Need for Speed Heat (PC, PS4, XO) - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

Need for Speed Heat

[link]

A Need for Speed sorozat idei epizódja az eddig látottak alapján a korábbi játékok legjobb részeit szedi össze és egy jónak tűnő folytatásba teszi azokat.

Hivatalos oldal

Megjelenés napja: November 8.

Célplatformok: PC, PlayStation 4, Xbox One

A topik a PC-s részlegre lett létrehozva, de ugyanúgy beszélgethetnek itt a PlayStation 4-es és Xbox One felhasználók is.
Az EA Access és Origin Access előfizetők november 5-től kapnak hozzáférést a 10 órás trialhoz. (Amelyhez külön nem kell megvenni a játékot, csak elég ha aktív előfizetésünk van)


yagami01
(aktív tag)

Elmentős hozzászólás.


zzola
(félisten)

Sokadik lehúzott bőr?


yagami01
(aktív tag)

A recept hú de sokat persze nem változott, de ezúttal legalább ígéretes és úgy néz ki, hogy talán a bevált dolgokat most nem cseszik el. Ez már jó lenne, rég nem volt ilyen.

[ Szerkesztve ]


yagami01
(aktív tag)

Bocsi a dupláért. Most szúrtam ki. Végre... nem csak vizes utat kapunk, hanem esőt is!


Enton
(addikt)
Blog

Jöjjön csak, várjuk nagyon. :K


Maxxy10
(addikt)

Mikor láthatunk egy hosszabb gameplayt?


undercover
(senior tag)

Arról kinek van infója, hogy akár elveszíthetjük a kocsinkat is?

Tehát ha elbukjuk a versenyt akkor odaveszne a kocsi is?


SH4D0W2011
(őstag)

Visszatalálós.


yagami01
(aktív tag)

Maxxy10: Ha minden igaz akár már ma. Kipróbálható és rögzíthető elvileg a Gamescom-on. De a héten biztosan. Plusz asszem a jövő héten is mondanak valami infót.

undercover: Jó kérdés. Azt lehet tudni, hogy elveszíthetünk cuccokat ( de ez lehet arra az esetre igaz, hogyha elkapnak este a zsaruk ), meg hogyha elkapnak véget ér számodra az este. De, hogy az autót is elveszthetjük-e az jó kérdés. Illetve az is, hogy mi történik akkor, hogyha az autó életcsíkja lenullázódik. Annyi az autónak? Ez is lehet.

Amúgy gameplay trailer elemzés, ha valakit érdekel:
[link]


yagami01
(aktív tag)

Az a fránya 15 perc...
Szóval amit eddig összeraktak a térképről:

IGN live-ba is mutattak új jeleneteket. Gameplay is van közte. Viszont ennél az autónál is csak 3 féle motorháztetőt választhatunk... hihetetlen. Na mindegy, a gameplay tetszetős. Még megy a live, úgyhogy pörgessen vissza kicsit akit érdekel. :P
[link]


yagami01
(aktív tag)

Pár új kép Gamescom-ról és egy tapasztalat:


" The gameplay was actually decent. I could notice a little bit of input lag but i dont think this will be a problem at release. I was able to customize the car for a little bit and then you could play one race at daytime and one at nightime. The handling model was A LOT better than 2015 and Payback!!! Nitrous is limited again and is actually hard to refill during the race. The things that impressed me the most was the actual destruction and cops. You could literally run through big ass trees and destroy them. Its not the most realistic but so much more fun. Also through barricades on the side of the track and pretty much everything that isnt a house. The cops were also really aggressive and smart and it felt like the good old Most Wanted. Really impressed but the input lag has to be fixed Ghost! "

Viszont az IGN-es gameplay-ben ami nekem feltűnt, hogy a forgalom nagyon csekély. Közelít a 2015-ös szinthez, holott a Payback-nél ezen javítottak. Valamiért mégse annyira uncsi talán a város, mint 2015-ben, de lehetne nagyobb a forgalom az ott látottaknál.


LeventeV
(senior tag)

Eddig elég bejövős...
Elő is vettem kicsit a 2015-öt :)


yagami01
(aktív tag)

Nissan GTR "hang-tuning":
[link]


LeventeV
(senior tag)

A nappali reszek nagyon hozzak a Pro Street hangulatat, az esti reszek meg az Underground feelinget. A rendorok pedig jol megfuszerezik az egeszet. Az autolista is egesz szep lett. Ha jol hallottam akkor nem lesz elesen elvalasztva a drift/drag/racer/offroad kategoria mint a Paybackben, viszont ki tudod tuningolni ugy az autot, hogy beleessen ezekbe a kategoriakba.


yagami01
(aktív tag)

Még mindig nem tűnik rossznak a játék. Többen nyilatkoznak pozitívan az irányítást illetően, viszont volt nem túl pozitív tapasztalat is. Ami nekem szemet szúrt és nem tetszik annyira:

- Rhino. Ez a rendőrautó kajak csak arra van, hogy random beléd hajtson és többet soha nem látod? Az egyik videóban elkapta a játékost, mindketten megálltak az ütközéstől, egyik az út egyik felén másik a másikon. A játékos tova ment az meg maradt ott. Miért? Miért nem hajtott utána? Szerintem jobb lenne, hogyha egy idő után az üldözésben is részt vennének, sőt mi több sorfalat is állhatnának. Mintha egyetlen egy rendőrsorfalat sem láttam volna. Remélem valami lesz. Ja és annyira nem tűnik hú de nehéznek az éjszakai rendőrség, mint amilyennek beharangozták.
- Életcsík és törés. Kb. 5x is ütközhetsz autóval, az életcsík meg sem moccan. Jó lenne, hogyha a sérülések sokkal hamarabb látszanának és éreztetnék hatásukat. Minimum úgy, hogy az életcsík hamarabb csökken. Akár egy autóütközésnél is, csak max. minimálisat. Jelenleg viszont volt, hogy egy rhino ütközés is alig vett le valamit... Így aztán még inkább nem lesz nehéz az az éjszaka. Mondjuk ezek meglehet, hogy nehézségi szinttől is függnek.
- Kevés alkatrész. Lehet még van amin javítanak, de a kerekek ( 100+ db ) és a gumik ( ~24 db ) számán kívül nem igen vagyok elégedett a többivel. Igaz láttunk most egy 10-es motorháztető pakkot az egyik autónál, de... max 10-11 volt a több helyen a szám és átlag kb. 5-7 választható alkatrész lehet. Nagyon kevés. Az első Crew-ban rengeteg alkatrész közül választhattál. Ráadásul részletesebben, mint a most bemutatott Heat esetében. Az effektek-et nem mutatták meg a demóban ( részemről szomorú ) és a megmutatott területek 99%-a eddig is volt. A részletesebb testreszabás nagyon remélem, hogy nem a hang és motorcserében merül ki, hanem a vizuális tuningba is építenek új dolgokat vagy ha nem is újakat minimum alkatrészeket. Mind a három stúdiójuk dolgozik az NFS-en. Csak letudnak modellezni több ilyen kis vackot...
- Rajtindító csajok. Megint hiányoznak. De legalább férfiak sincsenek, mint a Payback-ben... Nem tudom miért kukázták őket már egy ideje. Pedig ez is eggyel közelebb hozhatná a régi hangulatot. Régen még külön képeket is készítettek csajokkal, de most... ? Semmi. Vissza a csajokat!
- Bugok. Többször mentek át autók egymáson, később megjelenő víz az úton stb. Ezeket majd biztosan javítják.
- Forgalom. Egyes területek újra üresek, akár csak 2015-ben. Ne fejlődjünk vissza... a Payback-nél ezt a részét tök kellemesen megoldották.
- Valamint szomorú, hogy ezek szerint nem volt elérhető az irányítás testreszabása. Kíváncsi lettem volna mennyire részletesebb.

[ Szerkesztve ]


#46105344
(tag)

Nekem az alap design színvilága nagyon bejön, pont mostanában kaptam rá erre a Synthwave dologra. Percekig tudok nézni egy GIF-et is, megfelelő zenével.
A játéknak szurkolok... Ne kiabáljuk el.


yagami01
(aktív tag)

" One thing you'll find in our gamescom build is that it doesn't have performance customisation, meaning not all options are available. "

A testreszabást illetően reméljük a legjobbakat, hogy még a vizuálishoz is hátha pattintanak lehetőséget ( de talán a mennyiség nagyobb "gond" ).


Raymond
(félisten)
Blog

NEED FOR SPEED HEAT EXCLUSIVE RAW GAMEPLAY - Nissan GT-R Customization & Police Chase

A textura es shaderek minoseget elnezve az 5:25-5:45 resznel ez a video a PS3 verzioval keszulhetett :U


Gebriel
(veterán)

Ezek az éjszaki neon kapuk borzalmasak.


GODx
(tag)

A SUV-ok Rhino-k már a 2005-ös Most Wantedben is így működtek, random megjelentek, szemből belédvágtak, aztán ha kitértél előlük, mentek tovább. Jelentek meg roadblockban is.

[ Szerkesztve ]


yagami01
(aktív tag)

Néhol lehetne jobb a textúra meg grafika, de ha egyébként végre nem lesz rossz a játék, elégedett leszek ezzel is. :)
A neonkapuk engem nem zavarnak. De ez ízlés dolga.
Igen, MW-ben is úgy voltak, de mint mondtad lezárásnál is jelen voltak. Ezt még tovább fejleszthették volna annyival, hogy az üldözésben is részt vesznek, de perpill még lezárásban sem látni őket. Én örülnék, ha többször felbukkannának.


Gebriel
(veterán)

Zavarni engem se zavar, de akkor is borzalmasan néz ki. :D


SH4D0W2011
(őstag)

Most a neon a divat, meg a 80-as évek. :D

(#22) Raymond Még akkor kezdte őket betölteni, ez megjelenésre simán orvosolható. Nálam a Metro Exodus is csinált ilyeneket. Na de láttad volna a Ghost Recon technical tesztet... :D

[ Szerkesztve ]


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog


Gebriel
(veterán)

Eltévesztetted a topikot. :D


yagami01
(aktív tag)

Többször is elolvastam, hátha van benne valami utalás amit csak én nem értettem elsőre... de nem. :D


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

El... :O


yagami01
(aktív tag)

Pár apróbb újdonság redditről.

Jelenleg ennyit hámoztak ki a mapból:

Az egyik K.S. autó:

A jövőben meglehet, hogy lesz Toyota a játékban:

És picit okosabbak lettünk a zenelista kapcsán is:

Ja egyébként a demó, amit Gamescom-ra vittek elvileg 4 hónapos build. Páran kritikával illették a bugokat és grafikát, de ez lehet betudható többek közt ennek is.

[ Szerkesztve ]


Fecogame
(veterán)
Blog

Szemnek barátibb map:

Forrás


yagami01
(aktív tag)

Teljesebb:

( De a két verzió közt már most látok eltérést, vagy csak egyik mutatja a föld utakat is a másik meg nem. )

[ Szerkesztve ]


hhenry
(őstag)
Blog

:C


SH4D0W2011
(őstag)

Leült kicsit a topic, de igazából nem nagyon láttam újabb infót a Gamescom óta. Hoztam ezért pár képet Khyzyl Saleem facebook oldaláról. Zseni ez a srác, én imádom a munkáit. :)

NFS: HEAT // DELUXE CAR #1!

This is the 2nd Cover Car I had the pleasure of designing for @needforspeed Heat. Featuring an entirely custom wide bodykit of my own design with some fun see-through Lexan parts I love so much.

The other 3 (un-official) images in this post feature some snippets of my original design in Keyshot.

This is 1/4 Unique & Special K.S cars with bodykits I designed for the Deluxe edition.

NFS: HEAT // K.S Car #2/4! My Evo X widebody kit that you get as a Bonus starter car when you Pre-order the Standard edition of @needforspeed HEAT!

The other 3 (un-official) images in this post feature some snippets of my original design in Keyshot.

This is 2/4 Unique & Special K.S cars with bodykits I designed for the game. Hopefully those of you who know my work can spot the resemblance to my @lto_livetooffend E30 kit also :)

If you know, you know. ;)
#Heat #notahybridanymore

NFS: HEAT // K.S Car #4/4! The C63 AMG and the Final deluxe car.
-
-
This is the Final Unique & Special Deluxe K.S car. I have designed quite a few other bodykits for cars you're yet to see in the game, but you will find out soon enough :).

Remélem nem b*sztam el a linkeket. :D

[ Szerkesztve ]


yagami01
(aktív tag)

Igen, valóban szépen dolgozik. :)
Az utolsó kép van nagyobba:
[link]

Max. még ezt lehetne belinkelni. 2 órás gameplay Gamescom-ról. A gyerek elég jól bejárja a várost és megmutat csomó mindent, pl. az összes választható alkatrészt, ruhákat stb.
[link]


yagami01
(aktív tag)

Új infók az irányításról:

" Under the Hood is back and this time we’re driving deep into the Handling model in Need for Speed™ and how it has evolved for NFS Heat.

The handling model in the NFS series has always been aimed more towards an arcade style driving, with the exception of the Shift series.

At the core of the handling model has been the ability to pull off huge drifts at high speeds, while also battling with cops, outrunning your opponents and constantly having to avoid oncoming traffic.

One particular side effect of allowing vehicles to pull off drifts is that this also becomes the only way to negotiate corners if you want to set the fastest time on an event, which is of course not how real life racing works.

Even though this handling model has generally been received very well among a large part of our audience, at Ghost we have always felt there was room for improvement.

This was tackled in a number of ways for NFS Heat.

We’ve exposed more of the core handling system to allow players to build and modify their cars in more detail. This will allow a vehicle to have an asymmetric and 'non-optimal'(but fun to drive) handling set up. For example, having a powerful engine while still having stock tires or gearbox.

This also allows players to tune their cars away from the more balanced stock handling, which skilled players might find too easy and 'arcade', towards a more realistic grip handling or drift handling depending on which you prefer.

We have also worked with the drifting mechanic and especially the so called brake-to-drift mechanic side effect.

We wanted to allow experienced and dedicated players to be able to build a car, tuning it closer to real world expectations, and be able to beat someone who has left their car remain at stock handling. This meant that we have had to work with exposing and balancing everything from steering, differential, clutch, brake bias, all the way to the tire model itself.

Drifting has also been reworked to allow players to use the power of the engine to get the car into a drift or power slide. Simply stabbing the throttle while steering hard will make the tires lose enough grip to allow it to drift.

Tuning of the brake bias can also be done to allow the brakes to transfer weight to the front wheels, causing the rear wheels to loose grip and enter a drift. A third option to enter drift is to use the handbrake, which is preferably used in tighter corners and hairpins.

With the speeds while drifting severely reduced we have been hard at work as a team to improve the sense of speed. This is something that is usually hard to communicate in a video game due to the lack of forces acting on your body. Much like handling itself, sense of speed is something you experience and we are confident this is something that will come across when you hit the streets of Palm City later this year.

The Archetypes concept from NFS Payback has also been removed and with the above components exposed we transitioned into creating a new way of tuning the car.

In NFS Heat you can apply several parts in 3 distinct categories that change the handling performance: Suspension, Differential and Tires.

Each of these items will move the cars handling style towards either Race, Drift, Offroad or Road. More on all the other types of Performance Customization in the next Under The Hood, where we'll explain how the car needs to have a synergy between power (from the engine), grip (from the tires) and the gearbox to maximize the performance.

The type of drivetrain that the vehicles have will also affect how the vehicle drives and reacts to the different handling styles.

You can turn all types of vehicles into capable drift machines but the drift angles they can achieve and the manor in how you control them differ depending on which wheels are driven on the vehicles. It is possible to use all types of drivetrain for all types of events but they are suited differently to each individual style.

Race will increase the grip of the car and make the car corner better. Extreme levels of race tuning will make the car corner faster and better. Race is all about throttle and brake control, finding the perfect line around the corner without drifting.

Tuning the car towards Drift will make the car easier to enter drifts and allows the car to create much deeper and wider angles of drift. Extreme levels of Drift tuning will allow the car to enter into a drift just by steering - no ‘Clutch Kick’ or hand brake required.

We have evolved the drift mechanics to make use of the player's skill and control even further for drift builds with the addition of ‘Throttle-controlled Drift’. For the first time in NFS history, players can control the angle of the drift via the throttle.

If the throttle is pushed all the way down while in a drift it will cause the car to spin out. In order to maintain a perfect drift the player needs to feather the throttle (apply partial pressure). This opens up new levels of mastery to the drifting in NFS.

Offroad will make the car accelerate faster and corner better on rough terrain. Road will give the same advantages but on tarmac.

Race and Drift control the way the car handles. Offroad and Road controls on what surface you want to have an advantage.

We have tested and tuned a lot to get to where we are now. We wanted to have a Race handling style that is faster in corners, satisfying, and feels amazing while also creating a new way of initiating drift with multiple layers of mastery. We are really happy with the results and we hope that you will enjoy it too.

Tune in next time to hear about the new performance customization (no speed cards!), handling parts, exhaust tuning and engine swaps! "

Forrás:
[link]


yagami01
(aktív tag)

Pár kép:








Első három kép hivatalos reddit, a többi innét van:
[link]


SH4D0W2011
(őstag)

De jól néznek ki. :)


Raymond
(félisten)
Blog

Hmmm...E30-as M23? Civic '96? Meg az lesz a vege hogy megveszem :)

[ Szerkesztve ]


Yeffy
(veterán)

Hja... en is kezdek elcsabulni, pedig nem ma volt, mikor utoljara NFS-t szerettem, es aktivan jatszottam. :B


yagami01
(aktív tag)

Újabb Under the Hood, ezúttal a teljesítménytuninggal kapcsolatban:

" Under the Hood is back, and this time around we’re diving into the Performance Customization and how you’ll upgrade your car.
During the early days of NFS Heat’s development, we decided to take a step back and evaluate what we had done over the previous few games, identifying areas we wanted to improve upon. Improvement wasn’t the only thing on our minds. We were looking at creating a Performance Customization suite of options that would provide a solid foundation for the future.
We had a vision where you could create a car that has too much power for its tires to grip the asphalt, or even just creating a true sleeper by adding an incredibly powerful engine to your daily driver. In short, we wanted to give you the options to create the car that you want to make. These are just a few of the ideas which excited us to create this Performance Customization system that we have now in NFS Heat.
The system we’ve built has a lot of different permutations and combinations, so to explain it further, we’ve broken this Under the Hood down into a couple of areas that will explain each of the components of the performance customization.

Structures
We’ve split our vehicle upgrades into four different groups: Engine, Chassis, Drivetrain, and Auxiliary.
The Engine contains the various categories that work together to increase the amount of power that the car will produce. An example of this will be the Forced Induction and Nitrous system.
The Chassis has parts controlling the handling of the vehicle. These come in the form of Suspension, Brakes, and Tires.
Connecting these two groups is the Drivetrain, which is built up of both pure performance parts and those that affect handling. The differential is one of these that has a big impact upon the handling of the car. Alongside this, you’ll also have the Clutch and Transmission, which changes the shifting time and gear ratios. This will affect how much of the engine’s power is being used.

Auxiliary
The auxiliary group has space for two items: one active and one passive.
The active items are manually controlled by the player and include things such as instant refill of all your nitrous bottles for a quick double burst on the finish straight or a repair kit to get some quick health back. This health can be hugely beneficial when you find yourself in a bit of trouble and are in need of getting back to the garage while limiting the risk of getting wrecked. (Need to protect that heat multiplier at all costs.)
The passive items, on the other hand, are active all the time as long as they are installed on the car. This category includes things like re-inflatable tires which reduce the time it takes before the tires reinflate after hitting a spike strip, damage increase so that the cop vehicles can be taken out faster, and various items that give increased nitrous gain from activities like jumping and drafting.

Forced Induction
There are several types of forced induction that can be installed on each engine.
Each of them have their own characteristic behaviors in both sound and performance, meaning that the part giving the highest performance impact is going to differ depending on the current engine and car combination, as well what the vehicle is going to be used for.

Nitrous
The nitrous upgrades have become more grounded in NFS Heat with a fairly simple upgrade path.
The higher the level of nitrous, the bigger the overall capacity of the system will be, as well as the boost increase from the engine.
The strategy when upgrading nitrous comes down to choosing between either installing an additional small bottle or replacing it with a bigger single bottle. The choice between multiple small bottles or one larger bottle is entirely yours and will be dependant entirely on your own playstyle.
Having multiple small bottles gives you better flexibility on when to activate each one, but it does have a lower power output compared to the bigger single tank option. The downside to using the bigger tank comes down to the fact that, when used, it will provide an increase to power until it’s empty. If you choose this option, then you’ll want to be sure that you’re hitting the fun button at the right time. You don’t want to be receiving your increased power output just before turning a corner, for example.

Handling
There are three categories that affect the handling style of the vehicles: Tires, Suspension, and Differential.
They are divided into types depending on how they change the handling characteristics of the car between race, drift, and on-road/off-road. The higher the level of the parts are will have a bigger impact on your handling.
Higher level tires improve the overall grip of the car, so if a car produces a lot of wheelspin off the line, then tires are a prime candidate to upgrade to improve acceleration and increasing cornering speed.

Engine Swaps
All vehicles have a pool of engines that can be bought and installed onto the car.
The number of available engines for each vehicle is generally around 7-10, but a few of the more extreme cars available in the game have limited amounts of available engines.
The available engines for each car have been selected in order to give a variety of sounds while having limits on sizes and performance in order to keep the end-game performance between vehicles more balanced.
So while there are some limitations on what can be done, there are still a lot of options! You can, for example, equip a 2.5 liter Flat 4 Turbo into a Volkswagen Beetle or an 8.4 liter V8 into a Mercedes-AMG GT. Why not install a 4.0 liter V8 into a BMW M3 E46? You can do that, too!

Exhaust Tuning
We know customization is hugely important to our players, so we’re always looking for new ways to let players personalize their cars.
Letting players customize the sound of their exhaust is something we’re excited to try out for the first time in NFS Heat. Players can experiment with tone, timbre, overrun, and pipe resonance to try to find the perfect balance for them.
All of these sliders modify the sound in slightly different ways on each car and at different performance levels. We’re hoping you’ll enjoy the new options and we’ll be listening out for feedback to help guide potential improvements.

Acquiring Parts
There are two ways of acquiring parts in NFS Heat.
Your first option is by leveling up, which will cause new parts to become available in the Part Shop. You can either visit the Part Shop out in the world or enter the garage to buy performance parts.
The second method of acquiring parts is via certain in-game events.
These events are called High Heat and will appear as you progress through the game. Earning parts from High Heat events will involve you coming the top 5. However, there is a twist! You’ll need to escape the cops while you do it.
If you get busted after finishing a High Heat event, regardless of whether or not you finished in the top 5, you will lose the part.
The parts you earn through these events will be suitable for your current rep level and, once unlocked, you’ll find them available within the Part Shop for future purchases.
If you’re wanting the best parts, then you’re going to need to take part in the High Heat events. Fortune favours the bold.
We’ve also made some additional changes to parts, and in NFS Heat they won’t be soulbound, which means parts can be moved around from car to car.
We hope you have enjoyed reading this Under the Hood about Performance Customization and we are looking forward to seeing your amazing builds once NFS Heat launches in a few weeks time.
Thanks,
Ghost Driving Experience Team "


Gebriel
(veterán)

Magyar portálra, jó lenne magyar tartalom. ;)


yagami01
(aktív tag)

Jó lenne. AMD CPU topikokba rendszeresen másolnak híreket külföldi sajtóból, gondoltam itt sem probléma. Annyira nem vagyok még jó angolból, hogy neki merjek állni ekkora szöveget fordítani és végezzek viszonylag hamar. :) ( Annyira nem nehéz fogalmazvány, de akkor sem mernék, hátha valamit rosszul fordítok. ) De elolvasva vagy bemásolva fordítóba szerintem megértik az emberek a lényeget.
Persze könnyebb lenne, hogyha a magyar portálok lehoznák hírként és lefordítanák maguk. De már az előző Under the Hood-ot sem hozta le egyik sem az általam figyeltek közül emlékeim szerint, úgyhogy nagy valószínűséggel erre is szarnak. Sajnos.

[ Szerkesztve ]


Gebriel
(veterán)

Oké, persze nem gond. Csak látva, hogy Te foglalkozol leginkább, hogy tartalom kerüljön ide. Gondoltam jó lenne ha magyar lenne, mint pl Cyberpunk 2077 topikban. :R


yagami01
(aktív tag)

Következőnél megpróbálkozhatok valami rövid összefoglalóval - ha írnak újdonságot.


yagami01
(aktív tag)

Újabb jelek arra, hogy talán Razor visszatérhet. Összefoglalom eddig mi volt, sok minden nem... úgyhogy rövid lesz:

- Megjelenik egy matrica, hogy Razor Return - vagy valami hasonló, már nem emlékszem pontosan, amit a kocsikra tudsz tenni.
- Jön a magyarázat, hogy ez már a No Limits-ben is volt, úgyhogy jelentéktelen, valószínűleg onnét emelték át.
- És különben is a Ghost nem szeretne régi szereplőket visszahozni - szólottak korábban.

Viszont mooost Derek Hamilton ( aki Razor-t játszotta a Most Wanted-ben ) instagramra újabban ( 6 napja először ) elkezdett NFS-es tartalmakat posztolni. Akkor csak egy képet posztolt, egy MW-s Razorosat. Egy napja azonban feltöltött még egy Razor-kép mellett egy videót is, ahogyan elhajt egy #NEEDFORSPEED-el a videó alján.
Lehet csak elkapta a nosztalgia és az NFS-rajongóknak készíti a tartalmat. De kitudja, az is lehet, hogy valamilyen formában valóban visszatér. Ha a sikeres pillanatokat gyúrja össze ez a rész, akkor simán beleférne. Nem élem bele magam, mert ez tényleg koránt sem biztos, de kíváncsi leszek.

Insta bejegyzés:
[link]

[ Szerkesztve ]


Yeffy
(veterán)

Hogy az egyik hozzaszolot idezzem, I would literally shit my pants, if razor comes back! :DD
Foleg, h par napja porgettem ki a MW-ot, elotte meg kb felig az UG2-t, elkapott a nosztalgia gepszij, mar megint. :N

Szivesen latnek benne MW/C szereploket, de en is elegge szkeptikus vagyok vele kapcsolatban.

Mindegy, meglatjuk.

[ Szerkesztve ]


yagami01
(aktív tag)

Igen, én is szívesen látnék visszatérőket. Viszont modellezve már nem lenne ugyan az... őket videó formájában látnám legszívesebben. Ami ezúttal (sajnos?) ugye úgy néz ki nem igen lesz. Viszont egy-egy mellékküldetést vagy szálat megcsinálhatnának úgy, hogy ha pl. visszatér, akkor felvesznek hozzá egy-egy videót és akkor ahhoz azt vágnák be. Máshol pedig modellezett karakterek lennének. A kettő ötvözete még úgy sem volt - nem tudom mennyire tudna működni amúgy, de szerintem megoldható, hogy jó legyen az összhang. De ilyen szerintem sajna nem lesz. De ja, meglátjuk.

üzenetek