Ez tény. Viszont ahhoz, hogy egy kerékpár a közúti forgalomban részt vehessen, néhány "apró" feltételnek teljesülnie kell, fel kell szerelni az alábbiakkal:
- könnyen kezelhető, megbízható kormányberendezéssel, amely semmilyen helyzetében nem akadályozza a kerékpár egyéb kezelőszerveinek működtetését
- két, egymástól függetlenül működtethető, száraz és nedves időben egyaránt hatásos fékszerkezettel, amelyek közül az egyik az első, a másik a hátsó kerékre hat
- hangjelző berendezéssel, amely csak csengőhangot adhat
- egy előre fehér vagy kadmiumsárga fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható lámpával (elhelyezhető a kerékpárt hajtó személyen is)
- egy hátra piros fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható helyzetjelző lámpával (elhelyezhető a kerékpárt hajtó személyen is)
- elől egy fehér, hátul egy vagy két piros színű, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú fényvisszaverővel, és legalább az első keréken, legalább 2 db, egy átmérő mentén elhelyezett borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával). A küllőprizmák helyett vagy mellett alkalmazható két oldalon fehér fényvisszaverő körgyűrű felület is a kerékpántok közvetlen közelében vagy az ENSZ-EGB 88. sz. előírásának megfelelő gumiabroncsokon
Az itt bemutatott KUGOO cuccok még ebben az esetben se felelnek meg a szabályozásnak, mivel a motorteljesítményük alapján a segédmotoros kerékpár kategóriába esnek, ami ennél jóval több előírást tartalmaz.
Ahogy írod, max tolni lehet ezeket a járdán, és annyi.
[ Szerkesztve ]