Renault, Dacia topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


Atesz08
(tag)

nagyon köszönöm mindenki segítségét ! az igaz lehet, hogy az után gyártott gy. k. silány lehet, mert ahol érdeklődtem, ott azt mondta, hogy a kulcs nem is szedhető szét. egybe van öntve. használtat meg nem szeretnék, mert az is 23 éves. és elég drágán ajánlottak. (szerintem) javíttatva lesz. azt tudja valaki, hogy kb mennyi időt bír ki ha javíttatva van ?


zsola400
(aktív tag)

Amit én javítattam van ami 5-6 éve működik, napi használatban lévő Master is, ha minőségi alkatrészekkel van felújítva, sokat.


angyalpc2
(aktív tag)
Blog

Helló
Tudtok mondani olyan helyet, ahol flakon spré formában kikevernek színt? és kiszállítós?
TED99 szóval nem is túl gyakori
Esetleg kell rá lakk is meg alapozó(oylan amivel nem ugrik össze vegyileg)


molnarpeter
(nagyúr)
Blog

CarColor? Milyen sérülést javítanál?

[ Szerkesztve ]


t.imi
(addikt)

Sziasztok!

Motorolaj csere előtt állok 1.5dci-nél, kicsit kiganyéznám a motorbelsőt.
Van ajánlott tisztító adalék az olajhoz, ami rendesen felold minden trutyit?


rob210
(nagyúr)

Xado vitaflush


t.imi
(addikt)

:R
Rendelés módosítása :K


tycon
(tag)

Sajnálom, hogy nem bírom ki. Ide írogatok. A fene egye meg. Jön a nejem, beadta az Önkormányzatnál a pályázatunkat. Azt mondja, nem ment már el a boltba, mert valami nincs rendben az autóval. Recseg, ropog. Megyek előre-hátra az udvaron, semmi. Kibújok a pizsamáből, felültözüm kiállok. Na, akkor már recseg nekem is. Kitekerem a kormányt. Már a beülésem gyanús volt, olyan sportkocsis. Lent van az egész. Bal első rugó törött. Ez van. Holnap meg ugye etetikushoz kell mennem. Most kuncsoroghatok.


t.imi
(addikt)

Nézem a Xedo oldalát.
Aszongya hogy : Olajcsere előtt javasoljuk a Xado motor mosó használatát amely egyrészt feloldja a motorban lévő szennyeződéseket és lerakódásokat, amik a régi motorolajjal eltávoznak az olaj lecserélésekor, másrészt a benne lévő revitalizálóval segítségével az olajban lévő fémkopadék akár 60-70%-át visszaépítheti a hengerfalra.

Most kicsit megdöbbentem, mint egy 30 éves időutazás Metabond időkbe.


diablo1984
(veterán)

hát jobb ha nem épít az semmit :))


t.imi
(addikt)

:DDD kb.
Ilyenkor megáll az ütő egy pillanatra. Prolong <> Gnolorp és a többi.
Ha tisztít faxán, miért kell ekkora fsságot odaírni??


forceberg
(veterán)

Honnan tudod, hogy tisztít? :))


t.imi
(addikt)

Oda van írva :DDD
El szoktam olvasni az user véleményeket, többsége pozitív. Természetesen van erősen szkeptikus is.
Csupán oldja le a kokszot.


rob210
(nagyúr)

Pedig nem baromság amit leírtak.
Én csak azokat a termékeket merem ajánlani amit a saját autómon kipróbáltam.
Meg azóta több autóba is tettem és nem volt rá panasz.
Az öreg megane ami azóta is teszi a dolgát 0.3 bár kompressziót nyert vissza. 2-3 hónap leforgása alatt.
Mondjuk amúgy se volt szar. Meg ezután kapott egy verylub turbot-is.


diablo1984
(veterán)

Épít na, a folyékony fém. Innentől már hitelesnek tűnik minden 😅

[ Szerkesztve ]


Kronos3000
(senior tag)

Thalia, 2003(1.4-16v) canbus vagy nem canbus? Egy éven belül a harmadik izzót cserélem a belső világításba, kipróbálnám a led-et.


diablo1984
(veterán)

jelzi ha kiég? Mert ha nem akkor bármi rakható bele, max a rendőr berendel kpm-es vizsgára.


Kronos3000
(senior tag)

Nem jelzi semmi ha kiég, csak nem világít. Tehát akkor nem canbus-os. A belső világítás sofita izzó miatt, nem hiszem hogy zaklatna a rendőr.


rob210
(nagyúr)

Nyomás és hő hatására sok folyamat játszódik le.
De szíved joga nem hinni benne.
Én sem hiszek sokmindenben még is van.
:R


polonic
(félisten)

Pl fogtündér? :DDD


Sirus86
(tag)

Ezt lehet hasznalni benzinesnel ugye? 250k km-es K7M-nel is? Jovo heten fog uj vezerlest kapni olaj cserekkel, ezert kerdezem. Olafogyasztas nincsen, fustoles, anomaliak nincsennek, csak melegozes keppen.


t.imi
(addikt)

Tudom hogy nem állítasz valótlanságokat, azért is rendeltem meg :K
Ez a fém visszaépítés verte ki a biztosítékot.
Most vagy minden fémet "old", képlékeny tesz, akkor az egész blokkot, illetve bizonyos részeit, mint a GL-5 a GL-4 váltóban.
Azt simán elhiszem, hogy a gyűrűk közül kijött a sok koksz, stb, emiatt újra üzemszerűen látja el feladatát.

'89 körül volt egy csodaszer, kb mint a béres cseppért, tolakodtak érte az emberek. Aztán jött a nem várt hatás.
Nekünk, illetve jóatyámnak 80e-be fájt a motorgenerál dacián, mindez 1x ezer kilométernél.
Aki nem élt akkor, az az auto új áranak ~80%-a.

Lényeg a lényeg, libabőr, ha fém építésről olvasok egy adaléknál. :R


molnarpeter
(nagyúr)
Blog

Melyik, slick 50?


t.imi
(addikt)

Húú, meg nem mondom, lehet hogy az.

diablo1984 #92195 Számomra ez még magas. Ha a gyűrűk lehúzzák a felesleget, hézagokat fel lehet(ne) tölteni, az olajjal áztatott hengerfalon, stb hogyan marad meg az anyag tartósan?
Jó, százával vannak olyan vegyületek, amikről nem is hallottam. :B


MasterMark
(titán)

Régen pl. volt olyan gond, hogy a kompressziótól a szelep összehegesztődött a szelepfészek felületével, és amikor kinyílt, akkor kitört egy darabot a hengerfejből.

Szóval olyan körülmények között, lehetséges ilyesmi, de konkrétan ilyen, hogy a fémet visszaépíti egy modern motorban szerintem sincs. :DDD


t.imi
(addikt)

Ilyenről még újságban sem olvastam, jó nagy cumi lehetett :B
11.5:1 volt a Simsonon, ott ugye ez a veszély nem állt fenn.

Na, kész. Kauffernél Xado betölt, max 2000rpm-el hazajöttem 44km-t.
Jó tejszínes volt az olaj, kíváncsi vagyok lesz-e hallható, érezhető változás.


rob210
(nagyúr)

Bevonatot képez ott ahol tud.
Nem visszaépít, hanem bevon, de csak ott von be ahol hiány van, mert a többi helyről lehúzza a gyűrű.
Talán így tudom a legjobban elmagyarázni.


mycso
(veterán)
Blog

Annó leírtam énis ezekkel az adalékokkal kapcsolatban a véleményem.
Nyilván valamilyen bevonatot létrehoz a felületeken, amivel érintkezik, ami rövid távon okozhat pozitív változást.
De, hogy ez nem csodaszer, meg nem épít semmit-sehova, az tuti.

Munkahelyemen vannak milliós, tízmilliós, százmilliós gépek, forgógépek (pl. kompresszorok, szivattyúk, hajtóművek...) és a belevaló olajon kívül semmit nem kapnak.
Nyilván ipari felhasználás, de itt is nagyon költség/termelés érzékeny a story, tehát ha valamilyen praktikával lehetne élettartamot/üzemórát kitolni, akkor arra a többszáz itt dolgozó gépész/gépészmérnök(olajmérnök) azért már javasolt volna valamit.
Na innentől hiteltelenek nekem ezek a löttyök.


Benir8
(senior tag)

Megjött az endoszkópos kamera.
Benéztem én is a hengerbe. Erre nem számítottam, ez sokkal rosszabbul néz ki. :Y
Megane 2 1.6 16V benzin motoros, 302 ezer km, 10 ezerként 5w10 Elf olajat kapott.
Jövő héten kipróbálom a tisztító spray ami Rob ajanlott.
Vagy ezen már nem fog segíteni? :F
Mind a 4 henger. Váltó felöl 1.es henger nézett ki jobban, legrosszab a a 2. henger.(Legalsó kép)


diablo1984
(veterán)

Szerintem ez nem gáz, nem fémtiszta, de mitől is lenne az, de hegyekben sem áll rajta a koksz. Én ezzel nem csinálnék semmit, ez pont így jó.


gabor9991
(őstag)

Én is azt gondolom, hogy hiába lenne a dugattyútető fémtiszta, attól a motor semmilyen pluszt nem nyújtana és a hengerfalon látható karistolások sem tűnnének el.


molnarpeter
(nagyúr)
Blog

Miből gondolod, hogy hiba van?


forceberg
(veterán)

Amiért a használt piacon a 10-15 éves autók között is sokan a kopásmentes állapotot keresik. :))


troll81
(addikt)

Van csak nem fizetik meg,így hiába is keresnek :D


MasterMark
(titán)

Én a Liqui Moly Engine Flush illetve olajsár öblítő-t használtam eddig, abban bízom. De legközelebb ki fogom próbálni a Twingón ezt a Xado vitaflush-t.


MasterMark
(titán)

Ma elkezdem a Twingon a vezérlés cserét. Mindenki imádkozzon és kívánjon jókat, mert előszőr csinálok ilyet egyedül.

Mivel szimeringeket is tervezek cserélni, egyelőre még nem tudom hogy a vezérműtengely szíjtárcsát hogy fogom rá visszahúzni. Bármi jótanács? :DDD

üzenetek