Két dolog jut eszembe, 1080p-ben a framerate...és az AC Unity féle npc tömeg
Meg persze egyéb feladatokkal lehet terhelni a cpu-t, pl. folyadék szimuláció, AI, jobb multiplayer élmény stb
PlayStation 5 - Konzol játékok fórum
hozzászólások
hombre[EU]
(veterán)
#10186752
(aktív tag)
Csak azért kérdezem, mert nem értek a magokhoz (csak ha olajos) meg szálakhoz (csak ha szerelmi).
Akkor ezek szerint ez egy jó, erős processzor lesz.
hombre[EU]
(veterán)
maradjunk annyiban,hogy sokkal jobb,mint ami most van Ez a zen2 egész jóra sikeredett, a fogyasztás/teljesítmény/ár szempontjából a legjobb opció jelenleg a piacon
tailor74
(őstag)
Mit szóltok ehhez a kitalált design-hoz?
Szerintem nem sok köze lesz a végleges formához, azt viszont megerősítették, hogy a devkitek tényleg így néznek ki.
hombre[EU]
(veterán)
Nem szép,nagy,kövér...de biztosan hatékony a hūtése
Az ötödik PS lesz, PS V... Elképzelhetō,hogy a dizájnba is bekerül a római ötös. A kijelzōk (tudom csak devkitekben van), ledek,világító izéket inkább hanyagolják. Az sem tetszik,hogy a kontrolleren nem lehet kikapcsolni
Apropó kontroller, az kapni fog egy force feedbacket ami nagyon baba
dinostaRR
(tag)
Túl jó lenne, helyette kapunk egy szimpla vhs dobozt ismet..
#10186752
(aktív tag)
Baromira utálnám, ha ilyen lenne, ami egyúttal teljesen kizárt, hogy ilyen lesz.
Egy szép, slick dizárjnra számítok, a mostanival amúgy teljesen meg voltam elégedve, hasonló lesz az új is.
tailor74
(őstag)
A formával nekem nem lenne bajom, ha az a hűtést szolgálná(és lehetőleg minél csendesebben), de a fronton azt a sok világító gombot-bigyót remélem viccnek szánták. Számomra így erősen kínai piaci...
#10186752
(aktív tag)
Ha egy kicsit is gondolkodnak a japók (nem mindig szoktak), akkor világító elemből a lehető legkevesebbet teszik rá, ugyanis este, sötétben rettentő zavaró.
A hűtés. Teljesen felesleges vécédeszka formájú konzolt csinálni emiatt, a Microsoft már megmutatta az X1X-szel, hogy hogyan kell tökéletes, zajmentes hűtést csinálni, hagyományos dizájnnal.
#10186752
(aktív tag)
Pontosan mire gondolsz? Belinkeled egy fórumtéma 342. oldalát.
Mit is kéne itt nézni?
17082. Hozzaszolasra kellene ugrania bongeszodnek egybol. Reseteranak elcseszett topik linkelese van sajnos.
hombre[EU]
(veterán)
ahogy oriic írta Kleegamefan hsz-a és folytatódik
Röviden: a jelenlegi generációban engine-el renderelt átvezetōk minōségét (közel hasonlót) lehet kipréselni a devkitekbōl egy (openworld) gameplayben. Fōleg a fényeket emeli ki és ehhez hasonlította a látottakat. Elmondása alapján 2160p 30fps volt a demó ami egy játszható játék volt,nem promó cucc. ha jól emlékszem a scope (terület,level of details stb) sokkal nagyobb volt,mint az eddig ismert legnagyobb openworldök (lehet ezt nem ō írta,majd visszaolvasom a threadet) és az rdr2/last of us2 látványa jócskán elmarad a demótól
hombre[EU]
(veterán)
A raytracelt árnyékok sokat dobnak a látványon. Képzeld el,hogy egy nagyon részletes hajkoronát szálanként tudja árnyékolni
Kimaradt még,hogy a két konzol (xbox,ps5) szinte azonos teljesítményū (szerinte) és a különbség a játékfelhozatal/UI/szolgáltatásokban lesz. Mondjuk ez érdekes,mert az xbox chip a leak alapján majdnem 20%-kal nagyobb