üzenetek

hozzászólások


gulyasa
(őstag)

Szép, szép...
A kerékpár már-már csábítónak tűnik átszámítva majdnem 300 ezerért, de ha esetleg lesz újra állami támogatásos pályázat, akkor itthonról is be lehetne szerezni ugyanilyen jót (hazai garanciával és minden egyéb előnnyel), kevesebb pénzből... :F


Somatom
(veterán)
Blog

A lényeges infók kimaradtak. Sztem nem véletlenül. Pl. Nm. A váltó típusa. A 7 fokozat alsó polcosra utal. Mechanikus tárcsafék. Hááát... A teló sztem nem is olajos. Nem értem, hogy miért kellett ilyen felszereltséggel montit csinálni. Pláne agymotorral. Az első terepezésnél atomjaira hullik az egész miskulancia és nincs szerelő, aki elvállalná. Ha csináltak volna egy városi trekkinget, az még talán emészthető lenne.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Írtam a gyártónak egy szép levelet, hogy küldjenek tesztre, meglássuk.


pubyy
(tag)

FElszereltség ennyi pénzért ilyen. Nézz meg milla köröli bicajokat, azokat is alsó polcos szarokkal szerelik. Na az már vérlázító. Szerintem.
Kis túlzással ha egyébként ez a bicó jó váz, jó kerék, meg motor lenne , rádobsz egy százast és jobb bicajod van, mint a milliósként árult dolgok.


BestofJAVA
(tag)

+1


Somatom
(veterán)
Blog

Majd ha lesz teszt, akkor kiderül. Sztem terepre alkalmatlan az agymotor. Rossz a súlyelosztás és hanyatt vág. Az akkuról sem írják, hogy miféle van benne. Egy minőségi akku a bringa egyik legdrágább alkatrésze. Az enyémbe nemrég vettem egy 630 -ast. Majdnem annyiba került, mint ez a bringa. Ha ebbe két év alatt megdöglik az akku a vacak cellák miatt, akkor lehet kezdeni a barkácsolást. Ha a noname telóban odalesz a vezető és lógni fog, akkor megint jöhet a barkácsolás. Stb., stb.

[ Szerkesztve ]


pubyy
(tag)

Egészen véletlenül nem kukkantottál bele a tönkrementbe ?
Kiváncsi lennék milyen teljesítményű cellákkal vannak szerelve .

üzenetek