Ott van legislegislegalul.
Mobilarena észrevételek, hibák, javaslatok - PROHARDVER! interaktív fórum
hozzászólások
p0lip
(tag)
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a @c2.hu email szolgáltató miért nem használható? Magyarán a nevem@c2.hu emailcímet miért nem engedi megadni a rendszer, illetve regisztrálni sem? Ez hiba vagy van valami oka?
[ Szerkesztve ]
Van néhány domain (freemail, , c2, stb.) ami biztonsági okokból nem regisztrálható, mást kell választani.
jacis
(nagyúr)
Az utolsó x ezer, a fórumon leírt szóból válogat.
Tehát a fórumozók a hibásak.
Aureal
(senior tag)
Halihó!
Nem tudom csak engem bánt-e, a fórumra bejelentkezve, az ember ha egyszer csak át kíván térni a hardverapró szekcióba, máris kint találja magát az ajtón, azaz ott is újra be kell jelentkezni.
Miért van ez és miért nem javítjátok házigazdik?
Köszi!
Mert nincs mit javítani.
A hiba nálad van: blokkolva vannak a harmadik féltől származó sütik.
[ Szerkesztve ]
Aureal
(senior tag)
Minden el van fogadva pedig. De mondjuk tény, hogy mobilon nem csinálja. Azért köszi! Már azt hittem vmit elfejlesztettek a fejlesztők.
Szóval akkor párdon, majd csak mobilon nézem.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok,
másfél éve vásároltam egy terméket PH-n keresztül, de nem találom a levelezésünket. Tudom hogy mikor történt, de nincs meg ez az üzenet a privátok között. Ha a másik fél törli, attól nekem még látnom kéne, igaz?
Üdv!
Ha a másik fél simán csak törli a beszélgetést, attól nálad még változatlanul meg kell legyen az egész. De ha esetleg a másik fél GDPR töröltette magát az egész lapcsaládról (Lásd: Adatvédelmi Szabályzat és Tájékoztató 5.2), akkor a törlést követő egy év után az általa küldött privát üzenetek is vesznek, így a privát beszélgetéseiteket megnyitva, csak a saját magad által küldött üzenetek lesznek ott láthatóak. És persze a nickneve helyén is csak a szokásos "#12345678" random számsor lesz látható.
[ Szerkesztve ]
Croft-21
(őstag)
Sziasztok
Lehet nem a legjobb helyre írok, de talán mégis tudtok segíteni. Hétfőn eladtam egy monitort hardveraprón, a vevő azóta nem kezdeményezett értékelést. Azóta be sem lépett. Mit tehetek én mint eladó? Úgy tudom csak a vevő kezdeményezheti az értékelést. Lehet nem is tudja, hogy értékelhet. Várjak egy hétig aztán zárjam le értékelés nélkül?
Értékelést sajnos nem tudunk kikényszeríteni, ha a másik fél nem szeretne.
Írjál neki egy privát üzenetet, emailt, SMS-t, bármit.
Croft-21
(őstag)
Köszi, még aznap írtam neki smst és azóta mindketten értékeltünk.
Nem tudom, jó helyen járok-e, de a céges gépről, céges hálózatról azt írja ki, hogy:
"Erről az IP címről biztonsági okokból jelenleg nem lehet belépni, és a szolgáltatásainkat használni..."
Pár napja minden gond nélkül ment. Régebben is volt ilyen, hogy néha tiltva volt, néha nem.
Tudjátok, miért van ez, és mit lehet tenni?