Microsoft Exchange Server - OS, alkalmazások fórum

üzenetek

hozzászólások


Teejay83
(tag)
Blog

igen ezeket nézegettem de mindegyik equipment mailbox-nál AutoAccept-re van állítva. Nekem az a problémám igazából,hogy egymásra lehet foglalni és az Outlook hagyja (foglalásnál kiírja,hogy "a talákozó egy másik találkozóval ütközik" de attól még ráfoglal)
Nekem úgy rémlik,hogy régebben úgy működött,hogy nem is engedte a foglalást végrehajtani hanem küldött egy automatikus üzenetet amiben el lett utasítva a foglalás.
Máshol,hogy működik ez?


kraftxld
(nagyúr)
Blog

-AllowConflicts: $false


Teejay83
(tag)
Blog

Ez teljesen jó mert így van beállítva csak mégsem működik úgy ahogy kellene. Közben ahogy nézegettem az Equipment mailbox beállításait feltűnt,hogy az Authentication Users hozzá van adva Full Access-el. Ennek szerintem nem így kellene lennie ugye?

Létrehoztam egy teszt equipment mailboxot és ha próbálok sima domain user-el beleírni a naptárába akkor azt mondja, hogy nincs megfelelő jogosultságom valószínüleg ezért lett hozzáadva minden ilyen mailbox-hoz az Auth..Users mert úgy működik.

Hogyan lehet beállítani,hogy az All users tudjon beleírni a naptárba? Netes tutorialokban csak akkor adnak usert-hozzá ha pl kijelölnek egy adott személyt aki mondjuk kezeli (jóváhagyja) a naptár bejegyzéseket/foglalásokat.


malnabokor
(senior tag)
Blog

Sziasztok,

Nem teljesen fedi a topikot, de nem igazán találok jobbat, hátha tud valaki segíteni
:B

Kisvállalkozásként a Telekomnál van vezetékes üzleti netünk és telefon, és eddig a levelezés, illetve webtárhely is. Viszont sajnos az utóbbi években elég sok problémát tapasztaltunk, ami nem a mi oldalunkon volt, és csak időszakosan sikerült megoldani. Váltás mellett döntöttünk, a webtárhely máshova menne, illetve a levelezés számára a Microsoft Exchange Online/Office 365 vállalati alapverzió jött képbe. Viszont megtaláltam, hogy ez a két utóbbi megtalálható a Telekomnál is.

Szinte biztos vagyok benne, de a biztonság kedvéért megkérdezem: ugye ha a Telekomtól vennénk meg a MS szolgáltatásokat, akkor az MS színvonalú csomagot kapjuk (mintha direktben előfizetnénk), és a Telekom kvázi viszonteladó? (Szóval nem befolyásolja a minőséget, MS szervereken leszünk, igaz? :) )


kraftxld
(nagyúr)
Blog

Ne a Telekom-tól hanem közvetlenül az MS-töl vagy rendes viszonteladótól vedd meg az O365 licenszeket


malnabokor
(senior tag)
Blog

Köszönöm szépen a választ :)


malnabokor
(senior tag)
Blog

Az Exchange Online lényege, ha jól gondolom az, hogy a levelezés - mail flow - közbeeső "tárhely" nélkül valósul meg? (Mármint lehetőséget nyújt arra, hogy más levelezési szolgáltatótól is begyűjtse a levelet, de a lényeg, hogy megfelelően beállítva a MX recordot(?) közvetlenül a MS lesz a "levelező tárhelyem"?)


bugizozi
(őstag)
Blog

Sziasztok!

Az Outlook 2016-ban hogyan tudom beállítani a proxy-t? Üf írt, hogy nem működik neki a levelezés, Outlook 2010-zel megy.

Proxy Settings in Outlook Client 2016

Köszönöm a segítséget! :R


bugizozi
(őstag)
Blog

Sziasztok!

Butaságot kérdeztem, vagy túl alap, vagy kevés az info? :B
Ez alapján jónak tűnik a beállítás, ezen a webmail.akarmin kellene elérni kívülről a levelezést, de Outlook 2016-tal nem megy, csak Outlook 2010-zel ahol be lehet kézzel állítani a proxy-t.

[PS] C:\Windows\system32>Get-WebServicesVirtualDirectory |fl identity,internalurl,externalurl

Identity : EXCHANGESERVER\EWS (Default Web Site)
InternalUrl : https://exchangeserver.domain.local/EWS/Exchange.asmx
ExternalUrl : https://webmail.domain.hu/ews/exchange.asmx


suller
(csendes tag)

sziasztok!

A segítségeteket kérném:

Windows SBS 2011 SBS szerveren használjuk az Exchange 2010 SP3 levelező szerver szoftvert. Múlt heti frissítés óta (Update Rollup 29 for Exchange Server 2010 SP3) nem tudunk küldeni levelet gmail.com e-mail címekre. Bármilyen más e-mail címre tudunk levelezni.

A hibakód a következő:

***SZERVER a következő hibaüzenetet adta:
No SMTP server defined. Use real server address instead of 127.0.0.1 in your account.
***SZERVER #550 No SMTP server defined. Use real server address instead of 127.0.0.1 in your account. ##

EMC-ben ellenőriztem a send connetors-t, nem történt változás, minden rendben.

Mi lehet a probléma?


bugizozi
(őstag)
Blog

Sziasztok!

Szeptemberben kiexportáltam egy user mailbox-ot pst-be Exchange 2013-ban. Vissza lehet nézni, hogy pontosan mikor, van erről valami log?

Köszönöm! :R


kraftxld
(nagyúr)
Blog

MSExchange Management log-ban kutakodj.


bugizozi
(őstag)
Blog

Köszi, nem gondoltam, hogy ez ilyen egyszerű :R (azt hittem valami PS mutatvány kell hozzá)

Úgy rémlett, hogy kiexportáltam egy mailbox-ot, de nem találom azt mappát, már elgondolkoztam, hogy mégse csináltam meg, de megtettem, a log nem hazudik ;] most jöhet a nyomozás, hogy hova tűnt az a mappa :W (persze az Exchange-ről már törölve lett a user mailbox...)

[ Szerkesztve ]


kraftxld
(nagyúr)
Blog

Lehet powershell-el is ha bonyolítani akarod :D
Veeam mentésből simán mehet kifelé kapásból PST-be :DDD


bugizozi
(őstag)
Blog

Ha mi kezelnénk a mentés és Veeam lenne nem pedig Commvault :(
Sajnos ez egy több szereplős üzemeltetés, múltkor kértünk mailbox visszaállítást, azt mondták, hogy ők csak a teljes mailbox database-t tudják visszaállítani, hajrá, jaj de hát annyi szabad hely nincs, akkor fizessen egy üf még plusz tárhelyért nekik, hogy ők ezt meg tudják csinálni... :O


Magnat
(veterán)

Üdv,

SBS 2011 (tehát Exchange 2010) esetében ha a levelezés keresztül megy egy smart hoston, akkor ha egy az Exchange-nek levelet küldő másik szerver 250-es üzeneteket kap a kiküldött levelek után, az azt jelenti, h a levél garantáltan eljutott ez Exchange szerverig vagy a 250-es üzenetet a smart host küldi vissza? (Annyi röviden a probléma, h egy helyről bizonyos leveleket megkapunk, másokat viszont nem, és a küldő cégtől kaptunk egy logot ami szerint minden kiküldött levelükre visszament a 250-es üzenet, viszont a levelek egy részét nem kapjuk meg -nem csak a user postafiókjában, de a Tracking Log Explorerben sem látszanak az adott mailok)


mario28
(csendes tag)

Sziasztok,
A problémám a következő. A levelező szerverem egy cégnél fut ő szolgáltatja. Régebben pop3, kb 2-3 éve Exchange activesync-el működik a levelező kliensünk, ami Outlook 2013. A levelező szerver szolgáltatója a sogo val tudta megoldani. Van működő tanúsítványa is.
Több gépről van szó. Amikor átálltunk pop3-ról, akkor tökéletesen működött. Majd az egyik win7 gép egyik reggelre már nem szinkronizált, majd pár nap múlva a másik win7 gép sem. A harmadik gép win10, az még a mai napig tökéletes. Az írja ki, hogy az exchange activesync kiszolgálója nem található. Már mindent elkövettem, amit egy laikus el tud követni de nem találom a megoldást. Több külföldi oldalon is jártam, de ott mindenki egy valóságos exchange szerverről beszél amit a microsoft ad.
IMAP -al minden tökéletes.
Kérdezem, hogy valaki tud e segíteni a probléma megoldásában?
Köszönöm ha segítesz.
Tamás

[ Szerkesztve ]


bugizozi
(őstag)
Blog

Sziasztok!

Exchange 2013 Windows update után nem fogad leveleket :F
A Queue-ban látszik, hogy ott sorakoznak az üzenetek. A get-queue | fl parancsra a következő hibaüzenetet dobja:

[{LRT=2020.03.13. 22:22:47};{LED=441 4.4.1 Error encountered while communicating with primary target IP address: "Failed to connect. Winsock error code: 10061, Win32 error code: 10061." Attempted failover to alternate host, but that did not succeed. Either there are no alternate hosts, or delivery failed to all alternate hosts. The last endpoint attempted was 192.168.x.x:475};{FQDN=mbx1};{IP=192.168.x.x}]

Van erre valakinek ötlete így péntek éjszaka?!

Köszi! :R


bugizozi
(őstag)
Blog

A Microsoft Exchange Mailbox Transport Delivery szerviz nem indult el magától. :W


metaldog
(aktív tag)

Sziasztok

Olyan problémám van hogy azok az e-mailek amelyeknek csatolmányai vannak nem minden esetben érkeznek meg. És pl céges e-mailről privát mailre küldött melléklettel rendelkező mailek semm jönnek meg de hibaüzenet sem érkezik. Mi lehet ennek az oka?
köszi a segítséget.

üzenetek