Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Nagyon drága csúcs, agyonkönnyített karbonoknál lehet akár ilyen 70 kg-os limit is.
Meg a kerekekre szokott még lenni általában 110 kg-os gyártói maximum.

[ Szerkesztve ]


GoldhandRent
(őstag)
Blog

autósoknál hatványozottan igaz amit írsz. sőt, bicósok és gyalogosok között is vannak retardáltak.
autóhoz (meg ezáltal a többihez is tulajdonképpen) jogsit meg az is tud szerezni így-vagy-úgy, aki teljesen retardkaland, inkompetens, idegbeteg, kretén +még egy tonna ilyen jelző. másokat veszélyeztet minden második megmozdulásával, mégis ottvan és vezet száguldozik a közlekedésben.
persze van a másik véglet, akik indokolatlanul lassan haladnak. legyenek autóval, bicóval, rollerrel, vagy gyalog. ők is veszélyeztetik a többieket.

az embereket kéne szűrni, amit sajnos nem lehet... nem azt mondani hogy az autó, a roller, a bicó, a hajó, a gyaloglás róóóósz! :(


interstate76
(addikt)

A te véleményed abszolút érthető, én sem bírom a hülyéket. A baj azzal van, amikor vki általánosít. Mellettem is húzott már el úgy bringás, hogy majd' szivbajt kaptam, mégsem űzném ki őket az erdőbe, csak mert idióták is vannak közöttük.

(#62) GoldhandRent +1

A szabályozásról: teljesen egyértelmű, hogy a rollereknek a kerékpárúton van a helyük. Ha valahol nincs, akkor igyekszem minél kevésbé forgalmas helyeken használni, még akkor is, ha ez kisebb kerülővel jár.

[ Szerkesztve ]


Predatorr
(őstag)

A fő, hogy te és tsaid jobban tudjátok a kreszt, mint a belügyniniszter. :C Szánalmas az egész rolleres bagázs,meg az ilyen autósok.is, akik elől csak takarodjon mindenki. :((( Szerintem.


RedSwallow
(tag)

A fő, hogy te meg Pintér jobban tudjátok, mint a közlekedési szakemberek, ügyvédek, jogászok. Na ez a szánalmas, meg az általánosításod.


interstate76
(addikt)

A stílusod a szánalmas. Amiről ugyebár tudjuk, hogy maga az ember... ;]


Predatorr
(őstag)

Személyeskedhettek, akkor sem a ti véleményetek mérvadó. De nyugodtan magyarázzátok meg egy rendőrnek, miért közlekedtek sisak nélkül, belterületen kerékpárúton, stb. Általánosan minden e-rolleres.
Azt sem tudod, a stílus mit jelent. :P


gbors
(nagyúr)
Blog

Én teljesen nyugodtan elmagyarázom neki. Csakhát amikor nyáron erolleren, belterületen, sisak nélkül, kerékpárúton elmegyek 20-szal a szomszéd járdán sétáló két rendőr mellett, és rám se bagóznak, akkor talán mégsem állok meg magyarázni - még a végén hülyének néznének :)

Értjük, hogy mi van a KRESZ-ben. Azt is, hogy évek óta ígérgetik, hogy rendbeteszik. Azt is, hogy van egy (faék egyszerűségű) terv arra, hogy hogyan. Akkor most miért is fáj annyira, hogy sokan a tervezett szabályozás szerint közlekednek, merthogy az lényegesen biztonságosabb, miközben senkinek sem ártanak vele?


interstate76
(addikt)

"Szánalmas az egész rolleres bagázs"

"Személyeskedhettek..."

Erre tényleg csak annyit lehet mondani, hogy LOL


DigitXT
(félisten)

Az a titok, hogy nem ugyanakkorák.:D Kerékátmérőben maximum (pl. két 10"-os kerék/motor, ami amúgy általában csak 6" felnit jelent), szélességben a legritkább esetben egyeznek (elég gyorsan tetten érhető ez a gumiméreten, pl. 10x2" kell rá, vagy 10x3" esetleg még szélesebb). Márpedig egy szélesebb motorban nagyobb mágnesek vannak, és hosszabb vezetékszakaszok a mágneses mezőben, amiről meg Lorentz óta tudjuk, hogy ugyanakkora átfolyó áram mellett nagyobb nyomatékot eredményez. Ezen kívül persze nem mindegy, hogy az adott motor hogyan van tekercselve: a "pálcikák" kis feszültségen mennek, alacsony végsebesség korláttal (lásd pl. 25 km/h), lehet őket nyomatékosabbra tekercselni, aminek amúgy mellékhatása, hogy nagy áramot nem viselnek el, túlmelegednek (vékonyabb vezeték, több fordulat). Ha megpróbálod tuningolni gyorsan kiderül.:DDD

Teljesen jól érzed amúgy, hogy a csúcsteljesítmény nem az, amit végtelen ideig le tud adni, egyszerűen azért, mert túlmelegszik. És ez erősen összefügg a fizikai mérettel. Ezért találták ki a névleges teljesítmény fogalmát. Mondanom sem kell, hogy a szélesebb kerékdob általában jobban hűthető is, hiszen nagyobb a felülete, ami adott esetben ki is lóg a felni síkjából, ha megnézel ilyen nagyobb motorokat, szóval itt van a kutya elásva. :R Meg ha vastagabb vezetékkel tekercselik, akkor adott áramnál kisebb a hőtermelése (I2*R ugye), tehát bőven lehet neki küldeni a kakaót. (Nekem most egy névleg 72V3000W motorom van, és egy 36V-os akkuval is tud a masina 45 km/h végsebességet, igaz 12.5"-os gumik vannak rajta, ha csak ilyen 9" lenne, akkor nem menne ennyit sem. :N Nem tudom, hova tervezte a kici kínai ezt a motort, 72V-on kb. 80-90 km/h körül menne: bolondság.)

[ Szerkesztve ]


nexplo
(őstag)

Nem mondtam hogy bármelyik módja a helyváltoztatásnak rossz. Én azt mondom hogy nem az autó vagy bicó vagy roller a hibás hanem a sok agy@lágyult aki hozzá jut pedig nem szabadna. Sajnos szűrni kéne hogy ki alkalmas és ki nem. Nem tartom magam extra profi vezetőnek de mivel van villogóval felszerelt autóm így kell járnom vezetéstechnikai tréningekre folyamatosan és szokott meglepetést okozni. Pedig ésszel és viszonylag jól vezetek. Egy bulizó (akár ittas vagy bármi) fiatal aki jogsi nélkül (autó vagy motorra gondolok) felpattan egy rollerre és kész a baj... erre gondolok. Mondhatnám a bicót is akár. Ebből van mindig a baj és utána azt az eszközt szidják ami részt vett a balesetben, pedig nem az a hibás. Kicsit hosszúra sikeredett :)


GoldhandRent
(őstag)
Blog

:R ezzel 100% egyetértünk


nexplo
(őstag)

Csak sajnos kevesen vagyunk akik figyelünk is mindenre. Legalábbis ezt látom közlekedés közben sajnos.


Sz.L.
(aktív tag)

Tegnap néztem meg az "Old Dads"-t. Utalnak a rolleres társadalom megosztottságára is.


Silentfrog
(veterán)
Blog

Okai tulajok figyelmébe!
A gumi cseréje garanciavesztéssel jár.
Kivéve ha a forgalmazó végzi, ami egyben a szerviz is. (TMX)
Ennek ára 84 ezer ft.

[ Szerkesztve ]


GoldhandRent
(őstag)
Blog

az kedves.. :(((
3 opciót látok:
-mész tovább kopott/lyukas gumival, de még van garancia
-84 ezer fortintért "meghosszabbítod" a garanciát
-lesz@rod a garanciát, és 5 ezer forintért (kb annyi a gumi) kicseréled otthon
az én rollerelmben "már" van kb 2ezer KM, három éves lesz idén, és -lekopogom- kopó alkatrészeken kívül semmi baja nincsen. azokra meg nem terjed ki a garancia amúgy sem. elektronika ha elromlik az kellemetlen, de az vagy az elején fog elromlani, vagy te leszel a hibás, ami miatt megint nem garanciális (esőben rollereztél, beázott, nem vízálló, te vagy a hülye)


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

84k egy gumicsere? Ez valami vicc? :Y :(((


Silentfrog
(veterán)
Blog

A gumival nem is foglalkoznék csak sajnos ez miatt karácsony óta ott van a MM ban, mert a töltést nem veszi, és a kormányrút is lötyög.
A gumi meghibásodása miatt nem akarják ezeket megcsinálni, a gumin láttak mechanikai sérülést és ezért akarják elutasítani az összes garanciális problémámat.
84 ezres árajánlatot adtak a két gumi cseréjére.
Nem kértem így elutasították az összes javítási igényemet.
Természetesen papírjaim vannak róla.
OKAI-t nem szabad venni mert kb ugyanaz mint a kínai. Kirázzák a nyakukból a garis szervízt.
A Media M. szerint volt olyan is hogy törött primára miatt visszadobott garis javításos Okai náluk.

Napfénysüti.: Ha hiszed ha nem ez a valóság. Én sem hittem el elsőnek. De le is írták! :DDD Úgy már elhittem.

[ Szerkesztve ]


GoldhandRent
(őstag)
Blog

fogyasztóvédelem röppenhet szerintem

a sérült guminak mi köze a töltés fel nem vételéhez, valamint a kormányrúd lötyögéshez ? azt akarják rádhúzni, hogy biztos elestél vele, és azért nem veszi fel a töltést -.-

hagyják meg neked a sérült gumit, és a másik kettőt oldják meg.
(bizonyítékot küldtek egyébként a sérült gumiról ? esetleg nem fényképezted körbe garibaküldés előtt, hátha útközben, vagy náluk sérült meg a gumi ?)


Silentfrog
(veterán)
Blog

Van fogyasztóvédelmi csoport ott is leírtam az esetet, még jogszabályt is írtak amivel elküldhetem őket a fenébe. Átküldtem a MM-nek hogy ezt írják meg a TMX szerviznek.
Most egy ideje csönd van.
A gumikon semmi külsérelmi nyom se látszódott kopott sem volt kb 1000 km lehetett a gépbe.
Azt írták hogy a mechanikai sérült gumikra hivatkozva tagadják meg a garanciális javítást. ( töltés hiba kormány lötyögés)
Vagyis meg lenne csinálva ha 84 ezerért kicseréltetném velük a gumikat.

üzenetek