PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS Mobile - Mobiljátékok fórum

üzenetek

hozzászólások


kiezTe90
(senior tag)
Blog

Szerintem tuti vannak emberek akik nem érintőképernyővel játszák ezt a játékot. Vagy inkább az emberek nagyon kis százaléka játsza azzal. Egyszerűen úgy rámfordulnak és olyan pontosan lőnek hogy az hihetetlen. Van valami fasza kontroller amit lehet telefonnal párósítani és azzal csapatni ezt a játékot?


mark!
(őstag)

érzékenységet kell állítgatni, a gombok helyét át kell rendezni egészen addig, amíg nem lesz NAGYON kényelmes. játékok nagyrészében ez iszonyatos nagy tényező, még nekem se sikerült jól megcsinálni, pedig rules of survivalban sikerült jól beállítani mindent, ott maga a játék volt a szar :D

[ Szerkesztve ]


Scale
(őstag)

Én is jó pár nap játék után fedeztem fel (egy youtube videó által), hogy lehet állítgatni fullra a UI-t, és én is elkezdtem folyamatosan fejleszteni, azóta pl a bal oldali lövés gomb sokkal jobb és kényelmesebben elérhető.

Bár azért szerintem lehetséges a kolléga állítása, hogy nem biztos, hogy mindenki tapicskolva játssza.. egér segítségével meg azért hatalmas előny tehető.

Ugyanúgy a grafikai beállítások is szerintem sokat segíthetnek, főleg az emberek kiszúrásában.. Én személyszerint "smooth"-on játszok medium fps limittel és így elég rosszak a textúrák részletessége, és mozgás közben (pl körbenézésnél) eléggé homályos (nem is tudom hirtelen hogy szokták ezt nevezni), meg nagyon egybemosódik minden a távolban - bár ez lehet minden beállításnál hasonló.


Nashaba
(tag)
Blog

V0.4.0 PATCHNOTES
(görgessetek egy kicsit a formázott szövegért)

[ Szerkesztve ]


Micsurin
(nagyúr)
Blog

Kiestem egy időre sajna. Honor 8 egy hetes korában úgy gondolta that's enough. Akku elkezdte kinyomni a hátlap üveget rögzítő műanyag keretet a fém középkeretből. :(

G4c-n elvileg kompatibilis de nem élek veszélyesen. :DDD


Scale
(őstag)

Köszi a linket. Nagyon jó frissítésnek tűnnek, főleg a deathcam, nagyon hiányzik sokszor amikor random a semmiből lelőnek és azt se tudom mit hibáztam, így legalább tanulni is lehet az elhalalozasbol.

Remélem a teammate icon improvement az az lesz hogy nem lesz állandóan aktivak ezek, mert sokszor nagyon idegesítő, főleg halott csapattarsnal, hogy ha mind a három társam egy irányban van és arra nézek akkor nagyon sokat elfednek a latkepbol.

Viszont az új gamemodeknak nem tudom hogy örüljünk e vagy sem, funnak lehet fun lesz, de így nagyon megosztják a játékos bázist és tele lesz botokkal a legtöbb jatszma, még ennél is jobban.


D013
(aktív tag)

- Adapative mode (change graphics and framerate according to performance). Talán ez majd segít a forrósodáson?


Scale
(őstag)

Amúgy lehet tudni, hogy ez mikor lesz aktív?


Nashaba
(tag)
Blog

Azt írták hogy április elején valószínű, kínában ha minden igaz már kint van és nagy teljesítményjavulásról számolnak be plusz az Ultra HD megjelenéséről. Miramar (jól írtam?) is nemsokára várható a térképek közé.

Más: Ha szeretnétek kipróbálni a HD beállítást és/vagy a magasabb frameratet akkor ez a link segíthet nektek. Én beállítottam magamnak a HD-t ls még így is nagyon szépen fut és nagyon durva, hogy milyen szép a játék! A következő update elvekben mindenkinek elérhetővé teszi a HD-t de ha esetleg nem akkor ez továbbra is élni fog.

[ Szerkesztve ]


mark!
(őstag)

ios-re tegnap jött egy frissítés, bár késő éjjel szólt öcsém, úgyhogy még nem néztem mi volt. (btw kínaival játszik)

[ Szerkesztve ]


Razor1
(aktív tag)

ios-en eddig is engedte a high frame rate es a hd beallitast. az uhd itt is coming soon. a magyar store-ban egyelore nincs update.

kiprobaltam hd-ben tv-re kirakva a kepet, ugy se rossz, bar neha ra kell nezni a telefonra melyik gombon van eppen az ujjam


Scale
(őstag)

Sajna ipad-en nem lehet fokozni a minőséget, smoothon + mediumon megy, balanced-del próbáltam pár játékot de azzal már nagyon melegedett, plusz 4/8x scope-pal nagyon kevés volt az FPS lövöldözés közben, inkább emiatt raktam vissza smooth-ra mert egyszerűen játszhatatlan volt távcsövessel.


Nashaba
(tag)
Blog

Androidon is elérhetőek ám jelenleg nem minden készüléken és így lehet engedélyezni azokon a készülékeken is. :)


Nashaba
(tag)
Blog

Igen, sajnos ez a célzással kapcsolatos FPS drop ismert bug sok készüléken és elvileg a következő frissítés ezt is orvosolni fogja. (Bocsi a dupláért, kifutottam az időböl)


Scale
(őstag)

Az nagyon király lenne, akkor végre nem ocsmány módon kellene játszani, bár így is elég fun, csak sokszor visszaüt ez az egybemosott grafika. Talán még hd-ban is megpróbálom majd, bár a balanced is elég lenne.

Amúgy az FPS limit miben változtatja meg a játék performanciajat pozitív irányba? Csak mert értem hogyha több az fps-ed akkor smoothabb a játék meg minden, de ha ha lerakom lowra akkor mindig kevés FPS lesz, ez miért jobb mintha mindig highon lenne?


Hopkins95
(addikt)

Valaki próbálta a gamet Android tableten? :DD
Én egy Amazon Fire HD 10(7th generation) tabletre letöltöttem a poén kedvéért, nem vártam hogy normálisan futni fog, de ez mégis durva. Végül is valamennyire számítottam rá, de ez akkor is vicces. :DDD
Szóval a caracter creationt már glitchelve(villódzva) töltötte be, de eljutott odáig. A nevet viszont már alig tudtam beírni, a billentyűzet csak másodpercek elteltével jött elő. Aztán rámegyek hogy create és aztán így elkezdett gyorsan vibrálni a kép, váltakozva a caracter creation és a loading között. Aztán mondom bezárom, újra. Na hát most már kiválasztom hogy Guest, de a caracter creation-t sem tölti be, csak vibrál a főképernyő és a loading között. Persze a loading csík megreked egy ponton és nem megy tovább.
Láttam egy videót a youtuben, ahol a fazon azt állította, hogy az új 8th generation Fire HD tableten már futni fog, s a régi a 2 giga RAM végett nem fut. Ami mondjuk épp nem igaz szerintem, mert a Nexuson is 2 giga RAM van és lowon szépen fut(mindkét eszközön természetesen kiürítettem a ramot az indítás előtt). :DD


Nashaba
(tag)
Blog

Nem vagyok annyira jártas a témában de azthiszem a folyamatosságon javít. A medium FPS a játékban (tudtommal) 30FPS-re lockolja a játékot ami azt jelenti, hogy az FPS nem haladja meg a 30FPS-t sosem. A kevesebb FPS kevesebb erőfeszítést igényel a készüléktől. Ha egy gyengébb készüléken 60FPS-re lockolod (azaz Highra állítod a játékban) az FPSt akkor a játék jobban fogja igényelni a telefon erejét. Ha a telefon elég erős, akkor nincs baj, a 60FPS-t stabilan tartani fogja és nagyon szép, folyamatos lesz a kép. Ha azonban gyengébb akkor az FPS folyamatosan ugrálni fog akár 60-ról rögtön 30-ra (vagy lejjebb) vagy az is lehet, hogy sosem éri el a 60-at csak mondjuk 45-öt. Így a kép olyan érzést kelt, mintha folyamatosan szakadozna, kihagyna, míg ha az FPS marad stabilan 30 vagy ugrál 25-30 között akkor az folyamatosnak tűnik.

Ne feledjétek, hogy ma éjszaka 12:30 környékétől körülbelül reggel 9:00-10:00-ig maintenance lesz a szerveren (elvileg frissítés előtti karbantartás de ez még nem biztos).

[ Szerkesztve ]


Scale
(őstag)

Hát ami jött update most az meg nem a 0.4-es beharangozott patch volt, csak a 0.3.3-as kis patch, pedig ugy vártam már 😃


Nashaba
(tag)
Blog

Ne is mond, én is vártam, de azt mondták az International Version le lesz maradva általában. Ráadásul kivették a grafika manuális módosítását szóval mostmár nem tudom HD-ra állítani a játékot. 😁


tuki2200
(senior tag)

Viszont hala ennek a frissitesnek vegre jatszhato lett samsung exynos-on is normalisan :)

üzenetek