üzenetek

hozzászólások


HSM
(félisten)
Blog

Szuper kis cikk lett, szokásosan alapos munka. :K
Ráadásul a téma is hiánypótló.

Mivel elég sokat foglalkoztam a cikkben szereplő játék és a CPU kalandos kapcsolatával, engedd meg, hogy néhány eredményem megosszam, bízva benne hogy hasznos lehet az érdeklődőknek.
Először is, nálam még (sokkal) nagyobb difik voltak (konfig a következő bekezdésben a linken), ami az object és egyéb grafikai beállításokat illeti.
Nálam
720P-ben LOW, NO AA 104,9FPS [kép]
720P-ben VH-on, LOW Object, SMAA4X: 74,6FPS [kép]
720P VH, Object VH, SMAA4X 45,7FPS: [kép]
Tehát, míg nálad csak 60%-al lett gyorsabb LOW-on, mint VH-on, nálam több, mint 120% jött pluszba! :Y Az object nálam is durván kivette ebből a részét, önmagában a gyorsulás feléért volt felelőssé tehető. Megjegyzés a képhez, eredetileg 2XT SMAA-val mértem (sasszeműek biztos kiszúrták a file-névből ;] ), de pontosan ugyanez a sebesség 4X-essel is.

Ja, és még egy szerintem tanulságos mérés-csomag (amit amúgy pont a cikkben említett tévhitek cáfolására -mint pl. egy i5 elég mindenre játékokban- mértem a Ryzen megjelenésének apropóján), hogyan hasznosítja a program a szálakat.
[link]
Összesítve, DX11 program létére igencsak jól. Process monitorozóval belekukkantva azt lehet tapasztalni, hogy a játék kb. 10 szálat foglalkoztat, és egy szálat szépen elkér a játék AMD-s wrapper, azaz összesen 11 szálunk dolgozik. [kép]

Ha esetleg van kedved, mérhetnél egyet ugyanitt 720P LOW-on, ez pontosan az a pont, ahol bedob a játék, ha checkpointot betöltöd, és a vonat és a fa egy jól meghatározott pontjára zoomolok az alap stukkerel. :) Számomra érdekes lenne, hol áll egy mai modern i3 egy ilyen régi húzott atomerőmű kétmagos eredményéhez képest. :)

[ Szerkesztve ]

üzenetek