üzenetek

hozzászólások


Qkackca
(fanatikus tag)

Gratula a paripához, a családhoz, a cikkhez, kicsit az eredményhez is, de azért nem olyan nagy csoda az :)
A méretéhez, súlyához képest tényleg jó a fogyasztása, pici odafigyeléssel és megfelelő útvonal választással simán hozható a dolog.

A műszerfali és a menetközbeni fotók esetén mindkét feltétel egyidejűleg áll fenn? Csak ha már külön felhívtad rá a figyelmet akkor mondom hogy nyitott bal hátsó ajtóval vezetni veszélyes. ;] (2. oldal első kép, igaz áll az autó a sebmérő szerint) Nem különben vezetés közben mobilozni.

A lámpától való gyorsulás meg szintén hozható, különösen ha jól elkapja a felvillanó zöld lámpát, állóhelyzetből is. Múlthéten én is meglepődtem, kétsávos út, egymás után több kocsi sávonként, állóhelyzetből, zöld jelzésre elindultam, aztán pár másodperc múlva én már a megengedett sebességgel mentem, belenéztem a tükörbe és sehol senki se mögöttem, se mellettem. Gondoltam, mi a manó történt itt :) (1,4 tsi golf sportsvan dsg-vel)

DSG-vel ha pont eltalálod azt a tartományt ahol 'normálisan' működik, akkor tényleg szinte észrevétlenül és gyorsan vált. De ha csak finoman nyomod a gázpedált akkor van hogy igen komótosan dolgozik, pl kereszteződés eseten, balra nagyívbe, miközben jönnek oldalról, te meg nyomod a pedált és nem megy a kocsi...

Fogyasztás pedig nekem átlag 6,3-6,7 autópálya tempóval, klímával. Nézegettem a pill. fogy.-t kamion mögött 90 körül 3l, egyenletes 135-nél olyan 6,5l. Padlógáznál (gyorsítás közben) meg 18-40l :) Általában nem én tankolok, így nem tudom mennyire optimista a computer.

üzenetek