[Re:] [7600 GS:] Ez a belsőégésű motorok tecnikai csúcsa! - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Ez a videó régóta kedvencem.. 2 dolog fogott meg benne igazán: a visszaváltások hangja (különösképp 0:58-nál) illetve az, ahogy 6.-ban 335 km/h körül ledadog a motor tiltáson.. Na ott röhögtem el magam, hogy ilyen nem létezik, és mégis..
Hát nemtudom, engem nem annyira fog meg, annyira nem "elegáns" . Kicsit spártai szvsz. Ez a tökéletes luxus és erő keveréke. Meg azért ez is 450 lóerő+ awd, szal lehet vele alázni....
Ez meg a másik kedvencem Mintha valami Corvette lenne. Ez a hörgés csodálatos. Nem mondanád meg a hangból hogy Volvo.
http://asus%20a7v600+athlon%20xp2600+%20elad%c3%b3/
Ez tényleg jó.
Metalfan
(senior tag)
Ez a videó kicsit durvább, persze nem gyári a kocsi sem... megjegyzem, a számlapon mérföldben vannak írva a számok, tehát úgy kell tekinteni rá. Ez pedig egy gyári Mustang, szintén mérföldben mutatott számlappal. (A Mustang meglepetésemre a legújabb A8-nál is jobban gyorsul, pedig annak jóval erősebb motorja van)
Gonosz vagy Tibor. Hát falun így írgyák nem tuttad? De AMD-s, a bűn megbocsájtva.
Amúgy meg Wärtsilä-Sulzer RTA96-C.
[ Szerkesztve ]
és jóval testesebb is a Mustang-nál. De hiába 27éves technika számomra ez az isten: [link]
amúgy meg Henessey Venom 1000
[ Szerkesztve ]
Ó igen, a jó öreg Quattro, neki köszönhetjük az igazi AWD autókat. Egyébként ha már sportautókról beszélünk Számomra az abszolút csúcs. Gyönyörű hang, tökéletes formaterv, bivalyerős, AWD. Mi kell még? Ez se piskóta
Az addig oké, de mennyi is az Audi összsúlya? 2 tonna. A Mustang pedig olyan 1,2-1,3 lehet.
Metalfan
(senior tag)
Khm... 1.6 tonna Új Audi is asszem 1.8 körül van.
Metalfan
(senior tag)
Az "összsúly" szó alatt te mit értesz?
[ Szerkesztve ]
jah azt hittem akövetkező hsz-re válaszolsz h hogy ez egy hatalmas kocsi,
sry my mistake
Ilyen Subaruval vittek egy kört most a napokban. Igaz "csak" 280Le de elég szépet lép. 4 kerék megtapadt... Bődületes volt.
#65675776
(titán)
Maradjunk annyiban, hogy Wärtsilä-Sulzer RTA96-C. Na ez csúcs minden szempontból...
Egy kis ccm-s utcai rohangálós autó (tényleg az, nem egy kihegyezett célgép)
EZ már bizonyított, mondjon bárki bármit is
Olcsó, ha karbatartod meghálálja, és biztos lehetsz benne, hogy megnézik
[ Szerkesztve ]
hfrankee
(senior tag)
A világ legnagyobb szpása régi olasz sportkocsit fenntartani.Rámegy a gatyád.Mész 50kmt és 2 hónapig szereled...
Ez igaz, de cserébe megnéznek, és hülyének tartanak az alábbi kifejtett okból kifolyólag
Azért hidd el ÉN ha pénzem lenne vagy azt venném amit linkeltem vagy egy Pagani Zonda R-t
Melyik a megvalósíthatóbb?
Hozzátenném, hogy mi most egy kihegyezett járműről beszéltünk a Lancia HF integra személyében... Ha ezt vesszük alapul, akkor melyik kihegyezett vasra nem kell rákölteni, és melyikre nem kell odafigyelni... Ajánlom figyelmedbe Totalcar 45 vagy 47. adás asszem
Nekem 1 ilyen is elég lenne 1,8M HUF és 300 ló, összkerék...
Hozzátenném, hogy jelenéeg egy Jawa 350/638-as californiával bírok, ezt sem azért vettem mert egy húde jó motor, de kiszolgál, és ha vigyázok rá akkor meghálálja.
Mikor vettem mindenki azt mondta hülye vagyok miért nem inkább ETZ, annak fogyasztása is kisebb, meg sportosabb is... jahh ez igaz, de kérdem ÉN... MZ-ben ha meghal a gyertya az "egyik" hengerben, akkor ki visz majd haza?
Jawaval hazavitt a másik henger 100km-ről
Nem mindegy, hogy veszel egy japó csodát ami tud 300 lovat (Lancer Evo sorozat pl) és szervízt sehol nem találsz, vagy veszel egy Lancia-t és minden sarkon ismerik....
Könnyű azt mondani, hogy rámegy a gatyád is, de valóban rámegy? Ha sportgéped van akkor így is úgy is költesz rá... az hogy sokszor keveset vagy egyszer sokat... az már egyszar nehem?