MS SysAdmin (L1-L2) - Cloud - MS Partnercég - Állásbörze fórum

üzenetek

hozzászólások


SchMK
(tag)

/* Microsoft vizsga lehetőségek || Díjmentes képzések || Jó lokáció || Fiatal csapat, modern munkakörnyezet */

Partnerünk a kkv-k felhőszakértője, már több mint 300 ügyfelénél vezette be a felhőalapú szolgáltatásokat. A cég több mint 10 éve működik. Fő porfiljuk a kis- és középvállalati hálózati munkakörnyezetek teljes körű IT infrastruktúrájának kialakítása és működtetése.

Most új L1-L2 szintű rendszergazda munkatársukat várják bővülő csapatukba.

Ha megtetszett a lehetőség és szeretnél a belvárosban, egy összetartó társaság tagjaként dolgozni, akkor olvass tovább, hogy milyen feladatok is várnának rád!

Feladatok:
• Felmerülő számítógépes, mobil eszközös és telepítési problémák kezelése
• Ügyfeleknél meglévő alkalmazások üzemeltetése (frissítések telepítése, hibadetektálás, hibakezelés, működtetési környezetek menedzselése)
• Kliens és szerveroldali üzemeltetési feladatok
• Helyszíni, vagy távoli segítségnyújtás
• Kapcsolattartás ügyfelekkel
• Telefonos felügyelet

Kulcs kompetenciák:
• Microsoft operációs rendszerek és Office alapos ismerete
• Legalább 2 év releváns rendszerüzemeltetői tapasztalat
• Office365, felhőmegoldások ismerete
• Kliens és szerver oldalon szerzett tapasztalat
• Ticketing rendszer használatában szerzett gyakorlat
• OKJ-s végzettség

Szükséges softskillek:
• Jó kommunikácós készség
• Ügyfélközpontú munkavégzés

Előnyt jelent:
• MCP vizsga előny
• B kategóriás jogosítvány

Szükséges nyelvtudás: minimum angol alapfok

Heti óraszám: 40 óra

Munkavégzés helye: Budapest, 7. kerület

Amit a megbízónk kínál:
• Új, felhős technológiákkal való munkavégzés
• Modern munkakörnyezet
• Jó lokáció
• Előrelépési és fejlődési lehetőség lehetőség
• Microsoft vizsgák megszerzésének támogatása

Szükséges dokumentumok: Szakmai önéletrajz

Jelentkezés itt: http://bit.ly/2AV7EVh

Adatkezelési tájékoztatónk az alábbi linken található: https://schonherzbazis.hu/documentumok/adatkezelesi_tajekoztato.pdf

üzenetek