Nálam még mindig hibátlan. Az akksi is beállt a 3+ napra. Leváltotta nálam az eddig használt Galaxy Watch 46-ot
hozzászólások
Nálam második töltésnél tönkrement a töltőkábel, írták, hogy küldjem vissza órástól kábelestől, kapok másikat. Azóta is a cseredarabra várok. (5.-e óta)
Most azt írták, hogy kifogytak, új óra csak október 23 után lesz elérhető, akkor fogják tudni küldeni a cserét. Az még legalább két hét, mire megérkezik.
Komolyan gondolkodom rajta, hogy lemondom és visszakérem a pénzem.
Jól megsz*vtad ezzel a hülye kábellel...
Mivel nem reagáltak arra a kérésemre, hogy hosszabbítsák meg 30 nappal a pénzvisszafizetési időszakot és a garanciát az elhúzódó szállítás miatt, lemondtam az órát és visszakértem a pénzem. Ezt elfogadták, várom, hogy mikor utalnak. Az óra már úgyis náluk van.
Sajnálom, hogy végül így jártál, de persze megértelek.
Akit esetleg érdekel, [ide] írtam egy 3 hetes tapasztalatot némi összehasonlítással spékelve.
Majd a töltésnél figyelj, lehetőleg csak notebook vagy pc usb portjáról töltsd az órát...
addamka
(őstag)
Jól összefoglaltad, én is nyúzom pár hete, nekem eddig 2.5 nap körül bírja, de 100+ értesítésem van munkanapon, bőven oké. 1-2 bug van néha (1x nem kapcsolta ki az FSTN kijelzőt mikor ment az OLED, érdekes látvány ) , de élhető.
nálam csak egy facer-es letöltött watchface-nél fordult elő egyszer ilyen dupla kijelzős bug. Töröltem a facert, azóta sincs ilyen hibám.
#109Benoe77
én egy hálózati 2,1A ikeas töltőről töltöm és semmi gondom vele. Sajnos te kifogtál egy gyárilag hibás töltőkábelt (most amúgy már elérhető a webshopjukban a töltőkábel külön is, bár ez neked nem vigasz)
[ Szerkesztve ]
Vigasz lehet, mert nem feltétlenül az órával volt bajom, hanem azzal, hogy a sok utaztatás miatt elesek a minden vásárlót megillető 30 napos pénzvisszafizetéses garanciától.
Így, hogy van töltő remélhetem, ha mégegyszer előfordul ez a hiba, akkor csak a töltőfejet küldik és nem kell az órát visszaküldenem.
Tud valaki aktív kupont, vagy hogy esetleg várható-e kedvezmény? Vajon most már gyorsabban kiszállítják?
"Sajnos te kifogtál egy gyárilag hibás töltőkábelt"
Valami mégis van a töltőkábelekkel, mert "We are aware of Charging Cradle issue on TicWatch Pro 3 and we already fixed the issue of charging cradle and new one will start shipping in coming weeks."
Gondolom, valami "szuperül" ellenőrzött körülmények közti gyártásban születtek a kábelek. Szerencsére nekem nincs gondom a gyári csomagban lévővel, de tartaléknak (meg munkahelyre amúgy is kell egy) rendeltem egy plusz töltőt. Már úton van.
Ma érkezett egy új frissítés, elvileg pár hibát orvosol: képernyő szélén fehér csíkok valakinél; váratlan képernyő felvillanások valakinél; fordítási hibák; jobb alváskövetés essential módban - nem is tudtam, hogy ezt is tudja amúgy az óra. Azt hittem, hogy essentialban semmi okos funkció nem megy. A letöltés elég sokáig tartott (kb. 20 perc), de aztán a telepítés már gyorsabb volt sokkal.
Úgy tűnik jobban ráfeküdtek most a kommunikációra: a hivatalos fórumon reagálnak a felhasználók felvetéseire, megírják milyen frissítések várhatók, fordító, tesztelő önkénteseket keresnek.
Várom, hogy jelenjen meg az új kábel, hogy rányomjak újra a rendelésre. Azt már megtudtam, hogy megkapom olyan áron, amilyen áron legutóbb vettem kuponnal.
de kábel már rendelhető külön, azaz megjelent...
Rákérdeztem, hogy ez már a javított-e de még nem kaptam választ.
Stard72
(tag)
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy a gpay elérhető lesz-e órán is, miután hivatalosan megérkezett?