Quake Champions - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


olbaidhun
(őstag)
Blog

Wolfenstein • Doom • Quake kitörölhetetlen örökség, mely új iparágat kovácsolt.
Szentségtelen hármas, ami szokatlan műfajban (cthulhu) feledhetlen akció játékot szült - ezzel örökre megváltoztva a pc játék történelmet.

Az id software és legutóbbi játékuk a Quake Champions számára készítek egy átfogó(bb) topikot. Nosztalgiázás helyett egybe gyúrom az információ morzsákat. Téma összefoglalóban megtalálhatjátok a teljes qc leírást! #1 hsz a tartalomjegyzék.

id JÁTÉKOK
FPS történelmi alapok és az id örökség. #2 hsz

ph!
Kapcsolódó leírások, engine, ost, mod és további érdekességek. #3 hsz

Az E3 előzetes hamar lefutott, volt néhány nyilatkozat, azóta nagy a csend, az eddig látottak alapján sokan bizakodunk és várjuk az új trónörököst!

[ Módosította: Qru ]


olbaidhun
(őstag)
Blog

Utolsó szög volt a Doom "FPS klónok" koporsójában a valódi 3D ben pompázó quake1. Gyenge utánzat helyett egy új lépcsőfok az alkotók terve. Kijelentették, hogy pörgős multiplayer várható.

history

Gyorsan változó technológia, roppant elvárások és feszültség jellemezte az első Quake születését.

• évről-évre jelentek meg az újabb processzorok,
• nagyobb lettek a merevlemezek és nőtt a memória.
• a CD támogatásnak (650mb!) köszönhetően ledőltek az adatkorlátok
• GPU támogatás (3dfx), poligon grafika ontotta nehézkesen kiejthető hírnevét
• a programozási kihívásokról (felfedezés) nem is beszélve..
• olvasmány Dr. Milef Péter tollából - www.bit.ly/3dcoder

?!

• Mégis mi tette kiváló, intuitív harci versenyjátékká?
• Szinte hibátlan design művészetté?
• Tökéletes verseny játékká a quake-et?

wasd mice

WASD + egér = harmónikus pc GAMER elrendezés.. megesett, hogy ez az q1 alap billentyűzet kiosztás
• Speedrunning felvételek - Fraps, YouTube, Twich, Gamer Channel helyett: van a quake-ben rögzítésre lehetőség
• Hangulatos zenék, hangok és effektek, melyek végig kísérik az epizódokat, részletek lentebb
• 3D gyorsító kártyákkal szoros kapcsolódásban

iddqd

A Q1 sikere világított rá először, hogy óriási lehetőség rejlik a grafikus gyorsítókártyákban. A 3dfx megkérte Carmackot, hogy készítse el a Quake OpenGL változatát, ami kihasználja a Voodoo kártyák képességeit. John egy hét leforgása alatt végzett, majd a patch-et feltöltötte a hálózatra.
3D-s kártyán a GL Quake mintegy 20%-al gyorsabb és lépcsőfokokkal szebb. Aki egyszer így látta a programot, már nem akart a "régivel" játszani.

skill

tippek - revillaquake3world - mozgás

iddqd

Innentől a grafika mánia a kockaság részéhez tartozik. Ahogy a csaláó kódok is mentek "fejből", a játék elég nehézre sikerült.
A quake és hasonló versenyjátékok egyre nagyobb térnyelésével kibontakozik az eSport.

Ha szeretnétek követni a hazai és a külföldi legfontosabb eseményeket: facsén megtaláljátok

qgames

• 96' Quake 1 + Mission Pack: No. 1-2-3
• 97' Quake 2 + Mission Pack: The Reckoning, Ground Zero (1998)
• 99' Quake 3 Arena + Mission Pack: Team Arena (2000)
• 05' Quake 4
• 07' Quake Wars - Enemy Territory
• 10' Quake Live
• 17' Quake Champions

[ Módosította: Qru ]


olbaidhun
(őstag)
Blog

Abban egyetértehetünk, hogy a játékipar egyik, (ha nem a) legmeghatározóbb kódja a quake I motor. Amellett, hogy kompetitívebb verseny fps, elmondható, hogy aki a 80' as években született nem lehet kiszúrni a szemét a mai ficsőrökkel, némi moding után egyértelmű, hogy a klasszikusok versenyben maradtak és napjaink játékai megrekedtek egy szinten. Tisztelet néhány kivételnek (legtöbb esetben exkluzív konzol zászlóshajó, célhardverre optimalizálva).

engine

• Wolfenstein 3D - alapkő, tömegeket hív egy kis vadászatra, sok másolat készült
• DooM 1-2 - "2.5D" forkok: DukeNukem3D • Hexen • Heretic
• QUAKE 1 dobog - Valve GoldSrc - azaz Half-Life és modjai • CS alatt !
• QUAKE 2 dobog a - SiN • HERETIC2 • Soldier of fortune • Ion Storm..
• QUAKE 3 méltó helye - RtC Wolf • Medal of Honor • SW Jedi Knight • Alice és COD motorban
• DooM 3 dinamikus per-pixel • egységesített megvilágítás • textúra tükröződés
• RAGE megatextrure és még pár "apróság".. bethesda felel a kiadásért

jc

Sajnos 22 év után John Carmack (alapító tag) kiszállt az id software programozó csapatából. A történethez tartozik, hogy Carmack 2013 augusztus elején csatlakozott az Oculus teamhez, mint technikai igazgató!
Számtalan populáris sorozat napjainkban is tartalmaz részben q1 forrást. Megannyi cím, technológia szempontból csupán klón. Az id motorok JC-nek köszönhetően fellelhetőek a neten, ráadásul ingyenesen.. talán épp emiatt közelít a végtelenhez a forkok száma.

ost

Nine Inch Nails zenekar komoly hatást gyakorolt a quake játékokra. Lőszerdoboz felirata megvan? NiN

www.bit.ly/ostquake • QUAKE • ost •
www.bit.ly/ostquake2 • QUAKE2 • ost •
www.bit.ly/ostquake3 • QUAKE3 • ost •
www.bit.ly/ostquake4 • QUAKE4 • ost •

www.bit.ly/ostrage • Rage • ost •
www.bit.ly/ostdoom4 • DooM4 • ost •
www.bit.ly/osthalflife3 • Half-Life3 Ep3 • ost •
www.bit.ly/quaddamage • QUADE DAMEGE Compilation • ost •

mod, fork

Q1GLQezQnQquaddictedSP20thdarkplace
Q2 • méltatlanul hanyagolt SiN • Half-Life-Black Mesa
Q3GenerationsArenaUrban terrormás • vertexlight • picmip 3

D1Doomsday
D2Brutal Doom
D3Lost MarineReborn és még sok más
D4 • Classic levels ingame

bethesda

2009. június 24-én a ZeniMax Media felvásárolta az id Softwaret, így a Rage kiadásáért is ők felelnek (az Electronic Arts helyett), illetve az összes id Tech 5 grafikus motort használó játék megjelenéséért is.

gamepod - eladták az id-t!JC nyilatkozat

A ZeniMax Media vállalat egyik fejlesztő cége a Bethesda Softworks. Kiadói feladatokért Todd Howard felel. Több mint két évtizede foglalkozik videojátékok fejlesztésével és kiadásával. A Bethesda készítette el az első fizikán alapuló sportjátékot, ami a Gridiron! Legismertebb munkájuk az Elder Scrolls sorozat.

bgames

Gridiron! (1986) • The Terminator series(1990-95) • The Elder Scrolls: Arena (1993) • The Terminator: Future Shock (1995) • SkyNET (1996) • The Elder Scrolls II: Daggerfall (1996) • An Elder Scrolls Legend: Battlespire (1997) • The Elder Scrolls Adventures: Redguard (1998) • IHRA Drag Racing (2000) • The Elder Scrolls III: Morrowind (2002) • Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (2005) • Star Trek: Legacy (2006) • The Elder Scrolls IV: Oblivion (2006) • Fallout 3 (2008) • WET (2009) • Fallout: New Vegas (2010) • Brink (2011) • Hunted: The Demon’s Forge (2011) • Rage (2011) • The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) • Dishonored (2012) • Doom 3 BFG Edition (2012) • The Elder Scrolls Online (2014) • Wolfenstein: The New Order (2014) • The Evil Within (2014) • Wolfenstein: Old Blood (2015) • Fallout Shelter (2015) • Fallout 4 (2015) • Doom series (2010 - 2016) • Quake series (2016)

dev

Prey 2 • The Crossing (fejlesztése szünetel) • Dishonored 2 (2016) • BattleCry (2016) • The Elder Scrolls: Legends (2016)

idkfa

Nyilván érezhető, hogy elfogult vagyok a játékkal kapcsolatban, nos aki játszott valaha bármelyik címmel a leírtak közül, talán átérzi a lényeget. Tulajdonos változás után nagyon várom, mit szállíthat még az id és bethesda páros. Azt hiszem a doom4 jó példa arra, hogy van még pár cég, akik értenek a fejlesztéshez és nem csak tucattermékekre és lehúzásra hajt.

[ Módosította: Qru ]


mad1
(veterán)

Szep nyitas,gondolom te nem fan vagy ugye :DDD


olbaidhun
(őstag)
Blog

Több éve nem játszottam quaket. Az igazság az, hogy hiányoznak a jó kis meccsek és lan partyk. Valamint az ezekhez kapcsolódó megfelelő személyek és persze a játékok. A doom4 tetszett.. egész jó arena fps. Amikor az ember átlátja a képet és nem csak "ugrabugrás-lövőldözős" nek tartja , akkor a q3 arena is nagyon élvezetes tud lenni. Nyilván ehhez az is kell, hogy legyen nagyjából skill egyensúly a játékosok között és mindenki ösztönösen célozzon.


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

Quake Live 10 EUR és van LAN-támogatás is. ;)

QC: A magam részéről eléggé szkeptikus vagyok. No Carmack-engine, beinvitált 3rd party fejlesztők, ignoráns Bethesda / Zenimax égisz, SyncError / Sponge, lmao Tim Willits interjúk.. Ha az elmúlt néhány évben részese voltál a scene-nek, akkor tudod, hogy ezek nem jó jelek.

Emlékezzünk csak vissza arra, hogy mennyire tojtak a 10-15+ éve hűséges playerek arcába (a minden irányból érkező negatív feedback ellenére! - még a tesztercsoport is zokogott és elfogadhatatlannak titulálta) a pub loadout-ok bevezetésekor.
Meg ott volt az új, nemi identitászavarban szenvedő announcer prezentálása is. Aztán amikor már több, mint EZER (az aktív community méreteit ismerve ez komoly szám) online aláírás gyűlt össze, hogy márpedig Xian ikonikus hangjait akarjuk vissza, érdekes módon megjelent a cg_announcer 2 cvar. ;]
A vicc úgy folytatódik, hogy egy későbbi update során már eltörölték a pub default loadout-okat meg az unified ammo pack-okat is, de az item timerek még így is maradtak. Ők se tudják, hogy mit akarnak (vagy tudják, csak azt nem egészen, hogy a quaker társadalomban körbesírják őket miatta), de azt legalább látványosan.
Végül ez a Steam-exkluzív vergődés.. van egy-két pozitívuma, de közel sem hozta a várt eredményeket. Bizonyos szempontból még visszalépés is volt.

Mondjuk úgy, hogy még szerencse, hogy van egy maroknyi, komolyabb IT-s háttérrel rendelkező player, akik szabadidejüket nem kímélve próbálják a hiányosságokat foltozgatni, persze ingyen és bérmentve.

Szóval Texasban mostanában túl sok a kokó meg a fánk. A hozzáértés meg a hithű hozzáállás annál kevesebb.

Az sem segít a bizakodásban, hogy valami eszetlen és blaszfémikus UT-FEEL jött át a gameplay trailert nézve.. Komolyan, nekem így (kisebb kihagyásokkal) 20 év Quake után szó szerint fájt. Számomra ez nem "csak egy játék", hanem az fps-skill apoteózisa. Művészet. VALLÁS. Így talán érthető, hogy miért viszonyulok ennyire érzékenyen a dologhoz. Mondjuk nem vagyok ezzel egyedül; a Quake community különösen híres / hírhedt az ultrakonzvervatívságáról, amire valljuk be, jó okunk van. A tökéletességen fölösleges variálni, csak rontani lehet rajta. :))

Tény, hogy korai még temetni, de talán kisebbet koppanunk, ha nem ebbe fektetjük minden megmaradt hitünket. A jól sikerült DOOM single playert ne hozzuk fel, teljesen más tészta. A multiplayer meg ott is vicc - már, ha arena fps-mércével mérjük

Igazság szerint a magam részéről tökéletesen elégedett lennék, ha a QL-nek még biztosítanának cirka 40-50 év supportot, 1-2 ezer új (és MARADÓ) player érkezne, meg a pickupok mellett néhány rendszeres online kupa és LAN is maradna, hogy a kompetitív éhség is kielégítésre kerüljön.

Na jó, még 3 dolog kéne hozzá, hogy maximálisan Kánaán legyen a történet; javított 250 fps sound bug, ténylegesen korrektül működő ÉS 5.1-es sound subsystem, meg QuakeWorld netkód.

Azért persze várom. De már készítem a borítékot meg a ricint. ;]

[ Szerkesztve ]


olbaidhun
(őstag)
Blog

Védeni nem szeretném a mostani bethesda & id párost (igaz a d4 elég korrekt aréna fps lett), de jócskán találhatsz ignorálható fejlesztőt a piacon, akik fele annyit sem tettek az asztalra, mint az említett csapat egyes tagjai..

"hozzáértés meg a hithű hozzáállás annál kevesebb." ebben egyet értünk. Javíts ki ha tévednék, de kevés kivétel akad a piacon!

Soha nem voltam hardcore Gémer, de láttam az elmúlt 3 évtized nagyjait. Kiszúrtam az UT feelinget amitől annyira tartasz, de nagyon bizakodom. Ezért is készítettem ezt a szakmai topikot. Talán képesek lesznek egy újabb elképesztő és versenyképes rebootra.


Jinxb1rd
(addikt)

Sokat játszottam a Quake 3 Arenaval, volt próbálkozás a Quake 4-gyel is, aztán jött a quake live. Nem tudom, lehet az egésznek a körítése zavar, de hogy nekem nem jött át az biztos. És idegbeteg leszek, ha valaki a quake live-ot ajánlgatja. Nekem nem kell a populárosított gagyi kezelőfelületű Quake 3 klón.

A Quake Champions trailerét nézve engem rossz érzés fogott el, inkább gagyinak tűnik elsőre, de hát ez még korai stádium, bízom benne, hogy esetleg lesz valami jó folytatás.

[ Szerkesztve ]


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

Mi az, hogy "gagyi kezelőfelület"? A Standalone teljesen rendben volt. A Steam meg Steam.

Ki használ menüt? : D

QL egy (zömében) feljavított Q3. És az (kivéve pár map QL-es módosításait). Lépcsőfizika sokkal jobb VQL-ben, mint VQ3-ban. Magasabb framerate cap, extra funkciók, sokkal több effektív cvar, aminek egyenesági következménye a jobb testreszabhatóság. Mondja neked egy olyan valaki, aki '99 óta Q3 (/QL) és fejből, üres text-dokumenttel kezdve ír *.cfg-t. : >

Akárki akármit mond, a netkód is jobb, mint egy OSP - Q3 vanillánál meg fényévekkel. Mostanra a beépített demo tool is magasan a régi rendszer felett van. Egy csomó király script is van a Steam-klienshez, melyeknek zömét a Standalone-os időkből mentették át hozzáértőbb lelkek. Van normális LAN-support is, 3rd party glicko-rendszer, stat hegyek, match history etecera.

[ Szerkesztve ]


olbaidhun
(őstag)
Blog

Kezdünk kicsit mélyvízbe tévedni. Nincs is ezzel gond, témához kapcsolódik, ugyanakkor sokan szerintem az alapokat kellene hogy megismerjék és elsajátítsák! Kellene egy korrekt leírás pl a hagyományos quake skillekről.. Magyar megfogalmazásban.

Más: láttátok a pray2 előzetest? Valahogy a qchampions és a régebbi pray2 számomra tetszetősebb.

[ Szerkesztve ]


wjbhbdux
(veterán)

John "ZeRo4" Hill hired as Esports Manager at id Software [link]


olbaidhun
(őstag)
Blog

Quake rajongók! Képre kattintva megadhatjátok az adatokat.

CLOSED BETA

2017.03.08. hír. Jelentkezést fogadnak a bétára!

..kezdődik..


bundásss
(tag)

[Videó]

Hát ez nem olyan játék lesz, mint amire számítottam. Overwatch utánzat.. Semmi köze a Quake-hez.
UT után ebbe a Quake-be is csalódni kell. Ráadásul csak 5v5 lesz benne elvileg. Duel nélkül..
Szerintem kudarc lesz ez a játék. Rossz irányba indultak el a fejlesztők. Kár érte.

[ Szerkesztve ]


atidzsiforc
(őstag)
Blog

vard mar meg amig lehet vele jatszani omg
amugy lesz benne duel, nem tudom melyik dimenzioban elsz ;]


atidzsiforc
(őstag)
Blog

hivatalos quake discord csatit jo otlet lenne az osszefoglaloba biggyeszteni, eleg aktivak a fejlesztok, lehet toluk kerdezni ezt-azt. mar csak a kronikus felreinformaltsag elkerulese vegett. :) [link]


bundásss
(tag)

Annyival jobb az overwatchnal, hogy max. 2 képesség lesz karakterenként. Remélem meg is marad a max. 2.
Duelt és Clan Arenat beletenni meg alap lenne. Remélem megcsinálják.


bundásss
(tag)

Lesz benne duel is: Guide
És van itt egy pár perces videó, de a minősége elég rossz: Videó


atidzsiforc
(őstag)
Blog

hetvegenen jatszhato lesz a jatek pax easten, ugyhogy remelhetoleg lesz uj gameplay, normalis minosegben


bundásss
(tag)

Blood Covenant Arena

[ Szerkesztve ]


mdv
(csendes tag)
Blog

nem bánnám, ha kiemelnétek a magyar discord csatit https://discord.gg/Ecj5YcJ


olbaidhun
(őstag)
Blog

Oké srácok, még több infót bele tettem az első hsz-be.
Amennyiben találtok még témához kapcsolód dolgot, írjátok nyugodtan hsz-ben. Lassacskán feltöltöm.

Szeretnék majd egy összefoglaló írást a jelenlegi legizgalmasabb infókból, de ehhez ki kell próbálnom a gémet, hogy legyen egy kis tapasztalat is élesben. ;]


wjbhbdux
(veterán)

info az üzleti modellről [link]

tldr:
ingyen játszható lesz 1 heroval.
egyben megvehető egy nagyobb összegért az összes _megjelenéskori_ hero.
f2p játékosok az ingame farmolt pontokkal vagy valódi pénzzel vett pontokból kibérelhetik a többi herot rövidebb időre.
skinek is lesznek a pontokért.


bundásss
(tag)


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

wjbhbdux
(veterán)

Ez a menü interface eléggé mobilelefonos lehúzós f2p játék jellegű a 3 féle pénznemmel meg lootboxokkal, aztán valahogy összeér az ázsiai f2p modellel a bérelhető karakterekkel, + elmaradhatatlan skinek (quakeworld rocket launcher :Y ). meglátjuk mi lesz belőle.

[ Szerkesztve ]


atidzsiforc
(őstag)
Blog

[link]

ki lehet oket unlockolni ingyen is ha jatszol

mas: egy kis finom manarki gameplay [link]


.LnB
(titán)
Blog

Bakker, mindig elfelejtem ezt a topikot, aztán a QuakeLive-ba írkálók a QC-ről.. :((( Minek ez külön?! :DDD

Az a PAX gameplay bizakodással tölt el kicsit.


olbaidhun
(őstag)
Blog

#1 hsz-be leírta a dubstep nevű, hogy minek ez a topik..

Steam oldalán a rengeteg kép és videó nem túl rendezett.. ha gyűjtő topik kell, legyen inkább ez. :R
Ahogy dobáljátok az infókat, szép lassan bővülni fog az első 3 hsz.

(#29) .LnB
shit :DDD
mindegy, úgyis inkább trance szól mostanában a fülesben..

Melyik pax vidit mondod, ami bejött?

[ Szerkesztve ]


.LnB
(titán)
Blog

wjbhbdux a dubstep nevű, nem te. Ilyen a neve: [link] ;]

szerk.:Amit ati linkelt ebbe a kommentjében: (#26) atidzsiforc. Az a gameplay nem rossz. Thump4 tolja.

[ Szerkesztve ]


olbaidhun
(őstag)
Blog

Igen, valaki mondta, hogy lassú a game, nna ezt a #26-ot nézve leporoltam a q3a lemezt tegnap, feltettem rá mindenféle modot, patchot, extra textúrát, átturkáltam a configokat és szaladtam pár kört nightmare botok ellen.

Nem lassú ez a qc, egyáltalán.

q3a-ban viszont jól ledaráltak, alig kaptam el véletlenül párat ;]
és a jó öreg q3 még mindig nagyon hangulatos, minden ízében verseny gém, ráadásul elfut bármin.

Cégnél lehet felpakolom pár helyre és megkérem a kisfőnököt, hogy adjon egy esélyt


atidzsiforc
(őstag)
Blog

[link] hetvegen id-nel zartkoru duel teszt lesz prokkal


.LnB
(titán)
Blog

Egyébként is számoltam idénre a játék megvásárlásával. Mégis csak benne van a nevében a Quake. De most ez a gameplay kicsit még tetszett is. Végre látszik a movement. Azzal meg nem lesz gond. A grafika meg szép. Csilli-villi, de legyen is az, ha egy átlag kereset többszörösét költjük VGA-ra. Aztán ha komolyabban játszunk majd vele, akkor úgy is lebutítjuk. :)

Az a baj ezzel a Quakerwatch-csal, hogy soká jelenik majd még meg. Azt mondták a QC-on is csak mutogatni fogják, az meg Aug. végén lesz. Szal' addig elvileg meg sem jelenik. :S

Ez a ládanyitogatás, karakter feloldás, szintlépés.. Tiszta Owerwacth, csak Quake skinnel és körítéssel. De! Ha azt nézzük, hogy ott a Reflex, ami tényleg csak azt nyújtja amit a régi Quake, és meg is marad nagyon sub rétegjátéknak, akkor kicsit érthető ha "modernizálják" a QC-t, még akkor is ha ez nem pozitív változás.

Kétkedek, de várom.


atidzsiforc
(őstag)
Blog

quakewatch > overwatch


.LnB
(titán)
Blog

Szerencsére én is így gondolom az eddig látottak alapján. De azért nem vagyok teljesen nyugod. :) Az OW nekem egy akkora lelki törés volt... borzasztóan megbántam minden percét.


olbaidhun
(őstag)
Blog

Quwatccs - csel. Helyesen. :F

Ne kétkedj! Nagyon zsír-süti-f@sza lesz. Mondom.
Csak legyen kikapcsolható pár feature.

Reflexet láttam, az tényleg megmaradnak klasszik alapokon. Honnan tölthetem?


pelenka35
(őstag)

gépigényröl tudni már valamit?


.LnB
(titán)
Blog

Quakerwatch. Én találtam ki. Így helyes ahogy én írom. :P

Ne kételkedjek? Egy dolog volt szarabb tavaly az OW-nál szerintem, a DooM multi. És azt is ez a cég fosta össze.. :D

Reflex steam-es. Fizetős.


atidzsiforc
(őstag)
Blog

doom multi egy kiserletnek foghato fel szvsz


.LnB
(titán)
Blog

Nem csípem ha én vagyok a kísérleti majom na. :) Az még oké, hogy majom vagyok, na de kisérleti?! Azmá' nem. :)

[ Szerkesztve ]


sto1911
(veterán)
Blog

Reflex Steames, epp most kerult ki early accessbol, elvileg van meg ra 15% kedvezmeny is. Nagyon megeri megvenni.


saen
(veterán)

Köszi, jelentkeztem :)


Synthwave
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nagyon jó, hogy külön van. ;]


wjbhbdux
(veterán)

szóval a különböző karakterek másképp is fognak mozogni, Anarki a CPM féle pro mozgás, Slash a q4-es csúszkálás, Nyx meg UT féle falon ugrálás ami eddig kiderült


bundásss
(tag)

Jó lesz ez szerintem. Csak jó lenne, ha idővel a clan arena módot is beraknák. Videó


atidzsiforc
(őstag)
Blog

nem


bundásss
(tag)

mi nem? Egyébként már Unreal Tournament-be is kezd elterjedni clan arena(ott elimination a neve). Az UT-val csak az bajom, hogy a fegyverek rosszul vannak balanszolva és a lövedék sebessége sem túl jó.

[ Szerkesztve ]


atidzsiforc
(őstag)
Blog

tulsagosan kiherelt jatekmenet, bevonzza a noobokat es megoli az utanpotlast a komolyabb modokhoz


atidzsiforc
(őstag)
Blog

Scalebearer [link]


.LnB
(titán)
Blog

Kiváncsi vagyok tesznek e majd a játékba alap játékmódot, mikor nincs különbség a játékosok között, csak a skin. Se hp, se ilyen képességek.

Mert ha igen. Akkor ciki lesz, hogy a kis játékosbázisból se fog a kutya se ezzel a hősdimódi-val játszani. :D


bundásss
(tag)

Rengetegen fognak vele játszani így is. Amúgy lesz olyan mód, ahol nem lesznek képességek.

[ Szerkesztve ]

üzenetek