üzenetek

hozzászólások


b.
(félisten)
Blog

Figyelj a mostani Sx 4 és Vitara az első amire azt mondom hogy megvenném családi autónak és cégesnek is. Az opelek már nem túl jó kocsik. Az insignia motorikusan egy csőd a J Astra az egyik legmegbízhatatlanabb kocsi amit láttam közel 6 millió forintért s olyan szar benzines motorral ami mellett 7 litert eszik, úgy hogy egy autópálya kell előzéshez 100 fölött.. vállalhatatlan.
nekem az 1.7 CDTI már jó volt ,amikor ment és épp nem csere autót hajtottam mert tréleren szervizben pihent. NAX volt a rendszáma, már ismerték a szervizesek fejből amikor megláttak.
A K Astra most 2,5 éves 112 ezer km hivatalosan . 1.6 dizel, tökéletes fogyasztással ( 4,4 liter) remek váltóval és eddig megbízhatónak bizonyult, de tavaly frissítették a modellt átvették a franciák az Opelt már az új Opelekkel ismét rengeteg gond van, elektromos tiltások, szelep hibák, A kollégámtól megkérdezték azt egy 6 hónapos 27 ezer kilométer futott Astránál, hogy kicserélte e a kábelköteget mert nem hiszik el hogy szigetelések nélkül van bekötve a motorvezérlő elektronika a francia változatban...

A vectra gyártását 12 éve abbahagyták életem egyik legjobb autója volt a benzines 2.8 OPC amit az építkezés miatt adtam el, az opel Gemenc igazgatójának kocsija volt, tőle vettem 176 ezer kilométerrel.... egészen ezt gondoltam addig amíg meg nem jött az Avensis családi autónak ( közben mercit használtam cégesnek 7 éve kb) amit a párom nem volt hajlandó vezetni, ezért megvettük a Toyotát, ami a maga kis igénytelenségével és egyszerűségével úgy ment át 2 műszakin hogy olajat cseréltem ,semmi mást, míg a vectrára 4 év alatt ráköltöttem 560 ezer forintot számlákkal igazoltan, munkadíjak nélkül, mert Opel dolgozó voltam.( azóta a Toyotát sírom vissza mert azt azért adtam el mert jött a J Astra és azt a párom már elvezetgette néha, felesleges volt fenntartani.)

Itt pár kép neked a 2,5 éves 112 ezert futott K Astra tartósságáról :
a kormány 2 évesen akkor még 95 ezerrel elkopott, ragadt az első céges kocsim amire kormányvédőt kellett vennem :

Az ülés nem fehér vagy összekent egyszerűen kikopott:

Az ajtók széleknél elkezdtek a peremüknél ledobni a fehér festéket nem lekopás vagy leütés, málik le...

elfelejtettem lefényképezni a pedálok állapotát. a gázpedál konkrétan elmálik...

én a Di fer autóházba hordom szervizelni, hivatalos Opel szervíz és Suzuki márkakereskedés Dunaújvárosban. Rengeteg Suzuki van kiállítva, a Cégünk az irodai dolgozóknak vett S cross és Vitarákat tavaly. Vihetik hétvégén haza is őket nyaralni stb, 7-8 nő, Pesten mindenki nyúzza húzza őket
Az új scross szerintem nagyon kényelmes ( bár nekem is kicsit kicsi) nagyon jó menet tulajdonságokkal és baromi jól felszerelt autó. Az első Suzuki nekem - és ebben igazat adok- ami szerintem legalább olyan szintű minőség érzetre mint az opel de abban biztos vagyok hogy tartósabb annál.
A K Astrának jobb a váltója és a kormányzása, az egyik legjobb autóm eddig a Váltó/ kormány/ motor összeállításban. 207 volt a végsebessége eddig ,de a 150-160 nem probléma neki hosszú távon és belül akkor még simán kommunikálsz és jól érzed magad te is és az utasaid is. De ezt elkúrták azzal, hogy a franciák első húzása az volt hogy a saját motorjaikat a saját váltóikkal nyomták bele már... aki jó K astrát akar az az első verziót vegye.. Most már eszembe nem jutna új autóban venni Astrát francia lélekkel és a J astrát sem tudom senkinek ajánlani azaz az utóbbi 2 genből egy fél ami versenyképes egy Suzuki megbízhatóságával szerintem.

[ Szerkesztve ]

üzenetek