak lassan leeht visszapakolni, ill. néha nem váltott vissza, mikor szerettem volna.

Mindazonáltal gyanítom, hogy ez user error - határozottabban kell váltanom, s akkor király lesz ez a rész is! Ez a kormány frenetikus, komolyan gondolkodom, hogy eladom a Momot...ég és föld a kettő!
Kedvcsinálónak a G25-höz: [link] :B
Egy komoly hátránya azért van a képen látható berendezésnek: A kormány csak hétfőig lesz nálam... :O


#70869248
(nagyúr)

[kép]
tök egyforma házunk van ahogy nézem (cmstacker) :D

még a Ronin_ által felemlített ballábazáshoz meg a valós vezetéshez van egy gondolat :)
-semmi problémát nem okoz átszokni, itt a PH!-s szimescsapatban is vannak akik versenyeznek a való életben is.
De szinte minden szimes közösségben találhatóak emberek akik egyszerre nyomják a kettőt.
..és nem mindnek van 3pedálja, márpedig 2pedálos rendszeren tuti hogy ballábbal fékez mindenki.
Itt van a legkézenfekvőbb példa, a jelenleg legsikeresebb szimes versenyző Kiss Norbi:[link].
Ha vki gondolja nyugodtan összemérheti vele a tudását szimekben is (fel kell kötni a gatyát :D )
De vannak amateur rally versenyzők, csapatszerelők, és egyszerű hétköznapi vezetők is :)


[Szerkesztve]


snoopy
(aktív tag)

35-40k-ra? az még sok idő lesz szerintem. de majd idővel biztos fog valamicskét mivel újdonság még a piacon, és hát ilyenkor a legtöbb haszont amit csak lehett ameddig csak lehett, plusz nincs másik ilyen kint, de ebbe ne menjünk bele.


#72042496
(félisten)

Én sem egy éven belül terveztem a váltást...akkor még. Most, hogy jobban megismerkedtem a G25-el, úgy érzem, érdemes lesz gyűjtenem rá, még ha 60K-ba kerül is! :R

[Szerkesztve]


Pi2
(csendes tag)

még 1x a cím :Bp Andrássy út 6[link] 60580,- bruttó


wolfblind
(csendes tag)

Nagykernek tűnik ez a hely, az ár tényleg jó.

Én is ilyen kormányt tervezek, kizárólag LFS-hez, néha RBR vagy Toca3.
LFS-ben szerzett tapasztalatok érdekelnének 900-os wheel turn beállítással?
Most egy Momo Racing van, de kicsit haldoklik már, kormánycsapágy lóg kicsit ill. már javítanom is kellett már, bár már majdnem 4éves, ezért is tervezem a G25-re a váltást.
Főleg a driftelés érdekelne, kinek hogy megy a G25-el, ill. a váltónak tényleg olyan kicsi lenne az ellenállása?

üzenetek