üzenetek

hozzászólások


b.
(félisten)
Blog

Huh akkor nem tudom mit nézték. Az SX4-S-Cross hibrid 1.4 benzines kivitelben full exrásan ( panoráma tető ,navi, rengeteg légzsák , stb.. kivéve automata ) stb megáll 6,7 millió forint a Vitara szintén ilyen felszereltséggel 4 kerék hajtással 6,1 millió.
A sima GL 1,4 hibrid 5,2 millió , múlt heti kiküldött ajánlat a Suzuki Bartától mindkettő, ( az is már szuperül fel van szerelve.)
az SX4 re az alap 3+7 garira plusz 2 évet még adtak ajándékba. :K

[ Szerkesztve ]


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Hát nem tudom, max a sedan, de én a 3 ajtóssal a körforgalomba berepültem, és csúszott azon a hátulja is, ha bátor voltál, és alákaptad a kormányt kellően ;] Vizes úton mégjobban.


gabe_
(őstag)
Blog

Ez igen, az ilyen kocsikra mondják a hirdetésekben, hogy "Eladó szeretett, suzukim, megkímélt állapotban..."
:DD


Eastman
(őstag)
Blog


+


bitpork
(veterán)
Blog

Baszod alássan miért nem szóltál h meló van?! A tehénbe is fér csempe meg minden xar! Ha van még mit vinni akkor 2 hét múlva Sóstón leszünk :)


eldiablo
(addikt)
Blog

Swift a szükség autója, azzá alakul amire szükség van. :)
Volt vagy 3-4 Swiftünk, én anno nagyon szerettem. Öcsém tesói Suzuki autó alkatrész kereskedők ezért nálunk mindig állt egy halom Swift alkatrész, motortól a zsír új önhordó testig minden.

Nem ültem még új Focusban, de a régebbiek azért jobbak mint a régi Swiftek beltere. A Felszereltséget, menettulajdonságokat, biztonságot már meg sem említve.

Még sok biztonságban megtett kilométert kívánok nektek! :R

[ Szerkesztve ]


Samus
(addikt)
Blog

5-6 métert rántott vissza az autón. Tényleg jó a sztori, de ezt vedd ki, mert kétlem, hogy az autó hosszának másfélszeresét rántotta vissza a lánc, ami nem tud ekkorát nyúlni, a szekér meg közel 950kg egy átlagos emberrel...

Nekem volt Sedanom, most csapotthátú 1.3 16V. Egyszer már otthagyott, elszakadt a vezérlés. Az előző egyszer lemerült, másodszor meg kifogyott a tank :D válság volt, na :D


hunluki
(senior tag)

Jó, akkor legyen hibrid, idézőjelben volt.
Amúgy 6,4 misibe megáll a fullos allgrip, de cvt-vel (abból csak elsőkerekes van) is 6,3 speckó festéssel. Mondjuk én a sima manuál gl+-t venném 5,2-ért.


a_tesz
(Korrektor)
Blog

Bocs, de nem tudom, te melyik műsort nézed, listaáron se kapsz 6,2 millió felett újonnan Swiftet, ami a valóságban inkább 5,5 millió. Lásd még: [link]. És ez az utóbbi fél évben majdnem 1 milliót kúszott fel, szóval korábban még "olcsóbb" volt.

Ehhez képest a cikkben is emlegetett Ford Focus (ami egyébként nyilván másik kávéház, ezt aláírom) ettől feljebb indul, és persze csak hitelre, mert úgy keresnek jól rajta. Közepes felszereltséggel, amit már oda lehet a fullos Swift mellé állítani, közelebb van szerintem a 8-hoz. Sajnos mindennek nagyon elszállt az ára, de azért na, 9 milliót sose tudsz egy Swiftre elkölteni... A Sport is 7 alatt van...

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

fogod a láncot, rákötöd az autóra is, meg a bokorra is.
majd jól hátratolatsz, hogy legyen hely lendületet venni.
ezután nagy lendülettel elindulsz, lesz egy pont, ahol megfeszül a lánc, utána egy rövid távon elkezded hajlítani a bokrot, majd ha a bokor nem ereszt, akkor olyan erővel megrántja a suzit, hogy az 5-6 métert repül hátra.

fizikailag el tudom képzelni, nem ezzel van a baj. azzal van a baj, hogyha valami 6 métert rántott egy kasztnin meg felfüggesztési ponton, az rendes helyen gtk, többet nem mennek vele utcára.


bambano
(titán)
Blog

lehet, hogy nem fogalmaztam pontosan, két éve tavasszal néztem az árakat, akkor volt aktuális. az összehasonlítási alapot az adta, hogy egy haverom akkor vett egy normálisan összekonfigurált j astrát.
az akkori árszinten egy stift árából majdnem kijött két j astra.

ez volt az a pont, ahol a suzuki lekerült a térképről. mások voltak az árak, akkor még többféle motorból lehetett választani, ma meg csak egy van. ez sokat javít az áron. most megnéztem, a vitara 7.8-ra jön ki listaáron. rotfl, mit képzelnek ezek.


Samus
(addikt)
Blog

Jó neked, hogy el tudod képzelni, nekem még az sem megy. 5-6 méter az sok, egy ekkora tömegű testnél. A lánc teljes hossza lehet annyi.

Én egyébként a bokros sztori végén azt vártam, mikor repül be a hátsó szélvédőn a bokor (Youtube tele van hasonlóak sikerült próbálkozásokkal).

Azt el tudom képzelni, hogy 5-6 métert repült a bokor, miután kitépte az autó....

Egyébként meg a szép emlékek, a Sedanról nekem is csak azok vannak (csak nekem '94 1.3 GLX volt, full fapad, mert a facelift előtt a GLX azt jelentette)...

A felszereltség számomra máig nem tisztázott. a GL a full fapad elvileg, de rendszeresen látok GLX-et légzsák (könnyű felismerni, mert az utasoldalon kis rekesz van a lufi helyén) és elektromos ablakok nélkül.

[ Szerkesztve ]


nuke7
(veterán)
Blog

:Y nem is tudom, hogy van-e most jobb új autó 6.5-ért mint a swift sport...


a_tesz
(Korrektor)
Blog

Ezért szép a világ, van aki nem adna két J Astrát egy Swiftért :D De akkor se kerülhetett ennyibe, a Sport került mindig is a legtöbbe kb. 2006 óta, és az se volt sose több, mint a mostani ára. A Vitara meg azért szerintem amit 7 millió forintért ad (amennyiért a valóságban el tudod hozni), az szerintem versenyképes, rendben van a felszereltsége is.

De az a helyzet, az ember meggyőződése sokkal többet számít, mint amit egy autó nyújtani tud :)


rover45
(senior tag)
Blog

Nekem is ez szúrt szemet :D


bambano
(titán)
Blog

nem kell, hogy 5-6 méteren végig húzza a lánc. ha kap egy nagy adag lendületet, megy az magától is.

ja, az tényleg kockázat, hogy betöri az autó hátulját. de én nagyobb problémának látom, hogy olyan erőhatásoknak teszi ki a kasztnit, amire nem biztos, hogy méretezve van.

az, hogy anno "mi" krazzal meg bmp-vel csináltunk tisztást, nem kellene, hogy suzukisokat is bátorítson :)


#89309696
(őstag)

Rendes helyen nem mennek utcára egyetlen korabeli Swifttel sem.


b.
(félisten)
Blog

Szerintem ott valami félreértés van vagy nem tudom.A swift soha nem volt drágább mint az Astra. Nekem most is Astrám van cégesnek ez 12 év alatt az ötödik céges. sajátként volt 3 opelem.
A mostani 2 éves, K Astra 1.6 Sports Tourer előtte is az volt de 1.7 CDTI J Astra . Az 5,2 millió volt ez a K Astrám 5,7 millió, de kevésbé jól felszerelt mint a J volt.H a ugyan olyannal kérem akkor 6 misibe belemegy.

nem tudom milyen vitara jön ki 7.8 ra ...múlt heti ajánlatot kaptam szinte fullosan felszereltre nem tudtam 7 fölé vinni, ja és nem Vitara hanem S-cross...

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

Cut & paste az előbb lekérdezett árajánlatból.
Modell neve Suzuki Vitara
Felszereltség GLX
Motor 1.4L Boosterjet Hybrid 48V
Váltó Manuális
Szín Hűvös gyöngyházfehér metál
Meghajtás 4WD (AllGrip)
Panoráma tető Nem
Listaár Hűségprogram kedvezményes ár
7 850 000 Ft 6 850 000 Ft

ugyanez 2wd-vel listaáron 7.25 misi. a kolléga által megadott linken a konfigurátor gombbal állítottam elő ezeket az árakat. kérdezhetné bárki, hogy minek hibrid, hát azért, mert ez mind az egy választási lehetőség.

ezen az árszinten biztosan nem fogok suzukit venni. a haver a j astráját 4.1-ért vette, ehhez képest ez az autó mocskos drága.


b.
(félisten)
Blog

jah hét ezeknek ne dőlj be hogy lista ár 7,8 millió, azt javaslom, tapasztalatból tudom.
Azt biztosan állítom neked, hogy soha nem tudtál venni egy hasonlóan felszerelt új Swift árából egy hasonló paraméterekkel felszerelt Opel Astrát, nem hogy kettőt.
Amúgy hogy mennyiért mit vennél... Életemben nem voltam annyit tréleren, mint a J Astrával, pedig azt is nulla kilométerrel hoztam ki a szalonból mint a K-t .15 év legrosszabb céges autója volt a 7 ből.
A mostani K Astra jó,de ez még nem francia motoros, a frissített modellel megint problémák vannak, míg az enyémben 2 év alatt 112 ezer km lesz hiba nélkül, soka gyepálva kevés autópálya, sok város és sűrű indítás leállítás.kötelező szervizekkel ment el eddig míg a kollégámé 30 ezer kilométerrel már tréleren volt motorkód hibával. Az övé frissített modell mer GTK ra vágta az előzőt egy szarvas segítségével.
MI kértük a céget hogy gondolják meg a SUV modelleket a jövő évi autócserére 8,5 millió-t kaptunk keretre, javasoltuk a Suzukit, mert én most már simán azt vennék a megbízhatóság , felszereltség.komfort miatt, nem Opelt.
"sajnos" elutasították ( idézőjelben írom inkább a sajnost ) és Skoda Octavia lesz.

[ Szerkesztve ]

üzenetek