üzenetek

hozzászólások


Cifu
(nagyúr)
Blog

Igény az mindenképpen van rá, a Tokaido shinkansen már többször is elérte a kapacitásának felső határait, a maglev pedig szinte biztosan leszámol a maradék Tokyo - Nagoya/Osaka repülőjáratokkal.

Egen, de akkor nem lenne olcsóbb - megbízhatóbb, ha a hagyományos megoldásokkal építenek plusz vonalakat, vagy bővítik / fejlesztik a meglévőket?

Nyilván mindemögött van némi motiváció, hogy végre hozzanak valami innovatívat is, de az vitathatatlan, hogy ha sikerül használható / eladható technológiát faragni, az mindenképpen egy új dimenziót nyit a szárazföldi közlekedésben.

Engem pont az a elbújt kis "ha" zavar. :)

Anno a DVD lejátszó is drága volt, ma meg úgy hajítják az ember után.

Mert jött újabb, hatékonyabb, kényelmesebb, és a DVD felett eljárt az idő. Nem egy optimális példa. ;)

üzenetek