Nyaralás topik - Sport, életmód, utazás, egészség fórum

üzenetek

hozzászólások

(titán)

Most beszéltem DC-n két emberrel, akik voltak. Hát eddig sok rosszat nem hallottam se a ''helyről'' se az irodáról! Bár azt mondják a 3* szállás nálunk inkább 2* lenne! :B

Xpod
Blog

Én valszeg csak a PH! táborba megyek. Költsége nam túl nagy, a társaság szuper, csak még a konkrét hely nincs eldöntve. :)

(őstag)

Iden is gorog mint mindig. De nem haverokkal vagy csaladdal, hanem egyedul. Felev vegi hajtas utan buszon alvas egy napig, kis pihi (2 parti szigetre lenezek ugytervezem + egy halaszfalu talan) aztan melo vegig. gyrosouzometaxatzantali. :))

(titán)

Én már 3x voltam Görögben. Utoljára 2005-ben. Nagyon szép és jó volt de én még 1x busszal nem megyek! :B

(őstag)

csak eurolines busszal erdemes menni. klima, tv-k, dontheto ulesek, es elote ket napig nem szabad aludni, akkor vegigalszod az utat, es nincs para. oda-vissza 32k a buszjegy.

(titán)

Inkább megyek repülővel! Bár persze nem Görögbe! ;)

Korai?
Én már be is fizettem az előleget!

Olaszország - Lido Di Jesolo
7 nap

Szállás:
Villa Nicolette - 3 szoba 8 főnek
Szomszédék (2 felnőtt+2 kisgyerek), haver-pár és mi a párommal

A ''Villa'' 144.800 Ft az Italiatours-szal. + 50€ (13k) a Rezsi!
Szállás kb. 20.000/fő

Utazás:
Egyénileg 2 autóval. Előzetes kalkuláció szerint 1€/l áron számolva a gázolajat is ki jön fejenként 15.000-ből a pályadíjjal!
Persze ez kevesebb lesz, mert 6 literes fogyasztással számoltam, valósan pedig csak 5,5-et fogyaszt az autóm... és a szomszéd kamionsofőr! ;]
Már gyűjti a gázolajat... így csak 200 Ft lesz egy liter! És jól feltankolunk induláskor!

Szumma:
Szállás 20k
Utazás 15k
Kaja kb 15k (3 házias asszonysággal :) )
--------------------
Összesen 50.000 Ft/fő
Ebbe még a biztosítás is belefér!

(őstag)

Hat nemtom, nekem az a 30k szamit amivel tobb lenne a repjegy illetekkel odavissza. Ja meg talan nemetorszagba kinezek hazafele. :U

Blog

Mi eddig egyszer voltunk, akkor is egy szigeten, Zakynthos-on. Szerencsére azért repülővel mentünk. Mondjuk látnivalók szempontjából nem volt túl sok mindent, de mivel az ókori Olympia elég közel volt, szerveztek egy hajós-buszos utazást, és azért az nem volt rossz, bár maguk az olympiai romok tényleg csak romok, magyarul egy marha forró kőhalom az egész. Zakynthos viszont elég jó hely, a hotelünk is elég jó volt, volt saját homokos tengerpartja, bár az all inclusive ellátást kicsit furcsán értelmezték, nem volt csak bizonyos időpontokban ivási lehetőség...

Blog

Olaszországba számolj végig városi fogyasztással, tavaly voltunk egy hetet Rimini-ben autóval, de az olasz autópályák rémesek, állandóan fizetőkapu(tényleg, nem árt, ha ezt is beleszámolod, nem tom mennyi, de nekünk asszem nem volt kevés - bár lehet, h csak a citibank 290HUF-os euróárfolyama dobta meg egy kicsit a dolgot) és az autópályákon rengeteg a dugó.

Blog

Nem tom de sztem egy fapados sem lehet sokkal drágább...

(titán)

Én Aspravoltán voltam 2x meg Vrasnában. Jó volt mert mi voltunk , a Meteorákon , lakatlan szigeten , Thassos szigetén , Thessalonikiben , meg ami még nagyon szép volt az Kavala volt.

1. KP-val fizetünk! :DDD
2. Kb 100 km-t megyünk olasz pályán!
Észak-olasz! Velence mellett.
Innen Miskolctól alig 1000 km a cél...

Én csak a költőpénztől félek! Szerintem az több lesz, mint maga a szállás+út+kaja! :U

Blog

Mi sajnos ennyi helyen nem voltunk, ez a hátránya, ha valaki szigetre megy, ráadásul repülővel...de most talán összejön ez az Athén, onnan azért elég sokfelé el lehet majd nézni

(titán)

Jó persze ez a ''sok'' hely, ez a 3 utazás alatt jött össze!

Blog

Az első nagy dugó rögtön az osztrák határ utén van, és pont velence előtt is szokott egy lenni...
Költőpénzt viszont vigyetek bőven, mi is egy kicsit elszálltunk, úgy fogytak a 10-esek, 20-asok, 50-esek, és sajnos a 100-asok is :U
Mondjuk Rimini sem egy kifejezetten olcsó hely, de nem hiszem, hogy velence sokkal olcsóbb lenne(akikkel rimini-ben voltunk, előző évben Grado-n voltak velence mellett, és azt mondták, az se sokkal olcsóbb...)

Költőpénzt viszont vigyetek bőven
Köszi! Majd amennyi jut!
Be kell osztani! :P

Most néztem:
Budapest - Athén oda-vissza 14.999 Ft Június közepén!
Mindent időben el kell intézni!

Blog

Nah, az jó, úgyis akkortályt mennénk....melyik cég?(ja várjunk csak, az ár alapján fapadosnak tűnik, azt pedig nem szeressük a szűk ülések miatt...)

Blog

Sky! De neked ér 50k-t, hogy kényelmesebb legyen?

Blog

Hát eddig 1x utaztunk Sky-al, amikor kimentünk hollandiába vkinek az esküvőjére. Eleve nem eredeti sky gép volt, bérelték az adriatic-tól. Viszont meglehetősen lepusztult volt, eléggé kopott szövet ülésekkel, és kifejezetten kevés lábhellyel(kb 190cm-es magasságommal azért szükségem van egy kevés lábtérre), a kaja meg(már amennyire kaja volt) rém drága, nem beszélve persze az innivalóról is.
Ezzel szemben a malévon kényelmes bőr üléseket kapunk, lehet nézni filmet, sokkal nagyobb a lábtér még a charter gépeken is(bár azokban meg nem adnak fülhallgatót), elég jó kaját kapunk, és tavaly, amikor jöttünk haza máltáról épp a brazil - francia meccs idején, annak a végeredményét is bemondta a pilóta.