Plants vs Zombies Battle for Neighborville - Konzol játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Műfaj: Multiplayer TPS
Fejlesztő: PopCap Studios
Kiadó: EA
Megjelenés: 2019. október 18. (korai hozzáférésű Founder's Edition szeptember 4-30 között)
Platform: PC, Xbox ONE, PS4

Idén új résszel bővült a Plants vs Zombies széria Garden Warfare alága, mely új nevet, játékmódokat, fejlődési rendszer, bővített single player és koop lehetőségeket, oldalanként három új karaktert vonultat fel megjelenésekor.

A PvP játékmódok között ugyanúgy megtaláljuk az ismert Turf Takeover, Team Vanquish és Vanquish Confirmed lehetőséget az új Battle Arena és egyebek mellett. Az előző rész egyetlen hatalmas közös felfedezendő területe helyett immáron négy különböző helyen garázdálkodhatunk a PvE játékmódokban (Giddy Park, Weirding Woods, Mount Steep, Neighborville Town Center), miközben kincseket kutatunk és küldetéseket csinálunk.

A korábbi rész karakterosztályai némiképp átalakultak: a főkarakterek megmaradtak, de immáron nem érhetőek el alosztályok hozzájuk, helyette minden karakterünk rendelkezik három "profillal", melyeket különböző skillekkel ruházhatunk fel egy pontrendszer alapján. Természetesen megmaradt a karakterek egyénre szabása, de a korábbi kártyás rendszer helyett egyesével és teljesen random módon tudunk új cuccokat szerezni, illetve van egy xp után kapható új pénznem (Prize Bulb), amit a térkép Wing Ding nevű boltjában, a Lawn of Doom Prize Map esemény keretében tudunk felhasználni további cuccokra.

A korábbi öt karakter mellé mindkét oldalra csatlakozott három új jövevény, ellensúlyozandó az alosztályok hiányát és kasztokba lettek osztva:

Plants
Attack: Night Cap, Snapdragon, Chomper, Kernel Corn, Peashooter
Defend: Oak & Acorn, Cactus, Citron
Support: Rose, Sunflower

Zombies
Attack: Electric Slide, 80s Action Hero, Foot Soldier, Imp & Z-Mech, Super Brainz
Defend: All Star, Captain Deadbeard
Support: Engineer, Scientist

Általánosságban elmondható, hogy minden karaktert kicsit közelebb hoztak a másik oldalon található párjához, így egyensúlyozva kicsit a két felet, de a játék maga (dizájn, zene és hangok, játékmenet) nagyrészt maradt a korábbi két Garden Warfare játékból megismert.

Hivatalos honlap

[ Szerkesztve ]


sixpak
(nagyúr)

Az alosztályok hiánya a legrosszabb, de talán behozzák őket, alap karakterekkel egyik részben sem toltam, fire, plasma, toxic, ezek jönnek be....talán a megjelenés után.

Amúgy én jelenleg 120 szinten vagyok, a peashooterem természetesen full master. :D


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Igen, ezeket én is hiányolom, a tüzes kukorica nagy kedvencem volt. Azt sajnálom, hogy skillként nem lehet unlockolni, mondjuk 4 pontért lehetne tüzes a lövedéked és akkor tudsz mérlegelni, hogy megéri-e.

Milyen skilleket raksz a karakterekre? Ami nálam alap, az az a 3 pontos, hogy gyorsabban szedjék az xp-t, meg a Vampiric nevűt elég sokra felraktam.

Amúgy ez a makk/tölgy kombó beszarás poén, volt egy meccs, ahol végig együtt toltuk négyen, ment a tölggyel egy sráccal, ketten rajta voltunk és folyton gyógyított egy napraforgó, kegyetlen csapat voltunk. :D


sixpak
(nagyúr)

Nagyon nagy ötlet!
A pontokért használható perkek közé berakni az egykori alosztályok main weapon tulajdonságát.

Vampiric alap nekem is, az xp boostot nem használom.
Otthon lövök majd képet a 2-3 kedvenc karakterem skill kiosztásáról.

Bizony, ha van 1 (esetleg 2) sunflower, aki észnél van és csinálja is a dolgát, akkor lehet csapatni azért. :)


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Általánosságban úgy tűnik amúgy, hogy a support karakterek nagyon alulreprezentáltak, nem sokan játsszanak velük, meg a Turf Takeoverben a healing pontokat szoktam nézni, van, hogy healer nélkül tolunk végig meccseket. Múltkor 500 ponttal én lettem a legjobb healer, elég shameful. :D

Amúgy az külön tetszik, hogy itt már a kaktusz meg a kalóz ugyanúgy működik, ez a három lépcsőben feltöltődő lövés egy nagyon jó ötlet, működik. A hülyeség csak az, hogy átvették a BF-ből ezt a világító/tükröződő sniper feature-t, épp csak itt már hátulról nézve is világít a karakter, elég wtf. :DDD


sixpak
(nagyúr)

Sajnos igen, ráadásul sokan mintha azt sem tudnák, hogy lehet csapattársat éleszteni, nem egyszer lettem revive master, 1 nyamvadt élesztéssel. :)

Kaktusz eddig kimaradt, Zen Cactus volt a kedvencem az elődben, minden lövés után 2x nőtt a damage-e, ha jól emlékszem, jó cucc volt.
Amúgy én is lattam már magaslaton kempelő kaktuszt, light tower fílingje volt valóban. :D


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Én most főleg kaktusszal meg makkal tolom, a másik oldalon a szokásos foot soldier meg az electric slide nagyon bejön most.

Amit nehezen szokok meg, hogy mindegyiknek más gombra van rakva az offenzív, defenzív, meg harmadik képessége, szóval nem ugyanúgy L1 minden karakter def képessége és R1 az offenzív, hanem valakinek ez, valakinek az, electric slide-nak meg az ulti helyén van, pedig egyértelműen az az elektromos tornádó vihar a legerősebb képessége. Ez egy kicsit fura.


sixpak
(nagyúr)

Snapdragont elviszem master-ig, utána nekem is a kaktusz jön. :K
PC-n annyi a változás, hogy az eddigi részekben 1,2,3 button volt sorban, most Q,2,E...kicsit fura, át lehetne állítani, de már kezdem megszokni.


sixpak
(nagyúr)

Meg is jött a szokásos weekly update, 342 mb...PC-n.

Viszont megint megrágtak néhány kábelt...tegnap este is volt egy ilyen. :(

[ Szerkesztve ]


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Nekem eddig egyszer volt olyan, hogy játékon belül nem talált meccset, beindult a csillagkapu, beléptem és visszadobott onnan. De amúgy tök jól működik, gyorsan összedobja a játékosokat. :)
Elkezdtem a Snapdragonnal játszani, hát nem könnyű, nagyon fontos a jó időzítés meg pályaismeret.

[ Szerkesztve ]


sixpak
(nagyúr)

Engem néha (ritkán) olyan lobbyba dob be, ahol csak ketten-hárman vagyunk.
Jövő héten premier, rászabadulnak a népek remélem.


sixpak
(nagyúr)

Hát úgy tűnik nekem ennyi volt, kicsit pihentetem a játékot, elég frusztráló, hogy minimum 2x olyan erős minden zombi, mint bármelyik növény.
Az eddigi részekben is így volt, de ott azért játszható volt, most viszont nagyon elvetették a sulykot.
A perkek szinte semmit nem érnek, ugyanúgy egy max 2 lövés vagyok, mindegy, hogy a master peashoterrel tolom, egy full kezdő, akármelyik zombi, 0-ás szinttel 2 mp. alatt darál le. :D
A menetek 99%-ban zombi a vanquish master és növény az assist master. 3-4 növény talán ki tud nyírni egy zombit, ha egyszerre adnak a pofájának, 3 biztos meghal, a 4. viszi a killt. :D

Persze értem, hogy minden menetben csere van, de könyörgöm, ez egy multiplayer, minimális balance azért lehetne.

Ezer képet linkelhetnék a scoreboardokról, szinte mindegyik ilyen:

Ez nem tűnik fel a fejlesztőknek vajon??

Az egyiknél benn maradtam váltáskor, mint zombi, 13-as streaket csináltam úgy, hogy soha nem játszok zombival, még a perkeket sem vágom.

Na, jól kisírtam magam....de jön a RDR2 néhány nap múlva, kicsit megpihenek majd ott. :D

[ Szerkesztve ]


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Én nem érzem annyival erősebbnek a zombikat. Van néhány unbalanced karakter náluk, de PS4-en elég kiegyenlített meccsek szoktak lenni.


dargelot
(senior tag)

Már az előző részekben is a zombik voltak szvsz az erősebbek, s könnyebben kezelhetőbbek.
GW1-ben amikor a foot soldier ellenfele a peashooter volt, ott volt igazán érezhető. A 2. részben a corn ezen már javított. Ámde ha a 3. rész is unbalanced az rossz hír. Pedig azt írtátok fentebb, hogy ebben a részben hasonlítanak legjobban a kasztok egymáshoz. Pl sniperek.


sixpak
(nagyúr)

Elhiszem, pc-n viszont sajnos nem ezt tapasztalom. :(
Ha zombival is tolnám, akkor nem lenne ennyire bosszantó, minden második partiban lenne sikerélmény...azt is tudom, hogy a problémám nagyjából egyedi, az én hibám, hogy csak növényekkel vagyok hajlandó játszani. :)

Dargelot: pl. a Cactus úgy tüzel, mint a Pirate zombie, snipert csináltak belőle, max zoomnál 60-at sebez...igaz a párja viszont 90-et.
Hirtelen nem tudok olyan növényt említeni, amelyik akar a valasztható képességeivel, de azonnal ölne. A main weapon a zombiknál kb olyan erősségű, mint a növényeknél az újratöltödő képességek.
Ha egy zombi aktiválja valamelyik képességét, akkor instant halál...a rengeteg gépről meg nem is beszélek, szinte minden zombinak van valami guruló/forgó/lebegő/repülő/lépegető óriás mecha/robotja. :D
Örülnék ha valaki kipróbálná pc-n és megerősítené a véleményemet.

Több mint 60 órám van a játékban, nagyon tetszik amúgy, túlságosan szeretem a karaktereket ahhoz, hogy egy ilyen miatt végleg lerakjam, szóval ezek csak személyes sirálmak, ettől még a kedvenc játékom marad. :)

[ Szerkesztve ]


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Úristen, mire megcsináltam ezt a gnome puzzle-t megőszültem komolyan. :D
Ráadásul a reward sem ér nekem semmit (night cap costume, nem játszok a gombával egyáltalán).


sixpak
(nagyúr)

Én az egyiket lestem yt-ról. :D

Én sunflowerrel tolom most, mindjárt meglesz a master level.
Kidobta a gép a kedvenc skinemet, nagyon bejön.

Mixed mode neked talál szervert?
Tudom, pc-n kevesen játsszák, de most már hetek óta nem tudom elindítani a mixedet, csak turf, a 4 map meg kevés.


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Ez tényleg faszán néz ki. :DD Én most a görkoris zombicsajt próbálgatom, nem könnyű, de meglepően jól lehet vele oszlatni.
Nekem mindenhez talál, sztem elég sokan beszerezték PS4-re.


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Hát basszus, a szégyenteljes World of Tanks-es idők óta sok multit átnyálaztam már PC-n és most PS4-en is, de ilyen intenzív harcokat, mint a Gnome Bomb játékmód nagyon rég éltem át komolyan. :D
Igazából a pálya dizájn elég volt ahhoz, hogy így érezzem, nincs meg az a codos csőhatás, de mégis elég koncentrált a játékélmény, hihetetlen meccsek alakulnak ki néha és itt nyer értelmet az, hogy sok karakter képességei aoe jellegűek, remekül lehet védeni a pontokat.


sixpak
(nagyúr)

Tény, ha mindkét csapat a PTFO szlogent szem előtt tartva játszik, akkor elképesztően durva csaták alakulnak ki... sokan nem tudják ezt, talán ezért játsszák kevesen.


sixpak
(nagyúr)

Hopp, 2 gigás update ebben a pillanatban, remélem a Rux lesz, talán tudok csak plants specifikus dolgokat venni, nem a zsákbamacskát, 30 ezer pénzért. :D


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Hát azt én is, ez a random dobálósdi nagyon rossz, főleg, hogy fele arányban emote-okat kapok... :U


sixpak
(nagyúr)

Nem az sajnos.
Csekbeklétör.... :D


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Kicsit elveszi így az ember kedvet, nem érzem a tényleges progresst a karaktereim külsejében.
Viszont az új skill rendszer ezekkel a pontokkal nekem tetszik, tök jól lehet alakítgatni a karaktereket.


sixpak
(nagyúr)

Nekem az alosztályok hiányoznak, lehetne a skillek közt néhány, ahogy múltkor említetted, legalább a fire, ice, ilyesmik.


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Town Centerben a harmadik diamond gnome-ot nem tudom egyszerűen megcsinálni (amit a robot gnóm őriz). Annyian vannak, folyton sebződök egyszerűen.
Viszont a Snapdragonra nagyon ráéreztem, 1v1-ben max az imp mech-nek van esélye, a focistát meg a supermant is úgy beterneli, mint a franc, az ultija 1hitel mindent 125 hp-n innen. :DD


snemeth
(aktív tag)

Most uninstalltam mérgemben, mert annyira játszhatatlan szar, hogy nem találok rá szavakat.


sixpak
(nagyúr)

Én hónapokkal ezelőtt leraktam, előtte csináltam vagy 50 screenshot-ot a scoreboardokról a végén, zombi oldalnak minden esetben 10x annyi killje volt mint a novényeknek, szándékosan bent maradtam kasztcsere után is, aki plantsként ölt 5-öt egy partiban, az utána minimum 20-at, mint zombi, korábban linkeltem én is, amikor próbából zombi voltam, mindenféle perkek meg anyámkínja nélkül csináltam majdnem 20-as streaket.
Mivel én csak növényekkel toltam az összes részt, ezért borzasztóan frusztrál a dolog, inkább elengedtem a dolgot.

Szerk.: most felmentem kicsit, hogy írtál...az hagyján, hogy unbalanced még mindig, de valami elképesztő módon, de laggol is....ja PC-n tolom.

[ Szerkesztve ]


snemeth
(aktív tag)

Valami őrület, hogy mennyire nem megy nekem, bármivel is vagyok. Már az jutott eszembe, hogy veszek egy kontrollert, aztán kipróbálom azzal.


Bad Pritt
(nagyúr)
Blog

Én végül egész jól belerázódtam, viszont én sem játszom már vele annyira aktívan. Fent van PS4-en, de van benne pár dolog, ami miatt rosszabbnak érzem sokkal, mint a GW2-t: a fejlődési rendszer rosszabb hosszú távon, a szerencsejátékos unlockolás egyesével nevetséges meg kevés a játékmód.
Nem érzem amúgy unbalancednak a két felet, ezt igazolják a statjaim is, nagyjából egálban van a két oldal nálam, viszont játékon belül nevetséges a kasztok elosztása: mindenki dmg dealer akar lenni, senki nem játszik support karaktert, scientist vagy sunflowert, helyette tele vannak a játékok all starral, super brainz-zel meg snapdragonnal, hosszú távon nagyon uncsi.
Kár érte, mert egy jó formula volt, de szerintem rossz irányba mentek el.


pintyesz
(senior tag)

Üdv mindenki!
Tudnátok segíteni, hogy a fiam gépén miért nem indul el a játék?
Lap:Z68
Proci: i5-3570
Ram: 8Gb
VGA: RX580 8Gb
Op: Win 10

Indítás után 3mp-ig fekete képernyő, majd visszadob az asztalra.
Ötletek? :U


Sliderxy
(senior tag)

Befizettem EA Play-re a játék miatt. A gyerekeim már nyagattak vele egy ideje. A lelkesedésük viszont kezd alább hagyni, mert azt látom, hogy ahogy bekerülnek a játékba, rövid időn belül ledarálják őket.
Nincs a szintnek megfelelő matchmaking?
Nem lehet csak single player módban játszani? A multit még korainak érzem.

üzenetek