üzenetek

hozzászólások


adlersson
(aktív tag)
Blog

"Egen, de akkor nem lenne olcsóbb - megbízhatóbb, ha a hagyományos megoldásokkal építenek plusz vonalakat, vagy bővítik / fejlesztik a meglévőket?" - Nem te vagy az első, aki ezt felveti, de hagyományos megoldásoktól nem lesz gyorsabb az összeköttetés, ami viszont kb. a legfontosabb előnye a maglevnek.

"Engem pont az a elbújt kis "ha" zavar." - Miért zavar? JR Central részvényes vagy? :DDD Ez anno a Tokaido shinkansennél is fennált, illetve itt is írtam pár veszélyforrást, ami a maglevet érintheti, de átfogó kockázatelemző cikkeket nem biztos, hogy fogok találni neked. :(

"Mert jött újabb, hatékonyabb, kényelmesebb, és a DVD felett eljárt az idő." - Egyszer e fölött is el fog, ahogy a Tokaido shinkansen esetében is történt.

"Aztán jöttek a fapadosok, és hirtelen fonákhelyzetben találták magukat..." - Japánban a vasút fölénye Tokyotól kezdve egészen Hiroshimáig (894,2km kb. 4 óra menetidő) ér, így az utazók kb. 59%-ban választják az utazás ezen formáját a repülő helyett (annak ellenére, hogy egy idejében megvásárolt repjegy 10-15k yen, addig a shinkansen 18k yentől indul, tehát a többség simán fizet a drágább szolgáltatásért). Ugyanez az arány Tokyo és Osaka között 75%, Osaka és Fukuoka között pedig 86%. Ráadásul a franciákkal ellentétben Japánban 6-ból 4 JR tag évek óta nyereséges, köszönhetően annak, hogy a szolgáltatás fenntartásához igazított árakon adják a jegyeket.

üzenetek