üzenetek

hozzászólások


hhenry
(őstag)
Blog

Nagyon ötletes valóban a kép alapú navigálás pl kanyarodásnál


Szellem.
(nagyúr)

Köszi Bog! Jó írás volt. :)


hhenry
(őstag)
Blog

Ezt én kifelejtettem valóban nagyon jó a cikk! :C


hemaka
(nagyúr)

Nem rossz, hogy sok mindent rá lehet tenni, de elég igénytelenül néz ki, hogy csak oda van dobva, azt jól van az


<Adamsky>
(nagyúr)

+1 ... szerintem is igénytelen. Az pedig, hogy egy - szinte teljesen - szögletes "műszerfalon" kerek óracsoportot imitálnak ... hááát ... nem tudom. Szerintem a szép, nem ilyen :)


.Szaki.
(addikt)
Blog

Képről tényleg nem szép, de élőben kifejezetten ízléses a belső.


INGJOKE
(veterán)

Jó lett a cikk. Jó dolog hogy végre a gyártók elkezdik tolni kicsit a geek vonalat is, ez előre viszi ezt a piacot is. Kicsit tényleg fura, hogy az AA és a Carplay feláras, már a 4 éves vitarám is tudja. Érdekes, hogy wifi még nincs az autóban, akkor megoldódna a rendszer/térkép frissítése otthon este a garázsban. (akinek nincs az a tesco/meki parkolóban. :DDD :DDD :DDD )

jó lesz ez kicsit lassabban kerülnek be az autókba az ilyen fejlesztések, de mondjuk megértem az okát, mert egy idősebbnél valami nem működne jól 1-2x már menne is a rendszer lehúzása, meg vezetés közben nem olyan egyszerű egy ilyen rendszert újraindítani... :DDD :DDD :DDD


<Adamsky>
(nagyúr)

Biztos nagyon minőségiek az anyagok, de ez az odaku*rt kínai "widescreen tablet" annyira tájidegen. Olyan érzése van az embernek, hogy csináltak egy (fogjuk rá) szép belsőt, aztán eszükbe jutott, hogy kimaradt a műszerfal. Annyi baj legyen! Fogták, oszt' Epokittel odaragasztottak egy csík kijelzőt. De, hagyjuk is! A cikk nem erről szól, csupán mindig megrökönyödök ezen a megoldáson. :)


hhenry
(őstag)
Blog

+1


INGJOKE
(veterán)

Tudod mennyi munka volt ez is? Alul is ki kellet vágni a műanyagot, még jó hogy nem Józsi csinálta a gyárba egy flexel... :D


.Szaki.
(addikt)
Blog

Próbáld ki, mondom egy az egyben ugyanezt gondoltam amit Te is leírtál addig, amíg nem mentem ilyennel. :)

[ Szerkesztve ]


<Adamsky>
(nagyúr)

Ennél már csak egy "szebb" dolog van az E-Class fapad analóg műszeregysége, ami - az előállítás szempontjából - tuti drágább, mint a digitális, de a Mercedes-nél bizonyára úgy gondolták ennyi kis plusz pénzt megérni nekik, hogy a kedves vevőnek egy életre elmenjen a kedve az alapkiviteltől :) Na, jó - most már tényleg - befejeztem a trollkodást :R

(#11) .Szaki.
Igaz, csak kiállításon, de láttam már ilyet élőben. Úgy sem tetszett. Ez van. :)
Nekem inkább az Audi ("tagoltabb megjelenítés", több kijelzővel) megoldása jön be.


hemaka
(nagyúr)

Ez micsoda szépség, ez még a két odahányt tabletnél is ocsmányabb.


7Heads Drago
(veterán)

Kár hogy maga az autó nem annyira jó mint ahogy kinéz. Amíg a B osztályt gyártottuk lényegesen jobb volt a kihozatal és kevesebb a hiba. Az új Cla és A osztály egy vicc. De a lényeg hogy menjen a termelés, meg ne álljunk.
Ha kapnánk egy ÁNTSZ ellenőrzést bezárnák az egész kócerájt. Na de nem fogunk, mert nem lehet.

[ Szerkesztve ]


Sinesol
(veterán)

Pedig a felmérések szerint a Mercedes mára az egyetlen megbizható német prémium, rendre a felsőbb részlegben tanyázik a megbizhatósági teszteken, míg a BMW és az Audi pár éve már bérli az utsó helyeket, akkor azoknál vajon mi lehet.. :D

Bár az alsóbb kategória alapján gondolom elhamarkodott túlságosan messzemenő következtetéseket levonni.

[ Szerkesztve ]


Squirrel
(őstag)

Eddig BMW rajongó voltam, de a szervízeiken úgy felbasztam magam (itthon és itt külföldön is), hogy eldöntöttem, megnézem milyen a Mercedes. Az autókkal sok gondom nem volt, nagyon szeretem őket, de minden szervízbe úgy mentem, hogy na, most vajon mivel basznak át, mit csesztek el az autón.


SzunaP
(csendes tag)

Nem tudom eldönteni a cikk alapján, hogy mi is az író véleménye; nagyon cool az új belső, csak tele van hibával, de szeretjük, mert Mercedes, vagy nem szeretem, de kaptam érte pénzt hogy szeressem, de nem eleget, vagy eleget de mégis leírom a hibákat.... 😕

Sztem sajnos ebbe az irányba halad a fejlesztés, informatikusok és designerek tervezik az autókat, nem pedig mérnökök, egyre hulladékabb és megbízhatatlanabb technikát kapunk egyre több pénzért.

Nem vagyok a fejlődés ellen, csak az egyensúly felborulása ellen.

Pl. a BMW nek sem a gesztusvezérlésre költeni a milliókat, hanem arra, ne égjenek a kocsijai mint a karácsonyfa... röhej.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nulla pénzt szoktunk kapni a tesztekért. Ez nem az idióta influencer hülyegyerekek világa, ahol minden megjelenésért meg említésért pénz kérnek.


Istvan213
(csendes tag)

Ez a sablon szövegetek? Mert pont ezt írjátok mindig, ha valaki a szemetekre veti, hogy ez most egy támogatott cikk volt.


Istvan213
(csendes tag)

Szeretni kell, mert ez merszédösz. :D


Istvan213
(csendes tag)

Ez a belső nagyon bazárinak tűnik, olyan mint ha a kínai picra készült volna, az csillivilli meg az a rengeteg zongoralakk, és az a tablet is tök vicces. Szóval nem egy prémium érzést kelt az emberben ha ránéz.


7Heads Drago
(veterán)

Élőben közelről jól néz ki. Főleg az AMG.
Csak anno pl a B osztálynál lényegesen kisebb hibákkal már darálták le a kasznit, vagy dobták az alkatrészt. Manapság csak a db szám az érdekes. Fényezési hibákhoz jó a javító filc is. :)
És ezt olyanok mondják akik a kezdetektől ott vannak. Én csak 3,5 éve nyomom az össze-szereldében.


INGJOKE
(veterán)

Nah pont ezért vettem suzukit... :D :D :D

nah jó nem arra volt pénzem, azaz vehetem volna mercit is, csak nem vagyok hülye hosszútávon gondolkoztam és megérte... :D


7Heads Drago
(veterán)

Amúgy meg a Suzukinál is meg az Audinál is: volt már nem egy kolléga aki ott is dolgozott és ők azt állítják hogy sokkal nagyobb a precizitás és a higénia mindkét cégnél. Persze ez nem azonos a minőséggel.
Az Audinál meg még a fizu is lényegesen jobb, mint a Mercinél.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ez az igazság. Kár, ha szerinted ez sablonos.


troviko
(senior tag)

Szerintem döbbenetesen ronda. Lehet, hogy jó, de ronda.
A Merci annyira elveszítette az identitását az elmúlt 15-20 évben, hogy 10-ből 9-szer, ha Mercit látok, sírni támad kedvem. Persze azért van pár jól eltalált darab, de erősen kisebbség, a klasszikus C,E,S-t nagyon elrontották. (IMHO).

[ Szerkesztve ]


SzunaP
(csendes tag)

Abszolut egyetértek. Bár az előző szériákban még volt elegancia.

Most ahogy hirtelen ránéztem a cikkek sorozatára és megláttam a fotót a műszerfalról elsőre nem is a csillagos kormányt vettem észre, hanem azt hittem valami gőzmozdonyt ábrázol a kép... 😁 (a gyermekkori tudatalatti)

[ Szerkesztve ]


7Heads Drago
(veterán)

Változik a trend. Mindig nem tetszhet minden. A tervezők szerint most ez a szép. A szépség amúgy relatív... Kinek mi.


bagkri01
(őstag)
Blog

Ez a legkisebb merci, tehát itt kellet a "legigénytelenebbül" megoldani. A s osztályban, e osztályban, G osztályban azért már jóval igényesebben van beépítve. Mondjuk ilyen módon tőlem távol áll a digitális világ, ha rajtam múlna jó kis sportos csőműszerek lennének minden autóban. Valamint számomra még paradoxon, hogy a kocsiban mobilozni tilos (ami teljesen jogos, mert baromi veszélyes), de a fedélzeti rendszert lehet nyomogatni ami ergo ugyanaz.


<Adamsky>
(nagyúr)

"A s osztályban, e osztályban, G osztályban azért már jóval igényesebben van beépítve."
Sajnos a "csík tablet" ott is "csík tablet". Esetleg a két darab (mert azt hiszem kettőből áll) jobban össze van dolgozva.

" ... a kocsiban mobilozni tilos (ami teljesen jogos, mert baromi veszélyes), de a fedélzeti rendszert lehet nyomogatni ami ergo ugyanaz."
+1
Ezt nagyon adom. Vannak olyan rendszerek, amiről a tesztelők is (pedig ő kezük között nem egy-két autó fordul meg) azt írják, hogy - menet közben - életveszélyes a használatuk. Erre már rég kellett volna hozni valamilyen szabályt vagy szabványt ... mármint, hogy milyen funkciónak kell, hogy legyen dedikált ill. fizikai gombja.

OFF-OFF:
Ha már szabály.... amit végképp nem értek, hogy hogyan engedhették ezeket a nappali menetfényeket úgy forgalomba, hogy hátul nem világít semmi. Nem egyszer találkoztam már - szürkületben, esőben - ilyen láthatatlan autókkal. Minden autón bekapcsolva a lámpa a hülyéje meg minden világítás nélkül ...
Mikor megelőztem látom, hogy a nappali menetfény (amire tudtommal megint nincs szabály, hogy milyen erősnek kellene lennie) világít neki előre (és az neki valószínű elég, ill. a többi autóst ő látja). Az eszében sem jut, hogy őt nem vagy nem nagyon látják a többiek.

(#28) 7Heads Drago
"A tervezők szerint most ez a szép. A szépség amúgy relatív..."
Ezek az autók már nem igazán ide készülnek (ld. az új BMW-ket az ormótlan vesékkel), hanem Kínának ...

[ Szerkesztve ]


bagkri01
(őstag)
Blog

A nappali menetfényt én is utálom. A jó ember bekapcsolja a fényszórót automata állásba és a sofőr hozzá sem ér egy jó darabig és az elektronikának a szürkület meg még elég világos ahhoz, hogy ne kapcsoljon tompítottat. Csak ahogy írtad akkor hátul nem világít semmi.
Ezek az autók tényleg Kínának és Oroszországnak készülnek, ott meg szeretik a giccset. Gondoljunk csak a bmw-k kristály váltógombjára....hát elég ocsmány.


Narancskoma
(tag)

A napokban pont bosszankodtam valakinek, hogy már nem fejlődik semmit a kocsik feldélzeti rendszere, és nincs is értelme, legyen mindenhol android / apple készülékkel használható kijelző. De ez kifejezetten tetszik!


<Adamsky>
(nagyúr)

El is olvastad a cikket, vagy csak a képeket nézted meg?
Mi ebben a jó?
- a navinak - hang alapon - képtelenség megadni az úti célt
- Android Auto és Apple CarPlay feláras ...
- érdemes elolvasni a gyári navi. tudásáról szóló részt (kis túlzással használhatatlan)

Idéznék a tesztből:
"... elvileg akad streaming szolgáltatás, ám ez itthon nem működik."
"... vannak egyébként a különböző alkalmazások (hotelkereső, étteremkereső, böngésző), ám ezek annak ellenére itthon halott funkciók, hogy amúgy az autóban van 4G-s SIM ... "
Igaz, ezek nem az autó hibái, de na. Magyarázd ezt meg az utcáról betévedő vevőnek, aki mindezt játszi könnyedséggel intézi a szifonjáról.


hhenry
(őstag)
Blog

+1

üzenetek