üzenetek

hozzászólások


doberman
(senior tag)

Juhééé!
Köszönjük Cifu!
:R
:C


Lacza_26
(aktív tag)

Ez gyorsan jött, nem is számítottam rá.

Megint "FASzA" lett! :C


Jeanne d'Arc
(addikt)

Fanatikus, kiemelkedő írás az oldalon


dark2
(tag)

Le a kalappal, kitűnő cikksorozat! :))


Samtya
(senior tag)

Ez a cikksorozat olyan szinten eszkalálódott, hogy már nem lennék meglepve, ha Cifu az orosz űrhajózás jövőjéről is írna. :)


Adamis
(őstag)
Blog

Zseniális újra! Köszönjük!
(csak így, zárójelben jegyzem meg, hogy vagy az író, és/
vagy a korrektor fárad, mert a második, illetve a negyedik oldalon találtam indokolatlan szóismétlést mondaton belül...) Ettől függetlenül nagy gratula! ;) Várjuk a következőt!


opr
(veterán)

Uuuu, ez most egy nagyon kellemes meglepetes volt!
Nem is szamitottam ra, csak rakattintottam a logout-ra mit veszithetek alapon. Elsore fel se tunt, hogy ez uj resz, csak valami furcsa volt, aztan lattam a datumot. Meg egy produktiv hetfo. :DDD

Koszonom a cikket, ismet kivalo lett! :R


#78693120
(aktív tag)

:R Köszönjük! :R


Cifu
(nagyúr)
Blog

A visszajelzéseket természetesen továbbra is köszönöm szépen mindenkinek! :R

@Samtya (#5): Terészetesen a cikksorozat végén a jelenleg ismert terveket is átveszem...

@Adamis (#6): Semmi sem kizárt, sajnos csak este tudom átolvasni és "bughuntolni" még egyet, pedig anno ezt is átolvastam, mielőtt továbbítottam... :(

(Ilyenkor ha valaki talál valami gyatrán megfogalmazott mondatot, bátran jelezze akár itt, akár privátban...)


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
Blog

364-es körzet, másnéven a Logoutszkaja tervezőiroda.


Cifu
(nagyúr)
Blog

Marshall Kalandorov, jelentem az 10 órás tervet teljesítettük, a megjelent anyagban talált selejtes részelemeket eltávolítottuk.

A dolgozó olvasókat szolgáljuk!


Cifu
(nagyúr)
Blog

Javítva. :R


pomorski
(őstag)

Köszi az újabb érdekes cikket!


DjFlanker
(aktív tag)

Súlyosan röhögök :D Főleg mert igaz

Cifu, a szokásos kiváló munka, amilyen hosszú, olyan jó :)


llax
(senior tag)

Cifu!
Figyeled a SpaceX legutóbbi (épp folyamatban lévő) startját? Elvileg 7t (a valaha volt legnehezebb polgári kommunikációs műhold) GTO-ra és az 1. fokozat már az OCISLY fedélzetén pihen egy darabban :) Szóval a hirdetett 5,5t(reusable) és 8,3t(exp) GTO kapacitások nagyon nem valósak. Mától bizonyítottan min. 7t reusable. Akkor ehhez 10+t expendable tartozna...


Cifu
(nagyúr)
Blog

Én ketté választanám a dolgot. Az egyik az, hogy 5,5t újrafelhasználható első fokozattal, ennél mindenképpen többet tud a Block 5, szóval ez ugrott.

Viszont nem közölték a pontos pályaadatokat, szóval többen (én is) azt feltételezik, hogy valójában nem teljes értékű GTO-ra vitte fel, hanem egy köztes pályára, mondjuk 250 x 14 000 km, és a többi pályaemelést a műhold maga végzi el. Ne feledd, hogy a 7075kg a hajtóanyaggal feltöltött tömeg, a száraztömeg kb. 3800kg. Szóval feltehetően valami igen hatásos pályamódosító hajtóműve lehet a Telstarnak...


llax
(senior tag)

Mostanra én is látom, hogy van némi turpisság a dologban. A valós "tartalékok" most sem derültek ki. Ill. egyszer már igen, de ott elmaradt a bizonyítás (Hispasat 30W-6 - 6t).


Fred23
(nagyúr)

Köszönöm, hogy ezt is elolvashattam!


Samtya
(senior tag)

Kellene a Marsra egy-két óceánnyi vízmennyiség, azután megnézném mi alakulna ki belőle.


kago akira
(tag)

Köszi szépen :)

üzenetek