üzenetek

hozzászólások


xmaas
(őstag)

Szep motor gratulalok hozza biztos egy elmeny kozlekedni vele ,hasznald egeszsegel , esszel,odafigyelessel es alazattal ne enged hogy az erzelmek felulirjak a jozan gondolkodast/biztonsagodat


Kolondrum
(félisten)
Blog

Hosszú idő után egy cikk amit elolvastam. :R
Van benne egy rész amit nagyon át tudok érezni és amit sokan "ott" biztosan nem.

[ Szerkesztve ]


dfdfdf
(őstag)
Blog

Ezt jó volt olvasni. Köszi.


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
Blog

6 liter vigyázva? Ez csak nekem durva?


macilaci78
(nagyúr)

Ez egy jó kép, én 20 méterrel arrébb dolgozom... :D
Jó a cikk, arányos.


macilaci78
(nagyúr)

Igen. Egy 250-es MZ-vel országúton meg lehet etetni a 7 litert, városban a 9-et is.
Haverom egy régi huszonéves Triumph-ot szerelt fél évig, mire 6 literre levitte a városi fogyasztását.


Kolondrum
(félisten)
Blog

Nem durva. Én 4.3-al járok, de már készítenek a következő vasnál 9.9-re ha megjáratom. Amúgy az is ellesz 5l körül.

[ Szerkesztve ]


Dr. Oid
(aktív tag)
Blog

hó, de jók ezek a képek! gratulálok a cikkhez és a motorhoz :)


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Azért az MZ kétütemű vas :) ez meg 4 ütemű... :)


Kolondrum
(félisten)
Blog

És más dimenzió is.


zotyesz66
(őstag)

Nagyon szar MZ az, amelyik ennyit zabál, vagy pedig szét van tuningolva és üveg hangon hajtják. Én P20-assal is eljártam 4.5 literrel, OK, tudom, nem ez a jellemző rájuk, de ez eléggé egyben volt. És igen, országúton 90-110 között volt ennyi, városban sem ment 5 fölé.


Lomha 8V
(addikt)
Blog

Ezek az Eliminator-ok bűn rondák, de ez a változat valóban szép. :K


Xaels
(félisten)
Blog

Köszönöm először is. Megváltás, még hidegben is ha nem kell végigszenvednem a 66-os buszt meg a 3-as Metrót. Fél óra nagyjából a legnagyobb forgalomban is a hazaút, hajnalban azért sokkal egyszerűbb a helyzet :K Csak ritkán eresztem el a hajam, de akkor is szinte csak olyan esetben amikor 100%-osan ura vagyok a helyzetnek. A Kreszt is többnyire próbálom betartani, haza vár 3 tündér :D

(#2) SymbianOS: örülök, hogy végigolvastad pedig annyira talán sok új nem volt benne.

(#3) dfdfdf: én is köszönöm, hogy szántál rá időt.

(#4) Kalandor: eleinte nekem is szokatlan volt, de ez egy több mint 20éves motor. Karburátoros. Több mint 200kg. Hogy menjen fel kell pörgetni és keresztülszelem a várost naponta többször. Sok a megállás, elindulás.

(#5) macilaci78: hát ebben a hónapban nem mentem arra olyan sokat, de általában ha Budafokra kell menni akkor arrafelé megyek-jövök. Köszönöm.

(#8) Bozodi János: köszönöm. Igyekszem olyan képeket csinálni amit nem látni minden nap.

(#12) Lomha 8V: alapvetően én is így álltam hozzá, eszem ágában sem lett volna Eliminatort venni, de ezzel a festéssel annyira más az egész motor. Az alap csicsakrómpóni változatok még mindig hidegen hagynak.


simonkera
(csendes tag)

Olvasgatom a logout -ot és meglátom ezt a cikket ... :) és látom a képekből hogy munkatársam írta :) jó cikk lett grat hozzá!

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Én igaz vidéken lakok, de tényleg megváltás a motor. Igaz én egy kis Honda CG125-öst használok városi, és rövidtávú közlekedésre.

Egy dolog miatt a fogyasztása: 2L alatt 100km-en. Ennél olcsóbban jelenleg nem lehet. :D


Xaels
(félisten)
Blog

Igyekszem, na. Nem ontom az írásokat, de ha belekezdek akkor alapos próbálok lenni.

(#15) Duliee: én ragaszkodtam a nagymotorhoz. Túrázgatni is járunk és utast is szoktam vinni. Jó néha kiereszteni a gőzt. Ebben a hónapban meg is kezdjük a szezont Tömörkényben.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Köszönj be hozzám Félegyházán :D

Amúgy van egy túrázógép ,de az valószínűleg el lesz adva, egy Honda CBF500/A


Xaels
(félisten)
Blog

Nem túrázgatsz már? Strapabíróak azok az 500-asok, olyanon tanultam és kapott rendesen :DDD Még nem tudom pontosan merről megyünk és hányan.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Igazából nagyon nem merültem bele a túrázásba, kellene rá egy plexi, családé volt a motor, oktatómotornak lett véve, de alig volt használva, 5 szezont oktattunk rajta, totál agyonkímélt mindkettő


Xaels
(félisten)
Blog

Az az igazság kisebb túrákon annyira nem hiány a plexi, de az nem költség egyébként. Az enyémhez is volna gyári, de elég ritka. Tavaly amikor körbementünk a Balaton körül, szerintem a táv 2/3-a 40-50-el ment le. Persze nem pályázunk, csak nyugisan. Bár hazafelé a Velencei 40-esektől már agybajt kaptam.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Kb én is a low-tempózást szeretem, nincs kedvem hajtani, ha állatkodni akarok, kimegyek Kecskemétre Gokartozni egyet...


D1Rect
(félisten)
Blog

Baromi jók a képek.


Xaels
(félisten)
Blog

Azért jólesik megcsavarni a bajszát kicsit. Ez a motor szinte könyörög néha, hogy fordulaton legyen ;] De lapvetően én is a türelmesebbek közé tartozom.

(#22) D1Rect köszi.

[ Szerkesztve ]


Kolondrum
(félisten)
Blog

Az a bibi, hogy hiába írod le, az nem adja át, én már lemondtam, hogy másokkal megértessem. Amikor azzal jön, hogy de a kocsi meleg, akkor legyintek, te sem fogod megérteni a miértet.

simonkera! ------ semmi! :R

[ Szerkesztve ]


Xaels
(félisten)
Blog

Na igen meleg, de azzal nem vagyok előrébb, hogy állok a dugóban vagy fél óráig keresek parkolóhelyet. Motorhoz kapok behajtási engedélyt kocsiszínbe és senkit nem zavar. A Citaro is meleg, gyakorlatilag rosszul lettem rajta és inkább leszáltam a friss levegőre. De a motoron a fél óra cidri is kevesebb mint a hajnali 2órás fagyoskodás az ütött kopott IK280-asokon meg amikor betalálnak...


Kolondrum
(félisten)
Blog

Nálatok máshogy vannak a dolgok, itt a parkolás, behajtás, semmi sem gond. Többen járnak motorral. A 35cm3-ról a V2-es 1000-ig mindennel. Nyáron olcsóbb így, de részemről élményt is ad. Én döntöm, hogy unatkozom vagy sem hazafelé.


Xaels
(félisten)
Blog

Kocsiszín válogatja... De mindegy igazad van a döntés mindig a miénk és zsbadok vagyunk. Ha akarunk nagypapisan jövünk haza, de ha olyanunk van akkor mint egy punk pukkasztjuk a népet ;] Hányszor vagyok úgy vele, hogy végzés előtt már alig várom, hogy hazaérjek de valahogy mikor itt vagyok az utcánknál már olyan rövidnek tűnik az út és mennék még egy kört.


Kolondrum
(félisten)
Blog

:R Azaz tudod te miről van szó! :R


Runner_fxr
(Ármester)
Blog

Jó kis moci, nekem inkább robogóim voltak, mint a nick nevem is mutatja, Ő volt a kedvencem! :)
180-as kétütemű, 21LE, kb 100kg önsúly. BRUTÁLIS! A Runnerem is kb 6 liter evett, de egy csepjét se sajnáltam, akkora élmény volt. Jön a jó idő, én meg azon agyalok, hogy megint veszek egyet. :)


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Ilyenből van egy itthon, de nem ez a köbcenti :D ismerősnek volt, tényleg jó volt.

SP-ből van itthon Malossi-s, óra szerint 100, amúgy meg hanta-adat :D olaszok kicsit bizakodóak voltak.. Illetve van egy NRG is Piaggo-tól.. injektoros , az 3 éve áll... Nem tudjuk mi baja, de folyton gondjai voltak az üzemanyagellátással.. Ha van tipped, vagy szakmai fórum hozzá jöhet az infó

[ Szerkesztve ]


Runner_fxr
(Ármester)
Blog

Nekem is volt 50-es kétütemű tuning gépem, azok is jók tudnak lenni, de annyit zabált mint a gyári 180-as runner, viszont úgy azért nem ment, meg aztán a tartóssága sem volt olyan mint egy gyári mocié.
Én a gyárilag nagyobb köbcentire esküszöm. Aprilia leonardo 250-es gépem is volt, na az is elég komoly kis gépezet, ment mint a barom, evett kb 4-5 litert csutka gázon (120-130). Egyébként volt egy piaggio nrg mc2-es robogóm, 50-es vízhűtéses, gyári hengerrel, 80-90-et ment. Az is nagyon jó kis gép volt.
Injektoros robogókat épp azért nem szerettem mert sokkal macerásabb, drágább a javítása. Sajnos nincs tippem mi lehet a baja a tiédnek, ebbe annyira nem ástam bele magam.

Most nézegettem a hirdetéseket és ezt néztem ki: [link]

[ Szerkesztve ]


creation
(senior tag)
Blog

Közben én is ide találtam :)

Kawasánszki vonalon nekem nagy kedvencem a Versys (főleg magasságom okán). És 400-as mocitól az a fogyasztás nem szokatlan. Főleg mert azért tömeget kell mozgatni a négy szerencsétlen 100ccm-es hengernek... Fordulat motor... V2-vel szerintem kevesebbel is beérné.

Párom nézeget most hasonló motorokat magának, de előbb megörökli a kis VTR250-et. Aztán ha már azzal tud "viselkedni", akkor jöhet valami "nagyobb" vas :)

Jó cikk lett, szép képek és átérezhető.

Respect :R


Xaels
(félisten)
Blog

Tőlem elég messze állnak a robogók. Mondjuk valamelyik nap rendesen "megkergetett" egy robeszos a Helsinkin kifelé pedig bőven 9000-es fordulat felett voltam.

(#32) creation nekem is bejön a Versys, de erre is nehezen mászok fel néha a 175cm-emmel. 6000-es fordulat alatt olyan is mintha egy döglött béka hátán ülnék. De ha felpörörög akkor hamar fent van 140-en.

[ Szerkesztve ]


Runner_fxr
(Ármester)
Blog

Érthető, egy robogó azért nem motor, főként a kis kereke és a gagyi futóműve miatt. Viszont vannak olyan példányok amik már nem annyira robogós érzést adnak, annak ellenére, hogy első ránézésre egy sima robogónak tűnik. :) Ilyen a Runner is. :) 400-as motorokat simán megfogok vele, a futóműve is elég stabil.


creation
(senior tag)
Blog

Valahogy én kerülöm a "fordulat" motorokat (annak ellenére, hogy a VTR is a kis ccm miatt nagyobb fordulaton érzi jól magát, bár azért alul sem olyan rossz a V2 miatt).

Mivel magasságom meg van a túra-endúró kategóriákba tartozó paripákra, így azokat bűvölöm. Alul is nyomatékosak és fent sincs miért szégyenkezniük.

Ilyen a Triumph XCX, a Versys 650, a DL650 aka V-Storm, a Transalp 650 és a TDM 850 3vd... Esetleg az abszolut elmebeteg DR800 big :DDD

De nincs miért szégyenkeznie a te járművednek sem. Bár lehet városban jobban jönnél ki egy alul is nyomatékos vassal, mint egy pörgőssel. De ahol szegény az eklézsia, ott azzal kell beérni ami van. :R


Xaels
(félisten)
Blog

Eredetileg V2-es gépet szerettem volna, de ennek az árában vagy kisebb ccm-es lett volna vagy Virago amim már volt és nem akartam megint olyat. Haver vett most egy Transalpot. Nekem nagyon nem tetszik külsőre, ilyen túraenduróból kevés van ami tetszene.

Majd jövőre lehet tudom már cserélni, de 2év múlva szinte tuti. Ha minden jó akkor egy VT750C2B a kiszemelt.


creation
(senior tag)
Blog

Na mondjuk abban már lesz alul is nyomaték :DDD


Kolondrum
(félisten)
Blog

TDM850 megjelenése meg motorikus felépítése tetszik, csak a gond az, hogy alig 2000 táján leálltak a gyártással, ergo a piacon nem 0 km-es gépek vannak, nem bízom bennük.

Xaels! DL1000-est kaptam kölcsön egy lezárt úton megnézhettem milyen. Hát hallod.... Az valami huuu! Csak azzal nem lavírozol a forgalomban, mint egy bálna.

[ Szerkesztve ]


creation
(senior tag)
Blog

Az semmi, az ami nekem tetszik, azzal már '95-ben leálltak (3vd).

Néha előfordul belőlük 1-2 40ekm alatti példány. Azokkal érdemes kezdeni, ha jó az állapotuk. Megéri rájuk szánni a pénzt, mert igencsak alulról indulnak (450-500eHUF környékén már van). :R


Xaels
(félisten)
Blog

Az biztos. Teljesítményben elég amit ezek tudnak. De nyomatékban azért kell. Ilyen téren eléggé haragszom a gyártókra, mert 1000ccm alatt elég lagymatag a cruiser/chopper piac, bezzeg felette ott a Triumph Rocket és Thunderbird, a Moto Guzzi California, Yamaha Roadstar Warrior, Honda VT1300CX. A kicsik meg alig-alig változtak az elmúlt években.

(#38) SymbianOS ezekre nem tudok rendesen felülni. Meg sem próbálom. A Kawa Z750-ről is csak pipiskedve ért le a lábam.


Protekt
(csendes tag)

Gratulálok hozzá, használd óvatosan, sok a figyelmetlen autós.
Én elég rég motorozom, volt egy pár év kihagyás a gyerekek miatt.
De tavaly vettem egy 400-as robogót, azzal már elég jól lehetett közlekedni a forgalomban is.
Idén lecseréltem egy FZ1N-re, kicsit más, még szokni kell.
De az érzés amit a motorozás ad az semmivel sem összemérhető.

Üdv.
Széles utat!


creation
(senior tag)
Blog

Azért ez nem teljesen igaz, hogy 1000 alatt nincs élet...

Páromnak kawasánszkiéktól ez tetszett meg:

[link]

Bár tény, hogy ez nem a chopper kategória, de kis ráhagyással azért átnyergelhető. :R

[ Szerkesztve ]


Xaels
(félisten)
Blog

Köszönöm.

(#42) creation most mennek ezek a Classic vonalak. A Yamahának is ott az SR400. De most a Scrambler és a Café is nagyon pörög. Viszont chopperben alig van valami. A Kawa Vulcan 650 meg a Yamaha XVS950, de egyik sem az igazi.

[ Szerkesztve ]


ncc1701
(veterán)

Egy 1.3-as Yarissal járok, az városban kb 5.5L körül eszik, városon kívül, ha nem megyek gyorsan, még ez alatt. Rekordom 4.6L. És az 1.1T. Ehhez képest egy negyed súlyú moci ugyanennyit eszik kb, ez meglepő.


creation
(senior tag)
Blog

Nem annyira meglepő, ha belegondolsz, hogy ennek a mocinak a motorja majd 2x fordulaton pörög minden sebességi tartományban a yarisodéhoz képest. Valamint amíg te a dugóban rostokolsz, addig mi a negyed súlyú vasunkkal már letekertük a távot :R

Nem csak a ccm számít!

Én például 95 kontra 99-100 oktánszám között is érzem a különbséget a kis VTR-el. Nem csak teljesítményben, fogyasztásban is.

Készülök egy cikkre már egy ideje, amiben megpróbálom az adott oktánszámú üzemanyagokkal való hajtás közti különbségeket kihozni. (Csak sajnos ez nem olyan egyszerű, mert nem igazán vannak zárt körülmények, ahol ez teljesen jól mérhető lehetne...) :R


Xaels
(félisten)
Blog

Technikailag ezek teljesen összehasonlíthatatlanok. A Yaris-oddal hasonló korú motorok között biztos van ami már az autódnál kevesebbel is beéri. Az enyém meg öreg vas, majd lesz egyszer modernebb takarékosabb járgányom :D


Kolondrum
(félisten)
Blog

Te sem érted miért motorral járunk. Ez detto az a mondat, hogy a kocsiban meleg van, csak te a benzinnel jössz.


kovgab
(aktív tag)

Húú...
ez de jól néz ki így feketén :)
a képek nagyon jók, és az írást is csak dicsérném ...


Xaels
(félisten)
Blog

Nagyon szépen köszönöm.


zoltanz
(nagyúr)
Blog

Jól néz ki a motor, feketében mutat, a súlya tényleg nem vészes. A motorja volt már nagy generálozva?
Ezekkel a magas oldalfalú gumikkal mennyire tudsz dönteni a kanyarokban, nincs kefe hatása nagyon?

[ Szerkesztve ]

üzenetek