Ezek a +1 endurance és frenzy charge-ok mit jelentenek?
[ Szerkesztve ]
Ezek a +1 endurance és frenzy charge-ok mit jelentenek?
[ Szerkesztve ]
Vannak bizonyos charge-ok, amik megjelennek a karakter körül(ilyen kis gömböcskék, a frenzy narancssárga, az endurance zöld a power meg kék). Vannak bizonyos skillek amik charge-ot adnak, ha megölöd vele a mobokat(pl. Power Syphon, vagy Enduring Cry). Tulajdonképpen ezek olyan időszakos buffok. A power charge +50% critical hit chance-t, az Endurance charge az +5% elementel resist-et +5% phisical damage-et, a Frenzy charge meg 5% attack speed-et meg 5% cast speed-et ad charge-onként.
Ahha, hát én egész másfelé is mentem:
de mondom, ide szvsz nem elég, hogy rámegyek fire, vagy cold-ra és kész. Még resist penetrationnal sem, ezért osztok többféle elemre.
Calrityt akkor megnézem mjad.
Csak úgy meg nagyon szerteágazó lesz és akkor a tervezett biuldemmel nem adtam semmilyen resistre. A resistes szörnyek ellen meg majd valami átkot használok vagy a flammability vagy a másik ami minden elemetal védelmet csökkent, most nem emlékszem a nevére.
A minionjaid meg nem csoda hogy gyorsan halnak, még egyik node-ot sem húztad ki hozzájuk, meg a minion instability is jó dolog.
hY ! Partyt keresek a LVL 60 - as Crit / Frost boszimnak Egyenlőre csak farmolgatok mivel egyedül nem épp a legcélszerűbb továbbhaladnom ( értsd : lehetelen )
Kár.. .( valaki hc merciles act 2 ? random arcokkal nem valami jó
Amúgy azon kívül, hogy ott van az "etalon hc Kripparrian," aki egész nap ezt nyomja a zöld fejhallgatóval, miért csak a hc karakter számít?!
Egyszer bebugol a game, vagy mellényomsz, és hello. Pláne hogy béta, és mi vagyunk server stress test (bár újabban nem lépeget ki).
Kripp is meghalt azóta.
Engem sosem érdekelt a HC Diablo II-ben sem, itt is eleve Defaultot indítok (pedig ugye itt HC-vel is kezdhetnék, aztán ha meghalok, max megyek tovább sima ligában).
A kihívás miatt. Bug miatt még nem sok halálról hallottam(itt volt egy fagyással egybekötött halál). Ha meg a játékos hibázik, az meg magáéra vessen. Pont ez a lényege, hogy mérlegelni kell, milyen szituációkba mehetsz bele, Ha túlvállalod magad nagy eséllyel meghalhatsz. A softcore-ba ez nincs meg, mész fejjel előre a falnak, mert úgysem történik semmi, ha meghalsz. Mellesleg a béta állapotáról, napok óta nem volt dc-m, szal abszolút nem olyan siralmas a helyzet, mint ahogy leírtad.
Én szeretek eszetlenül hentelni, ezért megyek default/softcore-ban. Nekem az ARPG-kben ez az élmény, no meg a karaktermenedzsment, az öltöztetősdi (persze megértem a HC-seket, az adrenalinpumpáló halálközeli pillanatok és a túlélés öröme jó lehet, csak nekem ezt inkább a MOBA típusú játékok adják meg, ahol csapatjáték, taktika és tényleges küzdelem is van mellette).
[ Szerkesztve ]
Jön valaki innen partyzni ? 50-60 - as karakterrel már beszállhatna hozzánk TS van .
Lehet csökkenteni valahogy az aurákból adódó manna korlátozás %-át?
Van reduce mana skill support gem. Alapból 10%-al csökkenti a manaköltséget, és minden egyes szintlépésnél +1%-ot nő.
Level 70 fölötti embereket keresek mapozásra (hc).
Illetve lenne egy kérdésem is, post processing milyen hatással van az fps re ?
szerk:egyszerűen néha játszhatatlan a játék anyi fps drop van.. minden próbáltam már (configom hd6670, intel core i5 760 ,4gb ram... )
[ Szerkesztve ]
summonerek nélkül nincs semmi fps drop nálam viszont amint megjelennek diavetítés