HP nyomtatók - Nyomtatók, szkennerek fórum

üzenetek

hozzászólások


zex
(aktív tag)

Sziasztok!

Van egy Samsung SCX-3405W lézeres, Wifi-s nyomtatóm. Pár hónapja azzal küzdök, hogy Wifi-n keresztül iszonyatosan lassan nyomtat, vagy nem is sikeül a nyomtatás (ilyenkor egy SPL ERROR oldalt nyomtat le. USB-n tökéletesen működik. Amit még megfigyeltem, hogy ha ppingelem az IP címét, akkor nagyon eltérő válaszidőkkel válaszol, pedig konkrétan a router mellett van:

Nézegettem, hogy van hozzá valami FW update, de nem találtam a leírásokban, hogy ezt a problémát orvosolná, viszont valami olyansmit láttam, hogy így talán már csak eredeti HP (vagy Samsung) tonereket fogadna el a legfrissebb FW-el?! :F Így nem merek nekifogni lefrissíteni.

Találkoztatok már ilyennel? Esetleg hol kerssem a megoldást?
Köszönöm!
ZEX


Csavarnyuzo
(őstag)

Először tedd át másik IP címre és persze indítsd újra a routert és a Samsungot is. Ezután milyen lesz a ping válaszidő?


zex
(aktív tag)

Megcsináltam, de nem segített, sajnos ugyanaz minden. :U


Csavarnyuzo
(őstag)

Másik, ugyanezen a wifi hálón lévő eszköz milyen válaszidőket produkál?


zex
(aktív tag)

1 ms alatti értékeket. Nem gondolnám, hogy a hálózatban keresendő a hiba. Egy MikroTik hAP ax3-asom van, illetve eddig tökéletesen működött a nyomtató is, beállítások nem változtak. Majd kb 1 hónapja kezdődött, hogy a nyotatni kíván oldalak, tök lassan jöttek ki, főleg, ha több oodalt akartam nyomtatni, akkor kijöttt 1 oldal, majd várni kellett kb 3-5 percet mire kijött a második és így tovább. Aztán azóta meg még rosszabb mert nem nyomtat ki semmit sem csak az ERROR oldalt.

Többnyoire linuxot használok, de már teszteltem Windows alól is, hogy kizárjam az oprendszer hibáját, de sajnos Win alatt is ugyanígy nem működik. :(


Csavarnyuzo
(őstag)

Fw frissítés előtt éredemes egy gyári értékekre visszaállítást megpróbálni. Kisebb a kockázata, igaz a siker valószínűséges is :(
Hogy nem eredeti tonerrel az fw frissítésnél behal-e azt sajnos nem tudom.


user12
(őstag)

A mikiben a wireless/registration table menüben meg tudod nézni, hogy nincs-e valami anomália a wi-fi kapcsolattal ( túl sok drop, jel szint, stb).Esetleg egy screenshotot is bemásolhatsz.
Esetleg megpróbálhatod azt, hogy a mikrotik wi-fi interface-nél átállítod a 2.4-es sávon csak b/g sávon sugározzon (lehet, hogy a nyomtatóban is át tudod ezt állítani) - lehet, hogy egy routeros frissítés kavar be.


AstraCDX
(senior tag)

Sziasztok !
Van egy HP DeskJet 5525 többfunkciós nyomtató .
Gazdája nekem adta, mert új fekete patron behelyezésével sem hajlandó nyomtatni .
Nézegettem a patronját, valami szivacsféleség van ott ahol a tintának kéne kijönni, tehát ebben az esetben nem a tintapatronban van a nyomtatófej .
Egy foghíjas tesztoldalt tudtam kinyomtatni vele, és ezután semmi többet .
Mímeli a nyomtatást, de semmi nem kerül a papírra .
Be lehet száradva a fej ?
Ha beszáradt, vagy részben dugult, ez "kimosható" ?
Áldozzak még rá egy új fekete patront ?
Érdemes ezzel foglalkozni, lehet esély arra, hogy használható állapotba hozható ?
Vagy törődjünk bele, hogy hulladék ?

Üdv.

Astra


molnarpeter
(nagyúr)
Blog

Magát a nyomtatófejet kéne megnézni, amibe a patront teszed. Ha minden mindegy, akkor langyos vízzel mosd meg... bár az kérdés, mi volt foghíjas a teszt oldalon :F

[ Szerkesztve ]


gyuri81
(veterán)
Blog

Van egy HP LaserJet Pro MFP M28a nyomtatóm és sajnos Windows 11 alatt nem tudom a feltelepíteni a gépre az illesztőporgikat. ( Win 10-es gépemen szépen ment)
Az alábbi hibát dobja:


AstraCDX
(senior tag)

Gondolom akkor rommá kell szedni az egészet, mert ott benn azt a mosás nem lehet elvégezni . :W

Vagy esetleg van valami egyszerű módja, hogy kivegyem a nyomtatófejet ?

Köszönöm !

Üdv.

Astra


molnarpeter
(nagyúr)
Blog

Nem tudom, amivel találkoztam ott simán ki lehetett azt is pattintani, mint egy patront.


Csavarnyuzo
(őstag)

Szét kell szedni, de nem annyire vészes, youtube-on találsz róla videót.


Csavarnyuzo
(őstag)

Próbáld meg a HP oldaláról frissen letöltött alapszintű driverekkel, külön a nyomtató driver és külön a scanner.
Ha sikerül utána mehetnek a szoftverek ha használod valamelyiket.


gyuri81
(veterán)
Blog

Kipróbáltam, sajnos nem települ fel továbbra sem.


Csavarnyuzo
(őstag)

Melyik nem megy fel? Ugye nincs windows frissítésed függőben?


AstraCDX
(senior tag)

Köszönöm Csavarnyuzo ! :R

Igen, közben én is megtaláltam e típus szerelési videoit .
De mindenekelőtt értetlenkedtem egy sort, ugyanis az én gondolatom még ott tartott,
hogy a HP DeskJet nyomtatóknál ha patron csere van, akkor fejcsere is, mert egyben van .
De sajnos ez már a múlt .
Ennek a nyűgös állat HP DeskJet Ink Advantage 5525-nek már külön van a fej a patrontól .

Üdv.

Astra


gyuri81
(veterán)
Blog

Sajnos van pár frissítés most nézem.
De itt most épp semmi nem akar felmenni. :(
[kép]


Csavarnyuzo
(őstag)

Biztosan nem tudom megmondani hogy ez lenne, de engem már többször megszivatott függő frissítés.
Amit még meg tudsz próbálni -neten találni pár esetet-, hogy leszedsz mindent ami a HP-val kapcsolatos, utána újraindítod a gépet -újraindítás és nem leállítás- és megpróbálod megint telepíteni.


molnarpeter
(nagyúr)
Blog

A HP oldaláról letöltött fájlt kompatibilitási módban futtatva próbáltad már?

üzenetek