[Re:] [aggleány:] Android? Azmiaz??? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Depression
(veterán)
Blog

Ők eladók, nem szakik.
Én sem várom el az élelmiszerboltban, hogy tudják mit evett a tehén, amitől a tej van, és a kocsmában sem kérdem meg, hogy hogyan készült a whisky-jük, sem a ruházati bolban, hogy kik varták a ruhát.

Az, hogy egy olyan boltban nem tudnak szakiknak felelni, ahova általában tudatlan emberek járnak, és az android kezdetében nem tudták, hogy mi az, még nem probléma.
A helyzet nagyjából úgy nézett ki, hogy aggleánynak kb. 2 percébe tellett volna, hogy megnézze a kínálatot.
A műszakis embőcke meg valszeg ismerettség során került oda, ez viszont gáz.


aggleány
(addikt)
Blog

Gyanítottam, hogy előbb-utóbb én leszek a hibás. Akkor még nem volt olyan rovat a honlapon, hogy mi érkezik hamarosan, ezért mentem be megkérdezni.

Az viszont szerintem igenis probléma, hogy nem tudják megmondani, hogy milyen oprendszerű egy telefon. Vagy ha már nem tudják, ne magyarázzák el, hogy hülye az, aki pedig tudja.


Depression
(veterán)
Blog

Legyen elég, hogy jobban tudod. Én sem kérdezek semmit egy számtech boltostól, mert ott is kaptam olyan válaszokat, hogy amit keresek nem létezik, meg amúgy is szar, meg ez meg ez sokkal jobb, ilyen sorrendben. 2600xt volt, tehát már jó pár éve.
Amióta meg van mobilnetem, azóta autóalkatrészt sem sóz rám az eladó, pedig ahhoz ugyanolyan suta vagyok, mint a hídépítészethez. Helyben megnézem, hogy miket írnak róla. Ez a jövő, az eladó dolga meg az, hogy használja a pénztárgépet.


aggleány
(addikt)
Blog

Fel sem merült bennem, hogy nem fog tudni válaszolni. Akkor még abszolút nem értettem az androidhoz, nem sokat lehetett róla olvasni. Kb. annyit tudtam, hogy egy nyílt oprendszer, amire könnyű programokat telepíteni, nem kell különféle trükköket alkalmazni, mint a Symbiannál. Pont azért kérdeztem, mert nem tudtam. :K


Giot
(addikt)
Blog

Valóban a legtöbb embernek felesleges az Androidos mobil, pld nekem is. Nem vagyok üzletember hogy ha egyfojtában a mail-emet lessem. Vagy nem vagyok az aki minden percben a Facebook-ot sasolja mennyien "lájkolták" a bejegyzésem.
De amikor megláttam rajta az IGO logót elgondolkoztam, nem is lenne rossz így nem kell vennem külön GPS-t. Ekkor döntöttem úgy hogy kell ez nekem.
Kicsit ugyan féltem tőle hogy majd gyenge lesz a GPS, de eddig jól teljesített.
Az meg csak hab volt a tortán hogy mivel az előző telefonomnak betört a képe, :) tartottam tőle hogyan is fogom az összes névjegyemet átmenteni az újba. De ezzel sem volt gond. Az előző telefonom szoftvere felajánlotta hogy lementi a google fiókomba a névjegyeim, a mostani pedig szinkronizálás jeligével az összest felmásolta.
Tudom hogy ezzel tisztában vagy(tok) sőt sokkal többel mint én, de ezek az apróságok nekem kellemes meglepetést okoztak.


aggleány
(addikt)
Blog

Hidd el, hogy nagyon sokan vagyunk vele valahogy úgy, mint Te.

Én akkor nézem meg az e-maileket, ha már összegyűlt 20. Kb. háromnaponta, addig nem. Ha valakinek sürgős, akkor hívjon fel.

Nálam is fontos volt a navi, de leginkább a "normális" könyvolvasási lehetőség győzött meg. Imádok olvasni, de nincs kedvem egy szép nagy könyvet cipelni. Most a telefonban magammal hurcolok vagy 300 könyvet, és mégsem szakad le a vállam a súlytól. :N Ráadásul van nálam pár film, minden olyan doksi, ami fontos lehet, és szükség esetére kéznél van a net is.

Én már eleve a Gmail Címtárába írtam be az összes kontaktomat, mivel anno elég sokat vacakoltam, amikor át kellett költözni egyik telefonról a másikra. Így csak pár mozdulat, és minden ott van, ahol lennie kell. :C


randras
(veterán)

Jót röhögtem, köszi! :DDD

"Ó, elnézést, hölgyem, most jut eszembe, nem rég kaptunk egy értesítést, hogy a Symbian operációs rendszer köznyelvi neve valamiért android." Hattalmas! ;]


Giot
(addikt)
Blog

"Nálam is fontos volt a navi, de leginkább a "normális" könyvolvasási lehetőség "
Nem fárasztja a szemed?


aggleány
(addikt)
Blog

Szívesen. :DDD

Giot

Nem fárasztja. :N A háttér színét halvány narancssárgásra vagy halványzöldre, esetleg halványlilára állítom, a betű pedig általában sötétbarna. A fényerőt le szoktam venni elég kicsire, így nem is vakítanak a színek.


AusWolf
(őstag)
Blog

Jó ég! Ez komoly! :DDD

Nekem is van egy hasonló sztorim: Egy Sharp 880SH-t próbáltam vásárolni egy Vodafone márkakereskedésben (nem viszonteladónál), ahol a kedves hölgy, miután kétszer is visszakérdezett a típusra, közölte, hogy ilyenről ő soha nem is hallott. Megkérdezett pár kollégát, akik szintén nem hallottak róla azelőtt. Én is próbálkoztam mindennel: elmeséltem neki, hogy mit tud, hogy néz ki, egész kiselőadást tartottam neki, még azt is elmondtam, hogy mennyi az ára, hogy mióta forgalmazzák, és hogy nézze meg a saját honlapjukon, ha nem hiszi el. Megnézte, életében először meglátta a telefont, megint körbekérdezett pár kollégát, majd kedvesen közölte, hogy nekik készleten ilyen telefon sosem volt, és nagyon valószínű, hogy nem is lesz. Végül kiegyeztünk egy Samsung L770v-ben.


aggleány
(addikt)
Blog

Szerintem mindenkinek, aki ért a telefonokhoz egy kicsit, van egy hasonló sztorija, amikor ő világosítja fel az eladót a dolgokról. :K

Abban a boltban, ahova rendszeresen járok számlát fizetni, már elég jól tájékozott a kedvenc eladóm Android ügyben, mivel folyton kérdezgetem, hogy milyen új droidok vannak. Odáig fajult a dolog, hogy már ő is androidos telefont használ. :C

Régebben imádtam a csúszkás telefonokat. :K


AusWolf
(őstag)
Blog

Tulajdonképpen én most is csúszkás telefont akartam venni, miután vegyes tapasztalatokon vagyok túl egy Samsung S5230-cal. De aztán úgy döntöttem, hogy adok egy utolsó esélyt az érintőkijelzőnek (mivel a SE W995 szinte beszerezhetetlen), hátha a Sony Androiddal jobban csinálja. Így lett Xperia mini pro-m, de nem bántam meg (még). :K Sőt, ha úgy vesszük, ez is csúszkás. :D

Egyébként én úgy vettem észre, hogy a GSM-boltos kollégák sokkal tájékozottabbak a témában, mint a szolgáltatók ügyintézői. Nem is értem, hogy az utóbbiak hogy engedhetik meg maguknak, hogy ennyire ne értsenek a saját munkájukhoz.

[ Szerkesztve ]


aggleány
(addikt)
Blog

Örülök, hogy tetszik a Mini Pro, én is nagyon jól megvagyok a Minimmel. :K

Szerintem is nagyon furcsa, hogy a szolgáltatóknál ennyire nem értenek a dolgokhoz. Talán nem ártana tartani egy alapfokú képzést nekik az új rendszerekről. :F


AusWolf
(őstag)
Blog

Szinte minden szakmában vannak továbbképzések, konferenciák, stb. ahova ha elmegy az ember, akkor utána egy kicsit jobban ért a munkájához. Én például harmadéves kertészmérnök hallgatóként nem szégyelltem elmenni az idei OMÉK-re. Nehezen tudnám elképzelni, hogy a mobilszolgáltatók dolgozóinak ne lenne ilyen. :F Bár sokszor már az is elég lenne, ha a saját munkahelyük honlapját egyszer átfutnák.


aggleány
(addikt)
Blog

Alig ismertelek meg az új avatar miatt. :B

Abban a boltban, ahova én járok számlát fizetni, tartottam egy 10-15 perces androidos alapképzést, amikor nem volt bent vevő. Elmondtam az alapokat, utána pedig az eladók kérdeztek. Első kérdés: háromszor 16 órát kell tölteni az akksit? :W Na mindegy, a végén szépen megköszönték. Legalább el tudnak mondani három mondatot az androidról, ha kérdezik őket.


AusWolf
(őstag)
Blog

Már évek óta az előző avatárt használtam, gondoltam, ideje újítani. Ráadásul ez jobban illik hozzám, már csak a nevem miatt is.

Háromszor 16 óra, ez jó. :C Azóta már biztos nincs meg nekik az a három mondat. :N Én úgy vettem észre, hogy akármiről legyen is szó, nem lehet az embereket megváltani. Valahogy ilyen a természetük. De ez már egy másik téma. :U

[ Szerkesztve ]


aggleány
(addikt)
Blog

De hogy pont most cseréltél arcot... :Y Először csak lestem, hogy ki ez az új figura, aki beledumál a fecsejünkbe. :DDD

Gondolom, Te is hallottad már párszor, hogy az akksit háromszor 16 órát kell kikapcsolva tölteni, és utána teljesen lemeríteni. Persze csak az elején, utána már elég kisütni, és utána teljesen feltölteni. Mikor megemlítettem, akkor volt nagy :Y . Aztán valaki megjegyezte, hogy ezt már neki is mondták. Na, innentől már jobban figyelt mindenki.

Én nem szeretnék senkit megváltani, de amikor olyanok adnak tanácsokat, akik nem tudják, hogy mit hogyan kell csinálni, az nem túl jó. Pl. én sem mondtam meg a gázszerelőnek, hogy mit hogyan szereljen, cserébe ő sem szól bele, hogy miket írok ide a fórumra.


AusWolf
(őstag)
Blog

Én eddig egyszer 16 órás feltöltésről tudtam, de azt is csak a régi nikkeles akksik esetén. Még régebben, azt hiszem pont a Mobilarénán olvastam egy ilyen cikket, amiben azt írták, hogy az újabb, lítiumos akksikat nem kell formázni. Mondjuk első alkalommal mindig legalább fél napig töltöm őket, abból még nem volt problémám, hogy a többi töltés nem hosszabb a normálisnál.

Pedig sajnos épp az olyanok hajlamosabbak tanácsot adni, akik nem értenek hozzá. Vagy legalább is ők kerülnek abba a pozícióba. Nálunk, az egyetemen sincs ez másképp. Azért jó dolog, hogy nem mindig van így. ;)


aggleány
(addikt)
Blog

Igen, már az is haladás, ha nem mindig mondanak hülyeséget. Az túlzott elvárás lenne, hogy aki elvileg ért hozzá, az soha ne mondjon hülyeséget? :F


AusWolf
(őstag)
Blog

Én nem várok el ilyesmit. De mondjuk ha én nem tudok valamit, ami a munkámhoz kell (márpedig lesz ilyen jócskán), akkor nem vágom rá egyből, hogy nincs ilyen, vagy hülyeség, hanem utánanézek. Bár egy mobilszolgáltató munkatársától elvárni, hogy tudja, mi az hogy Android szerintem egyáltalán nem túlzás. :U

üzenetek