Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Akula
(senior tag)

Jó kis írás lett!
Amúgy ez abszolút hihető, nincs benne semmi különleges. Már másoktól is hallottam ilyen csúcstáv kísérleteket és teljesen rendben van. Mondjuk én idegekkel nem bírnám ezt a tempót 1000km-en, pláne nem tovább, de egy Hyundai i30 CW 1.6 CRDi már régóta bizonyíja, hogy meg lehet csinálni, mert 90-nél 4l-t fogyaszt és 130-as pályatempónál is csak 5,5-öt plafonig pakolva. Az a kocsi pedig nem a takarékosságáról híresült el, hanem a ritka szervizlátogatásokról.

De írok mást is. Valószínű, hogy mindenkinek igaza van, aki írta, hogy nem szabad szárazra járatni a tankot mert visszavezetés, meg piszok, meg mittudomén. Egy pesti cimborám taxizik egy octavia-val. Mindig is taxis volt és amióta eszem tudom mindig skodája volt. A kocsiba csak 2000-t tankol, elmondása szerint, hogy ne cipelje, úgyis állandóan benzinkút mellett megy el, majd ha úgy ítéli meg megáll és tankol. A tankolás után is világít a sárga lámpácska és pirosban van a mutató. A legutóbbi kocsijában tavaly novemberben volt 400ekm és eddig még csak kettőstömegűt kellett javítania a nagyobb kiadások közül, illetve kétévente a felfüggesztéseket.

Mondok még mást is. Szerintem az ilyen mérések esetén nem mindegy, hogy az ember itthon tankol, vagy nyugaton. Azok drágább, de jobb nafták. Azokkal jobb fogyasztás jön ki.

Mégegyszer: nekem tetszett a cikk :R :R :R

üzenetek