üzenetek

hozzászólások


strogov
(senior tag)

"mivel ezzel lényegében megtévesztik a vásárlókat"

Ez egyébként egy kínai céget mikor zavart?


#72042496
(félisten)

Hát ez az. Elképzelem, ahogy a homlokukhoz kapnak, hogy jaj, milyen elítélendő dolgot tettünk. Nem. :))


ALBY
(senior tag)

legyorsulták őket a nagyotmondóversenyen


fatpingvin
(őstag)
Blog

mily meglepő hogy egy kínai cég következmények nélkül bassza át a vásárlókat...


Fred23
(nagyúr)

Kínai, és megtéveszti a vásárlókat?! Ne már, ilyet még sose láttunk! :D


sixpak
(nagyúr)

Aki ilyen fotonágyút néz, az úgysem sokáig lát már, nemhogy plecsnit, semmit sem... :D


ElEvEn11
(senior tag)

Nyilván nem nagyon. Kb az üzleti stratégiájuk, kultúrájuk része. Mindig attól függ, hogy az adott kínai gyártó/kereskedő hogyan áll hozzá és/vagy mennyit fizetnek érte. Anno 100 yuan-ért vettem egy Converse hoodie-t a shanghai fake marketen (az egyik belvároshoz közelin, mert van pár ;) ). Az olcsónak számított nyugati szemmel nézve, de nekik így is többszörös volt a bekerülési árhoz képest. Ezért aztán hiába, csak egy másolat még most is csomószor hordom itthon, ha fázom, mert még mindig megvan és jó minőségű anyagból, szuper textilnyomással, meglehetős törődéssel rakták, varrták össze. Mert megérte nekik. Ha csak eladni akarnak és vagy nagy volumenben, vagy pedig nagyon szeretnének akasztani rajta, akkor a megtévesztés, fake logó, fake brand, simán megy nekik ugyanúgy, csak mondjuk a mögötte lévő termék lesz fos. Itt most ráadásul két olyan gyártó termékét "logózták túl", aminél alapból jönnek a vevők, de előnyt akartak kovácsolni a globális piacon. Erre ez most remek megoldás volt. Arra szerintem még csak nem is gondolnak, hogy a nyugati vásárló szemében nem feltétlenül kizárólagos előny az ár (olcsóság) és a piaci elsőség. Bár arról sem vagyok meggyőződve, hogy ezt nyugati piacra szánták. Igaz nekem is van pár skandináv ismerősöm, aki a taobao-n vásárol. :)


bjakab
(csendes tag)

ez olyan mint a 2000-es évek elején amikor néhány CD olvasó ajtaján ott virított a "X100"-as felirat


Fred23
(nagyúr)

52x-esen, de még 48x-osan se írtunk semmit. :K


worxland
(addikt)

Mert soxor még a minimális 8x-12x sebességnél is vacak volt.

[ Szerkesztve ]


bitblueduck
(senior tag)
Blog

Csak ember legyen a talpán aki minden termékkategóriában kitalálja hogy melyik:
-hamisítvány/eredeti, olcsó/drága, rossz/jó bármely kombinációja.
Meg ez a kultúra tőlem távol áll, hogy bármi áron csak a legjobb haszon/kockázat a lényeg, semmi más nem számít. Elég csak arra rákeresni hogy "gutter oil", hogy az ember inkább ne akarjon Kínában enni.


zseko
(veterán)
Blog

Durva :Y
Bár ezt megnézve nem csak a Kínában kajálástól ment el a kedvem :Y :W


Komplikato
(veterán)

Lehet én emlékszem rosszul, de az ÚJ G9 koreai reklámjában és az egyik korea esportolo marketing rizsájában IS elhangzott a HDR2000. Mennyire tuti, hogy a kínaiak találták ezt ki? Mondjuk biztos több köze van a valósághoz, mint a régi G9 kamu (9 mezős!) FALD cuccával a HDR1000-hez. (HDR500-tól kötelező a zónás háttérvilágítás a hitelesítéshez.)


ElEvEn11
(senior tag)

Tudnék mesélni. Éppen tegnap jutott eszembe, hogy meglehet csinálnom kéne egy hosszabb élménybeszámolót a Kínai tapasztalataimról a Logout-ra. Kajával kapcsolatban egyet itt elsütök: az egyetemen, ahol tanultam (ami mellesleg Kínai szemmel egy menő magánegyetemnek számít) több étkezde, kifőzde is volt. Mivel Shanghai azon részén voltunk, mai már csak néhány kilométerre van a tengertől (ez a relatíve új, egyetemi negyed délen), ezért kb néhány száz méterenként csatornák metszették szét a területet. Az egyetem területén is keresztül ment kettő. Az egyik éppen két étkezde mellett is csordogált. Feltűnt, hogy apálykor az étkezde egyenkötényét és pólóját viselő emberkék mászkálnak a kilátszó sziklák között. Amikor közelebb mentem, akkor láttam, hogy rákokat, halakat és növényeket gyűjtögetnek kosarakba. Aztán délben megtaláltad az ebédedben. Ezzel talán még nem is lett volna baj, ha nem tudtad volna, hogy amúgy a mosóvíz a mosodából és a csatornavíz könnyebb része is ugyanabba a csatornába ment a kampusz toronyházaiból, gyakorlatilag tisztítatlanul és általában is rendkívül mocskos volt a víz a csatornában. Szóval a gutter oil az csak egy dolog... :K Na és persze a hihetetlen hőmérsékletet használták – jobb híjján – fertőtleníteni a dolgokat. A szó szerint 100 fok körüli levessel azért sokszor küzdenem kellett a hőmérséklete miatt és egy idő után arra is ráálltam, hogy alkoholos fertőtlenítővel elmosogattam a használandó, műanyag kanalat (ez olyan kínai féle, kicsi és mélyebb az európainál), vagy vittem a sajátomat, mert az ottani mosogató kb fél centis kaja és zsírmaradékokat hagyott rajta. :U A kajáról simán tudnék oldalakat mesélni. Szenzációs sztorik voltak! Nem egyszer a homlokomon maradt a szemöldököm. :))
A kultúrával kapcsolatban röviden csak annyit, hogy az európai és a kínai kultúra között olyan nagy a távolság, hogy még a mutogatással sem értitek meg egymást. Azért Európában bárhova mész, még nyelvtudás nélkül is el tudod mutogatni az alap dolgokat és nagyjából megértik, hogy mi a bajod. Pl. lehet, hogy te kettőt mutatsz az ujjaddal (kétféleképpen is tudod mutatni), de Kínában az hetet jelent. Szóval ne lepődj meg, ha hét adag kaját kapsz az árusnál a piacon. :D Tényleg más világ és ez egyszerre csodálatos és félelmetes.

[ Szerkesztve ]


Hoplitész
(junior tag)

"...Amíg hivatalosan nem frissítik a DisplayHDR specifikációkat, addig azt javasolják, hogy a vásárlók az erre vonatkozó matricákat tekintsék tárgytalannak egy kijelző esetében."

Ez egy nagy vicc. Vajon a vásárlók hány százaléka hallott egyáltalán a VESÁ-ról, mint szervezetről és nem csak konzolfelfogatásról?
A tévégyártók marketingje ellen egy ilyen szervezet nem tehet semmit. Szaknciókkal élhetne, de az visszafele is elsülhet.
Költői kérdések: Melyik mai reklám nem hazudik? Van olyan, ami objektíven bemutat egy terméket?


kovy79
(őstag)

A taobao nem viszonteladó, hanem egy aliexpress-hez hasonló oldal.
Tehát a "névtelen" eladók használták fel az adott plecsnit.

üzenetek