üzenetek

hozzászólások


Lajmund
(senior tag)

Elég impozáns így elsőre. Jók lennének teloban is ha olcsobban adnák mint régen. Valószínűleg ez lesz az autoknál is eleinte olcsók lesznek aztán dràgàk mint a rendes màrkàk. Engem csak az àrral tudnak megfogni ha màr ugyanannyi mint egy rendes màrka akkor inkább azt választom.

[ Szerkesztve ]


Ricardo
(félisten)

"A mobilvilág és az autóipar összefonódása Kínában a legszorosabb, és nem igazán akar kimaradni egy nagy szereplő sem az utaktól a zsebkészülékeken át az otthonig tartó ökoszisztéma kiépítéséből, lásd a Huawei vagy épp a Geely-Meizu törekvéseit."

Ahogy olvasom a Meizu pont most száll ki a mobil vonalból.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Mi számít rendes márkának a bétateszter autógyártók körében?

Mert egyelőre a szoftverrel nagyon kínlódnak sok esetben.


<Adamsky>
(nagyúr)

" ... ha màr ugyanannyi mint egy rendes màrka akkor inkább azt választom."
Ez engem is érdekelne, hogy szerinted mi számít – pláne, ha a villanyautókat vesszük – rendes márkának?
Mielőtt felsorolnál pár európai márkát, elárulnám, hogy a kínai, koreai márkák öles léptekkel lépnek el mind technológiában, mind pedig a minőség terén a "neves" gyártók mellől. Szóval már nem kell olcsón adják az autóikat. Pláne nem, mert az európai gyártók nem csak az előbb említettek okán, de a nyersanyagok, és az energiahordozók ár miatt se tudnak olcsóbbak (versenyképesek) lenni.


Ricardo
(félisten)

Bízzunk benne, hogy a szoftvere nem lesz tele reklámmal :D


Plazmacucci
(félisten)
Blog

Legalább jól néz ki, nem úgy mint a...


adabra
(senior tag)

Bármennyire szép az autó, meg jó a specifikációja, szerintem nagy kalandornak kell lenni ahhoz, hogy egy ilyen autót vásároljon valaki.

A szerviz hálózat még valószínűleg nagyon hosszú évekig nem lesz azon a szinten, hogy egy tetszőleges szerviz látogatás elfogadható ügyfélélményt adjon...
A Tesla esetében is (állítólag) ez az egyik gyenge pont, vagy legalábbis korábban az volt (pl. szervizelés csak Bécsben...).
Nem lehet olyan könnyen postázni, mint egy mobiltelefont.


K0vasz
(aktív tag)

+1. az egy dolog, hogy megveszed és megy, de egy kocsit rendszeresen szervizbe kell járatni. amihez először is találni kell egy olyan szervizt, ahol láttak már ilyet, aztán az se árt, ha nem kell heteket/hónapokat várni egy-egy alkatrészre stb. stb.

és akkor még ott van az is, hogy oké, hogy ezek relatíve olcsóak (még), de igazából még így is kurvadrágák, és kell hozzá egyfajta bátorság, hogy az ember sok pénzt áldozva belevágjon egy ilyen kalandba


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Meglepően jó a formája pedig nagyon igyekeznek a gyártok hogy az elektromos autóikat kretén formákkal ruházzák fel. :DDD


Lajmund
(senior tag)

Hyundai kia tesla toyota nissan bmw ami igy hirtelen eszembe jutott de biztos van mèg. Telefonnál meg inkább samsung iphone. Írom ezt úgy higy majdnem 4 évig xiaomi mi 9t prot használtam amit egy samsung 23 ultra vàltott azért mert közben a xiaomi elszállt az àrakkal. Most fold 5 van és valószínűleg egy jó darabig nem fogok visszamenni drága kinaira. Lehet ezt ragozni de csak az àrral tudnak villantani.

[ Szerkesztve ]


Kinder
(senior tag)
Blog

Már miért kéne rendszeresen szervízbe járni?
Ez a belső égésű motorokkal szerelteknél így van, de az elektromosokkal nem.
E-autókkal csak azért kell rendszeresen bemenni, hogy legyen egy kis bevétele ebből is az autógyártőknak.
A Teslánál pl úgy van, hogy akkor mész be, ha gondod van, addig felesleges.
Ha pl 2 havonta gondod van ( nincs amúgy, csak a példa miatt ), akkor 2 havonta, de ha 4 év alatt semmi, akkor 4 évig nem mész be ( pl én, ugyanis most 47 hónapos a Tesla model 3 performance-om, azaz 1 hónap van az általános gariból, ( és még 4 év 1 hónap a hajtásláncra, motor/akku, vagy 192k km, de azt nem fogom elérni ) de egyszer sem voltam szervízben, mert nem volt hiba. )
Szóval nulla Ft ment a szervíz költség sorba.

üzenetek